venus_ Skrevet 27. august 2009 Forfatter #3141 Skrevet 27. august 2009 Hehe! De fins i utrolig mange rare smaker, har ikke testet alle men noen av de jeg har smakt har vært nokså.... merkelige! Liker best med vaniljesmak, sitronsmak (litt ostekakeaktig, i grunnen!), og så en variant med karamell i midten (snop!). Får man tak i de i Norge? Så godt ut.
Gjest Frosk Skrevet 27. august 2009 #3142 Skrevet 27. august 2009 Får man tak i de i Norge? Så godt ut. Har ikke sett dem i Norge - skulle tro de kunne solgt bra, veldig greit som et lite mellommåltid eller snacks (Tine, hører dere?!)
Gjest Gjest_Hedda_* Skrevet 27. august 2009 #3143 Skrevet 27. august 2009 Frokost: To knekkebrød med kalkunskinke, avocado og sitronpepper. Ett glass iskaffe. MM: Nutrilett bar Lunsj: To knekkebrød med cottage cheese og blåbærsyltetøy MM: Banan Middag: En laksefilet og 200 g grønnsaker MM: Nutrilett bar Kvelds: To knekkebrød med cottage cheese og blåbærsyltetøy. Ett glass iskaffe. Drikker selvfølgelig vann gjennom dagen også
Chanel.No5 Skrevet 27. august 2009 #3144 Skrevet 27. august 2009 Har ikke sett dem i Norge - skulle tro de kunne solgt bra, veldig greit som et lite mellommåltid eller snacks (Tine, hører dere?!) Ja, TINE - lag dette!!
Chanel.No5 Skrevet 27. august 2009 #3145 Skrevet 27. august 2009 MM: Nutrilett bar MM: Nutrilett bar Hvilke barer er det du spiser? Var kjempeglad i den med sjokolade og karamell, de som bare selges enkeltvis, men finner de ikke i noen butikker lenger i Bergen, denne: http://www.nutrilett.no/index.php?option=c...5&Itemid=60
Agurk Skrevet 27. august 2009 #3146 Skrevet 27. august 2009 Frokost: 2 fiberrik med baconost, egg og gul paparika. Te og vitaminer. Mellom: atkinsbar Lunch: gresk salat med egg og spekeskinke Middag: svinefilet med stekt sopp og blomkålpure Kvelds: 1 neve mandler
Safira Skrevet 27. august 2009 #3147 Skrevet 27. august 2009 Frokost: To knekkebrød med gulost og paprika, appelsinjuice Lunsj: To knekkebrød, gulost og brunost, kaffe Mellom: To knekkebrød med gulost og paprika Middag: En brødskive og en halv omelett av 4 egg, potet og pølse, to tomater Mellom: En neve rosiner, noen mandler og valnøtter Kvelds: Et kanelknekkebrød med brunost Ops, ble visst nesten bare knekkebrød/brød i dag.
paintarainb0w Skrevet 27. august 2009 #3148 Skrevet 27. august 2009 (endret) Frokost: Havregrøt med kanel, syltetøy uten sukker og 1/2 banan Lunsj: To epler og en pose minigulerøtter MM (lenge til middag): En dobbel 0 % og 1 wasa fiber plus med kavli lettost og agurk Før spinning: En halv banan Middag: Stekte grønnsaker med quornbiter, noen cashewnøtter og teriyakisaus Kvelds: Eggehviteomelett (laget av to eggehviter og krydder) med to wasa fiber plus Endret 27. august 2009 av paintarainb0w
Gjest Euforia Skrevet 27. august 2009 #3149 Skrevet 27. august 2009 Frokost - en bolle frokostblanding Lunsj - ett egg Middag - en halv kyllingfilet, grønnsaker og saus Kvelds - en bolle frokostblanding og en boks ananas
venus_ Skrevet 27. august 2009 Forfatter #3150 Skrevet 27. august 2009 - En cappuccino. Frokost: Havregrøt med proteinpulver, cottage cheese, kanel og banan. Et glass skummet melk. Lunsj: To polarbrød frørik med røkt kalkunskinke og lett gulost. Mellom: En iskaffe dobbel latte. Mellom: En pose (50g) lettsaltede cashewnøttet (fra Bama, uten tilsatt olje!! ) Middag: Vegetarpasta (oppskrift kommer på bloggen om noen er interessert. Kvelds: 1/3 boks mager vaniljekesam med litt moccaproteinpulver. Et glass skummet melk.
Gjest EmilyLane Skrevet 27. august 2009 #3151 Skrevet 27. august 2009 Frokost: Rugfras med økologisk lettmelk Lunsj: 2 grove brødskiver med ost og salami Mellommåltid: En gjendekjeks rett etter treningsøkt Middag: Fullkornspasta med mager kjøttdeig og spaghettisaus Og first price cola free.... Synes jeg har vært flink i dag!
Gjest Gjest_Hedda_* Skrevet 28. august 2009 #3152 Skrevet 28. august 2009 Hvilke barer er det du spiser? Var kjempeglad i den med sjokolade og karamell, de som bare selges enkeltvis, men finner de ikke i noen butikker lenger i Bergen, denne: http://www.nutrilett.no/index.php?option=c...5&Itemid=60 Jeg spiser den som heter karamell/toffee som selges i 2-pk Syns den er veldig god! Tilfredsstiller søtsuget og gir masse proteiner og vitaminer. Grei som et MM når man er på farten.
paintarainb0w Skrevet 28. august 2009 #3153 Skrevet 28. august 2009 Frokost: En dobbel 0 % yoghurt med ca. 1 dl 4-korn Lunsj: Salat med tomat, agurk, løk, oliven, cottage cheese, noen fullkornskrutonger, sesamfrø og litt tacosaus MM: Et eple + noen minigulerøtter Middag: Rød linsesuppe med tomat og løk + flatbrød og et eple Tror det blir et par knekkebrød med eggehviteomelett til kvelds
Glynis Skrevet 28. august 2009 #3154 Skrevet 28. august 2009 Lunsj: To epler og en pose minigulerøtter MM (lenge til middag): En dobbel 0 % og 1 wasa fiber plus med kavli lettost og agurk Lite lunsj til å være før trening. Dette skal jo dekke det vanlige lunsjbehovet + treningsbehovet. Håper ikke det er normalen. Dagen i dag: Frokost: Havregrøt på soyamelk med masse kanel Mellom: Kaffe latte, granateple Lunsj: To porsjoner salat med bulgur, grønne linser, soltørket tomat, tomat, rødløk, agurk, blandet grønn salat osv. Mellom: Bringebæryoghurt med vanilje, mango Middag: Laksefilet med ovsbakte søtpoteter, aspargesbønner og brokkoli. Sjokoladekake til dessert. Kveldssnacks: Usøtet müsli med drikkeyoghurt, eple, melon
Gjest Euforia Skrevet 28. august 2009 #3155 Skrevet 28. august 2009 Frokost - en bolle frokostblanding Lunsj - salat Middag - pepperbiff og grønnsaker Kvelds - Litt ananas
Chanel.No5 Skrevet 28. august 2009 #3156 Skrevet 28. august 2009 Jeg spiser den som heter karamell/toffee som selges i 2-pk Syns den er veldig god! Tilfredsstiller søtsuget og gir masse proteiner og vitaminer. Grei som et MM når man er på farten. Prøvd ut noen av de andre? Brownies og dark chocolate? Den jeg nevnte smaker så likt sjokolade en kan komme sjokolade altså!!
Chanel.No5 Skrevet 28. august 2009 #3157 Skrevet 28. august 2009 Lunsj - ett egg Lunsj? Ble du mett av dette??
Gjest Euforia Skrevet 28. august 2009 #3158 Skrevet 28. august 2009 Prøvd ut noen av de andre? Brownies og dark chocolate? Den jeg nevnte smaker så likt sjokolade en kan komme sjokolade altså!! Jeg har smakt Nutrilett Brownie! Jeg synes den er kjempegod, og man blir mett av så lite. Det dumme er prisen og man lett blir kvalm.
Gjest Euforia Skrevet 28. august 2009 #3159 Skrevet 28. august 2009 Lunsj? Ble du mett av dette?? Ja, men jeg la meg like etterpå, derfor spiste jeg ikke noe mer før middag, noe jeg vanligvis hadde gjort.
Chanel.No5 Skrevet 28. august 2009 #3160 Skrevet 28. august 2009 Ops, ble visst nesten bare knekkebrød/brød i dag. En smule... Så lenge du ble tilfredsstilt matmessig så er nå det hva som er vktigst.. Alle dager trenger ikke være like spennende=)
Fremhevede innlegg