The Kitten Skrevet 20. september 2009 #3641 Skrevet 20. september 2009 Nei, det finnes faktisk visse naturlover. Jeg er klar over det, men hvem av oss kan vurdere om jeg har nok energi? Du eller jeg?
venus_ Skrevet 20. september 2009 Forfatter #3642 Skrevet 20. september 2009 Nå er det vel jeg som er i best stand til å vurdere mitt eget energinivå og hvordan kroppen min fungerer. Nei. Kroppen trenger over 1000 kcal. Det gjelder alle, ikke bare deg.
Hoppeslott Skrevet 20. september 2009 #3643 Skrevet 20. september 2009 (endret) Frokost: Fårikål og poteter, stor porsjon (jammen hyggelig å våkne til) "Middag": 2 knekkebrød med brunost, et glass melk, en kopp te, en kaffi og en liten brownie Kvelds: En skive med jordbærsyltetøy, en med brunost, et glass melk, en kopp te .. skal si den frokosten satt i lenge .. endring: tar med i går også, mest for egen statistisk bruk Frokost: 2 skiver med boysenbærsyltetøy og banan Lunsj: Litt musli med melk, banan og syltetøy Middag: 4 stykker hjemmelaget pizza med grov bunn (vel å merke) - himmel! Lørdagsgodt: Iallfall halvparten av den 500grams sjokoladeposen som ble satt fram :D Nattmat: et eple og et glass melk (følte meg plutselig sunn igjen Endret 20. september 2009 av Hoppeslott
paintarainb0w Skrevet 21. september 2009 #3644 Skrevet 21. september 2009 Frokost: Havregrøt med lett syltetøy, 1/2 banan og kanel Lunsj: 1 polarbrød extreme med agurk og cherrytomater + en gulrot og et eple Middag: En halv veggie delite fra subway MM: Eple og en rute sukkerfri sjokolade Litt for mye brødmat/karbs i dag, men jaja.. Blir nok et par knekkebrød og en skyr til kvelds
paintarainb0w Skrevet 21. september 2009 #3645 Skrevet 21. september 2009 (endret) Oi, klarte å poste det samme to ganger :S Endret 21. september 2009 av paintarainb0w
Aurela Skrevet 21. september 2009 #3646 Skrevet 21. september 2009 Frokost: To brødskiver med skinkeost og agurk Lunsj: Rundstykke pluss en stor porsjon pastasalat Middag: Kyllingfilet med to stekte poteter og to revene gulrøtter Åh, ser først nå at det ser lite ut, og jeg er fortsatt sulten, har vel vært det i hele dag. Skal ut om litt og har ikke tid til å fikse meg noe mat.. får se om jeg finner en åpen butikk eller noe..
gullholm Skrevet 21. september 2009 #3647 Skrevet 21. september 2009 Frokost: 2 skiver med pålegg + 1 glass melk lunsj: 2 skiver med pålegg, 1 banan, vann mellom: en neve mandler, vann middag: Lapskaus, knekkebrød med smør, vann mellom 2: Vafler, blåbær saft og kaffe Blr nok vafler til kvelds også :-)
janne84 Skrevet 21. september 2009 #3648 Skrevet 21. september 2009 Frokost: havegrøt med kruskakli, kanel og lett melk mellom: ei gulrot og ei neve drue lunsj: et rundstykke og tunfisksalat middag: fire stk "tacoboller" av kyllingkjøttdeig, litt potetstappe og amerikansk blanding mellom: et eple kvelds: tunfisksalat og rundstykke En helt fin dag vil jeg si
Safira Skrevet 21. september 2009 #3649 Skrevet 21. september 2009 Frokost: Et knekkebrød med gulost, appelsinjuice Lunsj: Et rugsprø med gulost, et med brunost Mellom: Iskaffe, noen rosiner Middag: Stekt laks, masse salat Kvelds: yoplait 0% kokos, noen sukkererter, te Litt dårlig med grønt igjen...
paintarainb0w Skrevet 21. september 2009 #3650 Skrevet 21. september 2009 Frokost: Et knekkebrød med gulost, appelsinjuice Lunsj: Et rugsprø med gulost, et med brunost Mellom: Iskaffe, noen rosiner Middag: Stekt laks, masse salat Kvelds: yoplait 0% kokos, noen sukkererter, te Litt dårlig med grønt igjen... Litt dårlig med mat også. Du spiser alt for lite.
*Numi* Skrevet 21. september 2009 #3651 Skrevet 21. september 2009 Tja: Frokost: 1 porsjon havregrøt med 1 spiseskje vaniljekesam, en dæsj kanel og litt jordbærsyltetøy. Mellom: 1 kiwi Mellom: Litt ananas 1 liten twist Middag: Pitabrød med salat, kylling, tzatsiki og paprika Kvelds: Har ikke bestemt meg ennå, må kanskje ut og kjøpe brød...
Chanel.No5 Skrevet 21. september 2009 #3652 Skrevet 21. september 2009 Men du må ikke tro et øyeblikk at jeg er sint på deg eller noe slikt. Jeg burde nok heller sette pris på at du bryr deg. Det gjør jeg så absolutt, derfor jeg maser sånn på deg.. Skal stoppe med det vettu
Gjest Skrevet 21. september 2009 #3653 Skrevet 21. september 2009 Er dette dagen derpå mat? Skal si du får i deg bra næring på en slik dag, mange har mye å lære av deg gitt.. Inkludet meg.. Hehe Mente mer at jeg har gått frem og tilbake til kjøleskapet hele dagen og bare småspist,ikke noe skikkelig måltid utenom middagen føler jeg :gjeiper: Nåja,ble ett par håndfuller potetgull og et beger sjokolademousse etter jeg hadde skrevet her inne I dag : 1 god morgenyoghurt med nøtter 1 knekkebrød med magerprim 1 skål kyllingsuppe+ 3 grove skiver 1 yoghurt 4 tynne pannekaker+1 yoghurt 4 lomper m/magerprim Spiser endel yoghurt ja
Chanel.No5 Skrevet 21. september 2009 #3654 Skrevet 21. september 2009 Frokost: Fårikål og poteter, stor porsjon (jammen hyggelig å våkne til) Nattmat: et eple og et glass melk (følte meg plutselig sunn igjen Frokosten din Hehe.. Likte kommentaren din om nattmaten
Chanel.No5 Skrevet 21. september 2009 #3655 Skrevet 21. september 2009 Blr nok vafler til kvelds også :-) Mmmm... Misunnelig på deg..
Safira Skrevet 21. september 2009 #3656 Skrevet 21. september 2009 Litt dårlig med mat også. Du spiser alt for lite. Hm, mulig det. Må innrømme jeg ikke merket noe til det før du sa det, men så er jeg jo ekstremt lite aktiv for tiden (skade). Får prøve å være flinkere i morgen
Chanel.No5 Skrevet 21. september 2009 #3657 Skrevet 21. september 2009 En helt fin dag vil jeg si God grunn til å være fornøyd
venus_ Skrevet 21. september 2009 Forfatter #3658 Skrevet 21. september 2009 - En cappuccino. - To skiver mørkt steinovnsbrød med makrell i tomat og en med brunost. Et glass skummet melk. - En cappuccino og en banan. - To polarbrød frørik med røkt kalkunskinke og lett gulost. - Et polarbrød frørik med lett gulost. - En iskaffe dobbel latte. - Moussaka. - En kaffe mocca. Kvelds blir knekkebrød med paprikahoummus etter Frosk sin oppskrift
Chanel.No5 Skrevet 21. september 2009 #3659 Skrevet 21. september 2009 Litt dårlig med grønt igjen... Litt uenig med deg, kunne spist mer selvfølgelig, men du har jo fått i deg: appelsinjuice rosiner masse salat sukkererter yoplait 0% kokos(litt frukt i denne også)
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2009 #3660 Skrevet 21. september 2009 Dette er hva jeg har spist i dag:) Frokost: 3 grove skiver, to med ost og kalkun og en med ost. Halvt glass biola. Lunsj: Pastasalat med kylling. Middag: 3 fiskekaer med litt potet og gulerøtter til. Mellom: en appelsin og en gullrot. Kvelds: 2 skiver med ost og kalkun. Føler at dette er litt mye i forhold til andre her, eller hva?
Fremhevede innlegg