Glynis Skrevet 3. oktober 2009 #3981 Skrevet 3. oktober 2009 Synes bare det var så fryktelig lite.. Samme her. Ingen vettuge mennesker spiser bare en kvart Ristorante!
Chanel.No5 Skrevet 3. oktober 2009 #3982 Skrevet 3. oktober 2009 Samme her. Ingen vettuge mennesker spiser bare en kvart Ristorante! Enig, men ikke alle spiser som oss kanskje
Jenta21 Skrevet 3. oktober 2009 #3983 Skrevet 3. oktober 2009 Hehe. Mulig jeg ikke er vettug, men jeg har ikke så mange kiloene å skulle opprettholde heller
Chanel.No5 Skrevet 3. oktober 2009 #3984 Skrevet 3. oktober 2009 (endret) Hehe. Mulig jeg ikke er vettug, men jeg har ikke så mange kiloene å skulle opprettholde heller Jeg er selv tynn, men spiser mye, mye mer enn deg, så trenger ikke ha så mye betyrning det da.. Men alle har vi forskjellig appetitt.. Endret 3. oktober 2009 av Lotte27
venus_ Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter #3985 Skrevet 3. oktober 2009 (endret) - En cappuccino. - To skiver grovbrød med leverpostei og majones. Et glass skummet melk. - Litt moussakarester. - To vafler med brunost. - Pepperbiff med sopp, løk, paprika, fløtesaus og stekte potetbåter. - Tre gjendekjeks. Blir litt stratos og noen chilinøtter etterhvert. Endret 4. oktober 2009 av venus_
Gjest Ylva Virvla Skrevet 3. oktober 2009 #3986 Skrevet 3. oktober 2009 En brødskive med stekt egg, og en med jordbærsyltetøy. Biff med sataysaus, grønnsaker og ris. Daimsjokolade. En brødskive med Gudbrandsalsost.
Glynis Skrevet 3. oktober 2009 #3987 Skrevet 3. oktober 2009 Hehe. Mulig jeg ikke er vettug, men jeg har ikke så mange kiloene å skulle opprettholde heller Som Lotte har ikke jeg heller så mange kilo, men jeg slenger da likevel nedpå en hel Ristorante.
Chanel.No5 Skrevet 3. oktober 2009 #3988 Skrevet 3. oktober 2009 Som Lotte har ikke jeg heller så mange kilo, men jeg slenger da likevel nedpå en hel Ristorante. Uten mat og drikke, duger helten ikke
Gjest Miam Skrevet 3. oktober 2009 #3989 Skrevet 3. oktober 2009 -Stor bolle crüsli med ekstra rosiner og masse ekstra lettmelk. -Hjemmelaget lasagne, masse salat og hvitløksbrød! -1 glass pepsi max, 1 glass villabrus, vann. -To gulrøtter -1 kakestykke og 2 små sveler i selskapet til fadderbarnet mitt Har ellers tilbragt mye av dagen på en flyplass og i fly, så da blir det lite kreativ mat gitt Har vært veldig flink i det siste though, spist lite godteri, bortsett fra i selskapet og det da..
Teriyaki Skrevet 4. oktober 2009 #3990 Skrevet 4. oktober 2009 Uten mat og drikke, duger helten ikke Ja den er sannelig rett! Har akkurat spist en orginale margaritha, men i og med at det var fyllemat, så hadde det sikkert holdt med en halv, eller 3/4 deler pizza. Men kan jo ikke sløse bort. Nei nå må man vel finne sengen, så kan jeg skrive opp kostholdet mitt på mandag. I morgen blir det ikke bra. Dagen berpå består alltd av shit. Nå har jeg brukt en del forsøk på å skrive en del av ordene rett, så tror jeg avslutter her.
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2009 #3991 Skrevet 4. oktober 2009 - 5 Cuba sjokolade - 4 Kvikk lunch - 5 knekkebrød - Pizza fra i går - Cola light - Potetchips - Frukt og grønt - Vann - Appelsinjuice
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2009 #3992 Skrevet 4. oktober 2009 Som Lotte har ikke jeg heller så mange kilo, men jeg slenger da likevel nedpå en hel Ristorante. Det er da ikke mye. De pizzaene er da så små. Akkurat psse til 1 person.
Glynis Skrevet 4. oktober 2009 #3993 Skrevet 4. oktober 2009 Det er da ikke mye. De pizzaene er da så små. Akkurat psse til 1 person. Nettopp, det var derfor jeg kommenterte at det var lite å spise en kvart.
Gjest MooCow Skrevet 4. oktober 2009 #3994 Skrevet 4. oktober 2009 (endret) I DAG - 1 glutenfri crumpet med blodpudding og en med paeremos + resten av paeremosen. - Noen ginger chews. Endret 4. oktober 2009 av MooCow
stjernekyss Skrevet 4. oktober 2009 #3995 Skrevet 4. oktober 2009 Dagen berpå består alltd av shit. Ditt fyllesvin!
The Kitten Skrevet 4. oktober 2009 #3996 Skrevet 4. oktober 2009 Ja den er sannelig rett! Har akkurat spist en orginale margaritha, men i og med at det var fyllemat, så hadde det sikkert holdt med en halv, eller 3/4 deler pizza. Men kan jo ikke sløse bort. Nei nå må man vel finne sengen, så kan jeg skrive opp kostholdet mitt på mandag. I morgen blir det ikke bra. Dagen berpå består alltd av shit. Nå har jeg brukt en del forsøk på å skrive en del av ordene rett, så tror jeg avslutter her.
Gjest Miam Skrevet 4. oktober 2009 #3997 Skrevet 4. oktober 2009 Foreløbig i dag: -2 brødskiver med brunost og et glass appelsinjuice -1 kopp blå frukter-te med honning. Om et par strakser er det laksefilet, salat, pasta, ris og blomkål
Jenta21 Skrevet 4. oktober 2009 #3998 Skrevet 4. oktober 2009 Ja, nå har jeg i alle fall fått det inn med teskje at jeg spiser mindre Ristorante enn en gjennomsnittlig tynn jente, got it Second that
The Kitten Skrevet 4. oktober 2009 #4000 Skrevet 4. oktober 2009 Frokost: En skive med hvitost og et glass juice av appelsin, grapefrukt og blodappelsin. Formiddagsmat: En skive med banan, en pære, et eple og en håndfull grønne druer. Middag: Pasta med kyllingkjøttdeig i tomatsaus med hvitløksbrød til.
Fremhevede innlegg