Chanel.No5 Skrevet 14. august 2009 #2961 Skrevet 14. august 2009 BTW: merker så utrolig godt på humøret mitt at det er bra å gå tur. Dessuten er nakke/rygg bedre, skiveutglidning i nakken er mye mindre, og dessuten sa mannen min at holdningen min er bedre!! Turgåing er så undervurdert, begynte selv å bli hekta på det da jeg hadde sommerferie og det slutter jeg ike med, vovsen klager ikke akkurat heller=)
Gjest Frosk Skrevet 15. august 2009 #2962 Skrevet 15. august 2009 * Appelsinjuice, B12 og alge-omega-3 * En neve blå druer * To brødskiver med hummus * Smoothie (ferdigkjøpt, økologisk, 250 ml): bringebær, banan, eple og etellerannet * 1/2 grovt rundstykke på Godt Brød, med ost, et lass med spirer, salat, agurk og tomat * Massemasse Opal plommer * Et par lefsebiter (fra Bondens Marked ) * En liten tallerken risengrynsgrøt Snart: kikertcurry! Ris til, tror jeg. Og så blir det nok noen biter med Valrhona-konfekt
Chanel.No5 Skrevet 15. august 2009 #2963 Skrevet 15. august 2009 Og så blir det nok noen biter med Valrhona-konfekt Dette så spennende ut, hva slags konfekt er det?? God mat på deg i dag=)
paintarainb0w Skrevet 15. august 2009 #2964 Skrevet 15. august 2009 Frokost: To rugsprø med egg og tomat/syltetøy uten tilsatt sukker + et eple Lunsj: Ca 200 gr druer og et eple Middag: Havregrøt med 1/2 banan, kanel, syltetøy uten sukker og litt splenda. Har tilbringt halve dagen på kystbussen, så orket ikke å lage noe annet til middag da jeg endelig kom hjem Blir nok lett-is til kvelds/lørdagskos, som vanlig
Chanel.No5 Skrevet 15. august 2009 #2965 Skrevet 15. august 2009 Blir nok lett-is til kvelds/lørdagskos, som vanlig Så lite som du har spist i dag så kunne du spist vanlig is istedenfor lett. Anbefaler deg å spise litt mer. Om du fortsetter å spise så lite i lengden så vil forbrenningen din settes ned og det er vel noe du ikke ønsker..
Gjest Frosk Skrevet 15. august 2009 #2966 Skrevet 15. august 2009 Dette så spennende ut, hva slags konfekt er det?? God mat på deg i dag=) Valrhona (linken er til Wikipedia) - fransk sjokoladeprodusent. Fikk en eske med sjokoladebiter, veldig gode!
Chanel.No5 Skrevet 15. august 2009 #2967 Skrevet 15. august 2009 Mmmm. Det så godt ut.. Hadde kjøpt meg masse sjokolade selv, men glemte det igjen hos en venninne så her sitter jeg uten noe form for snop en lørdag.. Jaja.. Overlever nok, tror jeg..
Pegs Skrevet 15. august 2009 #2968 Skrevet 15. august 2009 Idag har jeg spist tre brødskiver med peanutsmør og syltetøy og ost og skinke:) Og kjærlighet på pinne
Hoppetaujenta Skrevet 16. august 2009 #2969 Skrevet 16. august 2009 Så langt: to skiver yoghurtbrød, lettsmør,ketchup, sprøstekt løk og to stekte egg + et lite glass ekstra lett melk. Hadde egentlig lyst på noe helt annet, men jeg tenkte at egg er det bra med næring i og jeg har ikke spist slikt på evigheter. God frokost = god start på dagen,- og det vil vi ha på en søndag.
miss_pretty Skrevet 16. august 2009 #2970 Skrevet 16. august 2009 to husmann knekkebrød med margarin og blåbærsyltetøy u/tilsatt sukker. en passe porsjon tagliatelle, med kylling kjøttdeig og en liten skvett fløtesaus en crem brulee...
paintarainb0w Skrevet 16. august 2009 #2971 Skrevet 16. august 2009 ^ Ja, er klar over at det ble litt lite mat i går. Men satt jo på kystbussen halve dagen, så hadde rett og slett ikke tilgang på mat. Jeg spiste ganske store mengder lett-is da, så tror nok ikke kroppen min går på sparebluss med det første I dag derimot, har jeg spist meg god og mett . Frokost: En dobbel 0 % yoghurt med "hjemmelaget" muesli (4-korn, axa go’dag, havregryn), ½ banan og 2 ts cottage cheese Lunsj: En rugbrødtoast av to rugbrødskiver med lett crème fraiche med pesto, tomat, og litt light finello ost + et eple MM: Noen minigulerøtter Middag: En fylt paprika (stekte grønnsaker, couscous og light finello ost på toppen) med salat og et knekkebrød til Aner ikke hva det blir til kvelds enda o.O
Gjest Gjest_marihøna_* Skrevet 16. august 2009 #2973 Skrevet 16. august 2009 *1 dl havre m 2 dl skummet kulturmelk. 1 appelsin. Omega 3 kapsler. Kaffe *1 lite rødt eple og en liten pære * 2 skiver hjemmelaget grovt brød m masse tunfisk, litt rekesalat og fersk dill *1 lett go`morgen yoghurt blåbær *25 g smarties, 2 pakker tyggegummi * 1 porsjon brokkoli m 300 g cottage cheese og grillkrydder (høres sært ut men var faktisk godt!) *Havregrøt (av 1 dl havre) m 100 g blåbær og kanel *Et par biter mørk sjokolade og 2 kopper kakao Vært en passe aktiv dag. Hatt litt sjokobehov i dag (til en forandring :gjeiper: )
Gjest Gjest_marihøna_* Skrevet 16. august 2009 #2974 Skrevet 16. august 2009 *1 dl havre m 2 dl skummet kulturmelk. 1 appelsin. Omega 3 kapsler. Kaffe *1 lite rødt eple og en liten pære * 2 skiver hjemmelaget grovt brød m masse tunfisk, litt rekesalat og fersk dill *1 lett go`morgen yoghurt blåbær *25 g smarties, 2 pakker tyggegummi * 1 porsjon brokkoli m 300 g cottage cheese og grillkrydder (høres sært ut men var faktisk godt!) *Havregrøt (av 1 dl havre) m 100 g blåbær og kanel *Et par biter mørk sjokolade og 2 kopper kakao Var visst litt mer sulten så det ble en liten pære til.... Vært en passe aktiv dag. Hatt litt sjokobehov i dag (til en forandring :gjeiper: )
Gjest Gjest_marihøna_* Skrevet 16. august 2009 #2975 Skrevet 16. august 2009 Fikk visst ikke til å svare ordentlig, skulle bare føye til en liten pære til...
Chanel.No5 Skrevet 16. august 2009 #2976 Skrevet 16. august 2009 God frokost = god start på dagen,- og det vil vi ha på en søndag. Helt enig, det er hva som skiller søndagen fra resten av uken!! God lang frokost!!
Chanel.No5 Skrevet 16. august 2009 #2977 Skrevet 16. august 2009 Peanutbutterjellysandwich:) Skal ikke lage noe nummer av at du spiser ALTFOR lite, men prøver du å ødeegge kroppen din? Sorry at jeg kommenterer, men håper du stod opp meget sent om dette er at du har spist, så gårsdagen din og det samme gjelder den, men dette er bare mine tanker..
Chanel.No5 Skrevet 16. august 2009 #2978 Skrevet 16. august 2009 ^ Ja, er klar over at det ble litt lite mat i går. Men satt jo på kystbussen halve dagen, så hadde rett og slett ikke tilgang på mat. Jeg spiste ganske store mengder lett-is da, så tror nok ikke kroppen min går på sparebluss med det første Godt det=) Passer bare litt på deg her skjønner du
Gjest Vettel Skrevet 16. august 2009 #2979 Skrevet 16. august 2009 (endret) En kopp kaffe med litt lettmelk på senga, meget trøtt og daff idag. Frokost: tre grove brødskiver, diverse pålegg (ikke ekstremt sunne, mye ost, men spiser så og si bare ett brødmåltid om dagen) eple grønn te en tallerken müsli og lettmelk, litt peanuttsmør... (salt!) Lunsj: en posjon eggnudler, stekte grønnsaker med kikerter Middag: IS! hahah!! Det er over 30 varmegrader og høy luftfuktighet her jeg bor. Har ikke orket noe fornuftig idag. Mannen har heldigvis tatt med barnet ut for å treffe folk. Ble bok og seng/veranda på meg idag. Solen kan vel regnes som inntak av d-vitamin, eller??? Gått tur i 45 minutter etter at solen gikk ned. Endret 16. august 2009 av Vettel
Gjest Golden Girl Skrevet 16. august 2009 #2980 Skrevet 16. august 2009 Har glemt å skrive her et par dager, men her jeg igjen. Dagens: 1 bit hjemmebakt focaccia 1 brødskive med leverpostei og sommersalat 1 hjemmebakt rundstykke (25% grovt mel i) m jarlsberg 3 ostesmørbrød 2 løkringer 1 hjemmebakt rundstykke (25% grovt mel i) (uten pålegg) 1 yoghurt
Fremhevede innlegg