Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Frokost: To wasa sesam, ett med bri (synd det er så mye fett i det, hvis ikke hadde jeg spist det hver dag!) og et med lettere brunost, appelsinjuice, grønn te

Lunsj: To wasa sesam, ett med gulost og ett med brunost

Mellom: To store kopper kaffe med litt skummetmelk

Middag: En foccacia med salami, salat, agurk, paprika og bønnespirer fra baker Hansen

Kvelds: Et kopp grønn te, yoplait 0%

Tror jeg begynner å bli syk, så matlysten har ikke vært helt på topp.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Frokost:

1 liten bolle havregrøt (Nestlè babygrøt!) med litt eplebiter, cottage cheese & kanel

Hvorfor barnegrøt? Smaker den godt/bedre enn vanlig havregrøt?

Skrevet
Liker deg, Lotte. Du er koselig. :)

Har prøvd å spise mye mer i dag.

Utrolig hyggelig å lese!! :klemmer:

Kjempebra at du har spist mer, merker du ikke at energien blir høyere og kroppen i det hele fungerer bedre??

Skrevet

-To grovskiver med hvitost og hjemmelaget jordbærsyltetøy og et glass appelsinjuice :)

-Et par surmelkskjeks! NAMM! Farmor :rødme:

-Fiskeboller, poteter og raspede gulrøtter til middag :)

-Så har vi baka til søste sitt selskap i morgen, så da har det blitt et par halvmislykka krumkaker og litt smaking ellers underveis :fnise:

-Nå får det bli noe god og sunn kvelds!

Skrevet
Frokost: To wasa sesam, ett med bri (synd det er så mye fett i det, hvis ikke hadde jeg spist det hver dag!) og et med lettere brunost, appelsinjuice, grønn te

Off, velkommen i gjengen med sykdom :forkjola:

Og forresten - ang. bri`en - ALT KAN SPISES,selv om en ønsker vektnedgang/stabilitet, nøkkelordene er: moderate mengder!! :popcorn:

Skrevet

0625 frokost havregryn 80gr , proteinpulver 30gr , mandler 20stk, hasselnøtter 25stk banan 1 stk, melk 4dl

0900 1 pære

1100 6 grove brødskiver med ost og skinke. 1 god morgen yoghurt

1300 1 snickers 80gr

1530 Kylling fileet og ris og grønnsaker stor porsjon

1700 trening 2 bananer

1900 3 brødskiver 4 hardkokte egg, salat, majones, agurt, tomat. 3dl melk

Annet: 2.5l vann, 1 eple

Skrevet (endret)
Off, velkommen i gjengen med sykdom :forkjola:

Og forresten - ang. bri`en - ALT KAN SPISES,selv om en ønsker vektnedgang/stabilitet, nøkkelordene er: moderate mengder!! :popcorn:

Hehe, takk takk! Og god bedring :klemmer:

Ja det har du vel rett i :) (er ikke så lett med moderate menger når det er noe så godt som brie, da :fnise: )

Endret av Safira
Skrevet
-To grovskiver med hvitost og hjemmelaget jordbærsyltetøy og et glass appelsinjuice :)

-Et par surmelkskjeks! NAMM! Farmor :rødme:

-Fiskeboller, poteter og raspede gulrøtter til middag :)

-Så har vi baka til søste sitt selskap i morgen, så da har det blitt et par halvmislykka krumkaker og litt smaking ellers underveis :fnise:

Mmmm. Surmelkskjeks har jeg aldri smakt, men navnet gir meg til å ha lyst å smake :popcorn:

Ang. de halvmislykka krumkakene - som med alt annet - det er ikke utsenedet som teller, det er hva som er inni(smaken i denne sammenheng).. Bare litt sjarmerende at de ser litt merkelige ut mener jeg!! Hun blir nok kjempeglad!!

Skrevet
Hehe, takk takk! Og god bedring :klemmer:

Ja det har du vel rett i :) (er ikke så lett med moderate menger når det er noe så godt som brie, da :fnise: )

Selv om jeg er flik å skrive ordene moderate mengder betyr absolutt IKKE at jeg følger det selv når det kommer til noe jeg liker :popcorn: Snarere tverdt imot.. Hehe..

Gjest Pannekaker
Skrevet

Frokost; En kopp te og litt JA vanlijeyoghurt med mùshli.

Lunch: To skiver frø-brød ( husker ikke hva slags :ler: ) med tunfisk og lett majones og et glass vann.

Middag; En porsjon ertesuppe med kjøttpølse og løk og et glass pepsi Max.

Snacks nå; Mauler spekeskinke :rødme:

Skrevet
Mmmm. Surmelkskjeks har jeg aldri smakt, men navnet gir meg til å ha lyst å smake :popcorn:

Ang. de halvmislykka krumkakene - som med alt annet - det er ikke utsenedet som teller, det er hva som er inni(smaken i denne sammenheng).. Bare litt sjarmerende at de ser litt merkelige ut mener jeg!! Hun blir nok kjempeglad!!

Hehe, joja, mamma som stekte de da, men så prata og prata vi, så hun glemte aaav og til stekingen et par sek for lenge, så da ble de litt svidde, og vi kan jo ikke la noen gå til spille :jepp:

Surmelkskjeks er NAM! Rett og slett. Og for å gjøre herligheten bedre: smør og brunost og et isende kaldt glass ekstra lettmelk, oh lord!

Gjest Gjest_trollet90_*
Skrevet

Frokost: Havreknekkebrød med kesam+ litt vann

halvti mat: en hjemmbakt pizzasnurr

halvett mat: to hjembakte pizzasnurrer

middag: 1,5fiskekake, masse biola, litt druer, en tomat

kveldsmat: et hjembakt grovt rundstykke med gulost og agurk.

har spist en del druer idag innimellom.

Skrevet
Surmelkskjeks er NAM! Rett og slett. Og for å gjøre herligheten bedre: smør og brunost og et isende kaldt glass ekstra lettmelk, oh lord!

Mmmmm :spise: .. Ingenting kan bli dårlig med smør og brunost, mine favoritter (liker de best separert da, enten bare smør som pålegg eller brunost, tar alltid jordbærsyltetøy på osten jeg)

Skrevet

Frokost: havregryn med vann + melk. Et glass appelsinjuice

Lunch: en brødskive med leverpostei, en med skinke + knekkebrød med prim

Mellom: pære + gullrot

Etter trening: en banan

Middag: omelett med grønnsaker, en brødskive + salat

Kvelds: skål med musli og kultura

Skrevet

Lunsj: To wasa sesam, ett med gulost og ett med brunost

Mellom: To store kopper kaffe med litt skummetmelk

Middag: En foccacia med salami, salat, agurk, paprika og bønnespirer fra baker Hansen

Kvelds: Et kopp grønn te, yoplait 0%

+ Et foccaciarundstykke til og en skolebolle(!). Æsj. Jeg vet ikke hvorfor jeg spiste det. Nå ble jeg bare kvalm i tillegg, og matdagen beveget seg over i kategorien "superdårlig". :tristbla:

Skrevet (endret)
+ Et foccaciarundstykke til og en skolebolle(!). Æsj. Jeg vet ikke hvorfor jeg spiste det. Nå ble jeg bare kvalm i tillegg, og matdagen beveget seg over i kategorien "superdårlig". :tristbla:

Nei, nå må du gi deg, en skolebolle kan UMULIG gjøre en så stor endring! Synes dagen ser helt normal ut, mer normalt nå faktisk, litt lite mat fra før!! :klemmer:

Endret av Lotte27
Skrevet

- En cappuccino.

- En og en halv skive grovbrød med makrell i tomat og lettmajones. Et glass skummet melk.

- En cappuccino.

- En skive grovbrød med kalkunskinke og lett gulost.

- En iskaffe dobbel latte.

- Stekt sei med råkostsalat og poteter.

- En skive grovbrød med leverpostei og rødbetesalat.

- To kalkunpølser i lompe.

- Noen knekker smash-sjokolade.

- Et eple og et glass melk.

Skrevet

Synes denne dagen så kjempebra ut jeg. Heller lite enn mye, så du kan godt unne deg en skolebolle på kvelden :) Og med bare fire knekkebrød før middag kan du spise litt brie på med god samvittighet. Sandwich med brie og stekt kyllingfilet i skiver er forresten kjempegodt :)

Skrevet
Synes denne dagen så kjempebra ut jeg. Heller lite enn mye, så du kan godt unne deg en skolebolle på kvelden :) Og med bare fire knekkebrød før middag kan du spise litt brie på med god samvittighet. Sandwich med brie og stekt kyllingfilet i skiver er forresten kjempegodt :)

Enig!!

Ser du fremdeles knekker biter av smashen din Venus, flink du som klarer ha en sjokolade over flere dager.. :fnise: Klarer ikke jeg..

Skrevet
Enig!!

Ser du fremdeles knekker biter av smashen din Venus, flink du som klarer ha en sjokolade over flere dager.. :fnise: Klarer ikke jeg..

Hehe, den er borte nå. Ble litt mer enn den halve plata iløpet av kvelden i går, så da ble det bare noen knekker igjen i dag.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...