Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Du bør tenke på at pizza er usunnt, I pizza er det hvitt mel, som ikke er så sunnt akuratt.. Safarikjeks, masse sukker.. O'boy, ikke bra. Solo og skjokolade? honning? Pass deg før gikta tar deg

Uff, så uoppdragen du er..

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Lotte_*
Skrevet
Uff, så uoppdragen du er..

Gir deg bare råd om hvordan gå ned i vekt. Men hvis du vil opp i vekt ser jeg du har god motivasjon :)

Skrevet
Gir deg bare råd om hvordan gå ned i vekt. Men hvis du vil opp i vekt ser jeg du har god motivasjon :)

Dette er ikke en tråd om å gå ned i vekt.

Skrevet

Frokost: En bixit, en halv banan og en cappuccino.

Mellom: En lett blåbæryoghurt med 4korn.

Lunsj: Tre grove banan- og blåbærmuffins. Et glass skummet melk.

Mellom: Smoothie av jordbær, blåbær, appelsinjuice og vanilje proteinpulver.

- En halv iskaffe dobbel latte.

Middag: Gyros med villris.

Skrevet

* Ferdigkjøpt smoothie av jordbær, rabarbra og banan

* En skål müsli med nøtter

* En fersken og et eple, med jordbærkesam til

* Et grovt rundstykke (med allslags merkelige frø), med hjemmelaget eplemos

* En bollesak med aprikos- og cottage cheese-fyll

Snart: tortillalefse med grønnsaker, røde kidneybønner og guacamole. Cola.

Skrevet (endret)

Jeg trenger ikke gå ned i vekt jeg, takk. Det var du som snakket om vektnedgang. Vekten og forbrenningen min står det bra til med. Jeg kan jo slenge på at om jeg er på vei opp i vekt, så er jeg i tilfelle på samme vei som deg...

Endret av *Numi*
Skrevet
Satser på sunn og eksemplarisk dag imorgen, men kan ikke si jeg har dårlig samvittighet siden det er helg! :D

Denne instillingen støtter jeg!!! :jepp:

Skrevet
Du bør tenke på at pizza er usunnt, I pizza er det hvitt mel, som ikke er så sunnt akuratt.. Safarikjeks, masse sukker.. O'boy, ikke bra. Solo og skjokolade? honning? Pass deg før gikta tar deg

Seriøst? Hva pokker er vitsen med dette? Om du ikke har noe konstruktivt å komme med så - DROPP DET! Virker meget fiendtlig Lotte. Hvorfor denne holdningen?

Skrevet

4 brødskiver med grov leverpostei (til frokost og lunsj)

1 kaldt stykke hjemmelaget pizza fra gårsdagen.

2 porsjoner kyllingtaco i form.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Noen som sier at alle her inne vil ned i vekt da?

Hva om du bruker denne kunnskapen du har på ditt kosthold, kanskje klarer du å hjelpe deg selv siden du ikke er ute ette noe tips her inne mtp. din holdning til andre forumbrukere.

Skrevet
Jeg kan jo slenge på at om jeg er på vei opp i vekt, så er jeg i tilfelle på samme vei som deg...

:skratte:

Gjest Gjest_Ella_*
Skrevet

Frokost: God morgen youghurt, banan

Mellom: Kiwi

Lunsj: Eple, to rugsprø med ost skinke salat agurk/ ost kaviar

Mellom: Smoothie (frosne skogsbær, solbæryoughurt, halv banan)

Middag: Tunfisksalat

Kvelds: Ett rugsprø med ost og eple

+ vann, te, kaffe, og en halv pose godt og blandet :sjenert:

Skrevet

Frokost: En halv grov baguett med gulost, appelsinjuice, en grapefrukt

Lunsj: To knekkebrød med makrell i tomat, en banan

Middag: Svinefilet, poteter, salat

Kvelds: Noen biter melon, en yoplait dobbel 0% med kokossmak

Takk for de oppmuntrende ordene, Lotte :klemmer: Du har nok helt rett, jeg skal virkelig prøve å ikke få for dårlig samvittighet nå som jeg er skadet :)

Gjest Gjest_Lotte_*
Skrevet

dette er bare tull.. barnslig og umodent.. De flesteher inne skriver at de spiser et halvt knekkebrød om dagen, og de vil ikke ned i vekt? hva er problemet da? liker de ikke mat? så sier jeg hva jeg mener, så kommer "de seriøse, og populære" på forumet og herjer med meg? mobbing er lattelig.. Uansett, hvis dere ikke liker meg eller holdningen min, så er det helt greit, men slutt det surret dere driver med..

Lattelig sier jeg

Skrevet
dette er bare tull.. barnslig og umodent.. De flesteher inne skriver at de spiser et halvt knekkebrød om dagen, og de vil ikke ned i vekt? hva er problemet da? liker de ikke mat? så sier jeg hva jeg mener, så kommer "de seriøse, og populære" på forumet og herjer med meg? mobbing er lattelig.. Uansett, hvis dere ikke liker meg eller holdningen min, så er det helt greit, men slutt det surret dere driver med..

Lattelig sier jeg

De fleste her inne spiser normale mengder. Det er forskjell på å si hva man mener og å slenge dritt fordi man ikke får det svaret man håper på.

Skrevet

Takk for omtanken, men jeg har ingen vektproblemer. Her er litt interessant lesning for deg. Må være trist å støte vekk så mange mennesker som ikke kjenner deg en gang. Synes litt synd på deg. Men jeg opplever deg som så frekk og uoppdragen at jeg helst vil se deg ut av denne tråden. Du kan jo alltids lage en tråd på kropp og helse forumet om at du har det vanskelig, i steden for å ta ut følelsene dine her.

Skrevet

Frokost: Crusli 4 nøtter med eplejuice

Mellom: Banan

Lunsj: Grovt brød med paprikahummus og agurk

Lunsj2: Grovt brød med paprikahummus og tomat + appelsinjuice

Middag: Ørret, poteter + salat

Dessert: Blåbær og plomme pai

Kveldsmat: Grovt brød med paprikahummus og tomat

:)

Skrevet (endret)

I dag har vi sovet leeenge, vært ute og spist og hatt besøk, så i dag har vi skeiet ut litt. :lol:

Frokost/lunsj/middag:

Chicken Ciabatta med salat ved siden av

1 glassflaske Cola

Mellom:

1 brownie

2 kanelgrifler

Twist

1 glass solo

Druer

"Kvelds":

Mer twist

2 lakrisstenger

1 flaske Cola.

1 yoplait dobbel 0% vanije med fiber.

Endret av *Numi*
Skrevet
Lattelig sier jeg

Ser bare en som er latterlig her inne jeg..

Skrevet
Takk for de oppmuntrende ordene, Lotte :klemmer: Du har nok helt rett, jeg skal virkelig prøve å ikke få for dårlig samvittighet nå som jeg er skadet :)

La den dårlige samvittigheten hvile sammen med kroppen din. Vet det kan være vanskelig siden du er vant til mer aktivitet, men det er høyst viktig at du kommer deg helt før du presser kroppen din på trening. Bare nyt denne pausen med god samvittighet=)

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...