Chanel.No5 Skrevet 7. september 2009 #3321 Skrevet 7. september 2009 I dag har vi sovet leeenge, vært ute og spist og hatt besøk, så i dag har vi skeiet ut litt. Hehe, omtrent som å lese min egen dag på skjerm. Var i barnebesøk i 3 timer i går, trenger vel ikke utdype inntaket der noe videre... :gjeiper:
Tabris Skrevet 7. september 2009 #3322 Skrevet 7. september 2009 Frokost: En skål 4-korn med linfrø og solsikkekjerner, med lettmelk Lunsj: Salat (ruccola, cherrytomater, oliven, ost, peanøtter, squash, paprika og løk) Middag: Vegetargryte (bønner, løk, hvitløk, paprika og squash) Kveldsmat vet jeg ikke enda, kanskje en runde 4-korn til. Er fornøyd i dag.
paintarainb0w Skrevet 7. september 2009 #3323 Skrevet 7. september 2009 Ikke så god som jeg håpte. Men har hørt at en med brinegbær og granateple skal være god. Jeg prøvde den med jordbær & granateple i dag, og den var kjempegod!
kitcat89 Skrevet 7. september 2009 #3324 Skrevet 7. september 2009 I går: - 2 Yoplait dobbel 0% kokos med müsli, cottage cheese og 1 banan - Biff stroganoff med ris og tomater - 2 epler og en halv kurv jordbær - Popcorn og cashewnøtter, pepsi max Sålangt i dag: - 1 Yoplait dobbel 0% blåbær med müsli, cottage cheese og 1 banan - 3 grove brødskiver med mager prim
Gjest Euforia Skrevet 7. september 2009 #3325 Skrevet 7. september 2009 I går: En halv pizza med masse rømmedressing, potetgull og cola.
Gjest Frosk Skrevet 7. september 2009 #3326 Skrevet 7. september 2009 Hittil: * Appelsinjuice * En skål müsli med nøtter * Et eple, en yoghurt og et par sjokoladebiter * 4 blå plommer Hvis vi ikke spiser ute tror jeg at jeg lager bønneburgere til middag, med lettstekte grønnsaker og potetmos, muligens. (Sannsynligvis kidneybønner i stedet for svarte)
Shipwreck Skrevet 7. september 2009 #3327 Skrevet 7. september 2009 F: En skive med hvitost og en kopp kaffe med en skvett melk i L: Det samme Middag: Fire fiskeboller, to poteter fra hagen, karrisaus og grønnsaker Dessert: Et stykke eplekake og en iskule, kaffe med melk (pleier vanligvis aldri å ha dessert, men i dag var det mamma som insisterte på at vi skulle ha det, så da fikk det bare bære og briste) Kveldsen kommer til å bli en skive og et knekkebrød
paintarainb0w Skrevet 7. september 2009 #3328 Skrevet 7. september 2009 (endret) Frokost: Havregrøt med kanel og lettsyltetøy MM: En skyr Lunsj: 2 knekkebrød med kavli lettost og agurk + kiwi og en gulrot Middag: Tomatsuppe med litt vegetarfarse og stekt asparges Blir nok enda en skyr og et eple til kvelds Endret 7. september 2009 av paintarainb0w
venus_ Skrevet 7. september 2009 Forfatter #3329 Skrevet 7. september 2009 Jeg prøvde den med jordbær & granateple i dag, og den var kjempegod! Så bra Jeg kjøpte den og bringebær i dag, men har ikke smakt de enda. Tror det var vaniljesmaken de bomma litt på i skogsbær & vanilje, så tror jeg liker de andre bedre.
Lilandry Skrevet 7. september 2009 #3330 Skrevet 7. september 2009 (endret) Jeg sov lenge idag, så det startet med middag! - En skål Chili Con Carne med litt ris. - Tunfisk salat Appelsin - En skål Crüsli 4 nøtter med litt skummet melk. - En skive Ingers rugbrød med skinke og agurk. Mangen glass med vann! Endret 8. september 2009 av Lilandry
Gjest Euforia Skrevet 7. september 2009 #3331 Skrevet 7. september 2009 Syk i dag, så: En eske Läkerol, 50 g kyllingkjøttdeig og et kvart knekkebrød.
Gjest Frosk Skrevet 7. september 2009 #3332 Skrevet 7. september 2009 Syk i dag, så: En eske Läkerol, 50 g kyllingkjøttdeig og et kvart knekkebrød. Jeg tror du hadde hatt veldig godt av å bruke den oljen når du stekte kjøttdeigen... God bedring!
Gjest Euforia Skrevet 7. september 2009 #3333 Skrevet 7. september 2009 Jeg tror du hadde hatt veldig godt av å bruke den oljen når du stekte kjøttdeigen... God bedring! Tusen takk!
Chanel.No5 Skrevet 7. september 2009 #3334 Skrevet 7. september 2009 Jeg tror du hadde hatt veldig godt av å bruke den oljen når du stekte kjøttdeigen... God bedring! Enig her! Kunne brukt endel olje også du! Kroppen trenger vrkelig næring om den skal kjempe og vinne kampen mot bakteriene, det krever energi og da gjelder det for deg å hjelpe til med å spise/drikke så kroppen har noe å jobbe med! Riktg god bedring!!
Chanel.No5 Skrevet 7. september 2009 #3337 Skrevet 7. september 2009 Q skyr Så godt ut, men de har ikke jeg sett i butikken.. Men skal se litt nærmere etter. Hva kan du sammenligne disse med? Mtp. smak, konsistens osv..
Gjest Euforia Skrevet 7. september 2009 #3338 Skrevet 7. september 2009 Enig her! Kunne brukt endel olje også du! Kroppen trenger vrkelig næring om den skal kjempe og vinne kampen mot bakteriene, det krever energi og da gjelder det for deg å hjelpe til med å spise/drikke så kroppen har noe å jobbe med! Riktg god bedring!! Tusen takk! Har spist en del mer nå. Det blir å spise for å spise, ikke fordi jeg er sulten. Men men. Så lenge jeg blir frisk er det det viktigste.
venus_ Skrevet 7. september 2009 Forfatter #3339 Skrevet 7. september 2009 Så godt ut, men de har ikke jeg sett i butikken.. Men skal se litt nærmere etter. Hva kan du sammenligne disse med? Mtp. smak, konsistens osv.. Er bare noen dager siden de kom så ikke så rart om du ikke har sett de. Konsistensen er litt som kesam og smaker som yoghurt
Chanel.No5 Skrevet 7. september 2009 #3340 Skrevet 7. september 2009 Tusen takk! Har spist en del mer nå. Det blir å spise for å spise, ikke fordi jeg er sulten. Men men. Så lenge jeg blir frisk er det det viktigste. Helt normat å ikke ha sultfølelse ved sykdom, men da kan en heller spise litt anderledes bare for å friste sansene litt. Unne seg noe en er glad i siden inntaket generelt blir lavt uansett!!
Fremhevede innlegg