Gjest Gjest Skrevet 9. august 2009 #2841 Skrevet 9. august 2009 Frokost: Et rundstykke Middag: Ris,saus og kylling Kveldsmat: En skive
Chanel.No5 Skrevet 9. august 2009 #2842 Skrevet 9. august 2009 Frokost: Et rundstykke Middag: Ris,saus og kylling Kveldsmat: En skive Planer om å sulte den stakkers kroppen din?? Med mindre du spiste flere store porsjoner med middag er dette meget lite mat for ett menneske i løpet av en dag.. Er du ikke sulten?
Gjest Gjest_mia_* Skrevet 9. august 2009 #2843 Skrevet 9. august 2009 Planer om å sulte den stakkers kroppen din?? Med mindre du spiste flere store porsjoner med middag er dette meget lite mat for ett menneske i løpet av en dag.. Er du ikke sulten? Anoretikere pleier å ignorere sultfølelsen, men nå skal jeg ikke dra raske, frekke beslutninger. Kanskje hun bare hadde en dårlig matlyst den dagen?
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2009 #2845 Skrevet 9. august 2009 Jeg pleier spise sånn, jeg vet jeg må spise mer. Men, det er litt vanskelig. Kanskje jeg har anoreksi, men ikke start å snakk om det her.
Chanel.No5 Skrevet 9. august 2009 #2846 Skrevet 9. august 2009 Brioche'en fikk bein å gå på her i huset også gitt... Idag - ikke igår!! Godt å lese det ikke bare er meg som ikke synes slike godsaker ikke bør ligge for lenge å vente=) Hehe
Chanel.No5 Skrevet 9. august 2009 #2847 Skrevet 9. august 2009 Jeg pleier spise sånn, jeg vet jeg må spise mer. Men, det er litt vanskelig. Kanskje jeg har anoreksi, men ikke start å snakk om det her. Det skal jeg respektere, kanskje ved å registrere, lese og sammenligne inntaket ditt med de andre her inne vil få deg til å se hvor lite du faktisk spiser og du kan lære deg å få inn litt flere småmåltider ihvertfall som en start, litt frukt/nøtter/yoghurt evt. =)
Chanel.No5 Skrevet 9. august 2009 #2849 Skrevet 9. august 2009 Og i løpet av kvelden forsvinner nok resten av briochen, like greit å bare få den bort. Høres digg ut! Gleder meg bare mer og mer til jeg skal få denne kaken i hus!!
Chanel.No5 Skrevet 9. august 2009 #2850 Skrevet 9. august 2009 Ja. Liker å se at du har samme tanken og er positiv til å endre inntaket!! Flott!!
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2009 #2851 Skrevet 9. august 2009 Ja, fryser fort og er ofte slapp så. Ikke behagelig akkurat.
Gjest Frosk Skrevet 9. august 2009 #2852 Skrevet 9. august 2009 Hittil: *2 glass appelsinjuice *1 1/2 brødskive med ost *En pære *Masse plommer *En yoghurt *1 1/2 hjemmelaget pitabrød med masse! hummus og en neve cherrytomater *En lohengrin sjokolade Snart: etellerannet. Tror jeg. Ikke sulten i dag, visst.
Chanel.No5 Skrevet 9. august 2009 #2853 Skrevet 9. august 2009 Synes det ser ut som en passelig mengde jeg, ikke for mye i hvert fall. Så absolutt enig her!
Chanel.No5 Skrevet 9. august 2009 #2854 Skrevet 9. august 2009 Ja, fryser fort og er ofte slapp så. Ikke behagelig akkurat. I tillegg til at dette forsvinner vil du få masse energi, en fornøyd og funksjonell kropp og ett bedre liv om du spiser nok mat!
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2009 #2855 Skrevet 9. august 2009 Jo, selvfølgelig.. Har akkurat fått i meg 2 brødskiver til, siden plutselig ble jeg ganske sulten. Men, nå er det jo ganske sent og sikkert ikke lurt å spise for mye heller.
mariab Skrevet 9. august 2009 #2856 Skrevet 9. august 2009 Så absolutt enig her! Jo, var kanskje ikke så mye akkurat i dag..Ble litt is og popcorn nå på kvelden men Vil bare gjerne gå ned noen kilo, og føler det er håpløst når jeg selv føler det som om jeg ikke gjør annet enn å spise!
Chanel.No5 Skrevet 9. august 2009 #2857 Skrevet 9. august 2009 Jo, selvfølgelig.. Har akkurat fått i meg 2 brødskiver til, siden plutselig ble jeg ganske sulten. Men, nå er det jo ganske sent og sikkert ikke lurt å spise for mye heller. BRA! Det har forresten ingenting ting å si når på døgnet en spiser, med mindre du har problemer med å sove på mett mage. Om du tenker at det kalorimessig ikke er bra å spise for sent så er dette feil, så slapp helt av der!!
Chanel.No5 Skrevet 9. august 2009 #2858 Skrevet 9. august 2009 Jo, var kanskje ikke så mye akkurat i dag..Ble litt is og popcorn nå på kvelden men Vil bare gjerne gå ned noen kilo, og føler det er håpløst når jeg selv føler det som om jeg ikke gjør annet enn å spise! Nå vet jeg lite om deg, men trener du? Kanskje du kan øke litt med trening fremfor å redusere på maten.??
mariab Skrevet 9. august 2009 #2859 Skrevet 9. august 2009 Nå vet jeg lite om deg, men trener du? Kanskje du kan øke litt med trening fremfor å redusere på maten.?? Jeg prøver å trene litt, men har vært lite av det i sommer. Har slitt med et kne, og tør derfor ikke jogge/sykle så mye. Har prøvd litt yoga/pilates men har også problemer med ryggen. Sukk! Men du har rett, skal bli flink å trene igjen nå
Chanel.No5 Skrevet 9. august 2009 #2860 Skrevet 9. august 2009 (endret) Jeg prøver å trene litt, men har vært lite av det i sommer. Har slitt med et kne, og tør derfor ikke jogge/sykle så mye. Har prøvd litt yoga/pilates men har også problemer med ryggen. Sukk! Men du har rett, skal bli flink å trene igjen nå Personlig vil jeg heller trene samt være aktiv i hverdagen fremfor å spise mindre mat =) Endret 9. august 2009 av Lotte27
Fremhevede innlegg