paintarainb0w Skrevet 25. august 2009 #3121 Skrevet 25. august 2009 Frokost: En dobbel 0 % yoghurt med ca. 1 dl muesliblanding (4-korn, havregryn, axa go'dag) MM: Noen minigulerøtter og en liten plomme Lunsj: 2 wasa fiber med kavli lettost og agurk + et eple Middag: En Quornfilet med byggris, stekt asparges, løk og sopp Kvelds: Foreløpig et eple. Holder på å skjære opp fersk ananas nå
Gjest Frosk Skrevet 25. august 2009 #3122 Skrevet 25. august 2009 Middag: En Quornfilet med byggris, stekt asparges, løk og sopp Byggris er utrolig godt (og lettvint)! En av de tingene jeg skal ha med i kofferten hjemmefra neste gang
Chanel.No5 Skrevet 25. august 2009 #3123 Skrevet 25. august 2009 (endret) Holder på å skjære opp fersk ananas nå Anbefaler å helle en vaniljeyoghurt oppi en skål med oppskjært ananas=) Yammi!! Endret 25. august 2009 av Lotte27
venus_ Skrevet 25. august 2009 Forfatter #3124 Skrevet 25. august 2009 Enig!! Venus: Misunner deg som klarer å drikke så mye melk. Får det bare ikke ned jeg med mindre jeg har sjokoladepulver oppi eller bruker melken i en kaffe latte o.l. Hehe, syns egentlig jeg får i meg litt for mye melkeprodukter jeg. Men klarer ikke lavær Et glass melk om morgenen er i hvert fall obligatorisk for meg. Blir nesten litt gretten uten
Chanel.No5 Skrevet 25. august 2009 #3125 Skrevet 25. august 2009 Hehe, syns egentlig jeg får i meg litt for mye melkeprodukter jeg. Men klarer ikke lavær Et glass melk om morgenen er i hvert fall obligatorisk for meg. Blir nesten litt gretten uten Nei, synes ikke du få i deg mye melk, prøver selv å heller spise endel yoghurt og oster. Jeg må ha kaffen om morgenen for å unngå å bli gretten=)
Gjest Gjest_Bella_* Skrevet 25. august 2009 #3126 Skrevet 25. august 2009 Frokost: 2 wasa sport med et kokt egg i skiver Lunsj: 3 wasa sport med baconost og agurk Middag: Kyllingfilet, masse grønnsaker og litt ris. Mellom: 1 kaffe mocca Kvelds: 2 biter grandiosa pepperoni
Gjest Frosk Skrevet 26. august 2009 #3127 Skrevet 26. august 2009 (endret) Hittil: * Smoothie av fersk ananas, banan, lime og eplejuice * En fersken, med aprikoskesam og valnøtter * På kafé: Vegetarburrito (med aubergine, squash, paprika, tomat, løk, ost, etellerannet ubestemmelig...) med en rødbet- og kålsalat til (!), guacamole og tomater. * Masse nypresset appelsinjuice (2 store glass - masse c-vitaminer ) * En karums med vanilje * 5 blå plommer * En neve pistasjnøtter Endret 26. august 2009 av Frosk
paintarainb0w Skrevet 26. august 2009 #3128 Skrevet 26. august 2009 Byggris er utrolig godt (og lettvint)! En av de tingene jeg skal ha med i kofferten hjemmefra neste gang Jaa, det er kjempegodt! Spesielt med soyasaus, salt og pepper sammen med stekte grønnsaker Anbefaler å helle en vaniljeyoghurt oppi en skål med oppskjært ananas=) Yammi!! Takk for tipset, prøvde dette i går og det var veldig godt!
paintarainb0w Skrevet 26. august 2009 #3129 Skrevet 26. august 2009 I dag: Frokost: 2 wasa fiber plus med kavli lettost og agurk + bittelitt ananas MM: Et eple og en halv pose minigulrøtter Lunsj: Salat med tomat, agurk, oliven, løk, cottage cheese, sesamfrø, noen fullkornskrutonger og litt tacosaus + et eple Middag: 2 wasa fiber plus med kavli lettost/sans kremost + et eple Merkelig "middag" i dag, men jeg hadde veldig dårlig tid. Bør sikkert kutte ned på epleinntaket, men er helt hekta Tror det blir en dobbel 0 % vaniljeyoghurt med litt ananas til kvelds i dag også
Gjest Euforia Skrevet 26. august 2009 #3130 Skrevet 26. august 2009 Frokost - havregryn med skummet melk og kanel Lunsj - to knekkebrød med lettost Mellom - ett egg Middag - kyllingkjøttdeig, urtedressing og salat Kvelds - en nektarin
Agurk Skrevet 26. august 2009 #3131 Skrevet 26. august 2009 hyggelig å være tilbake også Idag har vært en litt merkelig matdag siden jeg har vært på kurs hele dagen, og er i ketose, men har da klart det:) Frokost: 2 fiberrik med litt majones, egg, ost og agurk. Te og vitaminer. Mellom: atkinsbar Lunch/middag: kylling BLT salat på Egon Mellom: atkinsbar Kvelds: 1 neve mandler
Gjest Frosk Skrevet 26. august 2009 #3132 Skrevet 26. august 2009 Hittil: * Smoothie av fersk ananas, banan, lime og eplejuice * En fersken, med aprikoskesam og valnøtter * På kafé: Vegetarburrito (med aubergine, squash, paprika, tomat, løk, ost, etellerannet ubestemmelig...) med en rødbet- og kålsalat til (!), guacamole og tomater. * Masse nypresset appelsinjuice (2 store glass - masse c-vitaminer ) * En karums med vanilje * 5 blå plommer * En neve pistasjnøtter Og så kikertburger med grovt brød, salat og tomater.
Chanel.No5 Skrevet 26. august 2009 #3133 Skrevet 26. august 2009 Tror det blir en dobbel 0 % vaniljeyoghurt med litt ananas til kvelds i dag også Så bra at det smakte da=) Den yoghurten er ypperlig til alle mulige frukter. Prøvd med banan, eple, ananas, jordbær, blåbær, bringebær.. Alt er like godt=) Hvorfor kutte ned på eplene? Om du ikke får vondt i magen av det så ser jeg ikke noe grunn til det! En skal spise det en liker!!
BareBea Skrevet 26. august 2009 #3134 Skrevet 26. august 2009 Frokost: 2 grove skiver med salami og lett majones + 1 glass melk mm: nektarin Lunsj: 2 små muffin + 1 knekkebrød med hvitost, 1 plomme Middag: kyllingkjøttboller, spagettisaus og fullkornspagetti mm: grønne druer + 1 eple (etter trening) Kveld: 2 knekkebrød med leverpostei + melk
Safira Skrevet 26. august 2009 #3135 Skrevet 26. august 2009 Frokost: To rugsprø med kalkunskinke, appelsinjuice Lunsj: To knekkebrød med gulost og paprika, druer Mellom: En yoplait dobbel 0% ananas, rosiner Mellom: Banan, flere druer Middag: Pasta med kjøttsaus, to gulrøtter Kvelds: En grapefrukt, litt grøt med kanel og sukker
Paibunn Skrevet 26. august 2009 #3136 Skrevet 26. august 2009 Frokost: 1 grovskive med hvitost og agurk, 1 grovskive med kalkunskinke og tomat Lunsj: 1 stor skål salat av isberg, 1 liten raspet gulrot, 2/3 tomat, litt agurk, mais, ananas og 1/2 porsjon kald fullkorns couscous Middag: 1 porsjon gryte av strimlet entrecôte, brokkoliblanding og rødvinssaus + 1 potet Mellom: 1 banan Kvelds: grøt av 1 dl havregryn, 1 ss linfrø, 3 dl vann og 3 ss blåbær
Sekretæren Skrevet 26. august 2009 #3137 Skrevet 26. august 2009 * En karums med vanilje Det må prøves! Så ut som noe jeg ikke "tør" å kjøpe før noen har sagt det er greit, lissom
Gjest Frosk Skrevet 27. august 2009 #3138 Skrevet 27. august 2009 Det må prøves! Så ut som noe jeg ikke "tør" å kjøpe før noen har sagt det er greit, lissom Hehe! De fins i utrolig mange rare smaker, har ikke testet alle men noen av de jeg har smakt har vært nokså.... merkelige! Liker best med vaniljesmak, sitronsmak (litt ostekakeaktig, i grunnen!), og så en variant med karamell i midten (snop!).
Pomeline Skrevet 27. august 2009 #3139 Skrevet 27. august 2009 Frokost: Hvaregrøt med eple, kaffe og et eple Lunsj: Havregrøt med eple Middag: Kjøttdeig og spaghetti Og ja, jeg er veldig glad i havregrøt med eple
Gjest Tigress Skrevet 27. august 2009 #3140 Skrevet 27. august 2009 Litt for lite er vel svaret på sprøsmålet trur eg. Frukost: polarbrød med skinke og ost. Juice. Te med mjølk. Altfor lite, men eg var ikkje svolten og vi hadde ikkje brød. Lunsj som blei spist i alle fall ein time for seint: sju bitar sushi. Farris. Mellommål: yoghurt og et eple. Meir te. Jau, og nokre lakrisbitar. Det er nok difor eg ikkje har lågt blodsukker... :-) Middag: framleis på planleggingsstadiet. Blir truleg noko med fiskekaker, synest eg så nokre slike i kjøleskapet. Kveldsmat: et eg ikkje.
Fremhevede innlegg