Gjest Frosk Skrevet 19. august 2009 #3021 Skrevet 19. august 2009 Hittil: * Appelsinjuice * Smoothie: en banan, en stor neve jordbær, en litt mindre neve bringebær, 2-3 ss kesam, appelsinjuice, en ss linfrøolje * En liten neve mandler * En variant av kikertcurry, med ris. Hadde i gulrot, og en liten dæsj fløte. (Økologiske tomater, øko-kikerter, øko-gulrøtter, øko-tomatpuré, øko-buljong... ) * Et eple * Massemasse plommer * To brødskiver med Snøfrisk og blå druer Veldig snart: etellerannet.
Chanel.No5 Skrevet 19. august 2009 #3022 Skrevet 19. august 2009 (endret) Tror turene regulerer appetitten også??? Eventuelt så har jeg vent meg til å ikke kjedespise... Det får sin prøve nå som mannen er borte på jobb i 13 dager. Kjempebra med turer på deg!! Klar det regulerer apetitten, du føler at du gjør noe bra for kroppen med turer og vil ikke ødelegge denne gode følelsen med å fylle kroppen opp med drittmat etterpå. Det henger sammen! Bare fortsett, du er superflink! Endret 19. august 2009 av Lotte27
Paibunn Skrevet 19. august 2009 #3023 Skrevet 19. august 2009 Frokost: 1 dl biola bringebær, 1 nektarin, 3 ss havregryn, et par valnøtter, 2 ss solsikkefrø Mellom: 1/2 banan, 1 klase druer Lunsj: 2 ristede grovskiver med hvitost og hervik bringebærsyltetøy Middag: 1/2 pizza av fersk kjøpebunn, peppes pizzasaus, ost og tacokjøttdeig fra mandag + salat av isberg, tomat, agurk, mais og ananas Mellom: 1 gulrot Kvelds: Grøt av 1 dl havregryn, 1 ss linfrø, 3 dl vann, 3 ss blåbær og 1/2 banan
Chanel.No5 Skrevet 19. august 2009 #3024 Skrevet 19. august 2009 (endret) Jeg er ofte veldig dårlig på å spise flere ganger om dagen, så håper jeg blir flinkere av å skrive det opp Velkommen!! Synes dette var bra med måltider jeg=) Det viktigste er at du ikke blir for sulten til hovedmåltidene og blodsukkeret synker for lavt. Kanskje om du "planlegger" llitt dagen i forveien for hva du skal spise(uten å bli for opphengt i å spise nok måtider, men har sånn ca plan for dagen) Men synes som sagt at du spiser nok jeg, men om du er sulten mellom noen hovedmåltider så får du fylle på med litt drivstoff =) Endret 19. august 2009 av Lotte27
Chanel.No5 Skrevet 19. august 2009 #3025 Skrevet 19. august 2009 Hehe, Spiser når jeg er sulten, ja... Men magen min er mer som en klokke, sulten igjen etter tre/fire timer. Spiser frokost kl 8, lusj kl 11, mellom kl 14, middag kl 17 og kveldsmat kl 21. Min også=)
Chanel.No5 Skrevet 19. august 2009 #3026 Skrevet 19. august 2009 Veldig snart: etellerannet. Alltid hatt lyst å smake dette=)
Safira Skrevet 19. august 2009 #3027 Skrevet 19. august 2009 Frokost: 2 Knekkebrød med philadelphia light urter og hvitløk, juice Lunsj: Et knekkebrød med gulost, et med brunost Mellom: En banan, en neve rosiner, noen mandler Middag: Taco Kvelds: Yoplait dobbel 0% med kokos. Jeg trodde egentlig ikke jeg ville like denne, men den var kjempegod!
paintarainb0w Skrevet 19. august 2009 #3028 Skrevet 19. august 2009 Er fortsatt syk Derfor unnet jeg meg lettis i dag, siden matlysten ikke er helt på topp - 2 rugsprø med tomat, agurk og litt tomatpuré - Lettis - Et eple og en nektarin - Løksuppe med flatbrød til - En liten pose små snack-a-jacks Tenkte å spise litt gulrot og kålrabi snart
Chanel.No5 Skrevet 19. august 2009 #3029 Skrevet 19. august 2009 Er fortsatt syk Derfor unnet jeg meg lettis i dag, siden matlysten ikke er helt på topp Kunne unnet deg vanlig is også, du spiser ikke mye mat og kroppen trenger mye næring i kampen mot bakteriene. Men hva feiler deg egentlig? Fremdeles imponert over maten du spiser ti tross for sykdom=)
Chanel.No5 Skrevet 19. august 2009 #3030 Skrevet 19. august 2009 Kvelds: Yoplait dobbel 0% med kokos. Jeg trodde egentlig ikke jeg ville like denne, men den var kjempegod! Den må jeg prøve, virker superkvalmende, men må nesten bare smake=)
paintarainb0w Skrevet 19. august 2009 #3031 Skrevet 19. august 2009 Kunne unnet deg vanlig is også, du spiser ikke mye mat og kroppen trenger mye næring i kampen mot bakteriene. Men hva feiler deg egentlig? Fremdeles imponert over maten du spiser ti tross for sykdom=) Hehe joda, men jeg synes faktisk den lettisen fra diplom er bedre enn vanlig is. Så holder meg til den jeg Har svineinfluensa :/
paintarainb0w Skrevet 19. august 2009 #3032 Skrevet 19. august 2009 (endret) Kvelds: Yoplait dobbel 0% med kokos. Jeg trodde egentlig ikke jeg ville like denne, men den var kjempegod! Jaa, enig! Elsker den yoghurten Synd de ikke selger den i 4-pakninger. Endret 19. august 2009 av paintarainb0w
miss_pretty Skrevet 19. august 2009 #3033 Skrevet 19. august 2009 frokost: en snack a jack riskake m/margarin lunsj: en snack a jack riskake m/ margarin middag: en passe porsjon brennheit kjærlighet (potetstappe m/løk og pølsebiter) kvelds: 1 glass juice
Chanel.No5 Skrevet 19. august 2009 #3034 Skrevet 19. august 2009 Hehe joda, men jeg synes faktisk den lettisen fra diplom er bedre enn vanlig is. Så holder meg til den jeg Har svineinfluensa :/ Off, håper du kommer deg fort!! Har ikke smakt den isen selv, men kanskje den er verdt ett forsøk...
Chanel.No5 Skrevet 19. august 2009 #3035 Skrevet 19. august 2009 Jaa, enig! Elsker den yoghurten Synd de ikke selger den i 4-pakninger. Selges de kun enkle? Trodde Yoplait dobbel 0% kun hadde firepakninger jeg.. Hvor stor er den da? Vanlig?
Chanel.No5 Skrevet 19. august 2009 #3036 Skrevet 19. august 2009 (endret) frokost: en snack a jack riskake m/margarin lunsj: en snack a jack riskake m/ margarin middag: en passe porsjon brennheit kjærlighet (potetstappe m/løk og pølsebiter) kvelds: 1 glass juice Hvordan klarer du å fungere med så lite mat til fokost og lunsj? Det er til sammen mindre enn en normalt spiser til ett mellommåtid.. Endret 19. august 2009 av Lotte27
paintarainb0w Skrevet 19. august 2009 #3037 Skrevet 19. august 2009 Selges de kun enkle? Trodde Yoplait dobbel 0% kun hadde firepakninger jeg.. Hvor stor er den da? Vanlig? De selges i 4-pakninger, men to av de er ananas, og de to andre er kokos. Skulle ønske de solgte de i 4-pakninger med bare kokos
Chanel.No5 Skrevet 19. august 2009 #3038 Skrevet 19. august 2009 De selges i 4-pakninger, men to av de er ananas, og de to andre er kokos. Skulle ønske de solgte de i 4-pakninger med bare kokos Aha, da er jeg med. Elsker den med vaniljesmak som de har. Smaker ikke "light" det hele tatt!!
Safira Skrevet 19. august 2009 #3039 Skrevet 19. august 2009 Den må jeg prøve, virker superkvalmende, men må nesten bare smake=) Det tenkte jeg også, men jeg måtte bare kjøpe den. Den er vel forsåvidt litt kvalmende, så tror ikke man orker to (jeg hadde hvertfall blitt kvalm dersom jeg hadde spist en til ) men én går helt fint!
Chanel.No5 Skrevet 19. august 2009 #3040 Skrevet 19. august 2009 Det tenkte jeg også, men jeg måtte bare kjøpe den. Den er vel forsåvidt litt kvalmende, så tror ikke man orker to (jeg hadde hvertfall blitt kvalm dersom jeg hadde spist en til ) men én går helt fint! Hehe, ser den
Fremhevede innlegg