Chanel.No5 Skrevet 11. september 2009 #3441 Skrevet 11. september 2009 Dette har vært en såkalt "deppedag" så det ble litt trøstespising. Slutt!! Jeg kommer til å kjefte på deg hver gang jeg enser ett snever av denne dårige samvittigheten din!!
Chanel.No5 Skrevet 11. september 2009 #3442 Skrevet 11. september 2009 Hehe, det var nok middagen min. Sent oppe, da blir det ofte slik...! Hehe, måtte bare spørre..
paintarainb0w Skrevet 11. september 2009 #3443 Skrevet 11. september 2009 Piercet tungen min i går, så får bare i meg yoghurt, suppe og is Frokost: En dobbel 0 % Lunsj: En skyr MM: En kule sjokoladeis fra café Middag: Rett i koppen suppe Kvelds: Masse lettis fra diplom Er herlig å kjøle ned tungen med is. Haha, off. Utrolig dårlig kosthold i dag, men har ikke noe valg dessverre. Får ikke i meg vanlig mat
Chanel.No5 Skrevet 11. september 2009 #3444 Skrevet 11. september 2009 Haha, off. Utrolig dårlig kosthold i dag, men har ikke noe valg dessverre. Får ikke i meg vanlig mat Grattis med piercing!! Du får innta flytende føde til tungen er bra.. Isen er ypperlig til å kjøle ned!!
Hoppeslott Skrevet 11. september 2009 #3445 Skrevet 11. september 2009 Gått tilbake til gamle feller i dag, med to kjempemåltider. Hehe Frokost: 4 tjukke store grove pannekaker (havregryn og grovbakstmel), rørte jordbær med splenda. Namnam! ... spiste dette kl 11 ca, holdt meg mett til kl 18, og da ble det Middag: En pizza originale med skinke og sjampingjong ... som holdt meg mett helt til nå, men bare for å unngå å kun ha to måltider i dag: Kvelds: 2 skiver med leverpostei og majones, et glass lettmelk Snacks: Nesten en hel ananas i biter, litt agurk
Aurela Skrevet 12. september 2009 #3446 Skrevet 12. september 2009 Igår: Frokost: Havregrøt med et revet eple og kanel Mellom: Druer Lunsj: Salat med linser og fetaost, med et stykke laks ved siden av Middag: Laks, poteter og gulrøtter.. Kos: Litt sjokolade, potetgull og drops Har blitt mye laks de siste dagene her, men det var på tilbud og jeg har liten frysekapasitet og så var det veldig godt da :gjeiper:
Safira Skrevet 12. september 2009 #3447 Skrevet 12. september 2009 Slutt!! Jeg kommer til å kjefte på deg hver gang jeg enser ett snever av denne dårige samvittigheten din!! I går var det ikke dårlig samvittighet, jeg spiste det fordi jeg hadde hatt en dårlig dag og jeg trengte noen som mutret meg opp litt
Lilandry Skrevet 12. september 2009 #3448 Skrevet 12. september 2009 - En dobbel 0% Yoplait med mango sammen med en håndfull med Axa sin 4 kornsblanding. Et grønt eple. - En skive fullkorns polarbrød med et lag goucamole (fra igår) og laks. En gulrot og en stor håndfull med usaltede cashewnøtter. Senere blir det; - En Svin Tikka Pita (fullkornspita, svinekjøtt i strimler, salat og Tikka Masala saus blandet med lett yoghurt naturell). Dette anbefaler jeg virkelig, er kjeeeeempe godt! Myyye vann idag.
Gjest Frosk Skrevet 12. september 2009 #3449 Skrevet 12. september 2009 Hittil: * Ferdigkjøpt smoothie med jordbær, rabarbra, banan og eplejuice * To brødskiver med philadelphiaost * Appelsinjuice * To bananpannekaker * En bolleting med banan- og sjokoladefyll, og en iskaffe * En svær skål fruktsalat av piel de sapo melon, nektarin, gul kiwi og blå plommer
Anglofil Skrevet 12. september 2009 #3450 Skrevet 12. september 2009 * 2 kalde pizzastykker med ost og skinke med 1 glass eplejuice. * 2 brødskiver med ovnsbakt leverpostei. Skal straks lage ovnsbakte pølser med oregano og ost. Mvh Yvonne
Chanel.No5 Skrevet 12. september 2009 #3451 Skrevet 12. september 2009 Gått tilbake til gamle feller i dag, med to kjempemåltider. Hehe Trøst deg med at det er HELG og fullstendig normalt at hverdagens gode rutiner faller litt ut da, dette er nå bare deilig iblant.. =)
Chanel.No5 Skrevet 12. september 2009 #3452 Skrevet 12. september 2009 I går var det ikke dårlig samvittighet, jeg spiste det fordi jeg hadde hatt en dårlig dag og jeg trengte noen som mutret meg opp litt Trekker jeg tilbake kjeften :gjeiper: Litt sånn dag som jeg har hatt i dag, men det er bare nødvendig enkelte dager!! Trøst i god mat og drikke, hjelper på humøret mitt ihvertfall
venus_ Skrevet 12. september 2009 Forfatter #3453 Skrevet 12. september 2009 - En cappuccino. Frokost: Melon og banan med 1/3 beger mager vaniljekesam, litt havregryn og hakkede mandler. En proteinshake. Mellom: En halv wasa sandwich. Lunsj: En lett blåbæryoghurt med 4korn. - Et glass iskaffe dobbel latte. Middag: 4 halvgrove pannekaker med filetbacon og lett blåbærsylte. Lørdagskos: Fp lettcola, sjokoris og chilinøtter.
Chanel.No5 Skrevet 12. september 2009 #3454 Skrevet 12. september 2009 Middag: 4 halvgrove pannekaker med filetbacon og lett blåbærsylte. Mmmm.. Oppskrift.??
janne84 Skrevet 12. september 2009 #3455 Skrevet 12. september 2009 - En dobbel 0% Yoplait med mango sammen med en håndfull med Axa sin 4 kornsblanding. Et grønt eple. - En skive fullkorns polarbrød med et lag goucamole (fra igår) og laks. En gulrot og en stor håndfull med usaltede cashewnøtter. Senere blir det; - En Svin Tikka Pita (fullkornspita, svinekjøtt i strimler, salat og Tikka Masala saus blandet med lett yoghurt naturell). Dette anbefaler jeg virkelig, er kjeeeeempe godt! Myyye vann idag. Hvor får du tak i fullkornspita??
Safira Skrevet 12. september 2009 #3456 Skrevet 12. september 2009 Trekker jeg tilbake kjeften :gjeiper: Litt sånn dag som jeg har hatt i dag, men det er bare nødvendig enkelte dager!! Trøst i god mat og drikke, hjelper på humøret mitt ihvertfall Ja, absolutt! Og så er det greit å ha noe å "holde på med" når man ser på tv, og å slippe å sitte å tenke så mye på ting man ikke vil tenke på. Frokost: To knekkebrød med makrell i tomat, appelsinjuice Mellom: Et eple Lunsj: Et knekkebrød med makrell i tomat, et kanelknekkebrød med brunost Mellom: Litt sørlandschips, mozell light Middag: Kylling i rosmarinsaus, bakt potet, mozell light Snacks: Litt mer sørlangschips, en bit toblerone, litt forskjellig smågodt, mozell light
Gjest j19 Skrevet 12. september 2009 #3457 Skrevet 12. september 2009 pizza til frokost appelsinjuice til lunsj cookies til middag
paintarainb0w Skrevet 12. september 2009 #3458 Skrevet 12. september 2009 (endret) Frokost: En most banan med kanel og splenda, en dobbel 0 % Lunsj: Det samme som frokosten MM: Smoothie fra cafe (jordbær, banan og eplejuice) Middag: Linse-og bønnesuppe med naanbrød til (fra indisk restaurant) Dessert: Mangosorbet med krem og litt indisk gulrotkake Skeiet ut i dag, siden jeg var ute å spiste med venner. Men jaja, det er jo lørdag Maten var så god at det var verdt det. Endret 12. september 2009 av paintarainb0w
Chanel.No5 Skrevet 12. september 2009 #3459 Skrevet 12. september 2009 (endret) Ja, absolutt! Og så er det greit å ha noe å "holde på med" når man ser på tv, ENIG!! Ser du drikker mozell light, liker den selv, så og si den eneste brusen jeg drikker, men har du smakt solo super pasjon? Ikke den dålige vanlige solo super, men med pasjonsmak. Utrolilg god!! Skal straks sprette en 0,5 liter med den og spise sjokolade.. Fikk en 200 grams crispo som en takk for hjelp i dag, farlig med så store sjokolader og meg, livredd for at noe skal ligge igjen .. Endret 12. september 2009 av Lotte27
venus_ Skrevet 12. september 2009 Forfatter #3460 Skrevet 12. september 2009 Hvor får du tak i fullkornspita?? Hvis du bor i Oslo vet jeg om et sted som har grove pitabrød.
Fremhevede innlegg