Chanel.No5 Skrevet 18. september 2009 #3581 Skrevet 18. september 2009 Jeg er på jobb... Men jeg laget meg nettopp en saftig hamburger, bra vi har skikkelig kjøkken her. Skjønner. Men hamburger er nå godt på en fredag det også da
Hoppeslott Skrevet 18. september 2009 #3582 Skrevet 18. september 2009 Frokost: 2 hjemmelagde rundstykker med ost og kalkunskinke, et glass melk Lunsj: 2 rundstykker med brunost, et glass melk, en kopp te Middag: stroganoff gryterett med ris Snacks: 1 knekk mørk sjokkis Kveldskos: 2 boller og 1,5 skillingsbolle, en kakao, en kopp te Ellers: nesten en pakke doc
Gjest Slem_Pike Skrevet 18. september 2009 #3583 Skrevet 18. september 2009 Pizza er det eineste men skal spise igjen snart, suppe eller ostesnitzel og pasta/ris.
Chanel.No5 Skrevet 18. september 2009 #3584 Skrevet 18. september 2009 Pizza er det eineste men skal spise igjen snart, suppe eller ostesnitzel og pasta/ris. God idè å få i deg litt mer mat ja.. Ikke mye på en hel dag, om ikke porsjonen var ekstrem stor da
venus_ Skrevet 18. september 2009 Forfatter #3585 Skrevet 18. september 2009 - En cappuccino. - En og en halv skive fullkorns speltbrød med laksepålegg. Et glass skummet melk. - En banan. - En tacowrap og et polarbrød frørik med skinke og lett gulost. - En iskaffe dobbel latte. - To tacowraps. - Noen kjeks med god ost, litt sjokolade og noen chilinøtter.
Gjest Gjest_Ebba_* Skrevet 18. september 2009 #3586 Skrevet 18. september 2009 Frokost: 1 liten bolle frokostblanding m/ Cultura 1 liten hjemmebakt skive m/ salami/ost Mellom: 1 eple Lunsj: Gryterett (middagsrester fra dagen før) Middag: 1 porsjon "turistproviant" & 1 rundstykke Mellom 2: 3 plommer fra hagen Kvelds: 4 lomper m/ smør/brunost (nam!) Pluss diverse te og vann! Hva er Skyr som alle snakker om her, og hvor får man kjøpt det? Prøve noe nytt, ja takk
Lilandry Skrevet 18. september 2009 #3587 Skrevet 18. september 2009 (endret) Det normale kostholdet er nå ikke akkurat maten som frister mest etter en fuktig natt på nye, så all forståelse der Det er så sant, så sant! Klarte å holde meg unna brusen da, så det er jeg stolt over! Idag, - En Dobbel 0% Yoplait med mango blandet med en håndfull Axa 4 kornsblanding. - Samboer laget middag da jeg kom hjem idag, så da ble det jo selfølgelig kjøttkaker! Spiste ca. nesten en hel stor potet, 1 og en halv kjøttkake, litt ertestuing og saus selfølgelig. - Ett mini, mini stykke marengskake med melkesjokolade fra Almondy. - En grov skive med laks. - Enda en grov skive med laks. - En kyllingvinge, måtte smake da samboer la frem en drøss. Sånn på pose med smak på, husker ikke hva det heter nå. Men det var godt, hadde sikkert vært bedre hadde han varmet de da. Mye vann. Endret 18. september 2009 av Lilandry
Pomeline Skrevet 18. september 2009 #3588 Skrevet 18. september 2009 (endret) I dag har det blitt endel drittmatt!=/ - Havregrøt med brunt sukker - Havregrøt med eple og brunt sukker - Moussaka med salat (rester) - En halv poste chips (delte med sambo) - X-antall hjemmelagde peanøttkjeks - En skål vanilje is ... og masse pepsi max Endret 18. september 2009 av Pomeline
tøydokka Skrevet 19. september 2009 #3589 Skrevet 19. september 2009 1/2 kålhode oppkuttet og dampet 4 kokte eggehviter 2 tomater 3 stk fiberrik med tranebær 2 store glass farris
Aurela Skrevet 19. september 2009 #3590 Skrevet 19. september 2009 1/2 kålhode oppkuttet og dampet 4 kokte eggehviter 2 tomater 3 stk fiberrik med tranebær 2 store glass farris Jeg håper ikke dette er en normal dag for deg, for dette så virkelig lite ut i mine øyne!
tøydokka Skrevet 19. september 2009 #3591 Skrevet 19. september 2009 Jeg håper ikke dette er en normal dag for deg, for dette så virkelig lite ut i mine øyne! Dette var jo bare frokosten da.. ikke en hel dags matinntak. Er jo ganske tidlig på dagen enda.
Aurela Skrevet 19. september 2009 #3592 Skrevet 19. september 2009 Dette var jo bare frokosten da.. ikke en hel dags matinntak. Er jo ganske tidlig på dagen enda. Åja, trodde du hadde skrevet opp for gårsdagen jeg
*Numi* Skrevet 19. september 2009 #3593 Skrevet 19. september 2009 Så langt i dag: Frokost: 3 halve grove rundstykker med makrell i tomat 1 glass litago med sjokolade, peanutt og karamell-smak, blandet med litt vanlig lettmelk, for den er seriøst mektig i smaken... Mellom: 1 kopp eple, kanel og rosin-te med 2 ts sukker. 1 glass vann Lunsj: 3 halve grove rundstykker med jarlsbergost. 1 kopp eple, kanel og rosin-te med 2 ts sukker Mellom/Middag (står i ovnen nå): 1 halv pariserpizza (dele med sambo). Tja, til kvelds må vi finne på noe godt..
The Kitten Skrevet 19. september 2009 #3594 Skrevet 19. september 2009 Såt langt i dag: Pære, banan, druer og vannmelon, et glass juice og en yoghurt.
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2009 #3595 Skrevet 19. september 2009 Såt langt i dag: Pære, banan, druer og vannmelon, et glass juice og en yoghurt. I see a problem, lille frøken. Mangler mat.
Gjest Frosk Skrevet 19. september 2009 #3596 Skrevet 19. september 2009 Hittil: * Ferskpresset appelsinjuice * 3 store plommer og et par yoghurtnøtter * 3 rugsprø med ost, en neve cherrytomater * En nektarin * Liten porsjon (vegetar)lasagne (rester fra gårsdagens middag), og et glass cola * Et eple * Falafel med linsecouscous og grillede grønnsaker
Lilandry Skrevet 19. september 2009 #3597 Skrevet 19. september 2009 - En dobbel 0% Yoplait med fersken og pasjonsfrukt blandet med en håndfull Axa 4 kornsblanding. - Grov bolle med skinke, ost, annanas og fersk basilikum og en lett iskaffè. Nam! - En hjemmelaget skillingsbolle (er ikke så lett å si nei når folk kommer frem med det... ) Har ikke drukket så mye vann idag, har vært over alt idag og da er ikke det så lett å huske på det. Blir litt rødvin ikveld.
Chanel.No5 Skrevet 19. september 2009 #3598 Skrevet 19. september 2009 Hva er Skyr som alle snakker om her, og hvor får man kjøpt det? Prøve noe nytt, ja takk http://www.kavli.no/wps/wcm/connect/Q/Prod...NO-Q-nyhet-skyr
Chanel.No5 Skrevet 19. september 2009 #3599 Skrevet 19. september 2009 Det er så sant, så sant! Klarte å holde meg unna brusen da, så det er jeg stolt over!
paintarainb0w Skrevet 19. september 2009 #3600 Skrevet 19. september 2009 Frokost: Havregrøt med lett syltetøy, 1/2 banan og kanel MM: Et eple Lunsj: En skyr og 1 wasa fiber plus med sans kremost og agurk Middag: Hveteris med quornbiter, brokkoli, løk, spinat og litt pesto Lørdagskos/kvelds: Blir nok lettis og evt. et eple
Fremhevede innlegg