stjernekyss Skrevet 6. september 2009 #3301 Skrevet 6. september 2009 Du bør tenke på at pizza er usunnt, I pizza er det hvitt mel, som ikke er så sunnt akuratt.. Safarikjeks, masse sukker.. O'boy, ikke bra. Solo og skjokolade? honning? Pass deg før gikta tar deg Uff, så uoppdragen du er..
Gjest Gjest_Lotte_* Skrevet 6. september 2009 #3302 Skrevet 6. september 2009 Uff, så uoppdragen du er.. Gir deg bare råd om hvordan gå ned i vekt. Men hvis du vil opp i vekt ser jeg du har god motivasjon
venus_ Skrevet 6. september 2009 Forfatter #3303 Skrevet 6. september 2009 Gir deg bare råd om hvordan gå ned i vekt. Men hvis du vil opp i vekt ser jeg du har god motivasjon Dette er ikke en tråd om å gå ned i vekt.
venus_ Skrevet 6. september 2009 Forfatter #3304 Skrevet 6. september 2009 Frokost: En bixit, en halv banan og en cappuccino. Mellom: En lett blåbæryoghurt med 4korn. Lunsj: Tre grove banan- og blåbærmuffins. Et glass skummet melk. Mellom: Smoothie av jordbær, blåbær, appelsinjuice og vanilje proteinpulver. - En halv iskaffe dobbel latte. Middag: Gyros med villris.
Gjest Frosk Skrevet 6. september 2009 #3305 Skrevet 6. september 2009 * Ferdigkjøpt smoothie av jordbær, rabarbra og banan * En skål müsli med nøtter * En fersken og et eple, med jordbærkesam til * Et grovt rundstykke (med allslags merkelige frø), med hjemmelaget eplemos * En bollesak med aprikos- og cottage cheese-fyll Snart: tortillalefse med grønnsaker, røde kidneybønner og guacamole. Cola.
*Numi* Skrevet 6. september 2009 #3306 Skrevet 6. september 2009 (endret) Gir deg bare råd om hvordan gå ned i vekt. Men hvis du vil opp i vekt ser jeg du har god motivasjon Jeg trenger ikke gå ned i vekt jeg, takk. Det var du som snakket om vektnedgang. Vekten og forbrenningen min står det bra til med. Jeg kan jo slenge på at om jeg er på vei opp i vekt, så er jeg i tilfelle på samme vei som deg... Endret 6. september 2009 av *Numi*
Chanel.No5 Skrevet 6. september 2009 #3307 Skrevet 6. september 2009 Satser på sunn og eksemplarisk dag imorgen, men kan ikke si jeg har dårlig samvittighet siden det er helg! :D Denne instillingen støtter jeg!!!
Chanel.No5 Skrevet 6. september 2009 #3308 Skrevet 6. september 2009 Du bør tenke på at pizza er usunnt, I pizza er det hvitt mel, som ikke er så sunnt akuratt.. Safarikjeks, masse sukker.. O'boy, ikke bra. Solo og skjokolade? honning? Pass deg før gikta tar deg Seriøst? Hva pokker er vitsen med dette? Om du ikke har noe konstruktivt å komme med så - DROPP DET! Virker meget fiendtlig Lotte. Hvorfor denne holdningen?
Anglofil Skrevet 6. september 2009 #3309 Skrevet 6. september 2009 4 brødskiver med grov leverpostei (til frokost og lunsj) 1 kaldt stykke hjemmelaget pizza fra gårsdagen. 2 porsjoner kyllingtaco i form. Mvh Yvonne
Chanel.No5 Skrevet 6. september 2009 #3310 Skrevet 6. september 2009 Gir deg bare råd om hvordan gå ned i vekt. Men hvis du vil opp i vekt ser jeg du har god motivasjon Noen som sier at alle her inne vil ned i vekt da? Hva om du bruker denne kunnskapen du har på ditt kosthold, kanskje klarer du å hjelpe deg selv siden du ikke er ute ette noe tips her inne mtp. din holdning til andre forumbrukere.
Chanel.No5 Skrevet 6. september 2009 #3311 Skrevet 6. september 2009 Jeg kan jo slenge på at om jeg er på vei opp i vekt, så er jeg i tilfelle på samme vei som deg...
Gjest Gjest_Ella_* Skrevet 6. september 2009 #3312 Skrevet 6. september 2009 Frokost: God morgen youghurt, banan Mellom: Kiwi Lunsj: Eple, to rugsprø med ost skinke salat agurk/ ost kaviar Mellom: Smoothie (frosne skogsbær, solbæryoughurt, halv banan) Middag: Tunfisksalat Kvelds: Ett rugsprø med ost og eple + vann, te, kaffe, og en halv pose godt og blandet
Safira Skrevet 6. september 2009 #3313 Skrevet 6. september 2009 Frokost: En halv grov baguett med gulost, appelsinjuice, en grapefrukt Lunsj: To knekkebrød med makrell i tomat, en banan Middag: Svinefilet, poteter, salat Kvelds: Noen biter melon, en yoplait dobbel 0% med kokossmak Takk for de oppmuntrende ordene, Lotte Du har nok helt rett, jeg skal virkelig prøve å ikke få for dårlig samvittighet nå som jeg er skadet
Gjest Gjest_Lotte_* Skrevet 6. september 2009 #3314 Skrevet 6. september 2009 dette er bare tull.. barnslig og umodent.. De flesteher inne skriver at de spiser et halvt knekkebrød om dagen, og de vil ikke ned i vekt? hva er problemet da? liker de ikke mat? så sier jeg hva jeg mener, så kommer "de seriøse, og populære" på forumet og herjer med meg? mobbing er lattelig.. Uansett, hvis dere ikke liker meg eller holdningen min, så er det helt greit, men slutt det surret dere driver med.. Lattelig sier jeg
venus_ Skrevet 6. september 2009 Forfatter #3315 Skrevet 6. september 2009 dette er bare tull.. barnslig og umodent.. De flesteher inne skriver at de spiser et halvt knekkebrød om dagen, og de vil ikke ned i vekt? hva er problemet da? liker de ikke mat? så sier jeg hva jeg mener, så kommer "de seriøse, og populære" på forumet og herjer med meg? mobbing er lattelig.. Uansett, hvis dere ikke liker meg eller holdningen min, så er det helt greit, men slutt det surret dere driver med.. Lattelig sier jeg De fleste her inne spiser normale mengder. Det er forskjell på å si hva man mener og å slenge dritt fordi man ikke får det svaret man håper på.
stjernekyss Skrevet 6. september 2009 #3316 Skrevet 6. september 2009 Gir deg bare råd om hvordan gå ned i vekt. Men hvis du vil opp i vekt ser jeg du har god motivasjon Takk for omtanken, men jeg har ingen vektproblemer. Her er litt interessant lesning for deg. Må være trist å støte vekk så mange mennesker som ikke kjenner deg en gang. Synes litt synd på deg. Men jeg opplever deg som så frekk og uoppdragen at jeg helst vil se deg ut av denne tråden. Du kan jo alltids lage en tråd på kropp og helse forumet om at du har det vanskelig, i steden for å ta ut følelsene dine her.
stjernekyss Skrevet 6. september 2009 #3317 Skrevet 6. september 2009 Frokost: Crusli 4 nøtter med eplejuice Mellom: Banan Lunsj: Grovt brød med paprikahummus og agurk Lunsj2: Grovt brød med paprikahummus og tomat + appelsinjuice Middag: Ørret, poteter + salat Dessert: Blåbær og plomme pai Kveldsmat: Grovt brød med paprikahummus og tomat
*Numi* Skrevet 6. september 2009 #3318 Skrevet 6. september 2009 (endret) I dag har vi sovet leeenge, vært ute og spist og hatt besøk, så i dag har vi skeiet ut litt. Frokost/lunsj/middag: Chicken Ciabatta med salat ved siden av 1 glassflaske Cola Mellom: 1 brownie 2 kanelgrifler Twist 1 glass solo Druer "Kvelds": Mer twist 2 lakrisstenger 1 flaske Cola. 1 yoplait dobbel 0% vanije med fiber. Endret 6. september 2009 av *Numi*
Chanel.No5 Skrevet 7. september 2009 #3319 Skrevet 7. september 2009 Lattelig sier jeg Ser bare en som er latterlig her inne jeg..
Chanel.No5 Skrevet 7. september 2009 #3320 Skrevet 7. september 2009 Takk for de oppmuntrende ordene, Lotte Du har nok helt rett, jeg skal virkelig prøve å ikke få for dårlig samvittighet nå som jeg er skadet La den dårlige samvittigheten hvile sammen med kroppen din. Vet det kan være vanskelig siden du er vant til mer aktivitet, men det er høyst viktig at du kommer deg helt før du presser kroppen din på trening. Bare nyt denne pausen med god samvittighet=)
Fremhevede innlegg