Chanel.No5 Skrevet 9. september 2009 #3401 Skrevet 9. september 2009 (endret) etter middag spiser jeg stort sett hele kvelden.. i kveld er det druer, nøtter sjokolade og litt smågodt.. huffameg.. starte et nytt og bedre liv i morgen!!.. Druer og nøtter er en fin kvedsmat, men du spise lite på formiddagen så jeg kan ut ifra det du skriver forstå hvorfor du småspiser mye om kveldene. Tror at mye av dette kunne vært unngått om du spiste mer til frokost, laget en skikkelig lunsj og avsluttett middagen med noe søtt som frukt, yoghurt eller en liten bit mørk sjokolade.. Endret 9. september 2009 av Lotte27
Lilandry Skrevet 9. september 2009 #3402 Skrevet 9. september 2009 - 2 suppeauser med tomatsuppe fra Toro, med pølser og et egg. Spiste middag ute med en venninne idag, så derfor ble det ikke akkurat så sunt! - Lasagne med salat og en loffskive med smør. Iskaffè Mocca med hasselnøttsmak! Denne var myyyye bedre enn de "gamle" iskaffène. Var faktisk tenkt å kjøpe meg en sjokoladebolle også, men klarte å styre unna. Etter jeg drakk denne fikk jeg uansett ikke lyst på. - Nutrilett Meal med Peanut og Cranberry. Dette er nå egentlig en breakfast bar da, men det spiller ingen rolle for meg. Fikk ikke spist noen særlig frukost idag uansett! 2 pasjonsfrukt En en del vann gjennom hele dagen.
*Numi* Skrevet 9. september 2009 #3403 Skrevet 9. september 2009 (endret) Frokost: 2 grove brødskiver med honning Mellom: 1 halv belgisk vaffel med sjokoladetrekk... Lunsj: 1 flaske vann 1 og et halvt grovt rundstykke med krydderost Middag: 2 pølser i grovt pølsebrød med løk og chili gratinert med ost. 1 glass eplesaft fra lerum Kvelds: 3 grove brødskiver med nora jordbærsyltetøy. Endret 9. september 2009 av *Numi*
venus_ Skrevet 9. september 2009 Forfatter #3404 Skrevet 9. september 2009 - En cappuccino. Frokost: En skive ingers rugbrød med makrell i tomat og lett majones. En lett blåbæryoghurt med 4korn. Et glass skummet melk. - En dobbel iskaffe latte. Lunsj: To polarbrød frørik med skinke og lett gulost. Mellom: En pose energritrigger. Middag: Stroganoff med ris. Mellom: En kaffe mocca og to kinder maxi. Kvelds tror jeg blir melon og mager vaniljekesam.
venus_ Skrevet 9. september 2009 Forfatter #3405 Skrevet 9. september 2009 Iskaffè Mocca med hasselnøttsmak! Denne var myyyye bedre enn de "gamle" iskaffène. Var faktisk tenkt å kjøpe meg en sjokoladebolle også, men klarte å styre unna. Etter jeg drakk denne fikk jeg uansett ikke lyst på. Synes ikke de nye var så god jeg. Synes konsistensen ble for tjukk og smaken for søt. Klarte bare drikke halvparten av den med kanel. Nå har ikke jeg smakt den du snakker om da, men regner med den er ganske lik.
Chanel.No5 Skrevet 9. september 2009 #3406 Skrevet 9. september 2009 Sjokoladekjeks fra Landlord (med vedig mye sjokolade, føles mer som sjokolade enn kjeks, men det er ikke så ille det heller da). Åh.. Det fikk jeg også lyst på nå.. Men får heller legge meg, drømme om de=)
Chanel.No5 Skrevet 9. september 2009 #3407 Skrevet 9. september 2009 Synes ikke de nye var så god jeg. Synes konsistensen ble for tjukk og smaken for søt. Klarte bare drikke halvparten av den med kanel. Nå har ikke jeg smakt den du snakker om da, men regner med den er ganske lik. Hmmm. Noe som er for søtt? Dette høres ut som noe jeg kan like og må prøve gitt.. :gjeiper:
Chanel.No5 Skrevet 9. september 2009 #3408 Skrevet 9. september 2009 Mellom: 1 halv belgisk vaffel med sjokoladetrekk... Åh, det er så godt... God mat på deg!!
Lilandry Skrevet 9. september 2009 #3409 Skrevet 9. september 2009 Synes ikke de nye var så god jeg. Synes konsistensen ble for tjukk og smaken for søt. Klarte bare drikke halvparten av den med kanel. Nå har ikke jeg smakt den du snakker om da, men regner med den er ganske lik. Kan være den er søtere, jeg har ikke smakt den. Men, om jeg tenker etter så synst jeg kanskje den vanlige moccaen er søtere enn denne. Synst ikke den var tykk i det hele tatt jeg, synst den var "luftig" etter at jeg shaket den!
*Numi* Skrevet 9. september 2009 #3410 Skrevet 9. september 2009 (endret) Åh, det er så godt... God mat på deg!! Hehe.. Ja, men ikke særlig sunt! Endret 9. september 2009 av *Numi*
Chanel.No5 Skrevet 9. september 2009 #3411 Skrevet 9. september 2009 Hehe.. Ja, men ikke særlig sunt! Formulerte meg kanskje litt feil, mente at du spiser god mat i løpet av dagen, vaffelen er da ekstra god=) Hehe
*Numi* Skrevet 9. september 2009 #3412 Skrevet 9. september 2009 Formulerte meg kanskje litt feil, mente at du spiser god mat i løpet av dagen, vaffelen er da ekstra god=) Hehe Å ja, slik å forstå. Jo takk, prøver å spise bra.
Chanel.No5 Skrevet 9. september 2009 #3413 Skrevet 9. september 2009 Å ja, slik å forstå. Jo takk, prøver å spise bra. Det klarer du fint! Bare fortsett med det!
venus_ Skrevet 9. september 2009 Forfatter #3414 Skrevet 9. september 2009 Kan være den er søtere, jeg har ikke smakt den. Men, om jeg tenker etter så synst jeg kanskje den vanlige moccaen er søtere enn denne. Synst ikke den var tykk i det hele tatt jeg, synst den var "luftig" etter at jeg shaket den! Synes den vanlige moccaen og cappuccinoen også er for søt jeg så regnet egentlig med at jeg ikke skulle like den. Ble litt luftig ja, men syns det bare var på toppen egentlig.
Gjest Gjest Skrevet 9. september 2009 #3415 Skrevet 9. september 2009 Mellom: En pose energritrigger. ... kinder maxi. Reklamepose fra UiO?
Gjest rabrabara Skrevet 10. september 2009 #3416 Skrevet 10. september 2009 I går så det slik ut: Frokost: En pakke Wasa påsmurt og en kopp te med melk. Mellom: En kopp te med melk Lunsj: To grove speltskiver med eggesalat Mellom: To riskjeks med hvitost og paprika Godis: fem dumle og en neve cashewnøtter Middag: Kamskjell med saus av bacon, balsamico og appelisjuice på ruccola. Hjemmelaget pizza med chorizo og oliven og fetaost, 2 stykker. To glass hjemmelagd ripssaft
Aurela Skrevet 10. september 2009 #3417 Skrevet 10. september 2009 (endret) Frokost: Havregrøt med revet eple og kanel Lunsj: To rundstykker Et stort stykke kake Middag: Pannert (?) laks med urter, poterter og mye salat Planlagt videre: Etter trening: Yoghurt med müsli Kanskje noe frukt, kommer ann på hva jeg finner på butikken, her hjemme er det nemlig nesten tomt.. Edit: En mango Endret 10. september 2009 av Aurela
venus_ Skrevet 10. september 2009 Forfatter #3418 Skrevet 10. september 2009 Reklamepose fra UiO? Haha, jepp
Safira Skrevet 10. september 2009 #3419 Skrevet 10. september 2009 Frokost: Wasa sport+ med gulost, appelsinjuice Lunsj: To wasa sport+ med gulost og paprika Mellom: Et kanelknekkebrød med brunost Middag: Stekt torsk, grønnsaker Kvelds: Blir et eple, og kanskje et kanelknekkebrød
Lilandry Skrevet 10. september 2009 #3420 Skrevet 10. september 2009 Sov aaalfor lenge idag, fikk nærmest sjokk nok jeg så på klokka (nesten 13.00)! - I grillpølse, 2 baconskiver med en neve pommefrites. Litt grillkrydder på. En neve sukkerbønner og en pasjonsfrukt. - Wasa knekkebrød, den med gressløk smak. Heter vel egentlig Wasa Sandwich. Skyr (nå skal jeg prøve den med bringebær og granateple). Et glass blåbær og drue juice fra Nora. Mye vann igjennom dagen. Føler det ble veldig lite mat idag, men jeg blir så usikker når jeg bommer på middagen. Ja, jeg prøver å gå ned noen kilo. Kom gjerne med kommentarer på hva jeg spiser.
Fremhevede innlegg