Mia- Skrevet 18. august 2009 #3001 Skrevet 18. august 2009 Frokost: Frokostblanding av fullkorn med skummet melk og ferske bringebær. Lunsj: To skiver med hjemmebakt rugbrød, en med skinke og avokado, en med kremost naturell og ferske bringebær. Mellom: En rugbrødskive med skinke og en kiwi. Middag: Ovnsstekte grønnsaker/pølser; potet, broccoli, tomat, paprika, løk, sopp og Go' mager middagspølser i langpanne i ovnen. Kvelds: To knekkebrød med makrell i tomat og agurk + en kiwi. (Har ikke spist det ennå, men om en time ca.)
paintarainb0w Skrevet 18. august 2009 #3002 Skrevet 18. august 2009 (endret) - En dobbel 0 % yoghurt med 1/2 banan, noen hakkede mandler og 3 ss axa go'dag/havregryn - Rett i koppen suppe - Fruktsalat (eple, nektarin og pære) - Løksuppe med et knekkebrød og en gulerot til - En liten pose små snack-a-jacks I tillegg har jeg "spist" alt for store mengder sukkerfri tyggi, som vanlig . Og et glass cola light. Er syk, så går mye i supper og frukt Endret 18. august 2009 av paintarainb0w
Chanel.No5 Skrevet 18. august 2009 #3003 Skrevet 18. august 2009 (Har ikke spist det ennå, men om en time ca.) Spiser du etter klokke? Ikke etter sult?
Chanel.No5 Skrevet 18. august 2009 #3004 Skrevet 18. august 2009 I tillegg har jeg "spist" alt for store mengder sukkerfri tyggi, som vanlig . Og et glass cola light. Er syk, så går mye i supper og frukt Beundrer ditt sunne kosthold ved sykdom.
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2009 #3005 Skrevet 18. august 2009 Spiser du etter klokke? Ikke etter sult? ...hun er kanskje ikke sulten ennå?
Chanel.No5 Skrevet 18. august 2009 #3006 Skrevet 18. august 2009 ...hun er kanskje ikke sulten ennå? Godt mulig, derfor jeg spør, mange som også spiser etter klokke for å få nok måltider i seg også.
BareBea Skrevet 18. august 2009 #3007 Skrevet 18. august 2009 Hiver meg på tråden jeg.. Frokost: 1 skive med vita smør og kokt skinke + melk Lunch: 2 små skiver med via smør og kokt skinke + melk Middag: Fårikål Kvelds: 1 knekkebrød med salami, 1 med leverpostei + melk Oi, dette ser jo ensformig ut.. ehh.. pleier å spise litt frukt også da men dette har visst uteblitt idag.
Paibunn Skrevet 18. august 2009 #3008 Skrevet 18. august 2009 Frokost: 1 dl biola bringebær, 1/4 eple, 5 druer, 3 ss havreegryn, 2 ss solsikkefrø, et par valnøtter Mellom: 1/2 banan Lunsj: 2 grovskiver med hvitost og agurk Middag: 1,5 hjerte-fiskekake med makaroni- og gulrotstuing Dessert: 1 liten skål tinte bringebær med litt sukkerstrø Mellom: 1 god neve nøtter og tørka frukt Kvelds: 2 grovskiver med salat, kalkunskinke og tomat
Gjest Vettel Skrevet 18. august 2009 #3010 Skrevet 18. august 2009 Hurra, gikk tur på kvelden 5 av sju dager forrige uke! De to dagene jeg ikke gikk tur var da jeg hadde gått tur i byen hele dagen. Lekt turist/vært turist. Og jeg har gått tur både igår og idag. Klem til meg selv! OG jeg kan se det på kroppen!! Dessuten: gå tur på kvelden gjør at jeg ikke kjeder meg og eter istede.... Mat idag: frokost: kaffe med lettmelk 1 grov brødskive, 1 lite vanlig skive, 2 pannkaker med eplemos. mellom/lunsj: ett rundstykke med fisk (sild?? aner ikke hva det er på norsk!) glass juice halvt glass brus middag: masse salat (feldsalat, fetaost, løk, reddik, tomat) gratinert fisk i tomatsaus (ferdigpakke), kokte grønnsaker. Litt naturell youghurt/salt/pepper til. (som saus på grønnsakene) grønn te nå på kvelden. Tror turene regulerer appetitten også??? Eventuelt så har jeg vent meg til å ikke kjedespise... Det får sin prøve nå som mannen er borte på jobb i 13 dager.
Crizpo Skrevet 18. august 2009 #3011 Skrevet 18. august 2009 Frokost: En skive med brunost Lunsj: Pølsebrød Middag: Laks med salat og gratinerte poteter Mellom: Fersken Kvelds: En skive med skinkeost og en med kyllingpostei, en banan
Gjest Frosk Skrevet 18. august 2009 #3012 Skrevet 18. august 2009 Hittil: * Appelsinjuice * 5 blå plommer * En brødskive med avokado og cherrytomater * Et eple * En ferdigkjøpt smoothie med bl.a blåbær, bringebær, banan, drue * Poteter, gulrot, brokkoli, blomkål, ertestuing, gourmetbullar og brun saus * 2 striper av en kvikk-lunsj * Et eple * En neve mandler Og så "4 nøtter" frokostblanding med kesam, og litt mango.
Lille Blåklokke Skrevet 18. august 2009 #3013 Skrevet 18. august 2009 Hiver meg på her jeg også Frokost: 1 banan Havregrøt kokt på rismelk med en dasj smør på. vann MM: 1 Banan vann Middag: 1 fiskegrateng (fra frysedisken) med masse brokkoli og gulrøtter stekt i ovnen. Smelta smør med litt rødløk i. 1 Glass rødvin Vann Kveldsmat: 2 stekte egg på 2 skiver loff Hadde ikke grovbrød og fikk så lyst på egg. Nesten 1 glass eple juice Jeg er ofte veldig dårlig på å spise flere ganger om dagen, så håper jeg blir flinkere av å skrive det opp
Gjest *Maja* Skrevet 18. august 2009 #3014 Skrevet 18. august 2009 Frokost: Jordbærsmoothie Lunsj: 2 vårruller Mellom: Jordbærsmoothie Middag: 1 kyllingfilet med fullkornspasta
Mia- Skrevet 19. august 2009 #3015 Skrevet 19. august 2009 Spiser du etter klokke? Ikke etter sult? Hehe, Spiser når jeg er sulten, ja... Men magen min er mer som en klokke, sulten igjen etter tre/fire timer. Spiser frokost kl 8, lusj kl 11, mellom kl 14, middag kl 17 og kveldsmat kl 21.
Gjest Frosk Skrevet 19. august 2009 #3016 Skrevet 19. august 2009 Hittil: * Appelsinjuice * Smoothie: en banan, en stor neve jordbær, en litt mindre neve bringebær, 2-3 ss kesam, appelsinjuice, en ss linfrøolje * En liten neve mandler * En variant av kikertcurry, med ris. Hadde i gulrot, og en liten dæsj fløte. (Økologiske tomater, øko-kikerter, øko-gulrøtter, øko-tomatpuré, øko-buljong... ) * Et eple
Gjest Euforia Skrevet 19. august 2009 #3017 Skrevet 19. august 2009 Hittil: Tre knekkebrød med lettost og vannmelon Vann og grønn te
Gjest Gjest_marihøna_* Skrevet 19. august 2009 #3018 Skrevet 19. august 2009 I dag har vært en rar matdag... *Skummet kulturmelk (5 dl) Omega 3 kapsler. *1/2 firkorn rundstykke m litt smør og hjemmelaget jordbærsyltetøy *1/2 stor bringebærmuffins, 1/3 banan og 1 lite rødt eple *1 stor skive hjemmelaget grovbrød m philadelphia light og agurk *2 små jordbæryoghurter "frø og fiber" og 2 små yoplait 0,1%yoghurter *Noen skjeer havregrøt (av 1/2 dl havre) og 1 kopp kakao *flere skiver rugflatbrød m tynt lag baconsmøreost og mye salat *25 g melkesjokolade
Gjest Vettel Skrevet 19. august 2009 #3019 Skrevet 19. august 2009 Vel..... frokost: 1 pannekake med eplemos, to veldig grove brødskiver, 1 vanlig brødskive, 1kopp kaffe med lett melk. mellom(?): chashewnøtter, kjeksgreier da vi var på badeanlegg pølsegreier og pommesfrites fra gatekjøkken, aldri igjen, riktig ekkelt. Nå: en øl......
Lille Blåklokke Skrevet 19. august 2009 #3020 Skrevet 19. august 2009 I dag Frokost: 2 Stekte egg på loff igjen Må få kjøpt meg no grovt brød i morra (og nå er stekt egg perioden min over ) 1 Glass eple juice Lunch: På kafe med venninne så ble en bacon sandwich 1 Glass fres (for jeg var så trøtt) Middag: Hjemmelaget grønnsaksuppe med svinekjøtt Vann Kvelds: En smoothie kanskje kanskje noe godt hvis jeg orker gå på butikken snart. Hmm litt lite mellom måltider i dag :klø: Jaja har vært en travel dag med shoping :D
Fremhevede innlegg