Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Åja, trodde du hadde skrevet opp for gårsdagen jeg :ler:

:fnise: Trodde det samme jeg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet
I see a problem, lille frøken. Mangler mat.

Enig her..

Skrevet
I dag har det blitt endel drittmatt!=/

Var nå ikke så gale synes jeg.. Det var nå fredag, lov å kose seg da :jepp:

Skrevet

I går gikk det ikke bra i det hele....

Frokost: havregrøt med kruskakli

Lunsj: fire små hjemmelaget pizzastykker med pølse og kjøttdeig (var bursdagsfeiring på jobb...)

Var så mett etter de pizzastykkene at jeg ikke spise før til middag igjen.

Middag: tre skjell med taco og dets tilbehør

I dag

Frokost: havegrøt med kruskakli

lunsj: to knekkebrød med mager ost

mellom: ei grovskive med magerost og agurk

mellom2: banan

middag: skinkebiff med brokkoli, sopp og maiskolbe. Viltsaus og gratinerte poteter..

Også brus da, light brus, og litt smågodt...

Syns ikke dagen i dag har vært så gale, men i går ble "alt" gale...

Skrevet
I går gikk det ikke bra i det hele....

Syns ikke dagen i dag har vært så gale, men i går ble "alt" gale...

Selv om lunsjen din i går ikke var det mest næringsike måltidet du har spist så spiste du ikke mye i går, så summen av dagen er nok ikke ulik den du vanligvis har. (Nå kan jeg ta feil med hva du mener når du snakker om "gal" mat da)

Skrevet

Frokost: Et grovt rundstykke med brunost, appelsinjuice

Lunsj: Skyr jordbær og granateple. Nam! Det må kjøpes flere ganger. Den var ganske syrlig da, så tror ikke jeg greier å spise den med bringebær.

Mellom: 10 druer

Middag: 3 stykker hjemmelaget pizza, tomater, pepsi max

Dessert: Litt dream yoghurtis med kirsebær og sjokolade

Litt lite grønt i dag...

Skrevet (endret)
Lunsj: Skyr jordbær og granateple. Nam! Det må kjøpes flere ganger. Den var ganske syrlig da, så tror ikke jeg greier å spise den med bringebær.

Svarte, visste det var noe jeg glemte i dag gitt... Prøver den med jordbær først, om de er syrlig så liker jeg nok ikke bringebær..

Endret av Lotte27
Skrevet
Svarte, visste det var noe jeg glemte i dag gitt... Prøver den med jordbær først, om den er syrlig så liker jeg nok ikke bringebær..

:P Ja, jeg tenkte det samme for jeg synes ofte at bringebær blir litt vel syrlig, og denne var nesten på grensen til å være for syrlig for meg. Tror jeg må prøve skogsbær og vanilje varianten også :)

Skrevet
Selv om lunsjen din i går ikke var det mest næringsike måltidet du har spist så spiste du ikke mye i går, så summen av dagen er nok ikke ulik den du vanligvis har. (Nå kan jeg ta feil med hva du mener når du snakker om "gal" mat da)

Nei det er jo sant... finnes vel ikke noe "gal" mat, bare gale mengder :ler:

Skrevet
:P Ja, jeg tenkte det samme for jeg synes ofte at bringebær blir litt vel syrlig, og denne var nesten på grensen til å være for syrlig for meg. Tror jeg må prøve skogsbær og vanilje varianten også :)

Åh, finnes med vanilje? Min favorittsmak, da prøver jeg garantert den først=)

Skrevet (endret)
Nei det er jo sant... finnes vel ikke noe "gal" mat, bare gale mengder :ler:

JEPP!!! Og fire små stykker er ikke noe som helst gale mengde!! :spise:

Endret av Lotte27
Skrevet
Åh, finnes med vanilje? Min favorittsmak, da prøver jeg garantert den først=)

skogsbær og vanilje, ikke bare vanilje ;)

Skrevet
skogsbær og vanilje, ikke bare vanilje ;)

Hehe, fikk med meg det, men når jeg ser noe som har vaniljesmak så vet jeg det er en vinner. Skogsbær og vanilje høres godt ut sammen det!!

Skrevet
Hehe, fikk med meg det, men når jeg ser noe som har vaniljesmak så vet jeg det er en vinner. Skogsbær og vanilje høres godt ut sammen det!!

Ah, men da så, var litt usikker på om du misforstod ;) Ja, den høres god ut, gleder meg til å prøve den også!

Skrevet
Ah, men da så, var litt usikker på om du misforstod ;) Ja, den høres god ut, gleder meg til å prøve den også!

Me 2 =)

Skrevet
Så langt i dag:

Frokost:

3 halve grove rundstykker med makrell i tomat

1 glass litago med sjokolade, peanutt og karamell-smak, blandet med litt vanlig lettmelk, for den er seriøst mektig i smaken...

Mellom:

1 kopp eple, kanel og rosin-te med 2 ts sukker.

1 glass vann

Lunsj:

3 halve grove rundstykker med jarlsbergost.

1 kopp eple, kanel og rosin-te med 2 ts sukker

Mellom/Middag (står i ovnen nå):

1 halv pariserpizza (dele med sambo).

Tja, til kvelds må vi finne på noe godt.. :spise:

Og så...

Middag/Kvelds:

2 små bakte poteter med kryddersmør

1 biff av ytrefilet

Salat med tsatziki

Villa Champagne

Dessert:

Litt sjokolade, dvs mindre enn før, men likevel nok til kos. :nigo:

Har ananas og kiwi også, så kanskje jeg skal få i meg litt frukt seinere i kveld.

Skrevet

Hittil i dag:

* Nypresset appelsinjuice

* To stk toast med syltetøy

* Smoothie av en banan, en neve frosne bringebær, en stor neve frosne blåbær, en skvett appelsinjuice, litt naturell yoghurt og en dæsj linfrøolje

* To rugsprø med ost, en neve cherrytomater

* Et eple (summerred i butikken, endelig - mmmhmm :nigo:)

* Potet, et par gourmetbullar, ertestuing, gulrøtter, brokkoli, blomkål og brun saus

* En liten skål jordbær- og rabarbrasuppe

* Nesten to nybakte banan- og sjokolademuffins (de inneholder lite sukker, og er jo nesten sunne. På en måte. Sikkert. :jepp:)

Skrevet

Ingen middag i dag. Brødskiver med massevis av rekesalat/italiensk salat/gulost og servelat på. Lettmelk og kaffe. En halv stor plate "Smæsh"-sjokolade, en pakke toffe-cups og en halv pose chips. Jøss så usunn jeg føler meg-...men hver eneste kalori har smakt supergodt!

Skrevet

frokost: havregrøt med krukakli

mellom: eple

lunsj: ei grovskive, 1\2 med leverpostei og 1\2 med rødbetsalat og hvitost

middag: svinestek med ei potet, rosenkål, ei gulrot og viltsaus

kvelds: tror jeg skal lage med tunfisksalat med mager kesam og hjemmelaget rundstykke :sikle:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...