venus_ Skrevet 12. september 2009 Forfatter #3461 Skrevet 12. september 2009 Mmmm.. Oppskrift.?? Jeg brukte: 3 store egg 5 dl skummet melk 1/2 ts salt 2 dl hvetemel 1 dl grovbakstmel og en god dæsj kruskakli
Safira Skrevet 12. september 2009 #3462 Skrevet 12. september 2009 ENIG!! Ser du drikker mozell light, liker den selv, så og si den eneste busen jeg drikker, men har du smakt solo super pasjon? Ikke den dålige vanlige solo super, men med pasjonsmak. Utrolilg god!! Skal straks sprette en 0,5 liter med den og spise sjokolade.. Fikk en 200 grams crispo som en takk for hjelp i dag, farlig med så store sjokolader og meg.. Ja, solo super med pasjonssmak er kjempegod! Synd den bare kommer i 0,5 liters flasker, for hvis ikke hadde jeg nok kjøpt den oftere. Hehe, du får kose deg med den Selv ble jeg kjempekvalm etter å ha spist litt godteri i dag, jeg greier visst ikke å spise masse godteri uten å bli kvalm lenger...
Chanel.No5 Skrevet 12. september 2009 #3463 Skrevet 12. september 2009 Skeiet ut i dag, siden jeg var ute å spiste med venner. Men jaja, det er jo lørdag Maten var så god at det var verdt det. Klart en kan kose seg med god mat og drikke på en lørdag!! Støtter den
Chanel.No5 Skrevet 12. september 2009 #3464 Skrevet 12. september 2009 Ja, solo super med pasjonssmak er kjempegod! Synd den bare kommer i 0,5 liters flasker, for hvis ikke hadde jeg nok kjøpt den oftere. Hehe, du får kose deg med den Selv ble jeg kjempekvalm etter å ha spist litt godteri i dag, jeg greier visst ikke å spise masse godteri uten å bli kvalm lenger... Enig, de bør begynne å produsere større flasker.. Desverre har ikke jeg den egenskapen at jeg blir kvalm mens jeg spiser snop, (greit å bli for å klare å stoppe i tide :gjeiper: ) blir bare uggen i magen dagen derpå, men kun om jeg spiser mye syntetisk smågodt, ikke av rein sjokolade hedigvis=)
Chanel.No5 Skrevet 12. september 2009 #3465 Skrevet 12. september 2009 Jeg brukte: 3 store egg 5 dl skummet melk 1/2 ts salt 2 dl hvetemel 1 dl grovbakstmel og en god dæsj kruskakli Aldri brukt skummet melk i bakst før, det funker altså.. Hva om en hadde tatt 1 dl hvetemel og erstattet med havregryn, hadde det vært noe?
moki Skrevet 12. september 2009 #3466 Skrevet 12. september 2009 jeg var sikker på at det ikke var kalorier i kaffe men så finner jeg plutselig ut at det er det likevel. er det like mye kalorier uansett hvilket merke man bruker eller er det forskjell?
venus_ Skrevet 12. september 2009 Forfatter #3467 Skrevet 12. september 2009 Aldri brukt skummet melk i bakst før, det funker altså.. Hva om en hadde tatt 1 dl hvetemel og erstattet med havregryn, hadde det vært noe? Ja, jeg synes det funker. Tror havregryn også hadde vært kjempegodt i. Tror kanskje jeg hadde brukt stavmikser da, for å få finere konsistens.
Chanel.No5 Skrevet 12. september 2009 #3468 Skrevet 12. september 2009 jeg var sikker på at det ikke var kalorier i kaffe men så finner jeg plutselig ut at det er det likevel. er det like mye kalorier uansett hvilket merke man bruker eller er det forskjell? Du bruker mer energi på å drikke den enn hva du får i deg. Om du ikke drikker disse pose-kaffene med mocca, latte osv. 100 gram (1 dl) ferdig kaffe gir ca 2 kcal.
Chanel.No5 Skrevet 12. september 2009 #3469 Skrevet 12. september 2009 Ja, jeg synes det funker. Tror havregryn også hadde vært kjempegodt i. Tror kanskje jeg hadde brukt stavmikser da, for å få finere konsistens. Enig der, tror ikke jeg har tålmodighet eller krefter i armene til å gjøre det selv :gjeiper:
janne84 Skrevet 13. september 2009 #3470 Skrevet 13. september 2009 Hvis du bor i Oslo vet jeg om et sted som har grove pitabrød. Bor ikke i oslo...
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2009 #3471 Skrevet 13. september 2009 Hvis du bor i Oslo vet jeg om et sted som har grove pitabrød. Jeg gjør! Fortell
venus_ Skrevet 13. september 2009 Forfatter #3472 Skrevet 13. september 2009 Bor ikke i oslo... Er en innvandrer-butikk som selger de her, kanskje du kan sjekke en av de der du bor? Husker ikke merket på de, men skal prøve å google det neste gang jeg kjøper. De selges nok flere steder. Ellers tror jeg pitabrød er veldig raskt å lage selv
venus_ Skrevet 13. september 2009 Forfatter #3473 Skrevet 13. september 2009 Jeg gjør! Fortell I torggata, ca midt mellom anker studentbolig og sentrum scene er det en italiensk (tror jeg) butikk. Der har de Der er to som har grønsaker utafor, og det er den av de som er lengst unna anker studentbolig. Er vel ca rett over veien for TT. Jeg er litt dårlig på å forklare Koster 20kr for 5stk.
Lilandry Skrevet 13. september 2009 #3474 Skrevet 13. september 2009 Jeg bor ikke på en stor plass, så jeg regner med de skal ha fullkornspita i de større byene iallefall. Jeg kjøpte de på Coop.
janne84 Skrevet 13. september 2009 #3475 Skrevet 13. september 2009 Jeg baket selv, og de ble ikke så værst
moki Skrevet 13. september 2009 #3476 Skrevet 13. september 2009 Du bruker mer energi på å drikke den enn hva du får i deg. Om du ikke drikker disse pose-kaffene med mocca, latte osv. 100 gram (1 dl) ferdig kaffe gir ca 2 kcal. ah okei, takk. nei, drikker bare svart kaffe. grove pitabrød har jeg aldri sett før, har problemer med å finne ferdige brødvarer annet enn vanlig brød som er ordentlig grovt. kanskje jeg bare er dårlig å lete? i de som er halvfrosne er det vanligvis en del rare ingredienser virker det som, ikke er de helt grove heller.
Kenneth199 Skrevet 13. september 2009 #3477 Skrevet 13. september 2009 Typisk søndag for meg. Stå opp seint osv Frokost: 11:00 Havregryn 120g, melk 2 dl, 25gr proteinpulver jordbær, 10 mandler, 1 banan 2 dl melk. Middag: 13:00 hos gamlingene Fløtegratinerte poteter stor porsjon tipper 250gr, ca 200gr biff. Trening kl 1500. Mellom måltid 1630: 4dl lett melk + 1 banan og litt usaltede nøtter. Senere i dag står det faktisk grove hjemmelagte pitabrød på menyen ;P
Lilandry Skrevet 13. september 2009 #3478 Skrevet 13. september 2009 ah okei, takk. nei, drikker bare svart kaffe. grove pitabrød har jeg aldri sett før, har problemer med å finne ferdige brødvarer annet enn vanlig brød som er ordentlig grovt. kanskje jeg bare er dårlig å lete? i de som er halvfrosne er det vanligvis en del rare ingredienser virker det som, ikke er de helt grove heller. De ligger i frysedisken som regel, ivertfall de jeg fant.
Chanel.No5 Skrevet 13. september 2009 #3479 Skrevet 13. september 2009 Jeg baket selv, og de ble ikke så værst Tviler ikke, så jeg ber om en oppskrit
Lilandry Skrevet 13. september 2009 #3480 Skrevet 13. september 2009 (endret) - En dobbel 0% Yoplait med mango, blandet med en håndfull Axa 4 kornsblanding. En stor håndfull cashew nøtter uten salt. - Findus sin blanding; Bladspinat, paprika & sukkererter blandet med litt Wok Classic. Laksefileèt Sweet Chili. Noen små plommer fra hagen her ute. - En skive fullkornspolarbrød med skinkestek. 10 mandler. - Yoplait 0% med fersken og pasjonsfrukt. Mye vann. Føler jeg har spist litt lite idag, men har ikke gått sulten ivertfall! Endret 13. september 2009 av Lilandry
Fremhevede innlegg