Gjest Gjest_marihøna_* Skrevet 11. august 2009 #2921 Skrevet 11. august 2009 * 2 dl skummet kulturmelk m 0,5 dl havre og en håndfull hakkede mandler. Kaffe. * 3 dl solbær-,banan- og appelsinsmoothie *1 gresskarkjerne- og linfrørundstykke m philadelphia light og paprika. 1 iskaffe latte. 10 g mørk sjokolade. *1 fullkornwraps m kyllingsalat og pesto. 1 rødt eple. Kaffe. * Fiskekaker (200 g) + makaroni-, purre- og paprikablanding m urter og bittelitt søt chilisaus. 1 kopp lettkakao. Til kvelds har jeg planer om masse jordbær a la naturell Men først skal jeg ut og være flink og jogge en liten tur! Hmmm...utsetter joggeturen til i morgen tidlig pga regn (litt pysete :gjeiper: ) Kvelds ble forøvrig havregrøt (1 dl havre og vann) og noen jordbær...
Chanel.No5 Skrevet 11. august 2009 #2922 Skrevet 11. august 2009 havregryn med blåbær og melk (ca 1 dl til sammen), stekte grønnsaker og bønner, et eple, en banan, blomkålsuppe (1/4 blomkål, vann, krydder og 1/3 dl melk), 6 jordbær. noen som vet hvor mye kcal dette er, eller hvor jeg kan regne det ut selv? Lite mat er det, men regn det totale beløpet ved å legge inn matvarene her: http://matportalen.no/matvaretabellen
Chanel.No5 Skrevet 11. august 2009 #2923 Skrevet 11. august 2009 (endret) Frookost: to knekkebrød med mexikansk smøreost, kaffe Lunsj: Et eple, en pære, rosiner Middag: Laks og salat Kvelds: Restene etter salaten Vet du har hørt dete før, men jeg synes du spiser minde og mindre for tiden. Dette kan ikke gjøre deg mett?? Du kunne med beste samvittighet spist mer enn bare salat til kvelds samt mye mer til lunsj, den ligner mer ett mellommåltid.. Så nettopp regstreringen din for dagen i dag - Mye bedre!! Endret 11. august 2009 av Lotte27
Chanel.No5 Skrevet 11. august 2009 #2924 Skrevet 11. august 2009 (endret) Hmmm...utsetter joggeturen til i morgen tidlig pga regn (litt pysete :gjeiper: ) Kvelds ble forøvrig havregrøt (1 dl havre og vann) og noen jordbær... Jeg har fått helt dilla på jordbær med vaniljetyoghurt på. Jeg kjøper en frossen pakke, tiner den, (det er litt saus i disse posene), sukrer de litt, lar de stå i kjøleskapet til de er ferdigtint med pittelitt vann over også for å få litt mer saus og heller over yoghurten og nyter det. Smaker himmelsk!! Bare ett lite tips Ta joggturen i morgen du=) Håper regnet gir seg=) Endret 11. august 2009 av Lotte27
Gjest Golden Girl Skrevet 11. august 2009 #2925 Skrevet 11. august 2009 (endret) 3 plommer 80 g hjemmelaget müsli m 0,5 dl ekstra lett melk 2 0,0% yoghurt'er 3 knekkebrød med smør og litt syltetøy 1 havre polarbrød med makrell i tomat Thai curry kyllinggryte med kokosmelk light og fullkornsnudler 1 smoothie av blåbær, eplejuice, litt vaniljekesam og vaniljesukker. Edit: ja og så 2 kaffe latte laget av espresso og ekstra lettmelk. Drukket masse vann idag! Endret 11. august 2009 av Golden Girl
Gjest Golden Girl Skrevet 11. august 2009 #2926 Skrevet 11. august 2009 Jeg har fått helt dilla på jordbær med vaniljetyoghurt på. Jeg kjøper en frossen pakke, tiner den, (det er litt saus i disse posene), sukrer de litt, lar de stå i kjøleskapet til de er ferdigtint med pittelitt vann over også for å få litt mer saus og heller over yoghurten og nyter det. Smaker himmelsk!! Ta joggturen i morgen du=) Håper regnet gir seg=) Å, det hørtes supergodt ut! Sikkert godt med vaniljekesam også...
Paibunn Skrevet 11. august 2009 #2927 Skrevet 11. august 2009 (endret) Henger meg på igjen, jeg Frokost: 2 grovskiver med Hervik bringebærsyltetøy Lunsj: 2 grovskiver med salat, kalkunskinke og tomat Middag: 7 kjøttboller og 2,5 potet med fløtesaus (ikea) Dessert: 1 liten fruktkopp (ikea) Mellom: 1 skål med salat, agurk, mais, ananas og bogskinke Kos: 1 kopp te, 1 sukett Kvelds: Lagde grøt av 4 dl vann, 1 dl havregrøt, 1 liten neve linfrø, blanda i 1/2 revet eple og strødde på kanel. Spiste bare halvparten - var litt lite smak. Skal prøve igjen en annen dag Endret 11. august 2009 av solsikkesøndag
Chanel.No5 Skrevet 11. august 2009 #2928 Skrevet 11. august 2009 Å, det hørtes supergodt ut! Sikkert godt med vaniljekesam også... Garantert! Det er jo så og si noe av det samme!! Prøv det, du blir hekta=) Frosne jordbær finnes i butikken hele året, så trenger ikke stoppe spise det selv om vinteren kommer=)
Safira Skrevet 11. august 2009 #2929 Skrevet 11. august 2009 Vet du har hørt dete før, men jeg synes du spiser minde og mindre for tiden. Dette kan ikke gjøre deg mett?? Du kunne med beste samvittighet spist mer enn bare salat til kvelds samt mye mer til lunsj, den ligner mer ett mellommåltid.. Så nettopp regstreringen din for dagen i dag - Mye bedre!! Jeg prøver, men antar jeg får prøve litt hardere. Det blir nok bedre når skolen starter igjen. Huh, var det siste også til meg? For, jeg har faktisk spist litt mer i dag, men har ikke skrevet det før nå... Frokost: 2 knekkebrøk med makrell i tomat, te Lunsj: Salat, et knekkebrød med makrell i tomat, kaffe Mellom: En pære, rosiner Middag: Kyllingfilet, potet og gulrøtter, saft Kvelds: Et knekkebrød med kalkunskinke, 6 cherrytomater
Chanel.No5 Skrevet 11. august 2009 #2930 Skrevet 11. august 2009 Henger meg på igjen, jeg Velkommen tilbake=) Ikeamiddag er alltid en vinner da=)
Chanel.No5 Skrevet 11. august 2009 #2931 Skrevet 11. august 2009 (endret) Jeg prøver, men antar jeg får prøve litt hardere. Det blir nok bedre når skolen starter igjen. Huh, var det siste også til meg? For, jeg har faktisk spist litt mer i dag, men har ikke skrevet det før nå... Alt var til deg, men jeg blandet litt datoer her Godt du er klar over det, bare til å spise med beste samvittighet, kroppen trenger næring for å kunne drive maskineriet =) Endret 11. august 2009 av Lotte27
hjema Skrevet 11. august 2009 #2932 Skrevet 11. august 2009 (endret) Frokost: 1 kopp te, 4 knekkebrød med pålegg Trening Middag: ca 50 g fullkornsspagetti, litt ananas, kyllingkjøttdeig, salat og soltørket tomat+vann mellom: 1 eple, 1 nektarin og te Trening Kvelds: 4 knekkebrød med pålegg+te Drukket vann, 1 kopp kaffe og pepsi max Endret 11. august 2009 av hjema
Gjest Gjest_marihøna_* Skrevet 12. august 2009 #2933 Skrevet 12. august 2009 Jeg har fått helt dilla på jordbær med vaniljetyoghurt på. Jeg kjøper en frossen pakke, tiner den, (det er litt saus i disse posene), sukrer de litt, lar de stå i kjøleskapet til de er ferdigtint med pittelitt vann over også for å få litt mer saus og heller over yoghurten og nyter det. Smaker himmelsk!! Bare ett lite tips Ta joggturen i morgen du=) Håper regnet gir seg=) Takk for tipset skal prøves! I dag: * 3 dl skummet kulturmelk. 1 appelsin. kaffe. (før trening) * 2 dl skummet kulturmelk. Havregrøt (1 dl havre) m en liten håndfull mandler (hakket) og natreen. (etter trening) *1 gresskarkjerne-og linfrø rundstykke og 1 grov hjemmelaget brødskive m philadelphia light og fersk dill. Kaffe *1 avocado, 1 boks tunfisk, krydder og litt chilisaus. *1,5 dl skummet kulturmelk m jordbær, hakkede mandler og natreen. Blir muligens en øl og noe småtteri senere i dag...
venus_ Skrevet 12. august 2009 Forfatter #2934 Skrevet 12. august 2009 Hittil i dag: - En cappuccino. - Et havre polarbrød med cottage cheese, banan og litt kanel. En halv nektarin og resten av bananen med mager vaniljekesam. Et glass skummet melk. - Laks med kokte poteter, agurksalat og rømme. - En iskaffe dobbel latte. - En hamburger. - En kaffe mocca. Litt dårlig kosthold for tiden pga fadderuka, så gidder ikke skrive hver dag. Litt bedre i dag da
Paibunn Skrevet 12. august 2009 #2935 Skrevet 12. august 2009 Frokost: 1 dl biola bringebær, 1 nektarin, 2 ss havregryn, et par valnøtter, 1 liten neve solsikkefrø Lunsj: 2 grovskiver med salat, kalkunskinke og tomat *: 1 kopp grønn te Mellom: 1 gulrot og 1/2 eple Middag: 1 panert lakserullade fylt med brokkoli og ost + fullkorns couscous og en god neve grønsaksblanding Kvelds: 1 skål salat av isberg, mais, ananas, tomat, agurk og bogskinke
Gjest Vettel Skrevet 12. august 2009 #2936 Skrevet 12. august 2009 kaffe med lett melk. Frokost: to skiver ekstra grovt (tynne) med div pålegg. (lettost, philadelfia med syltetøy, camembert, peanuttsmør med syltetøy) Grønn te. Mellom: melon, kaffe lunsj: spetzl (tysk pastaligndende greie) med stekt bacon, sopp, tomat, løk. Ros til meg selv for å spise meg passe mett! Middag: Salat til forrett. Eggnudler, diverse grønnsaker med chilli/mynte. Også passe mett! Nå en kopp kaffe før ut å gå tur (jogge litt hvis gidder). Ros til meg selv for at jeg har gått tur hver dag siden mandag.
Gjest Golden Girl Skrevet 12. august 2009 #2937 Skrevet 12. august 2009 Frokost: 60 g hjemmelaget müsli m 0,5 dl melk. (Det ble litt lite, jeg var skrubbsulten igjen 3 timer senere. 80 g er fint for meg tror jeg) Mellom: Havrepolar m makrell i tomat Lunch: 3 havreknekke m skinke og agurk Mellom: Havrepolar m makrell i tomat Middag: Pastasalat m røkelaks (spiste ute idag) Kvelds: 1 0,0% yoghurt Drukket for lite vann i dag. Note to self: drikk vann!!
Chanel.No5 Skrevet 12. august 2009 #2938 Skrevet 12. august 2009 Ros til meg selv for at jeg har gått tur hver dag siden mandag.
Chanel.No5 Skrevet 12. august 2009 #2939 Skrevet 12. august 2009 Litt dårlig kosthold for tiden pga fadderuka, så gidder ikke skrive hver dag. Litt bedre i dag da Du er så absolutt tilgitt :gjeiper:
Gjest Vettel Skrevet 12. august 2009 #2940 Skrevet 12. august 2009 Har gått en time i kveld også! Selv om det begynte å pøsregne, hehe! Bra det er varmt da...og masse trær! 3/4 eple + grønn te til kveld.
Fremhevede innlegg