Safira Skrevet 8. oktober 2009 #4141 Skrevet 8. oktober 2009 Frokost: To wasa sesam, ett med bri (synd det er så mye fett i det, hvis ikke hadde jeg spist det hver dag!) og et med lettere brunost, appelsinjuice, grønn te Lunsj: To wasa sesam, ett med gulost og ett med brunost Mellom: To store kopper kaffe med litt skummetmelk Middag: En foccacia med salami, salat, agurk, paprika og bønnespirer fra baker Hansen Kvelds: Et kopp grønn te, yoplait 0% Tror jeg begynner å bli syk, så matlysten har ikke vært helt på topp.
Chanel.No5 Skrevet 8. oktober 2009 #4142 Skrevet 8. oktober 2009 Frokost: 1 liten bolle havregrøt (Nestlè babygrøt!) med litt eplebiter, cottage cheese & kanel Hvorfor barnegrøt? Smaker den godt/bedre enn vanlig havregrøt?
Chanel.No5 Skrevet 8. oktober 2009 #4143 Skrevet 8. oktober 2009 Liker deg, Lotte. Du er koselig. Har prøvd å spise mye mer i dag. Utrolig hyggelig å lese!! Kjempebra at du har spist mer, merker du ikke at energien blir høyere og kroppen i det hele fungerer bedre??
Gjest Miam Skrevet 8. oktober 2009 #4144 Skrevet 8. oktober 2009 -To grovskiver med hvitost og hjemmelaget jordbærsyltetøy og et glass appelsinjuice -Et par surmelkskjeks! NAMM! Farmor :rødme: -Fiskeboller, poteter og raspede gulrøtter til middag -Så har vi baka til søste sitt selskap i morgen, så da har det blitt et par halvmislykka krumkaker og litt smaking ellers underveis -Nå får det bli noe god og sunn kvelds!
Chanel.No5 Skrevet 8. oktober 2009 #4145 Skrevet 8. oktober 2009 Frokost: To wasa sesam, ett med bri (synd det er så mye fett i det, hvis ikke hadde jeg spist det hver dag!) og et med lettere brunost, appelsinjuice, grønn te Tror jeg begynner å bli syk, så matlysten har ikke vært helt på topp. Off, velkommen i gjengen med sykdom Og forresten - ang. bri`en - ALT KAN SPISES,selv om en ønsker vektnedgang/stabilitet, nøkkelordene er: moderate mengder!!
Kenneth199 Skrevet 8. oktober 2009 #4146 Skrevet 8. oktober 2009 0625 frokost havregryn 80gr , proteinpulver 30gr , mandler 20stk, hasselnøtter 25stk banan 1 stk, melk 4dl 0900 1 pære 1100 6 grove brødskiver med ost og skinke. 1 god morgen yoghurt 1300 1 snickers 80gr 1530 Kylling fileet og ris og grønnsaker stor porsjon 1700 trening 2 bananer 1900 3 brødskiver 4 hardkokte egg, salat, majones, agurt, tomat. 3dl melk Annet: 2.5l vann, 1 eple
Safira Skrevet 8. oktober 2009 #4147 Skrevet 8. oktober 2009 (endret) Off, velkommen i gjengen med sykdom Og forresten - ang. bri`en - ALT KAN SPISES,selv om en ønsker vektnedgang/stabilitet, nøkkelordene er: moderate mengder!! Hehe, takk takk! Og god bedring Ja det har du vel rett i (er ikke så lett med moderate menger når det er noe så godt som brie, da ) Endret 8. oktober 2009 av Safira
Chanel.No5 Skrevet 8. oktober 2009 #4148 Skrevet 8. oktober 2009 -To grovskiver med hvitost og hjemmelaget jordbærsyltetøy og et glass appelsinjuice -Et par surmelkskjeks! NAMM! Farmor :rødme: -Fiskeboller, poteter og raspede gulrøtter til middag -Så har vi baka til søste sitt selskap i morgen, så da har det blitt et par halvmislykka krumkaker og litt smaking ellers underveis Mmmm. Surmelkskjeks har jeg aldri smakt, men navnet gir meg til å ha lyst å smake Ang. de halvmislykka krumkakene - som med alt annet - det er ikke utsenedet som teller, det er hva som er inni(smaken i denne sammenheng).. Bare litt sjarmerende at de ser litt merkelige ut mener jeg!! Hun blir nok kjempeglad!!
Chanel.No5 Skrevet 8. oktober 2009 #4149 Skrevet 8. oktober 2009 Hehe, takk takk! Og god bedring Ja det har du vel rett i (er ikke så lett med moderate menger når det er noe så godt som brie, da ) Selv om jeg er flik å skrive ordene moderate mengder betyr absolutt IKKE at jeg følger det selv når det kommer til noe jeg liker Snarere tverdt imot.. Hehe..
Gjest Pannekaker Skrevet 8. oktober 2009 #4150 Skrevet 8. oktober 2009 Frokost; En kopp te og litt JA vanlijeyoghurt med mùshli. Lunch: To skiver frø-brød ( husker ikke hva slags ) med tunfisk og lett majones og et glass vann. Middag; En porsjon ertesuppe med kjøttpølse og løk og et glass pepsi Max. Snacks nå; Mauler spekeskinke :rødme:
Gjest Miam Skrevet 8. oktober 2009 #4151 Skrevet 8. oktober 2009 Mmmm. Surmelkskjeks har jeg aldri smakt, men navnet gir meg til å ha lyst å smake Ang. de halvmislykka krumkakene - som med alt annet - det er ikke utsenedet som teller, det er hva som er inni(smaken i denne sammenheng).. Bare litt sjarmerende at de ser litt merkelige ut mener jeg!! Hun blir nok kjempeglad!! Hehe, joja, mamma som stekte de da, men så prata og prata vi, så hun glemte aaav og til stekingen et par sek for lenge, så da ble de litt svidde, og vi kan jo ikke la noen gå til spille Surmelkskjeks er NAM! Rett og slett. Og for å gjøre herligheten bedre: smør og brunost og et isende kaldt glass ekstra lettmelk, oh lord!
Gjest Gjest_trollet90_* Skrevet 8. oktober 2009 #4152 Skrevet 8. oktober 2009 Frokost: Havreknekkebrød med kesam+ litt vann halvti mat: en hjemmbakt pizzasnurr halvett mat: to hjembakte pizzasnurrer middag: 1,5fiskekake, masse biola, litt druer, en tomat kveldsmat: et hjembakt grovt rundstykke med gulost og agurk. har spist en del druer idag innimellom.
Chanel.No5 Skrevet 8. oktober 2009 #4153 Skrevet 8. oktober 2009 Surmelkskjeks er NAM! Rett og slett. Og for å gjøre herligheten bedre: smør og brunost og et isende kaldt glass ekstra lettmelk, oh lord! Mmmmm .. Ingenting kan bli dårlig med smør og brunost, mine favoritter (liker de best separert da, enten bare smør som pålegg eller brunost, tar alltid jordbærsyltetøy på osten jeg)
Ladylike Skrevet 8. oktober 2009 #4154 Skrevet 8. oktober 2009 Frokost: havregryn med vann + melk. Et glass appelsinjuice Lunch: en brødskive med leverpostei, en med skinke + knekkebrød med prim Mellom: pære + gullrot Etter trening: en banan Middag: omelett med grønnsaker, en brødskive + salat Kvelds: skål med musli og kultura
Safira Skrevet 8. oktober 2009 #4155 Skrevet 8. oktober 2009 Frokost: To wasa sesam, ett med bri (synd det er så mye fett i det, hvis ikke hadde jeg spist det hver dag!) og et med lettere brunost, appelsinjuice, grønn te Lunsj: To wasa sesam, ett med gulost og ett med brunost Mellom: To store kopper kaffe med litt skummetmelk Middag: En foccacia med salami, salat, agurk, paprika og bønnespirer fra baker Hansen Kvelds: Et kopp grønn te, yoplait 0% Tror jeg begynner å bli syk, så matlysten har ikke vært helt på topp. + Et foccaciarundstykke til og en skolebolle(!). Æsj. Jeg vet ikke hvorfor jeg spiste det. Nå ble jeg bare kvalm i tillegg, og matdagen beveget seg over i kategorien "superdårlig".
Chanel.No5 Skrevet 8. oktober 2009 #4156 Skrevet 8. oktober 2009 (endret) + Et foccaciarundstykke til og en skolebolle(!). Æsj. Jeg vet ikke hvorfor jeg spiste det. Nå ble jeg bare kvalm i tillegg, og matdagen beveget seg over i kategorien "superdårlig". Nei, nå må du gi deg, en skolebolle kan UMULIG gjøre en så stor endring! Synes dagen ser helt normal ut, mer normalt nå faktisk, litt lite mat fra før!! Endret 8. oktober 2009 av Lotte27
venus_ Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter #4157 Skrevet 8. oktober 2009 - En cappuccino. - En og en halv skive grovbrød med makrell i tomat og lettmajones. Et glass skummet melk. - En cappuccino. - En skive grovbrød med kalkunskinke og lett gulost. - En iskaffe dobbel latte. - Stekt sei med råkostsalat og poteter. - En skive grovbrød med leverpostei og rødbetesalat. - To kalkunpølser i lompe. - Noen knekker smash-sjokolade. - Et eple og et glass melk.
venus_ Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter #4158 Skrevet 8. oktober 2009 + Et foccaciarundstykke til og en skolebolle(!). Æsj. Jeg vet ikke hvorfor jeg spiste det. Nå ble jeg bare kvalm i tillegg, og matdagen beveget seg over i kategorien "superdårlig". Synes denne dagen så kjempebra ut jeg. Heller lite enn mye, så du kan godt unne deg en skolebolle på kvelden Og med bare fire knekkebrød før middag kan du spise litt brie på med god samvittighet. Sandwich med brie og stekt kyllingfilet i skiver er forresten kjempegodt
Chanel.No5 Skrevet 8. oktober 2009 #4159 Skrevet 8. oktober 2009 Synes denne dagen så kjempebra ut jeg. Heller lite enn mye, så du kan godt unne deg en skolebolle på kvelden Og med bare fire knekkebrød før middag kan du spise litt brie på med god samvittighet. Sandwich med brie og stekt kyllingfilet i skiver er forresten kjempegodt Enig!! Ser du fremdeles knekker biter av smashen din Venus, flink du som klarer ha en sjokolade over flere dager.. Klarer ikke jeg..
venus_ Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter #4160 Skrevet 8. oktober 2009 Enig!! Ser du fremdeles knekker biter av smashen din Venus, flink du som klarer ha en sjokolade over flere dager.. Klarer ikke jeg.. Hehe, den er borte nå. Ble litt mer enn den halve plata iløpet av kvelden i går, så da ble det bare noen knekker igjen i dag.
Fremhevede innlegg