Gjest Pannekaker Skrevet 25. september 2009 #3781 Skrevet 25. september 2009 (endret) Frokost; To grove skiver med grov leverpostei og agurk Lunch; En tine blåbær yoghurt. "Mellom"; En bolle Middag; Entrecòt med bernaise saus, grønnsaker og fløtegratinerte poteter ( Min kjære tok med meg ut :rødme: ) Endret 25. september 2009 av Pannekaker
Sekretæren Skrevet 26. september 2009 #3782 Skrevet 26. september 2009 Anbefales Pepperbiff er ukens Go'helg tilbud på Kiwi. Aha!! Da skjønner jeg at det var utsolgt da jeg kom... Det er jo så GODT!
Gjest elinrenate Skrevet 26. september 2009 #3783 Skrevet 26. september 2009 en skive brød med røyka laks og eggerøre.. Så sulten kommer aldri han derre jeg bor med hjem så jeg kan lage middag??
Marblecake Skrevet 26. september 2009 #3784 Skrevet 26. september 2009 4stk spelt fullkornskjeks til frokost. = 188 kalorier så 200g karbonadedeig til middag. = 250 kalorier så blir det nok 2stk egg til kvelds. = 158 kalorier Men hadde spisedag igår, og da inntok jeg nok en 3000 kalorier. Ser det igrunn blir altfor lite, men skal man ned i vekt så skal man. Og så lenge jeg har energien til å trene får det bare gå
The Kitten Skrevet 26. september 2009 #3785 Skrevet 26. september 2009 Frokost: En liten skål kornblanding med banan. Et glass juice av appelsin, grapefrukt og blodappelsin med kanel i. Formiddagsmat: En og en halv skive ristet loff med smør, sukker og kanel på. En liten håndfull druer og to kiwier. Middag i dag blir: Biff med fløtegratinerte poteter, sukkererter og rødvin til. Til dessert blir det noen biter stratos.
Chanel.No5 Skrevet 26. september 2009 #3786 Skrevet 26. september 2009 Kveldsmat: En Go'morgen yoghurt med vaniljesmak. Kjempehappy også!! =) Ser du liker vaniljeyoghurt, prøvd den nye Go`morgen med nøtter? Tenkte jeg skulle smake den, ser godt ut.. http://tine.no/page?id=26&key=168298&cat=1715
Chanel.No5 Skrevet 26. september 2009 #3787 Skrevet 26. september 2009 (endret) 4stk spelt fullkornskjeks til frokost. = 188 kalorier så 200g karbonadedeig til middag. = 250 kalorier så blir det nok 2stk egg til kvelds. = 158 kalorier Men hadde spisedag igår, og da inntok jeg nok en 3000 kalorier. Ser det igrunn blir altfor lite, men skal man ned i vekt så skal man. Og så lenge jeg har energien til å trene får det bare gå Fullstendige feile tanker du har her mener jeg. Dette er mye mindre kalorier ett mennske, uansett kjønn trenger på en dag bare for å fungere. Tror du ha misforstått dette altså (slanking og matinntak) om du anser 600 kalorier på en dag som nok gitt.. Endret 26. september 2009 av Lotte27
Chanel.No5 Skrevet 26. september 2009 #3788 Skrevet 26. september 2009 (endret) Middag i dag blir: Biff med fløtegratinerte poteter, sukkererter og rødvin til. Til dessert blir det noen biter stratos. Mmmm.. Så meget godt ut denne middagen din gitt.. Selv hadde jeg spist mer enn ett par biter stratos til dessert, men jeg er søtmoms og spiser gjerne liten middag for å ha god plass i magen til desserten =) Endret 26. september 2009 av Lotte27
Chanel.No5 Skrevet 26. september 2009 #3789 Skrevet 26. september 2009 (endret) Middag; Entrecòt med bernaise saus, grønnsaker og fløtegratinerte poteter ( Min kjære tok med meg ut :rødme: ) Mmmm.. Heldig er du + Endret 26. september 2009 av Lotte27
Marblecake Skrevet 26. september 2009 #3790 Skrevet 26. september 2009 Fullstendige feile tanker du har her mener jeg. Dette er mye mindre kalorier ett mennske, uansett kjønn trenger på en dag bare for å fungere. Tror du ha misforstått dette altså (slanking og matinntak) om du anser 600 kalorier på en dag som nok gitt.. Som sagt er jeg klar over det Klarte å presse i meg 400 til, men jeg må presse i meg maten jeg har imeg siden jeg hater det jeg spiser. Det går forsåvidt godt ennå, og gjort det i 3 uker straks nå, må bare få meg selv til å bli bedre med mellommåltider. Men det er ett ork
Pomeline Skrevet 26. september 2009 #3791 Skrevet 26. september 2009 - Havregrøt m/ brunt sukker - Go' Morgen yoghurt - Fersk pizza fra Rema (ganske god, faktisk!) - 1/2 pakke popcorn med 25 % mindre fett eller noe sånt!
Chanel.No5 Skrevet 26. september 2009 #3792 Skrevet 26. september 2009 (endret) Som sagt er jeg klar over det Klarte å presse i meg 400 til, men jeg må presse i meg maten jeg har imeg siden jeg hater det jeg spiser. Det går forsåvidt godt ennå, og gjort det i 3 uker straks nå, må bare få meg selv til å bli bedre med mellommåltider. Men det er ett ork Hvorfor spiser du mat du hater? Det beste er å finne en livsstil du kan leve med, spise mat du liker for å kunne oppnå en sunn og varig nedgang. Spiser en mat en hater og så lite som du gjør så ender en desverre som oftest opp med at en gir opp "dietten" og returnerer tilbake til det samme gamle siden en mistrives med maten en spiser. Mellommåltider finnes i mange enkle varianter som ikke trenger være noe ork. Nøtter Kjeks Yoghurt Frukt/grønt Skive/knekkebrød med pålegg smoothie Endret 26. september 2009 av Lotte27
Marblecake Skrevet 26. september 2009 #3793 Skrevet 26. september 2009 Hvorfor spiser du mat du hater? Det beste er å finne en livsstil du kan leve med, spise mat du liker for å kunne oppnå en sunn og varig nedgang. Spiser en mat en hater og så lite som du gjør så ender en desverre som oftest opp med at en gir opp "dietten" og returnerer tilbake til det samme gamle siden en mistrives med maten en spiser. Mellommåltider finnes i mange enkle varianter som ikke trenger være noe ork. Nøtter Kjeks Yoghurt Frukt/grønt Skive/knekkebrød med pålegg smoothie Ikke for å krangle :gjeiper: men ja, jeg må faktisk presse i meg disse tingene, fordi jeg rett og slett ikke liker det. Har gått ned 34kg på ett og et halvt år nå, men har slitt noe grasalt med å ta meg meg det siste, noe til grunnen til at jeg er såpass lavt på inntak nå. Hadde 5-6mnd med treningsopphold, men begynte på igjen for ca 1mnd siden, jeg gikk opp 4-5 kg igjen når jeg hadde treningsopphold, og fortsatte å ha i meg relativt sunn mat under den tiden.
Chanel.No5 Skrevet 26. september 2009 #3794 Skrevet 26. september 2009 Ikke for å krangle :gjeiper: men ja, jeg må faktisk presse i meg disse tingene, fordi jeg rett og slett ikke liker det. Har gått ned 34kg på ett og et halvt år nå, men har slitt noe grasalt med å ta meg meg det siste, noe til grunnen til at jeg er såpass lavt på inntak nå. Hadde 5-6mnd med treningsopphold, men begynte på igjen for ca 1mnd siden, jeg gikk opp 4-5 kg igjen når jeg hadde treningsopphold, og fortsatte å ha i meg relativt sunn mat under den tiden. Diskutere er vel lov, ingen som krangler her=) Skjønner at du har tatt av og kjempebra jobbet av deg!!Men hvor lenge skal du fortsette tvinge i deg mat du ikke liker? Grunnen til at du sliter med å gå ned de siste kiloene kan også være at du spiser for lite mat, kroppen er vant til lavt inntak og har satt forbrenningen der etter, kan ofte hjelpe på å øke litt faktisk, gi forbrenningen ett kick..
Marblecake Skrevet 26. september 2009 #3795 Skrevet 26. september 2009 Diskutere er vel lov, ingen som krangler her=) Skjønner at du har tatt av og kjempebra jobbet av deg!!Men hvor lenge skal du fortsette tvinge i deg mat du ikke liker? Grunnen til at du sliter med å gå ned de siste kiloene kan også være at du spiser for lite mat, kroppen er vant til lavt inntak og har satt forbrenningen der etter, kan ofte hjelpe på å øke litt faktisk, gi forbrenningen ett kick.. Har Protein shake i bestilling, og skal satse på å ligge på en ca. 1500 kalorier pr dag. Til nå har jeg bare supplert med spisedager (en gang i uka) der jeg har spist hva jeg nå ville, men igjen, ja jeg er enig med deg, jeg må få i meg mer. Er bare det at jeg nesten ikke liker noe mat, og det eneste jeg likte som er tilnærmet sunt er kylling, karbonadedeig og kokte egg Men nå skal jeg ikke avspore threaden til å handle om meg
Chanel.No5 Skrevet 26. september 2009 #3796 Skrevet 26. september 2009 Men nå skal jeg ikke avspore threaden til å handle om meg Meg som avsporet her!! Men, bare en spiser moderate mengder kan all mat spises selv om en ønsker vektnedgang. En må ikke spise kylling og egg bare fordi det er "sunt". Men jeg skal ikke fortelle hva du skal gjøre og ikke, synes bare det er synd at du spiser mat du ikke liker..
Gjest maeli Skrevet 26. september 2009 #3797 Skrevet 26. september 2009 5 kalkun pølser i brød, 1,5 bagett me smør, ost og ketsup, 2 tortilla lefser med tacofyll, 1 liten litago, 1 iskaffe, 1 vaniljeyogurt med nøtter, 1 peanøtt kubbe, 1 smach sjokolade.. jaja, lørda i hertfall
lilla91 Skrevet 26. september 2009 #3799 Skrevet 26. september 2009 Havregrøt (4korn-frokostblanding blandet med havregryn, koker dette med 2 dl vann og en halv dl lettmelk) med 50 gram kesam mager og en banan. Skyr youghurt Brødskive med leverpostei og et eple Småsulten orange nøtteblanding Go'morgen youghurt med nøtter 1 eple Brødskive med ost og skinke + en varm kopp melk med litt kakaopulver (angrer litt på kakaopulveret, det er jo nesten bare sukker, og jeg har fått i meg nok sukker i dag! Men jeg var så innmari lei meg da jeg lagde mat at jeg ikke fikk veid så mye for og mot. Derfor hater jeg å være trist når jeg skal lage meg mat.)
Chanel.No5 Skrevet 26. september 2009 #3800 Skrevet 26. september 2009 Brødskive med ost og skinke + en varm kopp melk med litt kakaopulver (angrer litt på kakaopulveret, det er jo nesten bare sukker, og jeg har fått i meg nok sukker i dag! Men jeg var så innmari lei meg da jeg lagde mat at jeg ikke fikk veid så mye for og mot. Derfor hater jeg å være trist når jeg skal lage meg mat.) Håper det går bedre med deg.. Du har spist så lite i dag at du kunne hatt MYE sjokoladepulver i den melken din! Du har nå ikke fått i deg mye sukker i dag synes jeg.
Fremhevede innlegg