Susieseys Skrevet 23. juli 2009 #2661 Skrevet 23. juli 2009 (endret) Kanskje bedre å velge igår, litt mer spennende da. 3 Sushi varianter 1 Grillspyd 5 sneiler 1 Froskelår 1 is 1 hjemmelaget marshmellow dyppet i sjokolade 1 spyd med jordbør og banan dyppet i sjokolade Det var en del andre småting også men disse er hva jeg husker. Mye godt på glamat festivalen Edit: glemte å nevne frokosten min som var 4 brødskiver, og siden glutenfrie skiver er så små holdt det med 1 banan oppå. Endret 23. juli 2009 av Susieseys
paintarainb0w Skrevet 24. juli 2009 #2662 Skrevet 24. juli 2009 (endret) - En dobbel 0 % yoghurt med litt axa go'dag og havregryn, 1 ss cottage cheese, 2 mandler og en halv banan. - En halv nutrilettbar - En pose minigulrøtter - Laksesalat (tomat, agurk, gulrøtter, ruccola og isbergsalat, løk, brokkoli, laksefilet) med litt mager kesam. Vet ikke helt hva jeg skal ha til kvelds enda, muligens mango med vaniljekesam eller rugsprø Edit: Ble en halv nutrilettbar, noen druer og en kopp options kakao istedenfor Fristet med noe søtt, siden det er fredag. Endret 25. juli 2009 av paintarainb0w
Chanel.No5 Skrevet 24. juli 2009 #2663 Skrevet 24. juli 2009 Hmm, den må kanskje prøves allikevel da Egentlig foretrekker jeg å lage den fra bunnen selv og tilsette det jeg vil. Men fint med litt variasjon Så absolutt enig her, men forsøkte den hos min søster og likte den, men varierer mellom den og selvlaget grøt, alltid greit å ha noe som er raskt å lage også!!=)
Chanel.No5 Skrevet 24. juli 2009 #2664 Skrevet 24. juli 2009 Kanskje bedre å velge igår, litt mer spennende da. 3 Sushi varianter 1 Grillspyd 5 sneiler 1 Froskelår Her er det noe for enhver smak gitt.. Ikke helt slik min dag ser ut, men spennende mat på deg!!
Gjest *Maja* Skrevet 24. juli 2009 #2665 Skrevet 24. juli 2009 (endret) Frokost: 1 jordbærsmoothie Lunsj: 2 knekkebrød med leverpostei Middag: Havregrøt med brunt sukker og kanel Snacks: En neve nøtter og en neve tørket frukt + 3 kokosboller *Nam* Kvelds: 1 jordbærsmoothie + 2 knekkebrød med leverpostei Endret 24. juli 2009 av *Maja*
Gjest Gjest_mee_* Skrevet 24. juli 2009 #2666 Skrevet 24. juli 2009 I dag har jeg spist: frokost: havregrøt med ferske blåbær og hvetekim og litt koksolje lusj: salat og 2 stk vegetariske pizzaboller middag: smørbønnemos og wok med kyllingpølser + et halvt glass med rødvin mmm
Gjest Frosk Skrevet 24. juli 2009 #2667 Skrevet 24. juli 2009 * Ferskpresset appelsinjuice * To brødskiver med nylaget jordbær- og rabarbrasyltetøy * En neve moreller * En brødskive med masse paprikahummus * En liten neve mandler * Gourmetbullar, poteter, ertestuing, gulrøtter og brokkoli * Fruktsalat: 1 nektarin, 1 kiwi, galiamelon og druer
Gjest jente94 på kur Skrevet 24. juli 2009 #2668 Skrevet 24. juli 2009 Frokost: Havregrøt med soyamelk mellomåltid: kvart agurk Lørnsj: Rugbrød med bananbiter mellomåltid: banan "ettermiddags Lørnsj": Rugbrød med makrell i tomat Middag: Pizza Ting jeg har koset meg med på kvelden nå: Bringebær med litt soyamelk til NAM!
paintarainb0w Skrevet 25. juli 2009 #2669 Skrevet 25. juli 2009 (endret) Frokost: To rugsprø med cottage cheese, kalkunpålegg og tomat + eple. Lunsj: En dobbel 0 % med litt havregryn og en halv banan + ca. 7 druer Middag: Stekte grønnsaker med sesamfrø og kyllingkjøttdeig. Naam. Blir nok sjokolade lett-is og en happy hippo eller kinder bueno med hvit sjokolade til kvelds/lørdagskos. Hamstret masse da jeg var i England sist uke, beste som finnes Endret 25. juli 2009 av paintarainb0w
Kenneth199 Skrevet 25. juli 2009 #2670 Skrevet 25. juli 2009 Har aldri spist så mye mat som jeg har gjort i dag tror jeg. har vært en helt ekstrem dag. Frokost 8:00 skål med havregryn og alt jeg har oppi. ca 1000kcal Trening 9:00 Familie frokost: 10:30 2 egg, 5 grove skiver, ost og skinke, 3 glass melk. Lunsj 13:00 halvt grovt horn med egg, reker, salat, tomat, majones, agurk, paprika Middag 16:00 måtte jobbe og fikk spandert på meg "spis det du orker på et hotell mat", spiste i 40min konstant. Forsynte meg to ganger med hau på tallerkenen. Kveldsmat 20:00 hjemmelaget pizza som dekker ett brett, spiste halvparten. Diverse: 2l vann. Blir sikkert litt frukt i løpet av kvelden. Sitter nå med en metthetsfølelse jeg aldri har hatt før. Herligt :D
Chanel.No5 Skrevet 25. juli 2009 #2671 Skrevet 25. juli 2009 Har aldri spist så mye mat som jeg har gjort i dag tror jeg. har vært en helt ekstrem dag. Sitter nå med en metthetsfølelse jeg aldri har hatt før. Herligt :D Du spiser jo vledig næringsrik og god mat så bare fortsett med dette!!
hjema Skrevet 25. juli 2009 #2672 Skrevet 25. juli 2009 Frokost: 2 brødskiver (en med kalkunsalami+paprika, agurk osv og en med mager prim) +te Trening: intervall på rulleski (drakk 1 liter vann) Lunsj: 1 pizzabolle fra butikk og en halv nutrilettbar+vann+pepsi max Jobb: en halv nutrilett bar Middag: en porsjon lasagne og litt salat Kvelds: litt melon og mango, pepsi max, te, 1 glass skummet kultur
venus_ Skrevet 25. juli 2009 Forfatter #2673 Skrevet 25. juli 2009 - En cappuccino. - Grøt av havregryn, 4korn, kruskakli og linfrø med cottage cheese, banan og kanel. Et glass skummet melk. - To fullkorn polarbrød med rekesalat. En iskaffe dobbel latte. - Pølsegryte med ris. - To stykker brownie og et lite glass iskaffe lett. - To potetlomper med smør og sukkerstrø. Et glass skummet melk.
paintarainb0w Skrevet 26. juli 2009 #2674 Skrevet 26. juli 2009 (endret) - Smoothie (banan, bringebær, naturell yoghurt, litt skummet melk) - Et fiberknekkebrød med kalkunpålegg, cottage cheese og litt tomatpure. - En rugbrødskive med kalkunpålegg og tomat - Stekte grønnsaker med kyllingkjøttdeig - Et eple, ca 15-20 druer, noen skiver mango - En liten skål lett-is Som vanlig litt for mye frukt Endret 26. juli 2009 av paintarainb0w
hjema Skrevet 26. juli 2009 #2675 Skrevet 26. juli 2009 Frokost: 2 brødskiver med skinkeost+div grønt og en med leverpostei og rødbeter+te Trening: løpe og sykkeltur i litt over to timer Tidlig middag: hjortestek, en potet, gulerot, blomkål, tomat og litt saus+vann Kos: 1 vaffelplate med litt syltetøy+te Mellom: pepsi max, mango og te, noen ruter sjokolade Kvelds: blir knekkebrød med pålegg
venus_ Skrevet 26. juli 2009 Forfatter #2676 Skrevet 26. juli 2009 - En cappuccino. - Et fullkorns polarbrød med fiskepudding og kaviar. Et glass skummet melk. - Middagsrester fra i går; pølsegryte med villris. - To lomper med litt smør og sukker. - En caffe mocca. - Kjøttkaker i brun saus med kokte poteter, nykålstuing og rørte tyttebær. - En halv iskaffe dobbel latte. - Smuldrepai med blåbær og vaniljekrem.
Andale Skrevet 26. juli 2009 #2677 Skrevet 26. juli 2009 Frokost: 2 knekkebrød med prim Lunsj: 2 knekkebrød med prim Mellom: 2 safari-kjeks Middag: Tomatsuppe med macaroni og egg Kvelds: Et lite stykke bløtkake, og nå; potetgull Starta dagen bra da hihi
Andale Skrevet 26. juli 2009 #2678 Skrevet 26. juli 2009 Frokost: 2 knekkebrød med prim Lunsj: 2 knekkebrød med prim Mellom: 2 safari-kjeks Middag: Tomatsuppe med macaroni og egg Kvelds: Et lite stykke bløtkake, og nå; potetgull Starta dagen bra da hihi
Chanel.No5 Skrevet 26. juli 2009 #2679 Skrevet 26. juli 2009 Trening: løpe og sykkeltur i litt over to timer Hjelpes, mye treninng, er du ikke mer sulten? Jeg hadde spist som en hest om jeg hadde vært SÅ aktiv på en gang=)
Chanel.No5 Skrevet 26. juli 2009 #2680 Skrevet 26. juli 2009 Som vanlig litt for mye frukt Bare fortsett med dette du
Fremhevede innlegg