venus_ Skrevet 29. september 2009 Forfatter #3881 Skrevet 29. september 2009 -purreomelett av tre egg, et havrerundstykke med solsikkefrø, tomat, appelsinjuice. -blåbæryoghurt og kaffe. -havregrøt laget med soyamelk, masse kanel + et eple. -foccaccia med brie, spekeskinke, rødløk og grønt + en mango. -kylling med søtpoteter og brokkoli. -blåbærpai med vaniljeis Mmm, jeg fikk lyst på alt
Gjesten Skrevet 29. september 2009 #3882 Skrevet 29. september 2009 Frokost: 1 brødskive med salami Lunsj: 2 brødskiver med ost og skinke Middag: Tortellini på restaurant
Chanel.No5 Skrevet 30. september 2009 #3883 Skrevet 30. september 2009 Det var faktisk det samme jeg tenkte Absolutt enig..
Chanel.No5 Skrevet 30. september 2009 #3884 Skrevet 30. september 2009 -purreomelett av tre egg, et havrerundstykke med solsikkefrø, tomat, appelsinjuice. -blåbæryoghurt og kaffe. -havregrøt laget med soyamelk, masse kanel + et eple. -foccaccia med brie, spekeskinke, rødløk og grønt + en mango. -kylling med søtpoteter og brokkoli. -blåbærpai med vaniljeis Nam, nam, nam, ikke mer å si om matvalgene dine
Aurela Skrevet 30. september 2009 #3885 Skrevet 30. september 2009 To bananer En kopp te med honning Litt sjokolade En tomat Halstabletter Et par never med pommes frites, litt salat og litt av en kyllinggryte som ikke var noe god i dag. Lurer på om jeg har glemt noe, føler jeg har spist mye mer enn i går. Litt kjedelig med middagen, ville gjerne spise mer med ble jo mett med en gang og da mister jeg matlysten fort. Men presset i meg mer enn den jeg egentlig ville ha da. Kan vel egentlig spis hvertfall en youghurt i kveld, den gjør i det minste ikke vondt å svelge
venus_ Skrevet 30. september 2009 Forfatter #3886 Skrevet 30. september 2009 - Omelett av to egg og røkt kalkunskinke. - En cappuccino. - En rett i koppen blomkål- og brokkolisuppe. - En stekt kjøttpølse med litt potetstappe. - Noen gjendekjeks. + litt saft, litt cola zero, chilinøtter og stratos.
paintarainb0w Skrevet 30. september 2009 #3887 Skrevet 30. september 2009 (endret) Frokost: Havregrøt med 1/2 banan, kanel og lett syltetøy Lunsj: 1 polarbrød extreme med kavli lettost + eple Middag: Mr.lee nudler uten fett. Sikkert ganske usunt uansett, men ville prøve noe nytt og hadde dårlig tid "Dessert": En alpen light muslibar Kvelds: En dobbel 0 % med 1/2 banan og litt "fullkornscrunch" musli. Noe nytt jeg fant på meny i dag, var kjempegodt :D Edit: Ble et eple og en liten håndfull mandler i tillegg, følte jeg hadde spist litt for lite med tanke på at jeg har trent i dag Endret 30. september 2009 av paintarainb0w
Chanel.No5 Skrevet 30. september 2009 #3888 Skrevet 30. september 2009 (endret) Edit: Ble et eple og en liten håndfull mandler i tillegg, følte jeg hadde spist litt for lite med tanke på at jeg har trent i dag Fornuftig tanke og handling!! Endret 30. september 2009 av Lotte27
Marblecake Skrevet 30. september 2009 #3889 Skrevet 30. september 2009 Frokost; 2x grove rundstykker med magert kjøttpålegg. Mellommåltid: 1x proteinbar Middag: tomatsuppe med 2x egg og en neve ubehandlede nøtter. Kveldsmat: 1x proteinbar
Paibunn Skrevet 30. september 2009 #3890 Skrevet 30. september 2009 Frokost: 1 dl biola jordbær, 1 lite eple, 3 ss havreegryn og 2 ss solsikkefrø, et par valnøtter og et par mandler Mellom: 1/2 gulrot Lunsj: 2 grovskiver med skivet ridderost, 1 neve grønne druer Middag: 1 ovnsbakt laksefilet med 2 never grønsaksblanding Mellom: 1 kopp te, 1 lite eple, 1 neve nøtter og tørket frukt Kvelds: 1,5 grovskive med hvitost, 1/2 med innbakt leverpostei med pepperoni og hvitløk
Chanel.No5 Skrevet 30. september 2009 #3891 Skrevet 30. september 2009 Kvelds: En dobbel 0 % med 1/2 banan og litt "fullkornscrunch" musli. Noe nytt jeg fant på meny i dag, var kjempegodt :D Virker jeg helt dum nå? Var dette noe som var sammen i en pakke o.l. eller tilsatte du bananen og muslien?
The Kitten Skrevet 30. september 2009 #3892 Skrevet 30. september 2009 Frokost: En kiwi, to gulrøtter og en smoothie av ananas, mango og pasjonsfrukt, blandet med juice av appelsin, mandarin og grønne druer. Formiddagsmat: 2 skiver med fårepølse Middag: Kylling i pitabrød (2 stk) med salat til. Aften: En kopp kirsebærte med 2 ts sukker.
engel med sorte vinger Skrevet 30. september 2009 #3893 Skrevet 30. september 2009 frokost: 1 vaffel m/ brunost + 1 glass med appelsinjuice. lunch: 3 ryvita knekkebrød med jarlsbergost og kaffe. mellommåltid: 1 banan og vann. middag:fullkornspasta og kalkunpølsebiter og vann. halv eske med dent og en kopp med kakao til kos dere har så spennende menyer over her..muuuligens "låne" litt av dem
*Numi* Skrevet 30. september 2009 #3894 Skrevet 30. september 2009 Frokost: 3 halve grove rundtstykker med skinke og ost. 1 bittelite eple Lunsj: 2 halve grove rundstykker med leverpostei. Middag: Marinerte filetkoteletter, med ris med soyasaus og salat 1/2 l fanta exotic Kvelds: 3 brødskiver av fullkornsbrød med bananskiver 1 glass melk med o'boy
paintarainb0w Skrevet 1. oktober 2009 #3895 Skrevet 1. oktober 2009 Virker jeg helt dum nå? Var dette noe som var sammen i en pakke o.l. eller tilsatte du bananen og muslien? Heheh, kanskje litt dårlig formulert av meg. Jeg tilsatte bananen og en ny musli jeg fant på meny
Gjest Frosk Skrevet 1. oktober 2009 #3896 Skrevet 1. oktober 2009 Hittil: * Appelsinjuice, en banan, en liten neve valnøtter * Smoothie av 1 banan, en stor kopp frosne jordbær, en neve frosne blåbær, et par ss kesam, en skvett appelsinjuice og en ss linfrøolje * 4 Krisprolls fullkornskavringer med ost * To sjokoladekjeks * En skål sellerirotsuppe med lettstekte epleterninger i, med en brødskive til
Gjest Gjest_jente21_* Skrevet 1. oktober 2009 #3897 Skrevet 1. oktober 2009 Frokost: Et eple 7 Starburst fruit chews Lunsj: 2 plommer Litt kyllingfilet Litt spekeskinke En melbatoast 1 rad melkesjokolade Middag: Brasiliansk indrefilet med salat ved siden av Litt usunn dag i dag, men det blir en flaske vin i kveld så da har jeg strammet litt inn på maten i dag for å få plass til den.
The Kitten Skrevet 1. oktober 2009 #3898 Skrevet 1. oktober 2009 Frokost: 2 grove knekkebrød med fårepølse og et glass juice (appelsin, grapefrukt og blodappelsin). Formiddagsmat: En bolle med salat og en liten mørk sjokolade. Middagsmat: 2 små pannekaker med sukker.
Aurela Skrevet 1. oktober 2009 #3899 Skrevet 1. oktober 2009 Middag: Brasiliansk indrefilet med salat ved siden av Litt usunn dag i dag, men det blir en flaske vin i kveld så da har jeg strammet litt inn på maten i dag for å få plass til den. Det hørtes skikkelig godt ut
paintarainb0w Skrevet 1. oktober 2009 #3900 Skrevet 1. oktober 2009 Frokost: En skyr med 1/2 banan, 1 ss cottage cheese og et par hakkede mandler Lunsj: 1 polarbrød extreme med kavli lettost og agurk + et eple og en halv gulrot Middag: Salat fra en fransk café med div. grønnsaker, avocado, egg og en halv lys baguett. Dessverre var salaten ganske oljete, og jeg burde ha droppet bagutten Dessert: Et lite beger med haagen dazs cookies & cream is (100 ml) Har vært i byen og kost meg med venner i dag, så har skeiet litt ut. Men jaja, det er hvertfall sunt for sjela Noen lakerol, tyggi og frisk pastiller i tillegg.
Fremhevede innlegg