Gjest maeli Skrevet 23. september 2009 #3701 Skrevet 23. september 2009 frokost: 2 knekkebrød med kalkun og gulost 10%, 2 stangselleri, 5 plommer, 1 yoplati jogurt med cootage cheese. lunsj: 2 knekkebrød, 2 egg, 1 tomat og majones.. mellom: yoplati jogurt med cottag cheese.. middag: 1 talerken salat miks(minimais, agurk, stangselleri, salat, paprika) 1/3 talerken hjemmelaga taco kryddret kyllingkjøttdeig me løk, ost, rømme, tacosaus. kvelds: 1 yoplati jogurt ed cotta cheese.. kanskje litt mye til å slanke seg mon tro??
paintarainb0w Skrevet 23. september 2009 #3702 Skrevet 23. september 2009 (endret) Frokost: 1 polarbrød extreme med tomat, rødløk og litt tacosaus MM: Eple Lunsj: En skyr med 2 ss mager vaniljekesam, 1/2 banan og 2 ss axa go'dag MM: Eple Middag: Vegetarfarse med byggris og hjemmelaget tomatsaus Kvelds: Tror det blir en dobbel 0 %, og kanskje et par knekkebrød. Er helt avhengig av gule epler :rødme: Endret 23. september 2009 av paintarainb0w
Gjest Frosk Skrevet 23. september 2009 #3703 Skrevet 23. september 2009 Hittil: * Appelsinjuice * En banan * Et grovt rundstykke (med masse rare frø) med ost, paprika og agurk, et lite glass mozell * Tre (store) plommer * Grønnsaksgrateng (bl.a grønne erter, brokkoli, gulrøtter, kål) med poteter til * Et eple, en neve valnøtter og en stripe mørk kokesjokolade
Lilandry Skrevet 23. september 2009 #3704 Skrevet 23. september 2009 Så flinke dere er! Jeg har dutte ut helt nå, har vert syk og mye annet "krise" her i hjemmet, så jeg klarer ikke å huske på alt jeg spiser osv., har heller ikke hatt tid til å fått skrevet ned alt her. Disse dagene har vert noen svært merkelige spisedager, det har vert fra nesten ingenting til mye! Gleder meg til jeg kan komme tilbake til meg selv.
*Numi* Skrevet 23. september 2009 #3705 Skrevet 23. september 2009 Hittil: Frokost: 2 brødskiver med honning 1 glass vann Lunsj: 1 porsjon havregrøt kokt på vann og melk med litt vaniljekesam, litt syltetøy og kanel. Mellom: 1 kiwi Middag: 1 nakkekotelett Ris med soyasaus Kvelds: Ikke helt sikker.... Har litt lyst på mer havregrøt; er helt frelst den nye oppskriften min. Meeeen... spørs om jeg gidder å koke opp og at det ikke heller blir en Yoplait Dobbel 0% med fersken/mango med litt havregryn isteden... Kanskje litt ananans ved siden av.
janne84 Skrevet 23. september 2009 #3706 Skrevet 23. september 2009 frokost: havegrøt med kruskakli, melk og kanel mm: ei gulrot lunsj: ferskt hjemmebakt med brød med fiskepudding og egg mm: to skiver gulost og fire minimais middag: pastagrateng med kylling, brokkoli, paprika, ananas, løk, hvit saus og ost kvelds: 1\2 omelett med kokt skinke, paprika, purreløk, brokkoli og tomat.
Chanel.No5 Skrevet 23. september 2009 #3707 Skrevet 23. september 2009 Kanel er veldig god i kaffe, i appelsinjuice og i te også. Helt enig, men appelsinjuice?? Må prøve i morgen!!
Safira Skrevet 23. september 2009 #3708 Skrevet 23. september 2009 Frokost: Ryvita sesam med lettere brunost, appelsinjuice Lunsj: To Ryvita sesam med gulost, et halv eple Mellom:: Et glass iskaffe Middag: To kylling- og kalkunpølser to lomper, salat Mellom: Noen rosiner Kvelds: Skyr skogsbær og vanilje
Chanel.No5 Skrevet 23. september 2009 #3709 Skrevet 23. september 2009 kanskje litt mye til å slanke seg mon tro?? Nope! Kjempebra mat dette synes jeg. Du spiser regelmessige små måltider og næringsrik mat!
Chanel.No5 Skrevet 23. september 2009 #3710 Skrevet 23. september 2009 Er helt avhengig av gule epler :rødme: Det er min favoritt også blandt epler, utrolig søte og gode
The Kitten Skrevet 23. september 2009 #3711 Skrevet 23. september 2009 Helt enig, men appelsinjuice?? Må prøve i morgen!! Si i fra om du liker det da.
Chanel.No5 Skrevet 23. september 2009 #3712 Skrevet 23. september 2009 Så flinke dere er! Jeg har dutte ut helt nå, har vert syk og mye annet "krise" her i hjemmet, så jeg klarer ikke å huske på alt jeg spiser osv., har heller ikke hatt tid til å fått skrevet ned alt her. Disse dagene har vert noen svært merkelige spisedager, det har vert fra nesten ingenting til mye! Gleder meg til jeg kan komme tilbake til meg selv. Vi har alle slike perioder der mat ikke står i hovedfokus, men prøv å få i deg nok mat, litt næringsik mat vil gjøre deg godt under stressende perioder også!
Paibunn Skrevet 23. september 2009 #3713 Skrevet 23. september 2009 Frokost: 1 dl biola jordbær, 1 lite eple, 3 ss havreegryn og 2 ss solsikkefrø, et par valnøtter og et par mandler Mellom: 1/2 gulrot Lunsj: 2 grovskiver med hvitost og agurk, 1 lite eple Mellom: 1 twix minis Mellom: 1/2 gulrot, 2 kornmo, 1 kopp grønn te Middag: 2 fiskekaker, 1,5 potet, 1 stor neve grønsaksblanding og brun saus Kvelds: 1 dl havregryn og 1 dl blåbær med melk
Chanel.No5 Skrevet 23. september 2009 #3714 Skrevet 23. september 2009 Si i fra om du liker det da. JEPP!! Gleder meg til å prøve!!
Chanel.No5 Skrevet 23. september 2009 #3715 Skrevet 23. september 2009 Kvelds: Ikke helt sikker.... Har litt lyst på mer havregrøt; er helt frelst den nye oppskriften min. Meeeen... spørs om jeg gidder å koke opp og at det ikke heller blir en Yoplait Dobbel 0% med fersken/mango med litt havregryn isteden... Kanskje litt ananans ved siden av. Forstår godt du har lyst på havregrøt, for å blande inn vaniljekesam skal jeg prøve, super idè!!
Zzyzx Skrevet 23. september 2009 #3716 Skrevet 23. september 2009 Hiver meg på jeg også, hjelper sikkert på å bevisstgjøre meg litt på hva jeg spiser. Jeg slanker meg ikke, men trenger å spise litt mer regelmessig enn jeg gjør pr nå. Frokost: To knekkebrød med philadelfia light, hamburgerrygg og agurk og en yoghurt (rips, tror jeg) Lunsj: To grove rundstykker med samme pålegg som over Middag: Hjemmelaget gryterett med kjøttdeig, bønner, bulgur og litt grønnsaker Kvelds: Blir sikkert en Tine melonyoghurt Usunne greier: - en rute freia premium(?) med sitron og ingefær, som var overraskende god - en halv liter cola - to små kopper kakao fra maskinen på jobb - noen få (kanskje 7) tørkede blåbær med sjokoladetrekk Egenvurdering er at jeg har fått i meg alt for få grønnsaker. Jeg er ikke redd for sukker, så den halve literen med cola takler jeg helt fint. Det skjer nemlig bare noen få ganger i året.
The Kitten Skrevet 23. september 2009 #3717 Skrevet 23. september 2009 JEPP!! Gleder meg til å prøve!! Et lite tips. Bruk sugerør, for kanelen har en tendens til å legge seg på toppen. På denne måten kan du suge i deg kanelen litt mer porsjonsvis.
*Numi* Skrevet 23. september 2009 #3718 Skrevet 23. september 2009 Forstår godt du har lyst på havregrøt, for å blande inn vaniljekesam skal jeg prøve, super idè!! Hehe. Det er veldig godt! Med litt syltetøy også blir det helt nydelig.
twinklestar Skrevet 23. september 2009 #3719 Skrevet 23. september 2009 Jeg henger meg også på her litt. Har hatt en måned med dårlig spising nå og har gått opp 3 kg. Vil ned 4-5 kg, så har jeg nådd idealvekta. Men jeg vil gjøre det over tid. Til poenget: I dag har jeg spist følgende: Frokost: 1 skive rugbrød med avokado og skinke + en stor tomat (eplejuice x 2 glass) MM 1: 1 nektarin Lunsj: En stor tallerken fersk, fylt pasta med tomatsaus (1 glass eplejuice) MM2: 1 banan MM3: 1 cappucino + 1 glass rødvin + noen få potetgullflak (maks 10) MM4: 1 lite eple Middag: 1 kalkunfilet + masse brokkoli + 4 plommetomater (1 boks cola zero) Og skjønner nå hva som er fint med denne tråden, for man blir bevisst hva man faktisk spiser... Ser iallfall at lunsjen IKKE var noe bra... Og middagen ble litt sen... Får håpe på en bedre dag i morgen
paintarainb0w Skrevet 23. september 2009 #3720 Skrevet 23. september 2009 Det er min favoritt også blandt epler, utrolig søte og gode Mhm! Spesielt golden delicious epler.
Fremhevede innlegg