venus_ Skrevet 30. juli 2009 Forfatter #2721 Skrevet 30. juli 2009 Ferie over da? Jepp. Eller ferie har jeg vel egentlig ikke hatt i det hele tatt Når det er skoleferie jobber jeg
paintarainb0w Skrevet 30. juli 2009 #2722 Skrevet 30. juli 2009 (endret) - Havregrøt med ½ banan, sukkerfritt syltetøy, kanel og litt splenda. - Noen skiver honningmelon med 1 ts vaniljekesam - En stor hamburger laget av kyllingkjøttdeig i et polarbrød frørik + salat - En dobbel 0 % yoghurt - Filmkveld: En bendit smoothie, en pose minigulerøtter, en pose lakerol split, 5 dundersalt, noen stimorol Endret 30. juli 2009 av paintarainb0w
Gjest *Maja* Skrevet 31. juli 2009 #2723 Skrevet 31. juli 2009 Frokost: 1 smoothie Lunsj: Havregrøt med brunt sukker og kanel Middag: Spaghetti med kjøttboller og saus Dessert: 1 liten skål med sjokolade + 1 troika Hadde lørdagen i dag jeg
paintarainb0w Skrevet 31. juli 2009 #2725 Skrevet 31. juli 2009 (endret) Frokost: Havregrøt med ½ banan, sukkerfritt syltetøy, kanel og litt splenda + En nektarin Mellom: En bendit smoothie Lunsj: To rugsprø med kyllingpostei og agurk + En dobbel % Middag: En stor porsjon toro moussaka (laget med skummet melk, kyllingkjøttdeig og lett norvegia) + salat Kvelds: Foreløpig et eple. Tenkte å spise en yoghurt litt senere Har også, som vanlig, spist en eske lakerol i løpet av dagen Endret 31. juli 2009 av paintarainb0w
venus_ Skrevet 1. august 2009 Forfatter #2726 Skrevet 1. august 2009 Frokost: Et fullkorns polarbrød med mager prim. Et glass skummet melk. En cappuccino. Lunsj1: Litt middagsrester fra i går; cottage pie. Mellom: Brioche med eggekrem og melis (sånn fra ica) Lunsj2: Moussaka med lettrømme og et fullkorns polarbrød. - En iskaffe lett. Middag blir gyrosgryte med ris. Kvelds/nattmat(på bussen) blir pastasalat med karri og kylling og salat. Og sikkert en sjokolade
Chanel.No5 Skrevet 1. august 2009 #2727 Skrevet 1. august 2009 Mellom: Brioche med eggekrem og melis (sånn fra ica) Kvelds/nattmat(på bussen) blir pastasalat med karri og kylling og salat. Og sikkert en sjokolade Brioche med eggekrem og melis - var den god? Sett den selv.. Synes du skal kose deg med en god sjokolade på den lange bussturen du har i vente! Det er lørdag vettu=)
Gjest *Maja* Skrevet 1. august 2009 #2728 Skrevet 1. august 2009 Så var det lørdagen da Frokost: 1 jorbærsmoothie Lunsj: 1 Cookie Middag: 5 laksesuhi og 4 kylling Maki *Nam* Digg: Stor skål med rekechips Kvelds: 1 jordbærsmoothie
paintarainb0w Skrevet 1. august 2009 #2729 Skrevet 1. august 2009 Skeiet litt ut i dag, siden det er lørdag - Havregrøt med ½ banan, sukkerfritt syltetøy, kanel og litt splenda - En nektarin og et eple - 2 rugsprø med kyllingpostei og agurk - En dobbel 0 % - Stekte grønnsaker med kyllingkjøttdeig - En stor skål lett-is og ca 50 gr mørk sjokolade
Chanel.No5 Skrevet 1. august 2009 #2730 Skrevet 1. august 2009 Så var det lørdagen da Åh, du er flink matmessig på en lørdag gitt.. Jeg er flau når jeg leser dette og tenker over hva jeg har inntatt..
Chanel.No5 Skrevet 1. august 2009 #2731 Skrevet 1. august 2009 Skeiet litt ut i dag, siden det er lørdag - En stor skål lett-is og ca 50 gr mørk sjokolade Er dette å skeie ut? Tror du har missforstått det begrepet, dette er hva jeg hadde skeiet ut med før lunsj og det fortsatte jeg med resten av dagen også.. Hehe.. Men det er bra du koser deg en lørdag, du er jo ganske strikt mtp. mat i hverdagen så unner deg dette!
Gjest *Maja* Skrevet 1. august 2009 #2732 Skrevet 1. august 2009 Åh, du er flink matmessig på en lørdag gitt.. Jeg er flau når jeg leser dette og tenker over hva jeg har inntatt.. Hehe...hva har du spist i dag da? Kanskje jeg ikke er helt obs her, men du er her ofte å kommenterer,men ser ikke hva du spiser selv Det er ganske rart å se hvordan dagene mine ser ut, for før spise jeg gjerne 2 porsjoner med middag(ris og pasta retter) og gjerne 1/2 kilo med godteri...Ble litt tvunget til å forandre meg da jeg fikk intoleranse for laktose og gjær/heveprodukter. Så kan verken spise brødmat/kaker etc....ikke for mye melketing(ost har virkelig gjort noe med shapen)...Så etterhvert som hverdagen ble lettere o kosten, så ble helgene det også automatisk...Magesekken har definitivt krympet, og jeg spiser når jeg er sulten...men små porsjoner... Smoothien er det beste....jordbærposen koster bare 22 kroner, og i en sånn er det 2 måltider...Blander med vann og saft, og vips, en halv liter med deilig smoothie. Trenger jeg litt ekstra næring, tar jeg litt proteinpulver i
Chanel.No5 Skrevet 1. august 2009 #2733 Skrevet 1. august 2009 Maja: Fornuftig mat på deg er det ihvertfall. Stemmer det at jeg selv ikke logger. Sannheten er den at jeg rett og slett ikke gidd. Synes det er kjekt å komme med tips og få tips her inne, men jeg orker ikke logge alt jeg spiser hver dag. Kanskje jeg kommer til å gjøre det etterhvert.. I dag er det helg og da spiser jeg hips som haps. Småspiser på søtt og godt hele dagen, koser meg. Har aldri vært noe middagsmenneske så middagen min i dag bestod av to GEDIGNE grove scones jeg kjøpte på bakeri med mandelflak på toppen, rosiner og hasselnøtter i deigen med masse smør på =) De er utrolig søte og gode og to stk. metter lenge for det er snakk om to store murklosser=)Ellers har jeg vært på kafe og fått min dose med kaffe latte og bolle (delte en stor med min søster), spist jordbær med melk hos min mormor og skål med havregrøt til frokost. Ikke noe supersunn dag, men sunn for sjelen for den har kost seg=) til kvelds har jeg spist masse sjokolade og er god og mett på søtt og kos=)
Inx Skrevet 1. august 2009 #2734 Skrevet 1. august 2009 Frokost: Lasagne fra middag i går. Lunsj: 3 speilegg, bacon og tomatbønner. Middag: 3 hamburgere ... 200g melkesjokolade, vrient å stoppe når man først har begynt Akkurat spist kveldsmat som bestod av omelett (3egg) med en boks tunfisk.
Gjest *Maja* Skrevet 1. august 2009 #2735 Skrevet 1. august 2009 Maja: Fornuftig mat på deg er det ihvertfall. Stemmer det at jeg selv ikke logger. Sannheten er den at jeg rett og slett ikke gidd. Synes det er kjekt å komme med tips og få tips her inne, men jeg orker ikke logge alt jeg spiser hver dag. Kanskje jeg kommer til å gjøre det etterhvert.. I dag er det helg og da spiser jeg hips som haps. Småspiser på søtt og godt hele dagen, koser meg. Har aldri vært noe middagsmenneske så middagen min i dag bestod av to GEDIGNE grove scones jeg kjøpte på bakeri med mandelflak på toppen, rosiner og hasselnøtter i deigen med masse smør på =) De er utrolig søte og gode og to stk. metter lenge for det er snakk om to store murklosser=)Ellers har jeg vært på kafe og fått min dose med kaffe latte og bolle (delte en stor med min søster), spist jordbær med melk hos min mormor og skål med havregrøt til frokost. Ikke noe supersunn dag, men sunn for sjelen for den har kost seg=) til kvelds har jeg spist masse sjokolade og er god og mett på søtt og kos=) Skjønner den Jeg spiser så likt hver dag at jeg ikke skjønner helt hvorfor jeg gidder, men er nå her så da blir det bare til at jeg skriver det ned Og det viktigste er jo å kose seg med maten man spiser og trives med det
Gjest Golden Girl Skrevet 1. august 2009 #2736 Skrevet 1. august 2009 Dette var lurt - jeg er med!! Gulp, såvidt jeg tør da, midt i ferien, og ikke akkurat helsekost det går i.. Men å se det svart på hvitt gjør det kanskje enklere å komme i gang med bootcamp'en jeg har planlagt over ferie! Frokost: 1 stk ost/skinkepai (rester fra middag igår, hjemmelaget) Kaffe: 1 lite stk Brioche (sånn kjøpekake de skriver om over her) Mellom: 1 monolitt sjokolade Mellom 2: 1 sandwich is Middag: 1 grillet kyllingfilet, 1 liten bakt potet m potetsalat, grønnsaker, litt ris og litt bernaisesaus Dessert: eplekake m is Hmm, ikke så mye mat kanskje, men aaaltfor mye søtsaka!! Puh.. Sukkerstopp venter over ferien hvertfall, that's for sure!!
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2009 #2737 Skrevet 1. august 2009 Smoothien er det beste....jordbærposen koster bare 22 kroner, og i en sånn er det 2 måltider...Blander med vann og saft, og vips, en halv liter med deilig smoothie. Trenger jeg litt ekstra næring, tar jeg litt proteinpulver i Smoothie av frosne jordbær, vann og saft? Høres helt grusomt ut! Liker du ikke med yoghurt og juice?
Gjest Shelob Skrevet 1. august 2009 #2738 Skrevet 1. august 2009 LØRDAG: 2-3 gulrøtter 1/2 galliamelon 1 skive rugbrød med tunfisk og reker 1/2 boks cola 4 små tomater 1 whopper, uten ost og dressing 4 skiver ristet loff med bremyk 1 knekkebrød 3 after eight noen pistasjnøtter 3 øl HM! Dumt å slurve sånn med kosten, blir smårabiat om kvelden! Men det var det jeg rakk med 10-11 timer med bil og båt
Gjest *Maja* Skrevet 2. august 2009 #2739 Skrevet 2. august 2009 Smoothie av frosne jordbær, vann og saft? Høres helt grusomt ut! Liker du ikke med yoghurt og juice? For det første; Døm ikke før du har prøvd min versjon (jeg synes den er knall god....bruker Fun Light Bringebær, bare så den blir LITT søtere...vann må brukers for blenderen sin del)... For det andre; Som jeg har skrevet tidligere er jeg laktose intolerant, så yoghurt funker dårlig....
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2009 #2740 Skrevet 2. august 2009 For det første; Døm ikke før du har prøvd min versjon (jeg synes den er knall god....bruker Fun Light Bringebær, bare så den blir LITT søtere...vann må brukers for blenderen sin del)... For det andre; Som jeg har skrevet tidligere er jeg laktose intolerant, så yoghurt funker dårlig.... Soyayogurt? Juice? Jordbær blandet med saft kvalifiserer vel egentlig ikke til å kalles smoothie?
Fremhevede innlegg