lottomillionæren Skrevet 24. august 2009 #3101 Skrevet 24. august 2009 Frokost: en porsjon erneringsshake Lunsj: 2 kokte egg med kaviar Mellommåltid: To kyllinglår Middag: Lammelår med rosenkål og rømme Kvelds: Rødvin
Gjest Frosk Skrevet 24. august 2009 #3102 Skrevet 24. august 2009 En fryktelig merkelig matdag, siden jeg sto opp 0345 for å rekke et fly - og så sov jeg noen timer midt på dagen :søvn: * Appelsinjuice * Ferdigkjøpt smoothie av bl.a aprikos, banan, mango * Kjip baguette-sak med ost og grønt * Diverse lettstekte grønnsaker (bl.a gulrot, grønne bønner, tomat, paprika, bønnespirer) med ris, og et par minivårruller med grønnsaksfyll * Et glass cola og en donut med vaniljefyll * Et eple
Chanel.No5 Skrevet 24. august 2009 #3103 Skrevet 24. august 2009 Jeg føler jeg har spist mye og usunt i dag (og ikke vært noe særlig i aktivitet), men jeg kan vel skylde på at jeg var fyllesyk. Derfor søndager er der, slappe av, spise god mat og kommer seg etter lørdagens festligheter=)
Chanel.No5 Skrevet 24. august 2009 #3104 Skrevet 24. august 2009 Selvdisiplin hva er det?! Du har nå masse selvdisiplin med det kostholdet ditt. Spiser jo ikke mye og bare lett mat så den sjokoladebiten gjorde nok NULL skade hos deg!! =)
Bina Skrevet 24. august 2009 #3105 Skrevet 24. august 2009 To grove knekkebrød med ost og paprika. En vestlandslefse med smør, sukker og kanel. En banan Liten porsjon med kylling wok med grønnsaker 1/4 eple 2 grovbrød skiver, ett med egg og salat og det andre med lettsyltetøy 4 skiver vannmelon som kveldskos
Safira Skrevet 24. august 2009 #3106 Skrevet 24. august 2009 Lotte: Sant, hva skulle vi gjort uten søndager? Frokost: To grove rundstykker med gulost, appelsinjuice Mellom: En pære, noen druer Lusnj: To grove rundstykker med skinke og salat, kakao Middag: Grov spagetti med noen kjøttboller, en gulrot Mellom: En yoplait 0% kokos, noen tørkede aprikoser Kvelds: En banan Jeg føler jeg har vært litt flink i dag ^_^
Chanel.No5 Skrevet 24. august 2009 #3107 Skrevet 24. august 2009 Lotte: Sant, hva skulle vi gjort uten søndager? Jeg føler jeg har vært litt flink i dag ^_^ Kjempebra matdag dette!! Søndager er viktige, mye skal fikses da=)
Gjest Gjest_marihøna_* Skrevet 24. august 2009 #3108 Skrevet 24. august 2009 *Havregrøt (1 dl havre + 1 dl lettmelk) m 1 ss cottage cheese + kanel. 1 nektarin. Omega 3 kapsler. Kaffe *1 gresskarkjerne- og linfrørundstykke m philadelphia light. *1 liten cappucino. 2 små pærer. *3 store tomater og 1 porsjon gryterett av karbonadedeig, champingjong, knuste tomater og litt fullkornsbulgur. *før trening: 1 oppkuttet banan m skummet kulturmelk og 1 ss cottage chesse. *etter trening: 1 skål skogsbær m litt skummet kulturmelk og 1 ss cottage cheese. 1 kopp lett kakao.
Supramundane Skrevet 24. august 2009 #3109 Skrevet 24. august 2009 Middag: Kyllingboller og blomkålsmos med soppstuing og tomat/feta/løk-salat. Kvelds: Spekemat med seterrømme og melon.
Gjest Gjest_marihøna_* Skrevet 25. august 2009 #3110 Skrevet 25. august 2009 * Firkorn (1 dl) m skummet kulturmelk (4 dl), 1 ss cottage cheese og 1 banan. Omega 3 kapsler. Kaffe. *Planlagt lunsj: 1 gresskarkjerne- og linfrørundstykke m skinkeost, fersk dill og tomat. 1 pære og et eple.
Gjest Gjest_marihøna_* Skrevet 25. august 2009 #3111 Skrevet 25. august 2009 * Firkorn (1 dl) m skummet kulturmelk (4 dl), 1 ss cottage cheese og 1 banan. Omega 3 kapsler. Kaffe. *Planlagt lunsj: 1 gresskarkjerne- og linfrørundstykke m skinkeost, fersk dill og tomat. 1 pære og et eple. *1 iskaffe latte (tine) og 1/2 liter Q lett sjokomelk. *8 biter smågodt *1 boks stabburet makrell i tomat fordelt utover 5 stk korni rugflatbrød, masse salat på toppen.
Gjest Frosk Skrevet 25. august 2009 #3112 Skrevet 25. august 2009 (endret) Usj, nok en merkelig matdag - småsyk og travel, orket ikke lage middag og rasket med meg en veggisburger fra Hesburger. * ferdigkjøpt smoothie med mango, banan, aprikos osv * en havreyoghurt * 5 plommer * en karums med vanilje * en veggisburger fra Hesburger, med litt cola og pommes frites * nypresset appelsinjuice * nå: en fersken, med aprikoskesam Endret 25. august 2009 av Frosk
Gjest Euforia Skrevet 25. august 2009 #3113 Skrevet 25. august 2009 Frokost - ett knekkebrød med lettost Lunsj - en bolle frokostblanding og en nektarin Mellom - en boks ananas Middag - kyllingkjøttdeig, asparges og utredressing Kvelds - en bolle frokostblanding med en banan Mye
Agurk Skrevet 25. august 2009 #3114 Skrevet 25. august 2009 Frokost: 2 fiberrik med kokt egg, ost og agurk. Te og vitaminer. Mellom: atkinsbar Lunch: 2 kyllinglår Middag: salat med røket laks, ost, egg og sitron.
venus_ Skrevet 25. august 2009 Forfatter #3115 Skrevet 25. august 2009 (endret) Så hyggelig at du er tilbake Agurk! -- Min dag: - En cappuccino. Frokost: Havregrøt med litt cottage cheese, proteinpulver, banan og kanel. Et glass skummet melk. Mellom: Et fullkorns polarbrød med røkt kalkunskinke og lett gulost. Lunsj: To polarbrød frørik med samme pålegg som over. Mellom: En cortado litt "Småsulten". Middag: 8 biter maki med fritert kylling. Mellom: Et glass iskaffe dobbel latte og to knekker 70%-sjokolade. Kvelds blir kantaloupemelon med mager vaniljekesam og et glass skummet melk. Endret 25. august 2009 av venus_
paintarainb0w Skrevet 25. august 2009 #3116 Skrevet 25. august 2009 Frokost - ett knekkebrød med lettost Lunsj - en bolle frokostblanding og en nektarin Mellom - en boks ananas Middag - kyllingkjøttdeig, asparges og utredressing Kvelds - en bolle frokostblanding med en banan Mye Absolutt ikke mye! Heller lite.
Chanel.No5 Skrevet 25. august 2009 #3117 Skrevet 25. august 2009 (endret) Mye Tar som utg.pkt. at porsjonene er normal størrelse på og da sier jeg - NEI, dette er absolutt ikke mye mat, enig med paintrainbow, heller lite. Du spiser bare sunn og næringsrik mat. Synes ikke du bør redusere noe her! Spiser bra mat, men du kunne til og med spist ett par mellommåltider i form av yoghurt, frukt/grønt/nøtter uten at det hadde blitt noe som helst mye!! Endret 25. august 2009 av Lotte27
Chanel.No5 Skrevet 25. august 2009 #3118 Skrevet 25. august 2009 Så hyggelig at du er tilbake Agurk! Enig!! Venus: Misunner deg som klarer å drikke så mye melk. Får det bare ikke ned jeg med mindre jeg har sjokoladepulver oppi eller bruker melken i en kaffe latte o.l.
Supramundane Skrevet 25. august 2009 #3119 Skrevet 25. august 2009 Lunsj: Selleri med fet ost Middag: Ostelasagne (uten pastaplater) med salat Kvelds: Spekemat!
Gjest Gjest_marihøna_* Skrevet 25. august 2009 #3120 Skrevet 25. august 2009 *1 iskaffe latte (tine) og 1/2 liter Q lett sjokomelk. *8 biter smågodt *1 boks stabburet makrell i tomat fordelt utover 5 stk korni rugflatbrød, masse salat på toppen. *1 skål skogsbær m litt cottage cheese. *1 kopp kakao
Fremhevede innlegg