Chanel.No5 Skrevet 26. juli 2009 #2681 Skrevet 26. juli 2009 - Smuldrepai med blåbær og vaniljekrem. Mmmm.. Det så godt ut gitt..
venus_ Skrevet 26. juli 2009 Forfatter #2682 Skrevet 26. juli 2009 Mmmm.. Det så godt ut gitt.. Ja, var kjempegodt. Oppskrift fra detsoteliv.no
Gjest Frosk Skrevet 26. juli 2009 #2683 Skrevet 26. juli 2009 * Ferskpresset appelsinjuice * Masse blåbær rett fra busken * 3 blåbær- og bananpannekaker * To raspeballer * Fruktsalat: blåbær, granateple, blå druer, 1 kiwi * En neve mandler * Etter-seinvakt-middag: ca 1/2 Dr. Oetker mozzarella (ferdigpizza), en neve cherrytomater
paintarainb0w Skrevet 27. juli 2009 #2684 Skrevet 27. juli 2009 (endret) I dag har broren min bursdag, derfor har det gått ganske dårlig kostholdmessig - Havregrøt med 1/2 banan, syltetøy uten sukker, kanel og litt splenda - 2 epler - En dobbel 0 % yoghurt - Indisk tikka masala med naanbrød <3 - 2 hjemmelagde kanelboller Blir nok en til kanelbolle i løpet av kvelden, med melis :rødme: Endret 27. juli 2009 av paintarainb0w
Chanel.No5 Skrevet 27. juli 2009 #2685 Skrevet 27. juli 2009 I dag har broren min bursdag, derfor har det gått ganske dårlig kostholdmessig Om du kaller 2 (muligens 3) kanelboller som en grunn til denne setningen over så skal ikke jeg si hva jeg spiste i besøkt til min mormor i går. Smakte ett stort stykke av 4 forskjellige kaker, (alle er like gode, daimkake, ostekake, sjokoladekake og krydderkake med herlig glasur, så det måtte bli litt av alt..) samt at sjokoladebiter og is med jordbær ble spist.. Det er å kose seg max i bursdag det=) Hehe
Chanel.No5 Skrevet 27. juli 2009 #2686 Skrevet 27. juli 2009 Ja, var kjempegodt. Oppskrift fra detsoteliv.no Hjelpe meg, her var det mye godt for en søtmoms som meg, nesten glad jeg ikke er flink på kjøkkenet for her er det jo bare å bake seg ihjel om en klarer å velge bare en bakst ut ifra disse oppskriftene=)
Gjest Euforia Skrevet 27. juli 2009 #2687 Skrevet 27. juli 2009 Frokost - ett knekkebrød med leverpostei og agurk Lunsj - en bolle med Fitness frokostblanding Middag - lettsaltet torsk og gulrøtter Ellers moreller og en nektarin.
paintarainb0w Skrevet 28. juli 2009 #2688 Skrevet 28. juli 2009 Frokost - ett knekkebrød med leverpostei og agurk Lunsj - en bolle med Fitness frokostblanding Middag - lettsaltet torsk og gulrøtter Ellers moreller og en nektarin. Hvorfor så lite mat? Spiser du så lite mat hver dag (under 1000 kcal), vil kroppen din sannsynligvis gå på sparebluss..
Gjest Vettel Skrevet 28. juli 2009 #2689 Skrevet 28. juli 2009 (endret) Så langt: To grove brødskiver (skikkelig grovt, ikke liksom grovt) med litt smør og syltetøy. grønn te litt melon salat uten dressing (isbergsalat, cherrytomta, løk) to posjoner pasta med lett stekt sopp/tomat(løk/hvitløk, stekt i olje + litt olivenolje. melon til dessert, to "skiver" grønn te skal vel ha litt kvelds kjenner jeg.... edit: ett stekt egg, litt tomat, litt sopp og tre minipølser (17%, EKTE pølser) I følge iform.no så skal jeg har drøyt 1900 kalorier om dagen. Endret 28. juli 2009 av Vettel
paintarainb0w Skrevet 28. juli 2009 #2690 Skrevet 28. juli 2009 (endret) Frokost: En dobbel 0 % med litt axa go'dag og havregryn, en ss cottage cheese, 1/3 av en banan og 2 mandler + et eple Lunsj: Noen skiver honningmelon og 1/2 grapefruit med 2 ss vaniljekesam MM: Et fiberknekkebrød med agurk + en dobbel 0 % Middag: Stekte grønnsaker med kyllingkjøttdeig og sesamfrø Kvelds: En liten smoothie laget av 1/2 banan, 1 dl skummet melk, isbiter og 2 ts options pulver. Endret 28. juli 2009 av paintarainb0w
Gjest Euforia Skrevet 28. juli 2009 #2691 Skrevet 28. juli 2009 Hvorfor så lite mat? Spiser du så lite mat hver dag (under 1000 kcal), vil kroppen din sannsynligvis gå på sparebluss.. Fordi jeg spiste så mye middag, tror jeg. Dessuten dro jeg ut til ei venninne etter det, og hun hadde bare usunn mat, så jeg ble sittende og spise moreller resten av kvelden.
Gjest Frosk Skrevet 28. juli 2009 #2692 Skrevet 28. juli 2009 * Ferskpresset appelsinjuice * Fersken, og en aprikosyoghurt * Brødskive med nylaget bringebærsyltetøy * Jobb: 3 wasa sesamflatbrød, en skål grønnsaksuppe (med bl.a gulrot og grønne bønner), to aprikoser og en stor neve moreller * Bringebær med vaniljekesam * Poteter, grønne erter og grønnsakstuing * En bit økologisk sjokolade
Gjest Euforia Skrevet 28. juli 2009 #2693 Skrevet 28. juli 2009 Frokost - bolle med Fitness frokostblanding Lunsj - ett eple Middag - 1,5 karbonade og brødskive Kvelds - havregryn med bringebær Ellers vannmelon.
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2009 #2694 Skrevet 28. juli 2009 * 3 blåbær- og bananpannekaker De så gode ut! Mye fine oppskrifter på bloggen din. Her har jeg spist, sånn omtrent: Sein frokost/lunsj - to glass smoothie av (kjøpt) ferskpresset appelsinjuice, frosne blåbær, banan og jordbærcultura. Mellommåltid - to relativt grove skiver med majones, salat og kokt skinke Et havreknekkebrød, men husker ikke pålegget. Jarlsbergost? Middag: Kyllingvinger og pommes frites med en god del salat og kantareller Kvelds: Et glass jordbærcultura med havrekli og linfrø. Egentlig ingen typisk dag, men har fått dilla på smoothies i det siste og kjøpte cultura på tilbud Har også trent yoga i 45 min, ca.
Shipwreck Skrevet 29. juli 2009 #2695 Skrevet 29. juli 2009 Til nå har jeg spist: Frokost: En skive og et Rugsprø Lunsj: En tallerken knust flatbrød med kefir
Gjest *Maja* Skrevet 29. juli 2009 #2696 Skrevet 29. juli 2009 Hm... igår ble det: Frokost: 1 smoothie Lunsj: Havregrøt med brunt sukker og kanel Mellom: 1 knekkebrød Middag: Kjøttsuppe Dessert: 1 skål med bringebærgele I dag: 1 smoothie Blir nok litt suppe senere... Har halsbetennelse, så sliter litt med å spise...
Gjest Supermimz Skrevet 29. juli 2009 #2697 Skrevet 29. juli 2009 Heihei Frokost: 2 knekkebrød med kalkunpålegg,tomater paprika og agurk. (ikke smør) 1 glass bonaqua med en halv presset sitron. Lunch: skippet. jeg drakk en flaske diett cola, men fra nå av så kutter jeg det ut. 1 glass bonaqua og presset sitron. Middag: Leirgryte med ubehandlet grov ris,gulrot,paprika,squash,tomat,hvitløk,urter. 3 laksefileter på toppen med urtesalt pepper og sitron. Til kvelds planlegger jeg en salat jeg lagde til sambo i dag: Tomater,hvitløk,spinat,paprika,grønne oliven. Legger to kalkun el lett kjøttpålegg med urtepate i midten og skjærer i strimler. Klemmer en sitron på toppen og hardkoker et egg til. Deler egget i midten og drysser på litt urtesalt..Denne lille retten ser fargerik og apetittelig ut, og smaker godt som snacks, særlig om man vil ha noe litt salt til kvelds. Om man kan, så drysser man over noen terninger med lettost
Gjest Supermimz Skrevet 29. juli 2009 #2698 Skrevet 29. juli 2009 Heihei Frokost: 2 knekkebrød med kalkunpålegg,tomater paprika og agurk. (ikke smør) 1 glass bonaqua med en halv presset sitron. Lunch: skippet. jeg drakk en flaske diett cola, men fra nå av så kutter jeg det ut. 1 glass bonaqua og presset sitron. Middag: Leirgryte med ubehandlet grov ris,gulrot,paprika,squash,tomat,hvitløk,urter. 3 laksefileter på toppen med urtesalt pepper og sitron. Til kvelds planlegger jeg en salat jeg lagde til sambo i dag: Tomater,hvitløk,spinat,paprika,grønne oliven. Legger to kalkun el lett kjøttpålegg med urtepate i midten og skjærer i strimler. Klemmer en sitron på toppen og hardkoker et egg til. Deler egget i midten og drysser på litt urtesalt..Denne lille retten ser fargerik og apetittelig ut, og smaker godt som snacks, særlig om man vil ha noe litt salt til kvelds. Om man kan, så drysser man over noen terninger med lettost
Gjest Euforia Skrevet 29. juli 2009 #2699 Skrevet 29. juli 2009 Hittil: Tre knekkebrød med kremost og en bolle med frokostblanding. Pluss et eple.
paintarainb0w Skrevet 29. juli 2009 #2700 Skrevet 29. juli 2009 (endret) Frokost: Smoothie + en halv rugbrødskive med kalkunpålegg og tomat Lunsj: En nutrilettbar + en ½ grapefruit med kanel og en ts splenda Middag: En kalkunpanett med salat og ca 2 ss potetmos. Kvelds: Rugbrødtoast laget av 2 rugbrødskiver, kalkunpålegg, en ½ vita hjertego osteskive og litt tacosaus + en dobbel 0 % Har også drukket en liten cola light på kino, og spist en eske lakerol i løpet av dagen Endret 29. juli 2009 av paintarainb0w
Fremhevede innlegg