Gjest Frosk Skrevet 19. august 2009 #3041 Skrevet 19. august 2009 Alltid hatt lyst å smake dette=) Det ble en brødskive med ost, et par plommer og to sjokoladekjeks!
LitaPia Skrevet 19. august 2009 #3042 Skrevet 19. august 2009 Et halvt horn med kyllingpålegg en liten neve popcorn bittelitt superchips 7 småsjokolader 2 knaskerøtter er syk så her går det i trøstemat
Lille Blåklokke Skrevet 19. august 2009 #3043 Skrevet 19. august 2009 Velkommen!! Synes dette var bra med måltider jeg=) Det viktigste er at du ikke blir for sulten til hovedmåltidene og blodsukkeret synker for lavt. Kanskje om du "planlegger" llitt dagen i forveien for hva du skal spise(uten å bli for opphengt i å spise nok måtider, men har sånn ca plan for dagen) Men synes som sagt at du spiser nok jeg, men om du er sulten mellom noen hovedmåltider så får du fylle på med litt drivstoff =) Takker Ja har vært flink denne uken med spisingen Noen ganger kan jeg liksom bare få i meg noe middag, men den tiden skal være over nå. Handler som oftest 1 gang i uken, og da handler jeg middag til hele uken. Så planlegger den. Er mer de andre måltidene som faller ut gjerne. Blir også veldig fort utrolig matlei. Skal prøve å gå ned noen kilo nå også, for jeg har lagt på meg litt pga sykdom og mye stillesitting. Er ikke tykk, men ikke helt der jeg føler meg vell. Så sunde og gode måltider når jeg er sulten og trening er planen min, samt masse aktivitet med valpen jeg henter på fredag Til kvelds spiste jeg 6 norske plommer (de var rå gode) Og 2 Doc halselinser
venus_ Skrevet 19. august 2009 Forfatter #3044 Skrevet 19. august 2009 - En cappuccino. Frokost: Et fullkorns polarbrød med cottage chees, banan og litt kanel. Et glass ekstra lett melk. Lunsj1: Et polarbrød frørik med hamburgerrygg, lett gulost og lettmajones. Mellom: En banan. Lunsj2: Et polarbrød frørik med samme pålegg som over. - En halv yade. - En cortado. Middag: Chicken tikka med ris. Dessert: En kule lion-is. Kvelds: Tre plommer og en halv banan med vaniljekesam og litt hakkede mandler. Et glass skummet melk.
Gjest Supermimz Skrevet 19. august 2009 #3045 Skrevet 19. august 2009 Til frokost: knekkebrød med makrell i tomat Lunch: Maki sushi Mellommåltid: plommer Middag: Jeg har hatt en av DE dagene i dag, og alt gikk dårlig, så i dag trengte jeg noe deilig å spise.. Jeg kjøpte meg endelig en håndmikser (elkjøp selger dem billige nå) og moset løk,purre og jalapenos og mikset det inn i kylligdeig. Tilsatte to egg og maismelmix. Jeg mikset tomater og hvitløk og litt jalapenos, og kokte dette for å lage ketchup. Stekte store og fine kyllingburgere og serverte i store salatblad, med kesam, agurk,paprika og tomater. Sunn flott og pen rett, og det smakte veldig godt!!
Gjest Euforia Skrevet 20. august 2009 #3046 Skrevet 20. august 2009 I går: Tre knekkebrød med kremost En bolle frokostblanding Kyllingkjøttdeig og salat Frukt
miss_pretty Skrevet 20. august 2009 #3047 Skrevet 20. august 2009 frokost: en kaffe latte m/ soyamelk middag: salat m/skinke, mozarella, avocado, tomat, ananas, paprika. en bit hvitløkbaguett (30 g)
Paibunn Skrevet 20. august 2009 #3048 Skrevet 20. august 2009 Frokost: 1 dl biola bringebær, 1/4 eple, 5 druer, 3 ss havreegryn, 2 ss solsikkefrø, et par valnøtter Mellom: 1 "immunstyrker" smoothie fra fruktbar Lunsj: 2 grovskiver med hvitost og blå druer Mellom: et par peanøtter uten salt Middag: 1 porsjon pølsegrateng (makaroni, gulrot, tykk hvit saus, røkt kjøttpølse og ost på toppen) Dessert: 1 liten skål tinte bringebær med litt sukkerstrø Kvelds: 2 rista grovskiver med hviost og Hervik bringebærsyltetøy, 1 kopp Regal pulverkakao
venus_ Skrevet 20. august 2009 Forfatter #3049 Skrevet 20. august 2009 Frokost: Havregrøt med cottage cheese, banan og kanel. Et glass skummet melk og en kopp cappuccino. Mellom: En banan. - En cortado Lunsj: To polarbrød frørik med hamburgerrygg og lett gulost. - En iskaffe dobbel latte. Mellom: En proteinshake og en liten neve mandler. Middag: Kjøttboller med tacosaus fra Fryst med quinoa og brokkoli. Mellom/kvelds?: En halv Optinut-bar.
Chanel.No5 Skrevet 20. august 2009 #3050 Skrevet 20. august 2009 frokost: en kaffe latte m/ soyamelk middag: salat m/skinke, mozarella, avocado, tomat, ananas, paprika. en bit hvitløkbaguett (30 g) Stakkart kroppen din lille venn.. Unner ikke du kroppen din nok næring til å kunne fungere..
Emilolo Skrevet 20. august 2009 #3051 Skrevet 20. august 2009 I dag... Ikke ofte jeg tenker på det. Går mest på flyt og innfall. Lite refleksjon. Men altså. Frokost: Par glass H-melk noen never med sånn der miks av nøtter og tørket frukt sterk kaffe fra mocha-kanna. En sigarett Lunsj: 2 brødskiver med type ost. Port Salute eller noe sånt. Tror det ble en skive med skinke også. Melk og kaffe Nikotin-tyggis Middag: Brokkolo og epler i panne, surret i øl, halv chili, rikelig med presset ingefær. Et stykke svinefilet stekt. Øl Nikotin-tyggis Er egentlig inmari fornøyd med dagens inntak av ting og tang. Særlig middagen, som var skikkelig snadder. Er egentlig vant til å stappe i meg type ferdigskvip. Så har jeg sluttet å røyke i dag da. men skal begynne igjen til våren .
paintarainb0w Skrevet 20. august 2009 #3052 Skrevet 20. august 2009 - 2 rugsprø med tomat, agurk og tomatpure - Ca. en halv kurv druer - Wok med quorn og grønnsaker + litt sweet chilisaus - Et eple - En liten pose små snack-a-jacks Blitt litt mye snack-a-jacks i det siste, men trenger noe salt siden jeg er kvalm hele tiden pga. influensaen Tenkte å spise noen nøtter og litt oliven snart
Chanel.No5 Skrevet 20. august 2009 #3053 Skrevet 20. august 2009 Så sunde og gode måltider når jeg er sulten og trening er planen min, samt masse aktivitet med valpen jeg henter på fredag Kjempebra plan dette, bare til å fortsette, du vil garatert merke på kropp, energi og humør når du spiser regelmessige små måltider fremfor få og store. Å jevnlig fylle på med næring er viktig for kropp og sinn samtidig som det hjelper deg å unngå store svingninger i blodsukker, noe som ofte fører til at en spiser for mye når en først spiser.
Chanel.No5 Skrevet 20. august 2009 #3054 Skrevet 20. august 2009 Blitt litt mye snack-a-jacks i det siste, men trenger noe salt siden jeg er kvalm hele tiden pga. influensaen Anbefaler gode gamle Ritz ved kvalme. Digistivekjeks liker jeg også å spiser når jeg er kvalm. De er søte, men ikke for søte.
Chanel.No5 Skrevet 20. august 2009 #3055 Skrevet 20. august 2009 Er egentlig inmari fornøyd med dagens inntak av ting og tang. Særlig middagen, som var skikkelig snadder. Er egentlig vant til å stappe i meg type ferdigskvip. Så har jeg sluttet å røyke i dag da. men skal begynne igjen til våren . Den skjønner jeg ikke.. Fantastisk om du klarer å slutte, men hvorfor skal du begynne igjen til våren?
Emilolo Skrevet 20. august 2009 #3056 Skrevet 20. august 2009 (endret) Våren er en fantastisk tid å røyke på. Så kommer sommeren som også er en fin tid for røyking. Høst og vinter er helt idiotiske tider for røyking. Særlig etter røykelover og omtent alle hjem er røykfrie. Røyking på høst og vinter er vått, kaldt og gir gjerne vond hals. Det er best å røyke på våren Endret 20. august 2009 av Emilolo
Chanel.No5 Skrevet 20. august 2009 #3057 Skrevet 20. august 2009 Det er best å røyke på våren Hvorfor ikke bare droppe røyken i det hele tatt?? Siden du klarer å kutte den over 6 måneder uansett..
Safira Skrevet 20. august 2009 #3058 Skrevet 20. august 2009 Frokost: yoplait dobbel 0% med ananas, rosiner (relativt dårlig tid i dag tidlig) Lunsj: Pære, en stor kaffe Middag: En kyllingkake med litt omelett, salat Kvelds: En grapefrukt, noen mandler Hm, jeg har visst spist mye mindre enn jeg trodde i dag. Det føles ikke ut som om jeg har spist lite, egentlig, men jeg ser jo det nå. Får passe bedre på i morgen!
Emilolo Skrevet 20. august 2009 #3059 Skrevet 20. august 2009 Hvorfor ikke bare droppe røyken i det hele tatt?? Siden du klarer å kutte den over 6 måneder uansett.. Tja, jo, er sikkert noen som vil si at det hadde vært lurt. Men jeg synes jo røyking er inmari godt da. Særlig sammen med en utepils på våren, eller etter et bad på sommeren. Det er mange gode grunner til å røyke. Dessuten. Det er ikke sikkert at jeg kunne slutte dersom jeg visste det var for godt..
Chanel.No5 Skrevet 20. august 2009 #3060 Skrevet 20. august 2009 Hm, jeg har visst spist mye mindre enn jeg trodde i dag. Det føles ikke ut som om jeg har spist lite, egentlig, men jeg ser jo det nå. Får passe bedre på i morgen! ENIG!!! Dette var bittelite mat.. Men du ser det selv og ska spise mer i morgen og bra er det!!
Fremhevede innlegg