Chanel.No5 Skrevet 16. august 2009 #2981 Skrevet 16. august 2009 (endret) 1 bit hjemmebakt focaccia Hva er dette? Så spennende ut på navnet.. Endret 16. august 2009 av Lotte27
venus_ Skrevet 16. august 2009 Forfatter #2982 Skrevet 16. august 2009 - En cappuccino. - Et polarbrød frørik med hjemmelaget jordbærsylte. Et glass skummet melk. - En skive pariserloff med litt egg og røykalaks. - Et lite sjokoladekakestykke. - Biffsnadder. - Et glass iskaffe dobbel latte. Noen fazermint. - 1/2 pose energitrigger og en svele. Før jeg legger meg: - 50/50 cottage cheese og mager vaniljekesam med nektaring, blåbær og banan. - Et glass ekstra lett melk.
Chanel.No5 Skrevet 16. august 2009 #2983 Skrevet 16. august 2009 VENUS: Skal kopiere alt du har spist i dag og KOSE meg i morgen, så mye god mat altså! Takk, ha jeg noe å se frem til en mandag=)
idapida Skrevet 16. august 2009 #2984 Skrevet 16. august 2009 I dag har jeg spist: Frokost - En tallerken med fitness med melk på, og joghurt etterpå Middag - kjøtt i brun saus med poteter og grønnsaker (ble ikke noe mellom der fordi jeg sto opp litt (veldig) seint i dag ) Noen timer etter middag, var det nystekte vafler med smør på... Så var jeg på babybesøk og fikk brownies med vaniljeis :-) Når jeg kom hjem så spiste jeg en banan
venus_ Skrevet 16. august 2009 Forfatter #2985 Skrevet 16. august 2009 VENUS: Skal kopiere alt du har spist i dag og KOSE meg i morgen, så mye god mat altså! Takk, ha jeg noe å se frem til en mandag=) Hehe, høres bra ut
Safira Skrevet 16. august 2009 #2986 Skrevet 16. august 2009 Frokost: To knekkebrød med røkt kalkunfilet, en pære Lunsj: To knekkebrød med philadelphia urter og hvitløk Middag: En slags lapskaus med kjøttboller, grønnsaker og potet Mellom: En pære (hehe, har dilla på pærer for tiden), en liten bounty Kvelds: En banan
paintarainb0w Skrevet 17. august 2009 #2987 Skrevet 17. august 2009 (endret) Frokost: 2 weetabix "biter" med skummet melk, usukret syltetøy og 1/3 av en banan + eple Lunsj: Et vita hjertegod rundstykke med salat, tomat, cottage cheese og hummus + eple MM: En pose minigulerøtter og en kiwi Middag: En fylt paprika (stekte grønnsaker, couscous og light finello ost) med salat til (tomat, agurk, isberg, oliven) Dessert/kvelds: En dobbel 0 % yoghurt med noen hakkede mandler Ble litt for mye mat i dag ja Men var første skoledag i dag etter ferien, så har vært våken siden klokken halv 7 Edit: Ble i tillegg 2/3 av en banan før jeg gikk en lang tur, også har jeg gomlet på 2 pakker sukkerfri tyggi i løpet av dagen og drukket en sukkerfri red bull Hoho, ikke bra. Endret 17. august 2009 av paintarainb0w
Gjest Gjest_marihøna_* Skrevet 17. august 2009 #2988 Skrevet 17. august 2009 Frokost: 2 weetabix "biter" med skummet melk, usukret syltetøy og 1/3 av en banan + eple Lunsj: Et vita hjertegod rundstykke med salat, tomat, cottage cheese og hummus + eple MM: En pose minigulerøtter og en kiwi Middag: En fylt paprika (stekte grønnsaker, couscous og light finello ost) med salat til (tomat, agurk, isberg, oliven) Dessert/kvelds: En dobbel 0 % yoghurt med noen hakkede mandler Ble litt for mye mat i dag ja Men var første skoledag i dag etter ferien, så har vært våken siden klokken halv 7 Unnskyld at jeg sier det, men jeg tror du vet godt at dette er langt fra for mye mat..... I dag har jeg spist: *Havregrøt (1 dl havre) m hakkede mandler og en plomme i biter. 3 store glass skummet kulturmelk. Omega 3 kapsler. *To små pærer *To skiver hjemmelaget grovt brød m tunfisksalat og fersk dill. Et par skiver melon og noen blå druer. *En porsjon spagetti med kjøttsaus + salat *En liten håndfull nonstop og noen doc. *Havregrøt (1 dl havre) m mange grønne druer og kanel. En kopp lett-kakao. Har planer om en kopp kakao til, og kanskje noen flere druer, er så god "kose" mat
Chanel.No5 Skrevet 17. august 2009 #2989 Skrevet 17. august 2009 (endret) Ble litt for mye mat i dag ja Men var første skoledag i dag etter ferien, så har vært våken siden klokken halv 7 Mye? Tvert imot spør du meg.. Endret 17. august 2009 av Lotte27
Gjest Golden Girl Skrevet 17. august 2009 #2990 Skrevet 17. august 2009 Hva er dette? Så spennende ut på navnet.. Focaccia er et slags brød (fint mel..) med olje, salt - og i dette tilfelle oliven og fetaost dyttet ned.. Hmm, tenker vi ordner en link istedet jeg.. http://www.skrivis.se/focaccia.jpg --- Dagens matinntak: 80 g hjemmelaget müsli, 70 g ekstra lettmelk 2 fersken 2 knekkebrød m ost, 1 m ost og skinke, 1 gulrot 1 god morgen yoghurt spinatgryte m pasta 1 hjemmelaget rundstykke (25% grovt mel) (ja jeg har bakt mye i det siste.. ) 1 chai latte
Paibunn Skrevet 17. august 2009 #2991 Skrevet 17. august 2009 Frokost: 1 dl biola bringebær, 1 nektarin, 3 ss havregryn, et par valnøtter, 2 ss solsikkefrø Lunsj: 2 grovskiver med hervik bringebærsyltetøy og eple Middag: 3 medium tortillas med taco-kjøttdeig, litt ost, mais, agurk, ananas og tomat Kvelds: grøt av 1 dl havregryn, 1 ss linfrø, 3 dl vann, 3 ss blåbær og 1/2 banan Hmm, hvor ble det av alle mellommåltidene mine i dag? :klø:
Bina Skrevet 17. august 2009 #2992 Skrevet 17. august 2009 Frokost: en brødskive med lett norvegia, kokt skinke og en skive med syltetøy uten sukker. mm: nektarin Lunsj: Omelett av to egg med bacon og lett norvegia. Vestfoldsalat og tomater ved siden av. Middag: Liten porsjon med fiskeboller i hvitsaus med poteter og gulrøtter. Spinning 45 min Kvelds: To grove brødskiver med mager leverpostei, agurk og lett majones + ett kokt egg. Har innimellom momlet i meg ca 10 stk marshmallows som ble igjen fra helga .. Ikke så fornuftig, blir sinnsykt oppblåst i magen!
Chanel.No5 Skrevet 17. august 2009 #2993 Skrevet 17. august 2009 (endret) Hmm, hvor ble det av alle mellommåltidene mine i dag? :klø: :klø: Hmmm.. Du får ta det igjen i morgen=) Hehe Endret 17. august 2009 av Lotte27
Chanel.No5 Skrevet 17. august 2009 #2994 Skrevet 17. august 2009 Har innimellom momlet i meg ca 10 stk marshmallows som ble igjen fra helga .. Ikke så fornuftig, blir sinnsykt oppblåst i magen! Prøv å hive noen i en kaffe eller varm sjokolade, det er nam=)
Safira Skrevet 17. august 2009 #2995 Skrevet 17. august 2009 (endret) Frokost: grovt rundstykke med gulost, kaffe Lunsj: Grovt rundstykke med salat og skinke, rosiner Mellom: En neve mandler Middag: Kyllingfilet i sursøt saus med grønnsaker og ris Mellom: En halv boks hermetisert ananas Kvelds: Banan og pære Edit: Hehe, glemte visst ananasen! Endret 17. august 2009 av Safira
Paibunn Skrevet 17. august 2009 #2996 Skrevet 17. august 2009 :klø: Hmmm.. Du får ta det igjen i morgen=) Hehe hehe, ja, får vel det
Chanel.No5 Skrevet 17. august 2009 #2997 Skrevet 17. august 2009 Focaccia er et slags brød (fint mel..) med olje, salt - og i dette tilfelle oliven og fetaost dyttet ned.. Hmm, tenker vi ordner en link istedet jeg.. http://www.skrivis.se/focaccia.jpg Mmmm.. Den så ihvertfall meget godt ut, elsker fetaost også, olivenen hadde jeg droppa, men godt så det ut som..
Chanel.No5 Skrevet 17. august 2009 #2998 Skrevet 17. august 2009 hehe, ja, får vel det Bra mat på deg. Spiser god, variert og næringsrik mat..
Mangomadness Skrevet 17. august 2009 #2999 Skrevet 17. august 2009 Frokost: Et knekkebrød + to kopper kaffe med litt skummetmelk Mellom: En lollipop Lunsj: En foccacia med kalkun og bacon (Deli de Luca) + en liten eplejuice Middag: Litt kylling, ris og grønne erter + vann Kvelds: To grove toast med kyllingskinke, ost, ananas og ketchup + vann Uff, alt for lite frukt og grønnsaker i dag
Gjest Frosk Skrevet 18. august 2009 #3000 Skrevet 18. august 2009 Hittil: * Appelsinjuice * 5 blå plommer * En brødskive med avokado og cherrytomater * Et eple * En ferdigkjøpt smoothie med bl.a blåbær, bringebær, banan, drue * Poteter, gulrot, brokkoli, blomkål, ertestuing, gourmetbullar og brun saus * 2 striper av en kvikk-lunsj * Et eple * En neve mandler
Fremhevede innlegg