Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Nei, egentlig ikke, men jeg må begynne smått hvis jeg skal komme inn i spisemønsteret mitt igjen. Har vært litt for mange dager hos kjæresten min (og da spiser vi BARE dritt), så i dag får det bare bli sånn. Som en slags straff, haha. :snurt:

Skjønner det, men ikke straff kroppen din selvom. Tenk heller litt lenger frem, at du skal spise normal næringsrik mat en periode fremover nå, spisemømsteret ditt som du kaller det, fremfor å ha noen dager du spiser altfor lite mat som straff for at du har kost deg. Du, som alle andre, skal kunne kose deg i perioder i livet uten å straffe deg selv etterpå!

Videoannonse
Annonse
Gjest Euforia
Skrevet
Skjønner det, men ikke straff kroppen din selvom. Tenk heller litt lenger frem, at du skal spise normal næringsrik mat en periode fremover nå, spisemømsteret ditt som du kaller det, fremfor å ha noen dager du spiser altfor lite mat som straff for at du har kost deg. Du, som alle andre, skal kunne kose deg i perioder i livet uten å straffe deg selv etterpå!

Skal bare ha det sånn i dag, i morgen skal jeg spise normalt igjen (sunt, altså). Eller vent... Skal jo i bursdag :sjenert:

Skrevet
Huff, høres ut som den bulemikeren!

Ikke akkurat noe bulemikers meny dette da, mer en sløv student som du kaller deg..

Du får bare være flinkere til å planlegge/lage klar mat å ha med deg på skolen, kanskje til og med dagen i forveien..

Skrevet
Skal bare ha det sånn i dag, i morgen skal jeg spise normalt igjen (sunt, altså). Eller vent... Skal jo i bursdag :sjenert:

Ikke tenk eller planlegg så mye, ta den bursdagen som det kommer, en må ikke spise masse, ei heller smake alt som blir servert, forsyn deg med hva du ønsker og størrelsen bestemmer du selv. *Bli dere servert, så spiser du bare det du har lyst på og lar resten ligge.

Gjest Euforia
Skrevet
Ikke tenk eller planlegg så mye, ta den bursdagen som det kommer, en må ikke spise masse, ei heller smake alt som blir servert, forsyn deg med hva du ønsker og størrelsen bestemmer du selv. *Bli dere servert, så spiser du bare det du har lyst på og lar resten ligge.

Ja, får se hvordan det blir i morgen. Har sagt til meg selv at jeg får lov til å kose meg på spesielle anledninger, og bursdager er jeg sjeldent i lengre. Så får se hva jeg velger å gjøre.

Skrevet

-havregrøt laget på soyamelk, appelsinjuice, skogsbæryoghurt

-polarbrød med avokado, spekeskinke og pepper, melk

-havrekjeks, kaffe

-blomkålsuppe med røde linser og nybakte rundstykker

-bringebær-Skyr

-nøttemüsli med Biola, ekstra rosiner

Skrevet (endret)

Du har rett ja, sløv student! Må legge til at jeg akkurat knyste i meg en stor bolle crüsli med ekstra lettmelk, namnam :)

Bruker egentlig å være flink med middag, gjerne mye salat og ris til tilbehør, men enkelte dager er bare utroolig sløve, må prøve å bli litt flinkere ja!

Endret av Miam
Skrevet

Frokost:

2 fullkornsbrødskiver med honning

Mellom:

3 safarikjeks

Lunsj:

2 fullkornsbrødskiver med honning

Middag:

1 hjemmelaget cheeseburger

Kvelds:

2 fullkornsbrødskiver med bananskiver

1 glass melk med o'boy

Gjest Reproductivist
Skrevet

Ris kokt i grønnsaksbuljong med tunfisk og hakkede tomater og flere krydder(gurkemeie, hvitløk etc)

Stekt havregryn med egg og soyaolje for å binde det sammen

Tunfisk og egg (med timian)

+ appelsinjuice, tran, kaffe og øl.

Skrevet (endret)

Frokost: En smoothie av diverse frukter blandet med yoghurt naturell.

Formiddagsmat: Et ostesmørbrød.

Middag: Schnitzel (eller hvordan det enn skrives) ris og peppersaus).

I kveld: 3 små øl.

*Edit* Det ble litt sjokoladekake og potetgull på kvelden også. Det var ikke planlagt, men det var godt! :sikle:

Endret av The Kitten
Skrevet

Hittil:

* Appelsinjuice, yoghurt, litt valnøtter og et eple

* 2 varme, nybakte boller med ost

* En skål sellerirotsuppe med freste epleterninger, og en brødskive

* To sjokoladebiter og en banan

Har ikke bestemt middag enda - kikertcurry, kanskje

Skrevet
Ris kokt i grønnsaksbuljong med tunfisk og hakkede tomater og flere krydder(gurkemeie, hvitløk etc)

Stekt havregryn med egg og soyaolje for å binde det sammen

Tunfisk og egg (med timian)

+ appelsinjuice, tran, kaffe og øl.

ØL?!

Skrevet

Frokost: 1 dl Fullkornscrunch musli med skummet melk og 1/3 av en banan

Lunsj: 2 husmanknekkebrød med kavli lettost og agurk + eple

MM: ca. 1/2 boks mager vaniljekesam og en alpen light muslibar

Middag: Toro velbekomme frokostgrøt. Hadde dårlig tid, og den er skikkelig god :tongue:

Skal på kino i kveld, så da blir det sannsynligvis en pose malaco truly og en meller sjokolade :)

Skrevet
ØL?!

Hvorfor skulle ikke hun drikke øl?

Skrevet
Frokost: 1 dl Fullkornscrunch musli med skummet melk og 1/3 av en banan

Høres spennende ut den müslien, hvilket merke er det?

Gjest Reproductivist
Skrevet
Hvorfor skulle ikke han drikke øl?

Trodde vel jeg ble full. Øl er sunt, særlig hvis det er med gjærrester (bunnfall).

Spiste havregryn, boks med tomater of et egg idag stekt sammen idag. Smaker ikke ekkelt til tross for at de ser ut som en blanding mellom havregrøt og kjøttdeig.

Skrevet

Tror vedkommende reagerte fordi det var skrevet grytidlig om morgenen :gjeiper:

Gjest Reproductivist
Skrevet

Var oppe leeenge

Skrevet

Eller VELDIG sent :fnise::natti:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...