Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hittil:

* Appelsinjuice

* En nektarin og noen yoghurtnøtter

* Smoothie av en banan, en stor kopp frosne blåbær, 5 frosne jordbær (hadde ikke flere!), en skvett appelsinjuice, noen ss kesam, og en dæsj linfrøolje (for omega 3)

* To brødskiver med ost, og en neve cherrytomater

Kveldens middag blir (vegetar)lasagne med salat :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Siri_*
Skrevet

Hittil:

*Fem knekkebrød med gräddost og tomat, bjørnebæryoghurt og melk

(forstår ikke hvordan noen av dere kan overleve på TO knekkebrød til frokost, jeg spiste fem + yoghurt og var ikke halvmett engang)

*Bringebær-Skyr + kaffe

*Eple

*Omelett og fullkornsbrød

*Mango

Middag/kvelds:

*Fullkornsspagetti med sautert spinat, hvitløk og cherrytomater

*Litt smågodt og superchips :)

Skrevet (endret)

Frokost: Havregrøt med lett syltetøy, 1/2 banan og kanel

Lunsj: Et vita hjertego' rundstykke med sans kremost, tomat og agurk + en gulrot

Middag: Toro tomatsuppe med cherrytomater (dårlig tid) + en dobbel 0 % til dessert

Skal snart på butikken med en venninne, så vi tenkte å kjøpe oss noe digg :)

Edit: Det ble en hel kurv druer :sjenert: , en liten kinder maxi og en pose lakerol.

Endret av paintarainb0w
Skrevet
Ble veldig mye alkohol den kvelden! Igår klarte jeg bare ikke å gå helt tilbake til det normale kostholdet! :ler:

MYYYYYYYYE vann.

:fnise: Det normale kostholdet er nå ikke akkurat maten som frister mest etter en fuktig natt på nye, så all forståelse der :jepp:

Skrevet
Skal snart på butikken med en venninne, så vi tenkte å kjøpe oss noe digg :)

:tommelsmil:

Skrevet

En skive med hvitost

Banan, pære, juice av eple, pære og pasjonsfrukt.

Biff med fløtegratinerte poteter.

Smoothie av diverse sitrusfrukter.

Skrevet
Hittil:

* Appelsinjuice

* En nektarin og noen yoghurtnøtter

* Smoothie av en banan, en stor kopp frosne blåbær, 5 frosne jordbær (hadde ikke flere!), en skvett appelsinjuice, noen ss kesam, og en dæsj linfrøolje (for omega 3)

* To brødskiver med ost, og en neve cherrytomater

Kveldens middag blir (vegetar)lasagne med salat :)

* En kiwi og to svære plommer

* En Alpro sjokoladesoyamelk

* Lasagne med salat, et glass cola

* En neve salt potetgull

Skrevet

Kornblanding, 4 kokte egg, 3 knekkebrød, masse nøtter av ymse slag, 3 løkpølser, boks med mager kesam, 2 proteinshaker. Og nå er jeg skikkelig sulten igjen...

Skrevet

Frokost: Et grovt rundstykke med brunost, appelsinjuice

Lunsj: To grove rundstykker med salat og pepperskinke, et eple

Middag: 8 kjøttboller, litt ris, salat

Kvelds: blir en banan og en yoplait dobbel 0%

Virker som mange liker skyr, jeg gleder meg til å smake på det selv (håper bare mamma får tak i det i morgen).

Skrevet
Og nå er jeg skikkelig sulten igjen...

Det er fredag, lag deg noe godt og kos deg :popcorn:

Skrevet
Virker som mange liker skyr, jeg gleder meg til å smake på det selv (håper bare mamma får tak i det i morgen).

Jeg må huske å kjøpe dette selv i morgen! Kjøp deg en selv om din mor glemmer det så prøver vi begge dette. Se om det er så fantastisk som jeg får inntrykk av her inne.. :gjeiper:

Skrevet

Jeg er fryktelig, forferdelig sur for at Q-meieriene MÅTTE putte aspartam i Skyr :kjefte: Hadde de brukt naturlig sukker hadde jeg nok definitivt testet.

Gjest Gjest_Siri_*
Skrevet
Jeg må huske å kjøpe dette selv i morgen! Kjøp deg en selv om din mor glemmer det så prøver vi begge dette. Se om det er så fantastisk som jeg får inntrykk av her inne.. :gjeiper:

Det er ikke det at det er sååå fantastisk, men det er mye proteiner, normalt velsmakende og et greit mellommåltid. Litt dyrt. Bringebær og granateple er best!

Skrevet

Frokost:

To brødskiver med egg

Lunsj:

To gulrøtter og to brødskiver

Middag:

Pannekaker, noen med sukker og noen med frossen skogsbærblanding.

Kvelds:

Noen ekstra pannekaker med bær

En banan

En gulrot til ;)

Skrevet
Jeg er fryktelig, forferdelig sur for at Q-meieriene MÅTTE putte aspartam i Skyr :kjefte: Hadde de brukt naturlig sukker hadde jeg nok definitivt testet.

:snurt: De putte jo det stoffet i alt for tiden virker det som..

Skrevet
Det er fredag, lag deg noe godt og kos deg :popcorn:

Jeg er på jobb... Men jeg laget meg nettopp en saftig hamburger, bra vi har skikkelig kjøkken her. :)

Skrevet

Ja, hvis jeg hadde vært i stand til å gå til butikken hadde jeg nok kjøpt det i dag :gjeiper: Jeg har sittet og tenkt på det i hele kveld :roll:

Skrevet
Det er ikke det at det er sååå fantastisk, men det er mye proteiner, normalt velsmakende og et greit mellommåltid. Litt dyrt. Bringebær og granateple er best!

Dyrt ja, det overrasker meg ikke, typisk det.. Er vanligvis ikke så glad i mat med bringebærsmak, men har planlagt å prøve de ulike smakene, se hvlken jeg liker, må altid prøve alt jeg..

Skrevet
Ja, hvis jeg hadde vært i stand til å gå til butikken hadde jeg nok kjøpt det i dag :gjeiper: Jeg har sittet og tenkt på det i hele kveld :roll:

Off, i kveld skal en gedigen skål med sjokolade ned i min mage så for mitt vedkommende må den uansett vente til i morgen =)

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...