Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

1 kneipskive med 1/2 banan

1 yoghurt med 1 banan

4 rugkjeks med peanøttsmør

1 skyr

1 middagsporsjon pommes frites med ost

1 yoghurt

Bare vært dagen derpå-småspising i dag :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Frokost: Havregrøt med lett syltetøy, 1/2 banan og kanel

Lunsj: Et eple og en skyr

Middag: Vegetar tortillapizza

MM: En dobbel 0 %

Kvelds: 2 fiberknekkebrød med sans kremost og agurk + eple

Skrevet
men hver eneste kalori har smakt supergodt!

Digger innstillingen din!! :tommelsmil:

Skrevet
Nesten to nybakte banan- og sjokolademuffins (de inneholder lite sukker, og er jo nesten sunne. På en måte. Sikkert. :jepp:)

Enig med deg, blir de stort sunnere enn dette så smaker de nok deretter også :gjeiper:

Skrevet

Frokost: Et grovt rundstykke med brunost og syltetøy, appelsinjuice

Mellom: 5 druer, noen rosiner

Lunsj: En banan, et knekkebrød med skinke

Middag: Tre grove pannekaker med brunost

Kvelds: Te, et eple

Skrevet
Bare vært dagen derpå-småspising i dag :P

Er dette dagen derpå mat?

Skal si du får i deg bra næring på en slik dag, mange har mye å lære av deg gitt.. Inkludet meg.. Hehe :fnise:

Skrevet
Middag: Tre grove pannekaker med brunost

Mmmm.. Så fristende ut gitt.. Med litt jordbærsyltetøy på toppen :spise:

Skrevet

- Noen ritzkjeks og en cappuccino.

- To skiver mørkt steinovnsbrød med brunost. Et glass skummet melk.

- En lett blåbæryoghurt med 4korn.

- Et glass iskaffe dobbel latte.

- Moussaka med hvitløksbaguette.

- En halv stratos og en halv pose chilinøtter.

Skrevet

Juice, 2 skiver, 2 knekkebrød, banan, yoghurt og eple.

Skrevet
Juice, 2 skiver, 2 knekkebrød, banan, yoghurt og eple.

Vet du sikkert er lei av å høre det, men du spiser så lite kjære deg.. Ha du energi og overskudd hele dagen..??

Skrevet (endret)

Har vært bortreist, så det har blitt noen utskeielser, men jeg nyter det til det fulle (helgen har jeg bevisst ikke gått inn for å være spesielt sunn, men heller kost meg skikkelig). I dag har det blitt:

- Nydelig frokostbuffét på Color Magic (med alt fra eggerøre og bacon til grovbrød med skinke) + 2 glass med eplejuice.

- Pizza med ost, skinke og kjøttboller.

- En liten pose potetgull.

Blir vel snart litt kveldsmat tenker jeg.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Skrevet (endret)
Vet du sikkert er lei av å høre det, men du spiser så lite kjære deg.. Ha du energi og overskudd hele dagen..??

Jeg tror ikke hun er lei av å høre det, jeg tror hun ber om å høre det. Når man skriver littegrann mat i en hvaharduspistidagmedkommentarer-tråd forventer man å høre at man har spist lite.

Endret av Glynis
Skrevet
Har vært bortreist, så det har blitt noen utskeielser, men jeg nyter det til det fulle (helgen har jeg bevisst ikke gått inn for å være spesielt sunn, men heller kost meg skikkelig). I dag har det blitt:

Livet skal leves og nytes, at vi unner oss god mat og drikke ved spesielle anledninger er en del av det! At en kan gå inn for at en skal nyte det fremfor å ødelegge gleden ved å lage anger gjør at en koser seg ytterst og det ser jeg at du har klart :jepp:

Skrevet (endret)
Jeg tror ikke hun er lei av å høre det, jeg tror hun ber om å høre det. Når man skriver littegrann mat i en hvaharduspistidagmedkommentarer-tråd forventer man å høre at man har spist lite.

Ser den, men jeg vil ikke mase og skremme bort forumbrukere, men ser en tråd i innleggene hennes som bærer ett preg av altfor lite mat generelt og det er ikke bra..

Endret av Lotte27
Skrevet

Du har rett, jeg er lei av å høre det.

Ja, jeg har energi og overskudd hele dagen.

Skrevet

Da skal jeg gi meg :klemmer:

Skrevet

Det der er ca 600 kcal. Du kommer desverre ikke til å ha mye energi og overskudd om du fortsetter slik. Kroppen din får ikke i seg nok energi til å fungere som den skal engang.

Skrevet
Det der er ca 600 kcal. Du kommer desverre ikke til å ha mye energi og overskudd om du fortsetter slik. Kroppen din får ikke i seg nok energi til å fungere som den skal engang.

Nå er det vel jeg som er i best stand til å vurdere mitt eget energinivå og hvordan kroppen min fungerer.

Skrevet
Nå er det vel jeg som er i best stand til å vurdere mitt eget energinivå og hvordan kroppen min fungerer.

Nei, det finnes faktisk visse naturlover.

Skrevet
Da skal jeg gi meg :klemmer:

:helen: Men du må ikke tro et øyeblikk at jeg er sint på deg eller noe slikt. Jeg burde nok heller sette pris på at du bryr deg. :klem:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...