Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Hittil:

* Appelsinjuice

* Smoothie: en banan, en stor neve jordbær, en litt mindre neve bringebær, 2-3 ss kesam, appelsinjuice, en ss linfrøolje

* En liten neve mandler

* En variant av kikertcurry, med ris. Hadde i gulrot, og en liten dæsj fløte. (Økologiske tomater, øko-kikerter, øko-gulrøtter, øko-tomatpuré, øko-buljong... :))

* Et eple

* Massemasse plommer

* To brødskiver med Snøfrisk og blå druer

Veldig snart: etellerannet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Tror turene regulerer appetitten også??? Eventuelt så har jeg vent meg til å ikke kjedespise... Det får sin prøve nå som mannen er borte på jobb i 13 dager.

Kjempebra med turer på deg!!

Klar det regulerer apetitten, du føler at du gjør noe bra for kroppen med turer og vil ikke ødelegge denne gode følelsen med å fylle kroppen opp med drittmat etterpå. Det henger sammen! Bare fortsett, du er superflink!

Endret av Lotte27
Skrevet

Frokost: 1 dl biola bringebær, 1 nektarin, 3 ss havregryn, et par valnøtter, 2 ss solsikkefrø

Mellom: 1/2 banan, 1 klase druer

Lunsj: 2 ristede grovskiver med hvitost og hervik bringebærsyltetøy

Middag: 1/2 pizza av fersk kjøpebunn, peppes pizzasaus, ost og tacokjøttdeig fra mandag + salat av isberg, tomat, agurk, mais og ananas

Mellom: 1 gulrot

Kvelds: Grøt av 1 dl havregryn, 1 ss linfrø, 3 dl vann, 3 ss blåbær og 1/2 banan

Skrevet (endret)
Jeg er ofte veldig dårlig på å spise flere ganger om dagen, så håper jeg blir flinkere av å skrive det opp :Nikke:

Velkommen!!

Synes dette var bra med måltider jeg=)

Det viktigste er at du ikke blir for sulten til hovedmåltidene og blodsukkeret synker for lavt.

Kanskje om du "planlegger" llitt dagen i forveien for hva du skal spise(uten å bli for opphengt i å spise nok måtider, men har sånn ca plan for dagen)

Men synes som sagt at du spiser nok jeg, men om du er sulten mellom noen hovedmåltider så får du fylle på med litt drivstoff =)

Endret av Lotte27
Skrevet
Hehe, Spiser når jeg er sulten, ja... Men magen min er mer som en klokke, sulten igjen etter tre/fire timer. :) Spiser frokost kl 8, lusj kl 11, mellom kl 14, middag kl 17 og kveldsmat kl 21. :)

Min også=)

Skrevet
Veldig snart: etellerannet.

Alltid hatt lyst å smake dette=) :fnise:

Skrevet

Frokost: 2 Knekkebrød med philadelphia light urter og hvitløk, juice

Lunsj: Et knekkebrød med gulost, et med brunost

Mellom: En banan, en neve rosiner, noen mandler

Middag: Taco

Kvelds: Yoplait dobbel 0% med kokos. Jeg trodde egentlig ikke jeg ville like denne, men den var kjempegod!

Skrevet

Er fortsatt syk :sukk: Derfor unnet jeg meg lettis i dag, siden matlysten ikke er helt på topp :tongue:

- 2 rugsprø med tomat, agurk og litt tomatpuré

- Lettis

- Et eple og en nektarin

- Løksuppe med flatbrød til

- En liten pose små snack-a-jacks

Tenkte å spise litt gulrot og kålrabi snart :)

Skrevet
Er fortsatt syk :sukk: Derfor unnet jeg meg lettis i dag, siden matlysten ikke er helt på topp :tongue:

Kunne unnet deg vanlig is også, du spiser ikke mye mat og kroppen trenger mye næring i kampen mot bakteriene. Men hva feiler deg egentlig? Fremdeles imponert over maten du spiser ti tross for sykdom=)

Skrevet
Kvelds: Yoplait dobbel 0% med kokos. Jeg trodde egentlig ikke jeg ville like denne, men den var kjempegod!

Den må jeg prøve, virker superkvalmende, men må nesten bare smake=)

Skrevet
Kunne unnet deg vanlig is også, du spiser ikke mye mat og kroppen trenger mye næring i kampen mot bakteriene. Men hva feiler deg egentlig? Fremdeles imponert over maten du spiser ti tross for sykdom=)

Hehe joda, men jeg synes faktisk den lettisen fra diplom er bedre enn vanlig is. Så holder meg til den jeg :tongue:

Har svineinfluensa :/

Skrevet (endret)

Jaa, enig! Elsker den yoghurten :) Synd de ikke selger den i 4-pakninger.

Endret av paintarainb0w
Skrevet

frokost: en snack a jack riskake m/margarin

lunsj: en snack a jack riskake m/ margarin

middag: en passe porsjon brennheit kjærlighet (potetstappe m/løk og pølsebiter)

kvelds: 1 glass juice

Skrevet
Hehe joda, men jeg synes faktisk den lettisen fra diplom er bedre enn vanlig is. Så holder meg til den jeg :tongue:

Har svineinfluensa :/

Off, håper du kommer deg fort!! :klemmer:

Har ikke smakt den isen selv, men kanskje den er verdt ett forsøk... :jepp:

Skrevet
Jaa, enig! Elsker den yoghurten :) Synd de ikke selger den i 4-pakninger.

Selges de kun enkle? Trodde Yoplait dobbel 0% kun hadde firepakninger jeg.. Hvor stor er den da? Vanlig?

Skrevet (endret)
frokost: en snack a jack riskake m/margarin

lunsj: en snack a jack riskake m/ margarin

middag: en passe porsjon brennheit kjærlighet (potetstappe m/løk og pølsebiter)

kvelds: 1 glass juice

Hvordan klarer du å fungere med så lite mat til fokost og lunsj? Det er til sammen mindre enn en normalt spiser til ett mellommåtid..

Endret av Lotte27
Skrevet
Selges de kun enkle? Trodde Yoplait dobbel 0% kun hadde firepakninger jeg.. Hvor stor er den da? Vanlig?

De selges i 4-pakninger, men to av de er ananas, og de to andre er kokos. Skulle ønske de solgte de i 4-pakninger med bare kokos :)

Skrevet
De selges i 4-pakninger, men to av de er ananas, og de to andre er kokos. Skulle ønske de solgte de i 4-pakninger med bare kokos :)

Aha, da er jeg med. Elsker den med vaniljesmak som de har. Smaker ikke "light" det hele tatt!!

Skrevet
Den må jeg prøve, virker superkvalmende, men må nesten bare smake=)

Det tenkte jeg også, men jeg måtte bare kjøpe den.

Den er vel forsåvidt litt kvalmende, så tror ikke man orker to (jeg hadde hvertfall blitt kvalm dersom jeg hadde spist en til :fnise: ) men én går helt fint!

Skrevet
Det tenkte jeg også, men jeg måtte bare kjøpe den.

Den er vel forsåvidt litt kvalmende, så tror ikke man orker to (jeg hadde hvertfall blitt kvalm dersom jeg hadde spist en til :fnise: ) men én går helt fint!

Hehe, ser den :fnise:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...