Chanel.No5 Skrevet 20. august 2009 #3061 Skrevet 20. august 2009 Dessuten. Det er ikke sikkert at jeg kunne slutte dersom jeg visste det var for godt.. Kanskje det.. Du ser på det som en pause og klarer deg uten da..
Emilolo Skrevet 20. august 2009 #3062 Skrevet 20. august 2009 Kanskje det.. Du ser på det som en pause og klarer deg uten da.. Pause kan vi gjerne kalle det. Er ikke så ille å slutte å røyke, ehm ta en pause, bare man har nok med nikotin (tyggis). Merker at jeg har lyst på noe hele tiden. Musikk, nøtter, noe å drikke, danse litt, nøtter. En tur ut kanskje...
Bina Skrevet 20. august 2009 #3063 Skrevet 20. august 2009 Frokost: to regal grove knekkebrød med mager leverpostei, agurk og lettmajones. ett knekkebrød med syltetøy uten sukker. mm: Kiwi Lunsj: fullkorn spagetti med bacon og ketchup uten sukker.. ( dette var ikke sunt, men deilig når jeg fyste på det :gjeiper: ) mm: to knekkebrød med syltetøy (igjen uten sukker) Middag: to grove brødskiver med krabbe (ikke no typisk middag akkurat) Kvelds: vannmelon ca 4 mellomstore skiver, og 2 dl jordbær yoghurt. Har hatt et lavt energinivå i dag, blitt mye sitting. Men fikk jogget en halvtime etter middag. Lurer på om jeg har spist mer enn hva jeg har forbrent i dag..
Gjest Vettel Skrevet 20. august 2009 #3064 Skrevet 20. august 2009 La oss se.... 2 kopper kaffe med lettmelk Frokost: to brødskiver med ost og skinke mellom. En pannekake?? husker ikke! Lunsj/etc. i løpet av dagen på badeanlegg: Pannekaker med sukker, 1/2 kald pizza (sånn liten), melon, vann! Liten kaffe med litt melk. Middag: salat (mozzarella, avokado, feldsalat, tomat, olje/sitron dressing, basilikum - ME LOVE!!) Nesten en posjon med pasta og hjemmelaget saus (tomat/paprika/løk/hvitløk, fersk oregano) Ikke sååå mye som jeg trodde. Men mistenker jeg har glemt noe til frokost... Men hva??? Ikke noe som jeg kommer på. Virker bare så lite.
Lille Blåklokke Skrevet 20. august 2009 #3065 Skrevet 20. august 2009 Sto ikke opp før kl 14.00 ca. pga. lite søvn på natta. Frokost/lunch: Havregryns grøt laget på rismelk m/1 liten klatt smør på. 1 glass fres mm: 3 biter spekeskinke Middag: Fredagspita 1 stk 1 Pære cider Et par smågodter Kveldsmat; 1 polarbrød sub m/ smør og spekeskinke 1 Glass pepsi max Noen biter smågodt (ble litt digg i dag, siden mannen min kom hjem. Ser han bare i helgene pga jobben hans)
Gjest Gjest_marihøna_* Skrevet 21. august 2009 #3066 Skrevet 21. august 2009 Hmmm..skal vi se: *Musli m rugflak og tørlede blåbær, (1dl), skummet kulturmelk (3 dl), hakkede mandler, appelsinbåter. Omega 3 kapsler. *1 banan og skummet kulturmelk (3 dl) *2 små skiver hjemmelaget grovt brød med baconsmøreost. Appelsinbåter. Litt lett vaniljeyoghurt. *korni flatbrød (5 stk) m tunfisk (1 boks), tomat, litt pesto og pepper * 1 kopp kakao Senere skal jeg på kino så da blir det nok noe smågodt. Før den tid muligens litt mer vaniljeyoghurt. Også skal jeg prøve å mobilisere nok viljestyrke til å ta en liten treningsøkt nå snart, må komme inn i en rutine igjen
Chanel.No5 Skrevet 21. august 2009 #3067 Skrevet 21. august 2009 Har hatt et lavt energinivå i dag, blitt mye sitting. Men fikk jogget en halvtime etter middag. Lurer på om jeg har spist mer enn hva jeg har forbrent i dag.. Tviler jeg meget sterkt på med mindre du er meget lav og tynn. Men du spiser ikke mye og bare sunn mat så ikke tenk på det!
paintarainb0w Skrevet 21. august 2009 #3068 Skrevet 21. august 2009 - Havregrøt med 1/2 eple, kanel og 1 ss cottage cheese - 2 finncrisp multigrain med cottage cheese og tomat - Et eple og en pose minigulerøtter - Grønnsakswok med quorn, kidneybeans og teriyakisaus Tror det blir et knekkebrød til kvelds og, har kjøpt en ny lettost jeg gleder meg til å prøve Kavli lettost med urter.
Chanel.No5 Skrevet 21. august 2009 #3069 Skrevet 21. august 2009 Tror det blir et knekkebrød til kvelds og, har kjøpt en ny lettost jeg gleder meg til å prøve Kavli lettost med urter. Synes jeg absolutt du skal gjøre, om ikke to.. Synes den er helt ok, men anbefaler deg å prøve philadelphia med gressløk om du ikke har prøvd den!!
Chanel.No5 Skrevet 21. august 2009 #3070 Skrevet 21. august 2009 Ikke sååå mye som jeg trodde. Men mistenker jeg har glemt noe til frokost... Men hva??? Ikke noe som jeg kommer på. Virker bare så lite. Spennende middag på deg!! Ikke mye i det hele tatt nei!!
Safira Skrevet 21. august 2009 #3071 Skrevet 21. august 2009 Frokost: Knekkebrød med kalkunfilet, salat, et glass druejuice Mellom: Knekkebrød med gulost Lunsj: Knekkebrød med brunost, pære Mellom: Et par biter smågodt, kaffe Mellom: rosiner, tørket aprikos, noen mandler Middag: Kjøttboller i tomatsaus, spagetti Kvelds: En banan Bedre enn i går, men ikke perfekt
Chanel.No5 Skrevet 21. august 2009 #3072 Skrevet 21. august 2009 Bedre enn i går, men ikke perfekt Hva er perfekt da? Så lenge en ikke gå rundt sulten og inntar mat/drikke som en liker og gir kroppen sin dose med skikkelig næring er det perfekt nok for meg :gjeiper:
Safira Skrevet 21. august 2009 #3073 Skrevet 21. august 2009 Hva er perfekt da? Så lenge en ikke gå rundt sulten og inntar mat/drikke som en liker og gir kroppen sin dose med skikkelig næring er det perfekt nok for meg :gjeiper: Mer spenede middag med noe grønnsaker(som jeg ikke lagde i dag, siden jeg måtte lage mat alene ) Eh, og jeg trengte strengt tatt ikke det godteriet, men jeg kjedet meg sånn (evig langt friminutt). Tja, rett og slett mindre kjedelig mat, jeg liker egentlig å "pynte" maten litt, f.eks ha noen skiver tomat sammen med skinken osv. men det er ikke alltid så lett å få til i hverdagen.
Chanel.No5 Skrevet 21. august 2009 #3074 Skrevet 21. august 2009 Mer spenede middag med noe grønnsaker(som jeg ikke lagde i dag, siden jeg måtte lage mat alene ) Eh, og jeg trengte strengt tatt ikke det godteriet, men jeg kjedet meg sånn (evig langt friminutt). Tja, rett og slett mindre kjedelig mat, jeg liker egentlig å "pynte" maten litt, f.eks ha noen skiver tomat sammen med skinken osv. men det er ikke alltid så lett å få til i hverdagen. Du trengte det smågodtet som spiser så lite=) Skjønner med tanken om å pynte maten. Kanskje det hjelper om du lager litt klart dagen i forveien?..
Safira Skrevet 21. august 2009 #3075 Skrevet 21. august 2009 Du trengte det smågodtet som spiser så lite=) Skjønner med tanken om å pynte maten. Kanskje det hjelper om du lager litt klart dagen i forveien?.. Joda, jeg har tenkt på det, men det blir dessverre alltid like delikat etter å ha ligget ca 5 timer i baggen Hender jeg tar det med meg i en liten boks ved siden av, jeg får prøve å gjøre det litt oftere, kanskje skjære opp grønnsakene kvelden i forveien? Det blir så mye mer fristende å spise maten da
venus_ Skrevet 21. august 2009 Forfatter #3076 Skrevet 21. august 2009 - En cappuccino. Frokost: Yoplait blåbær med 4korn. Et glass skummet melk. Lunsj: Et fullkorns polarbrød med cottage cheese, bananskiver og kanel. Mellom: Et proteinpannkake med cottage cheese, blåbær og litt natreen. Middag: Kjøttboller med tacosaus fra Fryst med kokt brokkoli og quinoa. - Et glass iskaffe dobbel latte. På kino: Litt smågodt. Kvelds: To fullkorn speltkjeks med mager prim. Et glass skummet melk.
Gjest Frosk Skrevet 22. august 2009 #3077 Skrevet 22. august 2009 * Appelsinjuice * Noen plommer og et eple * To brødskiver med ost * Ferdigkjøpt smoothie med blåbær, bringebær, banan og diverse * En yoghurt med litt nøtter * En brødskive med hjemmelaget syltetøy * Flere plommer Snart middag: gryterett med vegetariske "grytbitar" fra Hälsans Kök, sjalottløk, gulrot, brokkoli - i sausen er det bl.a creme fraiche og en skvett solbærsaft. Potetmos (hjemmelaget) til. Psst: de av dere som iblant spiser vegetariske middager; knips et bilde av den en dag og bli med på konkurranse
venus_ Skrevet 22. august 2009 Forfatter #3078 Skrevet 22. august 2009 - En cappuccino. - Et speltrundstykke med et kokt egg og kaviar. Et glass skummet melk. - Litt smågodt fra kinoen i går. - En proteinshake og en neve mandler. - Hjemmelaget lasagne med mager kesam. - En ismocca. - To øl, en baileys-drink og litt potetgull. - 8 biter sushi. Et glass pepsi max. - Et glass skummet melk.
Gal_dame Skrevet 23. august 2009 #3079 Skrevet 23. august 2009 Sto opp veldig seint i går, rundt 15:40 og har spist grønnsakssuppe og noen brødskiver dyttet i suppa. Små dårlig så har ikkje vært særlig sulten, pluss eg er himla dårlig på å spise frokost, evt lunch, middag og kvelds.. Blir som oftest bare ett til to måltider om dager... Sååå rart eg ser ut som ein oppblåst gravid ballong etter eg har spist, selv om det bare har vært ett eple På tide å ta seg sammen og spise mindre men oftere og sunnere.
paintarainb0w Skrevet 23. august 2009 #3080 Skrevet 23. august 2009 Frokost: Havregrøt med 1/3 banan, syltetøy uten sukker og kanel Lunsj: 2 finncrisp multigrain med eggehviteomelett og stekt asparges med sesamfrø MM: Et eple og en pose minigulerøtter Middag: Grønnsakswok med marinert tofu, noen cashewnøtter og sesamfrø + teriyakisaus Tror det blir litt frukt og en dobbel 0 % yoghurt til kvelds
Fremhevede innlegg