Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Jeg er 23. Hva med deg?

Akkurat 28, så må endre "navnet" mitt her tenker jeg! Du er bare 23 og klarer å finne på så mye god mat.. Husker da jeg var 23, gikk i kjedelige skiver, sjkolade og så mye dårlig mat.. Hehe..

Flink er du ihvertfall.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Frokost: Havregryn og corn flakes med havremelk

Middag 1: Glutenfrie pastaskruer med spinatsaus (spinat, soyafløte, geitefetaost, hakkede basilikumsblader). Bacon, basilikumblader og svarte oliven på toppen.

Middag 2: Rester fra middag 1 :P

Skrevet (endret)

Skal vi se.. Føler jeg har spist i hele dag, for jeg har vært i selskap!

-To grovskiver med kvitost og hjemmelaget jordbærsyltetøy og et glass juice

-En eske med läkerol, den lilla!

-Middagen bestod av steik, poteter, gulrøtter, brokkoli, potetgull (ja vi har det som tilbehør av og til, det er veldig godt til kjøttmat :) ), og lys brunsaus.

-Så bar det til selskap til svigermor da, hehe! Der var det pastasalat, eggerøre, minibaguetter, tørremør, paprika og agurk.

-Dette følges av sjokolademouss-puddinggreier med vaniljesaus

-2 små glass champagnebrus

Etter dette klarte jeg ikke å smake på mer av alt det herlige hun hadde å servere! (Rund dag ;) )

OMG :fnise:

Skal ha meg noe kvelds snart også tenkte jeg! Når man spiser mye øker forbrenningen altså, er nesten sulten igjen allerede, og det er ikke lenge siden jeg kom hjem fra svigermor :ler: Tror det må bli noe frukt altså!

Endret av Miam
Skrevet
Ikke akkurat det sunneste i verden, menmen! Orker ikke ta det så tungt når jeg er hjemme på ferie :fnise:

LANGT ifra det mest usunne da. Er vel en helt grei kvelds dette når en ønsker noe varmt vil jeg si!!

Skrevet

Frokost:

En rett i koppen med potetmos

1 eple

Noen bringebærdrops

Lunsj:

1 eple

1 fiberknekkebrød med Kalvi lett kyllingost

Litt spekeskinke

Litt melkesjokolade

Middag:

En porsjon fettfrie kyllingnudler

Kvelds:

2 fiberknekkebrød, et med Kalvi lett kyllingost og et med mager leverpostei

1 kiwi

3 små pepperkaker

Litt melkesjokolade og litt ostepop

Ja, nå er jeg mett :natti:

Skrevet
LANGT ifra det mest usunne da. Er vel en helt grei kvelds dette når en ønsker noe varmt vil jeg si!!

Så kjekt du er her som kan lette på samvittigheten min ;) Nei, du har vel rett, kanskje ikke det mest usunne, men føler det er litt usunt, for det er så mye melk, og tykk ostesaus og sånn, hehe :fnise:

Skrevet
Skal ha meg noe kvelds snart også tenkte jeg! Når man spiser mye øker forbrenningen altså, er nesten sulten igjen allerede, og det er ikke lenge siden jeg kom hjem fra svigermor :ler: Tror det må bli noe frukt altså!

Kroppen blir fort vant til regelmessige måltider og skrur opp maskineriet!

Ang. potetgull til middag - prøv: Grillet kylling og rekesalat og salt potetgull som du dypper i rekesalaten, nam!! Hehe.. Kan være potetsalat er like godt til som rekesalat da..

Skrevet
Så kjekt du er her som kan lette på samvittigheten min ;) Nei, du har vel rett, kanskje ikke det mest usunne, men føler det er litt usunt, for det er så mye melk, og tykk ostesaus og sånn, hehe :fnise:

Hehe, det er nå ikke store porsjonene uansett hva de inneholder.Spis og kos deg!!

Skrevet

Hoho, merke kostholdet allerede begynner å merke at eksamen nærmer seg..

I dag:

Havregrøt

Tre rundstykker med ost eller nugatti

En hvetebolle

Pizza (i dag igjen gitt)

Restene av kjeksene fra i går

Om det blir noe mer blir det nok druer :)

Skrevet
Akkurat 28, så må endre "navnet" mitt her tenker jeg! Du er bare 23 og klarer å finne på så mye god mat.. Husker da jeg var 23, gikk i kjedelige skiver, sjkolade og så mye dårlig mat.. Hehe..

Flink er du ihvertfall.

Hehe, takk :) Jeg er egentlig utdannet kokk, så er nok derfor :) Men har lagt det på hylla og begynt med annen utdannelse nå da.

Skrevet
skriver fordi jeg er så stolt over matinntaket i dag :)

Vet ikke om andre er enige??

Så lenge du er stolt, mett og fornøyd så er det hva som teller!!

Synes det du hadde spist var helt normalt jeg :jepp: Hadde spist litt mer selv til kvelds da..

Skrevet

0620 120gr havregryn, 30gr prot pulver, 1 ss syltetøy, 3dl melk

0900 1 banan

1100 6grove skiver med ost og skinke, og makrell i tomat.

1300 50gr hasselnøtter og mandler totalt

1530 kjøttboller og poteter.

1900 4 grove skiver med diverse på.

Annet, 1 eple, 1 pære, 1 yoghurt, 1 gulrot, 2l vann.

kommentar; Ble litt på annet ja. Tenkte ikke over det når jeg spiste det.

Skrevet
Hehe, takk :) Jeg er egentlig utdannet kokk, så er nok derfor :) Men har lagt det på hylla og begynt med annen utdannelse nå da.

Åh, da forstår jeg :skratte:

Men må spørre da, hva studerer du nå da??

Skrevet
Åh, da forstår jeg :skratte:

Men må spørre da, hva studerer du nå da??

Matte :)

Skrevet
Er ganske så kvalm nå ja :sjenert:

NAM så mye godt du fikk!! Grattis med vel overstått :klemmer:

Skrevet

Frokost: En skive grovbrød med leverpostei og rødbetesalat. Et glass skummet melk og en cappuccino.

Mellom: Ja vaniljeyoghurt med 4korn og linfrø.

Lunsj: En lakseburger på en skive grovbrød med litt wok-grønnsaker.

Mellom: En banan og en capppuccino.

Middag: To kalkunpølser i speltlompe.

+ en halv plate smashsjokolade. (Eksamenspremie :P)

Skrevet
Har ikke spist noen ting idag. men skal straks ta meg en yoghurt:)

Ikke mye smart å ikke spise da.. Håper du tok deg MYE mer i løpet av kvelden.. :sjenert:

Skrevet
+ en halv plate smashsjokolade. (Eksamenspremie :P)

Matte ja, skal si du tok en helomvending der :gjeiper: Trenger vel litt mattekunnskaper som kokk også, er nok det jeg mangler når jeg baker :fnise:

Hører min søster skyter sånn av disse smashsjokolplatene, er de små eller store? Ikke sett de i butikken enda..

Grattis med eksamen vel overstått!! :jepp:

Skrevet
Hører min søster skyter sånn av disse smashsjokolplatene, er de små eller store?

Den er helt utrolig god! Namnam. Er stor plate (160 gram for å være eksakt) og de har den i de fleste butikker.

Skrevet
Matte ja, skal si du tok en helomvending der :gjeiper: Trenger vel litt mattekunnskaper som kokk også, er nok det jeg mangler når jeg baker :fnise:

Hører min søster skyter sånn av disse smashsjokolplatene, er de små eller store? Ikke sett de i butikken enda..

Grattis med eksamen vel overstått!! :jepp:

Takk :)

Hehe, er nok ikke akkurat det jeg har planlagt å bruke det til :P

Smash-platene er kjempegode. Mye bedre enn den lille smash-sjokoladen:)

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...