Aurela Skrevet 10. september 2009 #3421 Skrevet 10. september 2009 Sov aaalfor lenge idag, fikk nærmest sjokk nok jeg så på klokka (nesten 13.00)! - I grillpølse, 2 baconskiver med en neve pommefrites. Litt grillkrydder på. En neve sukkerbønner og en pasjonsfrukt. - Wasa knekkebrød, den med gressløk smak. Heter vel egentlig Wasa Sandwich. Skyr (nå skal jeg prøve den med bringebær og granateple). Et glass blåbær og drue juice fra Nora. Mye vann igjennom dagen. Føler det ble veldig lite mat idag, men jeg blir så usikker når jeg bommer på middagen. Ja, jeg prøver å gå ned noen kilo. Kom gjerne med kommentarer på hva jeg spiser. Nå har jeg aldri satt meg inn i slankekosthold, men jeg syntes dette ser ganske lite og "feil" ut. Feil i den forstand at pølse, bacon og pommesfrites har mange kalorier i forhold til volum (om du skjønner) og lite vitaminer. Prøv og få inn mer frukt og grønt, og kanskje noen flere små måltider (men er kanskje ikke så lett når man sover til kl 13. ). Uansett, så ville jeg spist noe mer i dag om jeg var deg.. men hva vet vel jeg :gjeiper:
Lilandry Skrevet 10. september 2009 #3422 Skrevet 10. september 2009 Nå har jeg aldri satt meg inn i slankekosthold, men jeg syntes dette ser ganske lite og "feil" ut. Feil i den forstand at pølse, bacon og pommesfrites har mange kalorier i forhold til volum (om du skjønner) og lite vitaminer. Prøv og få inn mer frukt og grønt, og kanskje noen flere små måltider (men er kanskje ikke så lett når man sover til kl 13. ). Uansett, så ville jeg spist noe mer i dag om jeg var deg.. men hva vet vel jeg :gjeiper: Middagen idag ble veldig feil, det er jeg klar over. Jeg er hjemme hos foreldrene mine idag, siden jeg våknet sent orket jeg bare ikke å begynne å lage min egen middag. Så jeg valgte heller å spise mye mindre! Sånne tilfeller vil dukke opp senere også, så får bare gjøre det beste ut av det. Ellers så passer jeg på at middagen innholder grønnsaker. Frukten er av og til vanskelig, men forsøker så godt jeg kan å spise ett eller annet løpet av dagen. Takk for svar, Aurela! Burde kanskje spist mer idag, ja. Holder på å spiser nå, så tviler på jeg blir mer sulten senere.
Gjest Gjest_Ella_* Skrevet 10. september 2009 #3423 Skrevet 10. september 2009 Frokost: To rugsprø med ost/kaviar ost/skinke/salat/tomat/agurk Halv banan i biter/kanel/rosiner/mandler Lunsj: En skive rugbrød (volkornbrot) med skinke/agurk/salat/tomat Gulrot, nektarin, eple, aprikosyoughurt Mellom: To rugsprø med philadelphia smøreost/salat/tomat Nektarin i biter/kanel/rosiner Middag: Fiskegrateng med kokt brokkoli, blomkål og gulrot Drikke: Vann, 1 kopp kaffe, 2 kopper te, 1 kopp "slanke-kakao"
Chanel.No5 Skrevet 10. september 2009 #3424 Skrevet 10. september 2009 (endret) Burde kanskje spist mer idag, ja. Holder på å spiser nå, så tviler på jeg blir mer sulten senere. Virker på meg at du spiser vanlig mat, ser selv hvor du kunne gjort endringer, gjør de og det er bra, bare fortsett med dette!. Men må bare spørre - var pommes fritten og pølse middag eller frokost? Det stod først i oppsummeringen din, derfor jeg spør. Endret 10. september 2009 av Lotte27
Gjest Wacmoc Skrevet 10. september 2009 #3425 Skrevet 10. september 2009 2 kopper kaffi 2 glass vann 1 knekkebrød med kaviar En liten kopp med havregryn En hel paprika Et glass pepsimax.
Chanel.No5 Skrevet 10. september 2009 #3426 Skrevet 10. september 2009 (endret) Et stort stykke kake trening Hmmm... Tenker den ene veier opp mot den andre jeg Endret 10. september 2009 av Lotte27
Aurela Skrevet 10. september 2009 #3427 Skrevet 10. september 2009 Hmmm... Tenker den ene veier opp mot den andre jeg Tja, om den gjør det er en ting, men det som er sikkert er at den veier opp for at jeg var på skolen 07.50 i dag for å lese anatomi, to og en halv time før vi egentlig startet.. Så det var ren nytelse og belønnelse der
Gjest j19 Skrevet 10. september 2009 #3428 Skrevet 10. september 2009 3 knekkebrød halv avocado ferskpresset appelsinjuice 1 bolle 3 pannekaker med sukker en del glass vann ikke så veldig sunt i dag, men jeg er syk så bryr meg ikke
Chanel.No5 Skrevet 10. september 2009 #3429 Skrevet 10. september 2009 2 kopper kaffi 2 glass vann 1 knekkebrød med kaviar En liten kopp med havregryn En hel paprika Et glass pepsimax. Prøver du å sullte kroppen din?? Håper du nettopp stod opp for dette er tilsammen kun ett lite måltid eller to mellommåltider!!
Chanel.No5 Skrevet 10. september 2009 #3430 Skrevet 10. september 2009 Tja, om den gjør det er en ting, men det som er sikkert er at den veier opp for at jeg var på skolen 07.50 i dag for å lese anatomi, to og en halv time før vi egentlig startet.. Så det var ren nytelse og belønnelse der Da er den så absolutt veid opp!!
Gjest Wacmoc Skrevet 10. september 2009 #3431 Skrevet 10. september 2009 Prøver du å sullte kroppen din?? Håper du nettopp stod opp for dette er tilsammen kun ett lite måltid eller to mellommåltider!! Også spist en pølse som jeg glemte å føye opp. Nei, prøver overhode ikke å sulte kroppen min. Har bare glemt å spise i dag, og har slutta å få "sultfølelse"
Chanel.No5 Skrevet 10. september 2009 #3432 Skrevet 10. september 2009 (endret) ikke så veldig sunt i dag, men jeg er syk så bryr meg ikke Enig! Sykdom er hardt som det er og da skal vi gjøre det vi kan for å føle oss bedre !! Endret 10. september 2009 av Lotte27
Chanel.No5 Skrevet 10. september 2009 #3433 Skrevet 10. september 2009 Også spist en pølse som jeg glemte å føye opp. Nei, prøver overhode ikke å sulte kroppen min. Har bare glemt å spise i dag, og har slutta å få "sultfølelse" Du får lære kroppen å bli sulten igjen med å spise regelmessige måltider i løpet av dagen. Gjern 4 hoved -og 2 mellommåltider, hjelper ikke å glemme å spise.. Kroppen venner seg fort til å få regelmessig næring. Prøv, se at det vekker liv!!
Lilandry Skrevet 10. september 2009 #3434 Skrevet 10. september 2009 Virker på meg at du spiser vanlig mat, ser selv hvor du kunne gjort endringer, gjør de og det er bra, bare fortsett med dette!. Men må bare spørre - var pommes fritten og pølse middag eller frokost? Det stod først i oppsummeringen din, derfor jeg spør. Hehe, det var nok middagen min. Sent oppe, da blir det ofte slik...!
Hoppeslott Skrevet 10. september 2009 #3435 Skrevet 10. september 2009 I går: Frokost: 2 grove skiver med bringebærsyltetøy og banan Lunsj: En yoplait yoghurt med pæresmak, et eple, en alpenbar, kaffi Middag: En pizza originale med skinke og sjampingjong (rimi-tilbud) Snacks: litt agurkbiter Kvelds/nattmat: Skyr I dag: Frokost: Asiatisk restaurant - kylling med cashewnøtter og grønnsaker (lunsjmenyen :D) Mellom: 1,5 kindersjokolade, en kopp lettkakao, en havreflan og to twist, kaffi, spekeskinke Middag: Laks og poteter Dessert: En god del sjokoladepudding med vaniljesaus :D
venus_ Skrevet 10. september 2009 Forfatter #3436 Skrevet 10. september 2009 - En cappuccino. Frokost: En skive ingers rugbrød med makrell i tomat og lettmajones. En lett blå¨bæryoghurt med 4korn. Et glass skummet melk. - En dobbel iskaffe latte. Lunsj: To polarbrød frørik med skinke og lett gulost. Mellom: En kindersjokolade og en halv pose energitrigger. Middag: Stroganoff med ris. - Et lite glass iskaffe dobbel latte. Skal ha to fullkorn speltkjeks med mager prim og en kopp rooibos te nå.
Gjest Frosk Skrevet 10. september 2009 #3437 Skrevet 10. september 2009 Ser ut som Skyr har blitt populært allerede, mange av dere som spiser det * Mangojuice * En liten skål müsli med nøtter og rosiner * Nektarin og en gul kiwi * 3 rugknekkebrød; to med philadelphiaost og ett med avokado / tomat * Litt rester av gårsdagens chana masala, med ris * Fridays: kyllingquesadilla uten kylling Med diverse grønnsaker, guacamole og pico de gallo. * 1/2 Tuplasjokolade
Safira Skrevet 11. september 2009 #3438 Skrevet 11. september 2009 Frokost: Et knekkebrød med gulost, appelsinjuice Lunsj: Et knekkebrød med gulost, et med brunost Mellom: En gulrot Mellom: Noen non stop (ca 10) Middag: 6 stykker av en pizza originale, saft Snacks: En bit toblerone, noen non stop, tre små kjeks Kvelds: Blir et knekkebrød med skinke Dette har vært en såkalt "deppedag" så det ble litt trøstespising.
Lilandry Skrevet 11. september 2009 #3439 Skrevet 11. september 2009 (endret) - Skinkesalat med litt feta og krutonger. En dæsj med fransk dressing (sånn oljedressing). - En skål med fullkornspasta og kyllingkjøttdeig med moste tomater som saus med forskjellige grønnsaker (løk, gulrot, champingong, hvitløk). Toppet med en spiseskje hjemmelaget goucamole. Et grønt eple. - En skive 100 % fullkorns polarbrød med laks og et glass skummet melk. Mye vann. Ahh, glemte at jeg har gomlet i meg en halv pakke Läkerol også... Endret 11. september 2009 av Lilandry
Chanel.No5 Skrevet 11. september 2009 #3440 Skrevet 11. september 2009 Ser ut som Skyr har blitt populært allerede, mange av dere som spiser det Så absolutt er vinner her inne, skal kjøpe selv i morgen, glemmer det konstant.. Etter alt snakket om det her inne så ser jeg ingen annen utvei enn å prøve selv!!
Fremhevede innlegg