Chanel.No5 Skrevet 6. august 2009 #2801 Skrevet 6. august 2009 Aner ikke hva det blir til kvelds enda.. Muligens smoothie, weetabix eller knekkebrød . Fått dilla på weetabix med blåbærsyltetøy, det er nammenam. Weetabix er kjempe godt. Elsker det. Spiser det mye selv. Tar også litt sukker på jeg, men kanskje jeg skal prøve med syltetøy, god idè=)
Chanel.No5 Skrevet 6. august 2009 #2802 Skrevet 6. august 2009 Slenger meg på her jeg, har lest her inne så lenge så nå er det vel på tide! Blir utrolig inspirert av kostholdet til enkelte her inne, spesielt venus sitt Kvelds tror jeg blir masse jordbær med vaniljekesam og litt cashewnøtter Kveldsen så NAM ut og velkommen skal du være. Ang. Venus - helt enig!!
paintarainb0w Skrevet 6. august 2009 #2803 Skrevet 6. august 2009 Weetabix er kjempe godt. Elsker det. Spiser det mye selv. Tar også litt sukker på jeg, men kanskje jeg skal prøve med syltetøy, god idè=) Ja, det er det! Spiste det for første gang på lenge i dag, hadde glemt ut hvor godt det er. Så ble weetabix til kvelds også Kanskje ikke så variert, men jaaja.
Safira Skrevet 6. august 2009 #2804 Skrevet 6. august 2009 Frokost: Salat (av salat, paprika, mais og tomat), rugsprø Lunsj: En pære, kaffe Middag: ca 1/2 stor kylingfilet, ris og salat Kvelds: Et kanelknekkebrød med gulost + masse vann
venus_ Skrevet 6. august 2009 Forfatter #2805 Skrevet 6. august 2009 Hittil i dag: - Et halvt speltrundstykke med mager prim og en cappuccino. - Grøt av havregryn, kruskakli og 4korn med cottage cheese, banan og kanel. Et glass skummet melk. - Et fullkorns polarbrød med hamburgerrygg, lett gulost og agurk. - To skiver fullkorn byggbrød med samme pålegg som over. En iskaffe dobbel latte. - En sandwich-is. - En ismocca. - Et speltrundstykke med et kokt egg og kaviar, og et med kalkunkorv og lett majones. Et glass eplejuice. - To knekker mørk sjokolade. + - En proteinshake - Bringebær med mager vaniljekesam. - Et glass skummet melk.
Kraistin Skrevet 6. august 2009 #2806 Skrevet 6. august 2009 Stod opp en smule sent, så det ble ikke mange måltidene. Men: - To havreknekkebrød med ett hardkokt egg på hver, + litt kaviar til frokost - En soft shake sjokolade - Laksesashimi til forrett, ovnsbakt kyllingfilet med salat og en brødskive til middag - Blåbærgrøt med melk og banan til kvelds
Gjest Frosk Skrevet 6. august 2009 #2807 Skrevet 6. august 2009 *smoothie: en banan, en stor neve jordbær, en mindre neve bringebær, appelsinjuice, yoghurt, linfrøolje *2 brødskiver med hummus. appelsinjuice. *et par sjokoladekjeks *fruktsalat (stor skål): kiwi, nektarin, piel de sapo-melon, blå og grønne druer *lite stykke av noe krydderkakegreier på jobb. eplejuice. *grønnsaksgrateng (gulrot, blomkål, brokkoli etc), med poteter og grønne erter *brødskive med hummus
Gjest Golden Girl Skrevet 7. august 2009 #2808 Skrevet 7. august 2009 Takk for tips til min sure mage, Lotte27! Gårsdagens: 2 skiver m makrell i tomat, 1 skive m nugatti 2 kopper kaffe 1 scones 1 grov tebriks m ost og skinke en halv kanelbolle 2 kaffe latte noen kjeks m sitronfyll lasagne m 2 små hvitløksbrød 1 sandwich is Fortsatt ferie!
Chanel.No5 Skrevet 7. august 2009 #2809 Skrevet 7. august 2009 Takk for tips til min sure mage, Lotte27! Fortsatt ferie! Bare hyggelig å kunne hjelpe! Bare fortsett å kos deg i ferien, derfor ferie er så godt som den er, god mat og drikke og fri fra hvedagen=)
Chanel.No5 Skrevet 7. august 2009 #2810 Skrevet 7. august 2009 Ja, det er det! Spiste det for første gang på lenge i dag, hadde glemt ut hvor godt det er. Så ble weetabix til kvelds også Kanskje ikke så variert, men jaaja. Jeg kan spiser det samme til mange av dagens måtder om jeg får dilla på noe=)
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2009 #2811 Skrevet 7. august 2009 Frokost: Salat (av salat, paprika, mais og tomat), rugsprø Lunsj: En pære, kaffe Middag: ca 1/2 stor kylingfilet, ris og salat Kvelds: Et kanelknekkebrød med gulost + masse vann Du spiser alt for lite..
Chanel.No5 Skrevet 7. august 2009 #2812 Skrevet 7. august 2009 Du spiser alt for lite.. Tror Safira har hørt dette før.. =)
paintarainb0w Skrevet 7. august 2009 #2813 Skrevet 7. august 2009 (endret) - Havregrøt med lett syltetøy, kanel og litt splenda - En bendit smoothie - En alpen light muslibar - Grønnsakslasagne med cottage cheese + salat - Et eple, en nektarin - En liten gulrot og 2 snackagurker Edit: Ble enda et eple litt senere på kvelden Endret 7. august 2009 av paintarainb0w
Gjest Frosk Skrevet 7. august 2009 #2814 Skrevet 7. august 2009 * Smoothie: 1 banan, mango, en stor neve jordbær, litt melon, appelsinjuice, yoghurt, linfrøolje * Appelsinjuice, to brødskiver med hummus * Et par plommer. Norske. Og gode! * Grønnsakgrateng, med poteter og grønne erter til * Jobbmatboks: Fruktsalat: mango, melon, blå druer. Grønn salat, en neve cherrytomater, agurk, vårløk, fetaost - med 2 sesamflatbrød til * To brødskiver med ost Nå: plommer. Og etterhvert litt sjokolade, tenker jeg.
Gjest Golden Girl Skrevet 7. august 2009 #2815 Skrevet 7. august 2009 Dagens: 100 g hjemmelaget müsli med 1,5 dl skummet melk 2 skiver m nugatti 2 iskaffe 1 mozarella/tomat pizza fra Dr Oetker 1 sandwich is 3 sjokoladekakestykker (selskap) Ellers, jeg drikker noe vann, men ikke nok. Heldigvis er jeg flinkere i hverdagen til å drikke vann, da har jeg rutine på det.
kitcat89 Skrevet 8. august 2009 #2816 Skrevet 8. august 2009 Igår: 1 yoplait vanilje med jordbær, banan og müsli 3 byggrødskiver med peanøttsmør 2 byggbrødskiver med philadelphia pesto (mmm!) Litt spesial nøtteblanding + 1 eple Italiensk gryterett med pasta og salat
venus_ Skrevet 8. august 2009 Forfatter #2817 Skrevet 8. august 2009 Hittil i dag: - En cappuccino. - Grøt av havregryn, kruskakli og 4korn med cottage cheese, banan og kanel. Et glass skummet melk. - Tre skiver rugbrød med hamburgerrygg og lett gulost. - En skive fullkorn byggbrød med lett gulost og kaviar. En iskaffe dobbel latte. - Wok med marinert svinekjøtt, brokkoli, paprika, sellerirot og løk. 0,5l cola zero. - En halv brioche-kake. (Kvalm ja!)
Gjest Golden Girl Skrevet 8. august 2009 #2818 Skrevet 8. august 2009 100 g hjemmelaget müsli, 1 dl skummet melk 1 kaffe latte 1 scones 1 foccaccia m spansk skinke og mozarella 1 grov baguett m ost/skinke 1 iste Smågodt og så blir det sikkert litt pistasjeis og en cider på meg ikveld, det roper litt på meg... (Ja jeg vet jeg burde droppe cideren pga magen, men det er siste helga i ferien... )
Chanel.No5 Skrevet 8. august 2009 #2819 Skrevet 8. august 2009 - En halv brioche-kake. (Kvalm ja!) Hehe, hva for en kake er dette? Må nå være god om du klarer en halv(uten at jeg vet hvor store de er da) Sev kan jeg klare dette med MANGE kaker!!
Chanel.No5 Skrevet 8. august 2009 #2820 Skrevet 8. august 2009 og så blir det sikkert litt pistasjeis og en cider på meg ikveld, det roper litt på meg... (Ja jeg vet jeg burde droppe cideren pga magen, men det er siste helga i ferien... ) Godt å se at det er andre mager som ikke liker cidere også Dumt, men sant... Prøvd Bacardi Breezer istedenfor? Dn med appelsin er god og jeg tåler den selv bedre..
Fremhevede innlegg