*Numi* Skrevet 13. september 2009 #3481 Skrevet 13. september 2009 (endret) 2 fullkornsbrødskiver med egg + et glass oboy som sein frokost. 2 twist 2 quesedillas (var ute og spiste middag) 1 Cola 33cl 1 lakrisstang 1 skål pistasjis Ja, jeg sto ikke opp før nærmere ett i dag, så da ble det som det ble. Vel, det pleier kanskje ikke bli så mye mer i helgene uansett. Endret 13. september 2009 av *Numi*
Chanel.No5 Skrevet 14. september 2009 #3482 Skrevet 14. september 2009 Ja, jeg synes det funker. Tror havregryn også hadde vært kjempegodt i. Tror kanskje jeg hadde brukt stavmikser da, for å få finere konsistens. Denne virket ikke helt dum da.. http://www.brodogkorn.no/oppskrifter/blaabaermuffins/
venus_ Skrevet 14. september 2009 Forfatter #3483 Skrevet 14. september 2009 Denne virket ikke helt dum da.. http://www.brodogkorn.no/oppskrifter/blaabaermuffins/ Så bra ut den ja, men jeg foretrekker egen oppskrift uten sukker
Gjest Skrevet 14. september 2009 #3484 Skrevet 14. september 2009 Drittlei av sjokolade etter helgen,så vært flink så langt i dag : God morgen-yoghurt med nøtter 1 skive grovt rugbrød med jalapeno smøreost 2bananer,2 kiwi og 1 appelsin med 1/2 beger vaniljekesam 1 skive grovt rugbrød med philadelphia ost&pesto smøreost,1 god håndfull stekte krepsehaler, 1,5 stekte tomater og 1/2 avocado Til kvelds blir det nok : 1 yoghurt, 1 banan og ett knekkebrød eller to med smøreost
Gjest Wacmoc Skrevet 14. september 2009 #3485 Skrevet 14. september 2009 Frokost; En halv baguette med smeltet smør ( hadde planer om å spise en med kaviar også, men tok en bit og smakte fort at den var gammel ) Lunch; En rett-i-koppen grønnsakssuppe. Straks middag; Pitapizza med sopp, løk, kylling, ost, og oliven
Gjest Slem_Pike Skrevet 14. september 2009 #3486 Skrevet 14. september 2009 Frokost: Grøt med litt for mye smør, sukker og ein dæsj kanel (gubben lagde og eg orka ikkje stresse sjøl) Middag: Spaghetti med kjøttdeig og rød saus. Kvelds: Mest sannsynlig ei skive eller to med skinke og agurk. Skulle ønske eg hadde meir peng så eg kunne fått fylt opp kjøleskap og holdt det oppfylt med yoghurt, frukt og grønt og sunne gode saker og ting. Meeen.. Blakk, så blir mest usunne saker
Aurela Skrevet 14. september 2009 #3487 Skrevet 14. september 2009 Frokost: To børdskiver med sjokoladepålegg På skolen: Tre skiver med sjokoladepålegg Grovt rundstykke med ost og skinke Middag: Burito med kjøtt og grønnsaksfyll ferdig fra butikken Dessert: Sjokoladeis Jeg har et lite munnsår nå, så det begrenser en god del mat som svir, hvertfall frukt, så det blir og har vært litt kjedelig i helgen.. Men, tror jeg kan begynne å spise appelsinene og kiwiene som ligger her å venter om noen dager, om de ikke har blitt dårlige allerede da..
The Kitten Skrevet 14. september 2009 #3488 Skrevet 14. september 2009 Juice Eple Pære Banan Druer Vannmelon Honningmelon Ananas Gulrot Kiwi Yoghurt
Chanel.No5 Skrevet 14. september 2009 #3489 Skrevet 14. september 2009 Så bra ut den ja, men jeg foretrekker egen oppskrift uten sukker Skjønner den=)
Chanel.No5 Skrevet 14. september 2009 #3490 Skrevet 14. september 2009 Jeg har et lite munnsår nå, så det begrenser en god del mat som svir, hvertfall frukt, så det blir og har vært litt kjedelig i helgen.. Men, tror jeg kan begynne å spise appelsinene og kiwiene som ligger her å venter om noen dager, om de ikke har blitt dårlige allerede da.. Må jo være de to verste fruktene mot munnsår.. Ville heller gått for banan, eple, pære osv. da..
Chanel.No5 Skrevet 14. september 2009 #3491 Skrevet 14. september 2009 (endret) Juice Eple Pære Banan Druer Vannmelon Honningmelon Ananas Gulrot Kiwi Yoghurt Seriøst? Har du ikke vondt i magen? Hor er proteinene og fettet i maten din? Litt overdrevent inntak av frukt i dag?? Endret 14. september 2009 av Lotte27
Pomeline Skrevet 14. september 2009 #3492 Skrevet 14. september 2009 Frokost: Tomatsuppe (rester fra i går,hehe) Lunsj: Grovt rundstykke m/ smør Middag: Indisk gryte med kylling (uten tilbehør, var ikke så veldig spennende, nei) Mellommåltid: 2 bananer, 1 eple Kvelds: Havregrøt
Chanel.No5 Skrevet 14. september 2009 #3493 Skrevet 14. september 2009 (endret) Skulle ønske eg hadde meir peng så eg kunne fått fylt opp kjøleskap og holdt det oppfylt med yoghurt, frukt og grønt og sunne gode saker og ting. Meeen.. Blakk, så blir mest usunne saker Sunn mat trenger ikke være dyrt om du planegger innkjøpene. Se etter tilbud på varene du liker. Yoghurt koster ca 20 kr for 4 stk, det er vel overkommelig. Havregryn koster en tier, kyllingkjøttdeig koster 20 på rema, frosne gønnsaker er ikke dyrt.. Se deg litt rundt, planegg og du vil finne masse sunn mat som ikke trenger å koste mye!! Endret 14. september 2009 av Lotte27
Aurela Skrevet 14. september 2009 #3494 Skrevet 14. september 2009 Må jo være de to verste fruktene mot munnsår.. Ville heller gått for banan, eple, pære osv. da.. Men det er de to fruktene jeg har, og har mye av dem også.. Og føler ikke for å fly ut å kjøpe enda mer frukt, er kjedelig med alt som blir dårlig.. Men, har spist en del gulrot i helgen da, det går fint med munnsår
Lilandry Skrevet 14. september 2009 #3495 Skrevet 14. september 2009 - En dobbel 0% Yoplait med fersken og pasjonsfrukt, blandet med en håndfull Axa 4 kornblanding. Banan - En skål med lapskaus med litt pepper på og en flate flatbrød (hjemme hos foreldrene mine idag). - Blå druer (ble litt mye...) og et par plommer. En Bixit tur bar. Et glass med iste (sånn pulver som en blander selv). - En fullkornspolarbrød med mager leverpostei og agurk. Litt vann.
Chanel.No5 Skrevet 14. september 2009 #3496 Skrevet 14. september 2009 Men det er de to fruktene jeg har, og har mye av dem også.. Og føler ikke for å fly ut å kjøpe enda mer frukt, er kjedelig med alt som blir dårlig.. Men, har spist en del gulrot i helgen da, det går fint med munnsår Bare det at de fruktene er meget syrlige og sure, tror det vil svi om du har sår på leppen.. Forstår at du vil spise opp det du har. Prøv å se du=)
*Numi* Skrevet 14. september 2009 #3497 Skrevet 14. september 2009 Frokost: 2 fullkornsbrødskiver med nora jordbærsyltetøy 1 glass melk lunsj/middag: 2 fullkornsbrødskiver med honning 1 glass melk Mellom: Lerum eplesaft Kvelds: 2 fullkornsbrødskiver med 2 stekte egg og bacon. Lerum eplesaft Litt ensformig i dag.... Ja, ja. Fornøyd likevel jeg.
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2009 #3498 Skrevet 14. september 2009 Seriøst? Har du ikke vondt i magen? Hor er proteinene og fettet i maten din? Litt overdrevent inntak av frukt i dag?? Du mener vel: Hvor er maten din i dag?
Hoppeslott Skrevet 14. september 2009 #3499 Skrevet 14. september 2009 Frokost: 2 rundstykker med jordbærsyltetøy Lunsj: 1 alpenbar, et eple, kaffi Middag: 2 laksefileter, 2 store poteter, et lass bernaisesaus og stekte grønnsaker. NAM! Snacks: En kopp te, en knekk mørk kokesjokolade, en lettkakao med marshmallows Kvelds: To hjemmelagde rundstykker med jordbærsyltetøy Veldig fornøyd, veldig mye god mat i dag (og frysern full av hjemmelagde rundstykker for resten av uka)
The Kitten Skrevet 14. september 2009 #3500 Skrevet 14. september 2009 Seriøst? Har du ikke vondt i magen? Hor er proteinene og fettet i maten din? Litt overdrevent inntak av frukt i dag?? Jeg føler meg helt fin. Kostholdet mitt klarer jeg selv å ta meg av takk.
Fremhevede innlegg