Gjest rabrabara Skrevet 1. september 2009 #3201 Skrevet 1. september 2009 Bacon sandwich To kopper te med melk kvart pose ostepop fem småsjokolader og tre gelefisk Pasta med bacon og fløtesaus halv pakke Wasa ferdigsmurt Stor bolle corn flakes To skiver med peanøttsmør Kopp te med melk Kanskje det ikke ER så rart at vekta ikke krymper?
Gjest Euforia Skrevet 1. september 2009 #3202 Skrevet 1. september 2009 Ett egg 100 g kyllingkjøttdeig med grønnsaker Hmm... Noen rosiner og druer.
Safira Skrevet 1. september 2009 #3203 Skrevet 1. september 2009 Frokost: To knekkebrød med kalkunfilet, grønn te Lunsj: To knekkebrød, ett med gulost, ett med brunost, en stor kopp kaffe Mellom: Noen druer, noen mandler Middag: Grov pasta og kjøttdeig, grønnsaker Kvelds: Et rugsprø med tomat og en kopp grønn te
Anglofil Skrevet 1. september 2009 #3204 Skrevet 1. september 2009 Frokost: 2 knekkebrød med salami Lunsj: 4 knekkebrød med salami (lang dag, så jeg delte opp lunsjen) Mellommåltid: 1 eple Middag: Fiskepudding med reker og erter i terteskjell Mvh Yvonne
stjernekyss Skrevet 1. september 2009 #3205 Skrevet 1. september 2009 Frokost: Crusli med fire nøtter og eplejuice Lunsj: Banan/peanøttsmør/rismelk/havre-smoothie Middag: Sushi med salat og avocado Kveldsmat/snacks: ikke bestemt meg helt enda
Agurk Skrevet 1. september 2009 #3206 Skrevet 1. september 2009 Frokost: 2 fiberrik med baconost, kokt egg og agurk. te og vitaminer. Mellom: Atkinsbar. Lunch: gresk salat med 2 kokte egg og spekeskinke. Mellom: En neve mandler. Middag: Stekt strimlet svinekjøtt med løk, sopp og tandoori-krydder. Kokt brokkoli med revet ost på toppen.
BareBea Skrevet 1. september 2009 #3207 Skrevet 1. september 2009 - to knekkebrød med vitago leverpostei + ekstra lett melk - havregrøt med cheese + rosiner, nektarin - 1 lite grovt rundstykke med brunost/leverpostei + melk - ovnsbakt laks, champ, squash, gulrot, purre, olivenolje creme fraiche + potet - 1 bolle og te til kvelds
paintarainb0w Skrevet 1. september 2009 #3208 Skrevet 1. september 2009 (endret) Frokost: Havregrøt med kanel og syltetøy Lunsj: 1 vita hjertego' rundstykke med kavli lettost + en liten salat (kinakål, agurk, tomat, gulrot og oliven) MM: 1 knekkebrød med lettost MM2: Et eple og noen minigulrøtter Middag: Bønneburgere med blomkål"ris" og grønnsaker Kvelds: Et eple og en liten skål med oppskåret ananas Endret 1. september 2009 av paintarainb0w
Gjest Frosk Skrevet 1. september 2009 #3209 Skrevet 1. september 2009 * Appelsinjuice * To brødskiver med philadelphiaost * Ferdigkjøpt smoothie av banan, rabarbra, jordbær, eplejuice * 3 rugknekkebrød med avokado og cherrytomater * En sitronkarums * Plommer (røde, blå og gule) og en nektarin * Stekt ris med egg og diverse grønnsaker, vegetar pakora (med blomkål, potet, tofu) * Noe salte lakris-greier
Chanel.No5 Skrevet 1. september 2009 #3210 Skrevet 1. september 2009 Ett egg 100 g kyllingkjøttdeig med grønnsaker Hmm... Noen rosiner og druer. Ikke vært oppe siden morgenes morgen du håper jeg..
Gjest Euforia Skrevet 1. september 2009 #3211 Skrevet 1. september 2009 Ikke vært oppe siden morgenes morgen du håper jeg.. Startet ikke dagen før 12 i dag, det som er grunnen. Varmer meg en pølse nå, da.
Chanel.No5 Skrevet 1. september 2009 #3212 Skrevet 1. september 2009 Kanskje det ikke ER så rart at vekta ikke krymper? Du ser kanskje selv hvor skoen trykker? Skulle gjerne kommet med alternativer til ulike måltider til deg, men du lister opp maten uten å dele den inn i frokost/lunsj/mellom osv så bli litt vanskelig. Men det søte kan byttes ut med frukt,yoghurt feks.
Chanel.No5 Skrevet 1. september 2009 #3213 Skrevet 1. september 2009 Startet ikke dagen før 12 i dag, det som er grunnen. Varmer meg en pølse nå, da. På 9 timer er det uansett altfor lite mat, selv med den lille pølsen som venter. Prøv å få i deg litt mer frukt/grønnsaker/fullkornsprodukter i løpet av dagen også kanskje?
Lille Blåklokke Skrevet 1. september 2009 #3214 Skrevet 1. september 2009 Frokost: 2 Rugsprø med ost 1 glass fres MM: Valnøtter 1 Fres (skulle gjøre litt yoga og trengte energi) Middag: 1 Fiskegrateng med gulrøtter og brokkoli og smelta smør vann litt mer valnøtter Kvelds: 5 kokte asparges i 3 skiver spekeskinke med parmesan 1 liten trekant quasadillas (eller hvordan d skrives) Litt dressing 1 kokt egg litt mer valnøtter 1 smoothie av 1 banan noen jordbær og bringebær og appelsin juice vann Oi mye valnøtter i dag gitt. Vet ikke hvorfor de er så gode i dag :klø:
stjernekyss Skrevet 1. september 2009 #3215 Skrevet 1. september 2009 (endret) Lotte, noen tips til meg? Føler at det er alt for lite, men jeg har så dårlig matlyst om dagen.. Vet ikke helt hva jeg trenger mer av.. Edit: Nå har jeg i hvertfall slengt på brødskive med pesto/majones/sennep og tomat + appelsinjuice Endret 1. september 2009 av stjernekyss
Chanel.No5 Skrevet 1. september 2009 #3216 Skrevet 1. september 2009 Lotte, noen tips til meg? Føler at det er alt for lite, men jeg har så dårlig matlyst om dagen.. Vet ikke helt hva jeg trenger mer av.. Helt ærlig så synes jeg maten du spiser er normal og næringsrik, men litt lite kanskje(?) uten å vite din høyde/vekt og ditt aktivitetsnivå. Om matlysten er fraværende hos meg så passer jeg på å spise mat jeg er glad i og lar de sunne næringsrike rettene vente litt til jeg føler meg sulten på normal kost igjen. Du kunne fint hevet inn ett par mellommåltider som frister deg, trenger ikke være store greiene, men vekk litt liv i apetitten og energien. Få i deg noe kveldsmat ihvertfall.. Du får i deg frukt, grønt, litt fett i peanøttsmør, kabohydrater og proteiner på din siste oppføring ihvertfall=)
stjernekyss Skrevet 1. september 2009 #3217 Skrevet 1. september 2009 Helt ærlig så synes jeg maten du spiser er normal og næringsrik, men litt lite kanskje(?) uten å vite din høyde/vekt og ditt aktivitetsnivå. Om matlysten er fraværende hos meg så passer jeg på å spise mat jeg er glad i og lar de sunne næringsrike rettene vente litt til jeg føler meg sulten på normal kost igjen. Du kunne fint hevet inn ett par mellommåltider som frister deg, trenger ikke være store greiene, men vekk litt liv i apetitten og energien. Få i deg noe kveldsmat ihvertfall.. Du får i deg frukt, grønt, litt fett i peanøttsmør, kabohydrater og proteiner på din siste oppføring ihvertfall=) Så bra! Det ble jeg i godt humør av å høre, var sikker på at jeg var litt ute og kjøre om dagen. Er skikkelig pålegg-lei om dagen.. Tror mye ligger der. Jepp, skal passe litt på mellommåltidene. Pleier å slenge inn en pære mellom frokost og lunsj eller lunsj og middag i allefall. Pærene er skikkelig gode om dagen. Ellers er jeg 167, veier 53 kg og er vel gjennomsnittlig normalt aktiv.
Rexina Skrevet 1. september 2009 #3218 Skrevet 1. september 2009 I dag har jeg spist som en dronning:D Liker å være på vesøk hos kjæresten.. Frokost på senga: To brødskiver med roguefort og en kaffe + saft Mellommåltid: Kake og ostepop Middag: Biff med bearnaise og grønnsaker på Big Horn Steak House + dessert: eplekake med is og en kaffe mocca Mellommåltid: En oreo-kjeks og noen smurfedrops
venus_ Skrevet 1. september 2009 Forfatter #3219 Skrevet 1. september 2009 (endret) Lotte, noen tips til meg? Føler at det er alt for lite, men jeg har så dårlig matlyst om dagen.. Vet ikke helt hva jeg trenger mer av.. Edit: Nå har jeg i hvertfall slengt på brødskive med pesto/majones/sennep og tomat + appelsinjuice Frukt i biter (feks melon, nektarin, banan) med mager vaniljekesam, litt havregryn og hakkede mandler er kjempegodt Edit: Ser du har spist sushi dag. Liker du fritert maki?Det har jeg lyst på hele tiden i hvert fall Endret 1. september 2009 av venus_
venus_ Skrevet 1. september 2009 Forfatter #3220 Skrevet 1. september 2009 - En cappuccino. Frokost: En skive solsikkebrød med omelett og lettmajo. En protenshake og et glass ekstra lett melk. Lunsj: Et polarbrød frørik med resten av omeletten (2 egg og 1 eggehvite tilsammen på lunsjen og frokosten) og et med røkt kalkunskinke og lett gulost. - En iskaffe dobbel latte. Mellom: Noen chilinøtter. Middag: En lakseburger i et polarbrød frørik med isberg og lett thousan island. - To øl. Mellom: En halv wasa pakke sandwich. Kvelds: Nektaring og banan med mager vaniljekesam, havregryn og noen peanøtter (uten tilsatt olje fra Bama, anbefales!!). Et glass ekstra lett melk.
Fremhevede innlegg