Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Frokost: Et rundstykke

Middag: Ris,saus og kylling

Kveldsmat: En skive

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Frokost: Et rundstykke

Middag: Ris,saus og kylling

Kveldsmat: En skive

Planer om å sulte den stakkers kroppen din?? Med mindre du spiste flere store porsjoner med middag er dette meget lite mat for ett menneske i løpet av en dag.. Er du ikke sulten?

Gjest Gjest_mia_*
Skrevet
Planer om å sulte den stakkers kroppen din?? Med mindre du spiste flere store porsjoner med middag er dette meget lite mat for ett menneske i løpet av en dag.. Er du ikke sulten?

Anoretikere pleier å ignorere sultfølelsen, men nå skal jeg ikke dra raske, frekke beslutninger. :sjenert:

Kanskje hun bare hadde en dårlig matlyst den dagen? :jepp:

Skrevet

Jeg pleier spise sånn, jeg vet jeg må spise mer.

Men, det er litt vanskelig.

Kanskje jeg har anoreksi, men ikke start å snakk om det her.

Skrevet
Brioche'en fikk bein å gå på her i huset også gitt... :ler: Idag - ikke igår!! ;)

Godt å lese det ikke bare er meg som ikke synes slike godsaker ikke bør ligge for lenge å vente=) Hehe

Skrevet
Jeg pleier spise sånn, jeg vet jeg må spise mer.

Men, det er litt vanskelig.

Kanskje jeg har anoreksi, men ikke start å snakk om det her.

Det skal jeg respektere, kanskje ved å registrere, lese og sammenligne inntaket ditt med de andre her inne vil få deg til å se hvor lite du faktisk spiser og du kan lære deg å få inn litt flere småmåltider ihvertfall som en start, litt frukt/nøtter/yoghurt evt. =) :klemmer:

Skrevet
Og i løpet av kvelden forsvinner nok resten av briochen, like greit å bare få den bort.

:spise: Høres digg ut! Gleder meg bare mer og mer til jeg skal få denne kaken i hus!!

Skrevet
Ja. :)

Liker å se at du har samme tanken og er positiv til å endre inntaket!! Flott!! :klemmer:

Skrevet

Ja, fryser fort og er ofte slapp så.

Ikke behagelig akkurat.

Skrevet

Hittil:

*2 glass appelsinjuice

*1 1/2 brødskive med ost

*En pære

*Masse plommer

*En yoghurt

*1 1/2 hjemmelaget pitabrød med masse! hummus og en neve cherrytomater

*En lohengrin sjokolade

Snart: etellerannet. Tror jeg. Ikke sulten i dag, visst.

Skrevet
Synes det ser ut som en passelig mengde jeg, ikke for mye i hvert fall.

Så absolutt enig her!

Skrevet
Ja, fryser fort og er ofte slapp så.

Ikke behagelig akkurat.

I tillegg til at dette forsvinner vil du få masse energi, en fornøyd og funksjonell kropp og ett bedre liv om du spiser nok mat!

Skrevet

Jo, selvfølgelig..

Har akkurat fått i meg 2 brødskiver til, siden plutselig ble jeg ganske sulten.

Men, nå er det jo ganske sent og sikkert ikke lurt å spise for mye heller.

Skrevet
Så absolutt enig her!

Jo, var kanskje ikke så mye akkurat i dag..Ble litt is og popcorn nå på kvelden men ;)

Vil bare gjerne gå ned noen kilo, og føler det er håpløst når jeg selv føler det som om jeg ikke gjør annet enn å spise!

Skrevet
Jo, selvfølgelig..

Har akkurat fått i meg 2 brødskiver til, siden plutselig ble jeg ganske sulten.

Men, nå er det jo ganske sent og sikkert ikke lurt å spise for mye heller.

BRA!

Det har forresten ingenting ting å si når på døgnet en spiser, med mindre du har problemer med å sove på mett mage. Om du tenker at det kalorimessig ikke er bra å spise for sent så er dette feil, så slapp helt av der!!

Skrevet
Jo, var kanskje ikke så mye akkurat i dag..Ble litt is og popcorn nå på kvelden men ;)

Vil bare gjerne gå ned noen kilo, og føler det er håpløst når jeg selv føler det som om jeg ikke gjør annet enn å spise!

Nå vet jeg lite om deg, men trener du? Kanskje du kan øke litt med trening fremfor å redusere på maten.??

Skrevet
Nå vet jeg lite om deg, men trener du? Kanskje du kan øke litt med trening fremfor å redusere på maten.??

Jeg prøver å trene litt, men har vært lite av det i sommer. Har slitt med et kne, og tør derfor ikke jogge/sykle så mye. Har prøvd litt yoga/pilates men har også problemer med ryggen. Sukk! Men du har rett, skal bli flink å trene igjen nå ;)

Skrevet (endret)
Jeg prøver å trene litt, men har vært lite av det i sommer. Har slitt med et kne, og tør derfor ikke jogge/sykle så mye. Har prøvd litt yoga/pilates men har også problemer med ryggen. Sukk! Men du har rett, skal bli flink å trene igjen nå ;)

Personlig vil jeg heller trene samt være aktiv i hverdagen fremfor å spise mindre mat =)

Endret av Lotte27
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...