Gjest motorola Skrevet 6. oktober 2009 #4081 Skrevet 6. oktober 2009 Ihvertfall ikke mye mat, tilnærmet normalt vil jeg påstå!! Takk ! Men da skjønner jeg alikavell ikke helt hvorfor jeg bare veier 44,7 kg med klær og sko på , også er jeg sånn ca. 165 cm høy. Jeg spiser vanligvis sånn, og spiser mye godteri av meg også, har fått veid meg i dag, har ikke veier hjemme som funker. Jeg er snart 14 år så kan være det at jeg vokser, men synes det er litt rart, veide mer før. hmm.. Har i hvertfall tatt blodprøver i dag da , så skal få svar på dem om 2-3 uker og få vite om det er noe galt siden jeg får ofte vondt rundt i magen og under brystet, men det kan jo også hende det ikke er noe spesielt, får også vite om jeg mangler jern eller noen næringsstoffer...
Chanel.No5 Skrevet 6. oktober 2009 #4082 Skrevet 6. oktober 2009 Takk ! Men da skjønner jeg alikavell ikke helt hvorfor jeg bare veier 44,7 kg med klær og sko på , også er jeg sånn ca. 165 cm høy. Jeg spiser vanligvis sånn, og spiser mye godteri av meg også, har fått veid meg i dag, har ikke veier hjemme som funker. Jeg er snart 14 år så kan være det at jeg vokser, men synes det er litt rart, veide mer før. hmm.. Har i hvertfall tatt blodprøver i dag da , så skal få svar på dem om 2-3 uker og få vite om det er noe galt siden jeg får ofte vondt rundt i magen og under brystet, men det kan jo også hende det ikke er noe spesielt, får også vite om jeg mangler jern eller noen næringsstoffer... Har garantert med alderen din å gjøre! Håper resultatene blir bra og at du finner ut hva som er årsaken til smertene..
Gjest Miam Skrevet 6. oktober 2009 #4083 Skrevet 6. oktober 2009 Du reagerte ikke på all pepsi max`en?? Jo, men den var liksom allerede kommentert Var mye annet å reagere på også
Chanel.No5 Skrevet 6. oktober 2009 #4084 Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Tro meg, 3xgedigne kakemenn, 2 x lyse frokost-rundstykker med brunost og syltetøy, nutrilett med karamell, x antall kopper varm sjokolade, er ikke fare for at jeg sulter!! Legg på en 100 grams sjokolade, damn.. Nå ser det ut som jeg lider av sukkeravhengighet.. Er bare syk og kjeder meg og spist for lite mat siden fredag grunnet influensa, derfor mye usunn mat i dag.. Endret 6. oktober 2009 av Lotte27
Chanel.No5 Skrevet 6. oktober 2009 #4085 Skrevet 6. oktober 2009 Jo, men den var liksom allerede kommentert Var mye annet å reagere på også Oi, leste det innlegget nå, ja, i tillegg til all drikken var det mye rart om det ikke er litt skrivefeil..?? Men se mitt inntak i dag, har ikke mye å si egentlig jeg..
venus_ Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter #4086 Skrevet 6. oktober 2009 - En cappuccino. - To skiver grovbrød med leverpostei og rødbetesalat. Et glass skummet melk. - En cappuccino. - En skive grovbrød med kalkunskinke og gulost. En iskaffe dobbel latte. - Et grovt rundstykke, halve med makrell i tomat og andre halve med stabburet-laks. - Falafel med ris, salat og tzatziki. - En kaffe mocca. - Resten av pasta bolognesen med parmasan på. - Eplebåter dyppet i litt vaniljekesam. - Et glass skummet melk. -
Chanel.No5 Skrevet 6. oktober 2009 #4087 Skrevet 6. oktober 2009 - Et glass skummet melk. Venus: Du må ikke svare selvfølgelig, jeg har ikke noe med det, men kan jeg spørre hvor gammel du er? Du lager deg forresten så mye god mat at jeg blir så misunnelig av å lese..
venus_ Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter #4088 Skrevet 6. oktober 2009 Venus: Du må ikke svare selvfølgelig, jeg har ikke noe med det, men kan jeg spørre hvor gammel du er? Du lager deg forresten så mye god mat at jeg blir så misunnelig av å lese.. Jeg er 23. Hva med deg?
Fantomina Skrevet 6. oktober 2009 #4089 Skrevet 6. oktober 2009 Frokost: En skive yoghurtbrød med Nugatti, en kopp melk og en Tine-yoghurt. Lunsj: Tre hjemmelagde muffins. Middag: Wok. Kvelds: Popcorn. Nam.
Gjest janne-storspiser Skrevet 6. oktober 2009 #4090 Skrevet 6. oktober 2009 hahaha si det sitter her å er eitrende sulten etter å ha spist alt det!! unormalt.com ass!1 har lyst på mer brus også xD, jo mer jeg pisser jo tørstere blir jeg!! men det funker, jeg er drittynn da veier 49 kg!!!!
Gjest Miam Skrevet 6. oktober 2009 #4091 Skrevet 6. oktober 2009 Har spist to middager jeg i dag! Haha.. Ble så ekstremt sulten til kvelds, og fikk lyst på noe varmt, så laga meg en sånn pastapakke fra Toro, type pasta parmesano (eller noe sånt). Ikke akkurat det sunneste i verden, menmen! Orker ikke ta det så tungt når jeg er hjemme på ferie
*Numi* Skrevet 6. oktober 2009 #4092 Skrevet 6. oktober 2009 Frokost: 2 fullkornsbrødskiver med nora jordbærsyltetøy Lunsj: 2 fullkornsbrødskiver med honning 1 glass melk Mellom: 1 safarikjeks Middag: Ca en halv Big One Classic pizza Mellom: Litt popcorn Kvelds: 2 fullkornsbrødskiver med banan 1 glass melk + en del vann gjennom dagen.
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2009 #4093 Skrevet 6. oktober 2009 skriver fordi jeg er så stolt over matinntaket i dag Vet ikke om andre er enige?? havregrøt 2 epler to skiver med leverpostei og skinke laksefilet, potet, gulrot, erter og mais, holandaise saus tomatsuppe pistasjnøtter en halv japp.. (ups)
Lille Lea Skrevet 6. oktober 2009 #4094 Skrevet 6. oktober 2009 Frokost: Ingers rugbrød, skjært i terninger, stekt med 2 fiskeboller og curry. Lunsj: 3 Havreknekkebrød (husker ikke hva de heter)med cottagecheese og tomat + sitronkrydder. Middag: Brokkoli og fylt ostelaks. Kveld: 2 eggehvitter, sopp, purre,reker, alt stekt + dressing og salat. Innimellom har jeg småpist litt potetgull og heistad gele med vaniljesaus...
paintarainb0w Skrevet 6. oktober 2009 #4095 Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Frokost: En skyr med 1 dl fullkornscrunch musli MM: Kakao fra sjokoladepiken Lunsj: 2 wasa fiber plus med kavli lettost + to gulrøtter Middag/kvelds: Oreokake, gulrotkake, dumle is, smågodt, tørket frukt, druer, tortillachips, hjemmelaget chai latte osv. Hihi, har bursdag i dag så jeg har skeiet fullstendig ut med god samvittighet :D Er ganske så kvalm nå ja Endret 6. oktober 2009 av paintarainb0w
Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2009 #4096 Skrevet 7. oktober 2009 Frokost: En skyr med 1 dl fullkornscrunch musli MM: Kakao fra sjokoladepiken Lunsj: 2 wasa fiber plus med kavli lettost + to gulrøtter Middag/kvelds: Oreokake, gulrotkake, dumle is, smågodt, tørket frukt, druer, tortillachips, hjemmelaget chai latte osv. Hihi, har bursdag i dag så jeg har skeiet fullstendig ut med god samvittighet :D Er ganske så kvalm nå ja Gratulerer med overstått fødselsdag! Hvordan lager du chai latte?
Gjest krisi Skrevet 7. oktober 2009 #4097 Skrevet 7. oktober 2009 Jeg er selv tynn, men spiser mye, mye mer enn deg, så trenger ikke ha så mye betyrning det da.. Men alle har vi forskjellig appetitt.. hva pleier du å spise da? og hvorfor skriver du aldri her hva du har spist?
Safira Skrevet 7. oktober 2009 #4098 Skrevet 7. oktober 2009 Frokost: To rugsprø med philadelphia light urter og hvitløk, 3 cherry tomater Lunsj: Tomatsalat av to middels store tomater, 1/4 rødløk, hvitløk, 1/4 paprika, noen biter jalapeños, eddik og pepper Middag: Kyllingfilet og wokgrønnsaker Mellom: En kopp kaffe med litt skummetmelk Kvelds: Blir en skyr
venus_ Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #4099 Skrevet 7. oktober 2009 hva pleier du å spise da? og hvorfor skriver du aldri her hva du har spist? Står litt lenger oppe hva hun spiste i går.
Montezuma Skrevet 7. oktober 2009 #4100 Skrevet 7. oktober 2009 Har ikke spist noen ting idag. men skal straks ta meg en yoghurt:)
Fremhevede innlegg