Shipwreck Skrevet 22. juli 2009 #2641 Skrevet 22. juli 2009 Har også drukket to chai latte med skummet melk og kanel, og spist en eske lakerol Chai latte er naaam! Smakte det for første gang i dag. Mmm. Høres fristende ut. Jeg må prøve!
tineline Skrevet 22. juli 2009 #2642 Skrevet 22. juli 2009 I går spiste jeg - havregrøt med blåbær og banan, appelsinjuice - 2 skiver loff med skinke og sennep - 1 yoghurt - 1 eple - 2 grovskiver med camembert, eggerøre og røkt ørret - 1 kotelett og bakte rotfrukter, bønner og litt seterrømme blandet med søt chilisaus Drikker alltid endel kaffe og te i løpet av dagen, ellers drikker jeg vann. I dag har jeg bare spist to brødskiver til frokost, med makrell i tomat og camembert.
tøydokka Skrevet 22. juli 2009 #2643 Skrevet 22. juli 2009 frokost: 75 g krepsehaler med sweet chilisaus med tre oppkuttete tomater som tilbehør. Farris to knekkebrød(wasa delikatesse sesam) med honning et shotglass bailys masse vann med sitron to bananer, en gulerotkake(350 g.), 1.5 liter appelsinbrus, 1/1 grillet kylling, to stykk daim balltopp, 4 store melkesjokolader(tilsammen 600 g.).. sikkert glemt noe også.. men dette spydde jeg altså opp igjen, så da vet jeg jo ikke helt hva jeg har fått i meg.. hvorfor er dere andre på denne tråden så fuckings sunne, flinke og fornuftige?? Nå er jeg sulten igjen, og skal grille. Har to stykk paprika, en squash, og noen snaier med go og mager bacon. Så tar jeg på litt kesam og krydder. Så blir det muligens en drink..
Chanel.No5 Skrevet 22. juli 2009 #2644 Skrevet 22. juli 2009 Havregrøt baked apple fra quaker med cottage cheese og kanel. Et glass skummet melk. Synes ikke du det er lite med bare en slik pose? Ser du har cottage cheese, det var en god idè, da metter det nok litt mer tenker jeg, for jeg må ha to slike poser når jeg lager. Smakt de med blåbær, mye bedre enn den med eple, litt søtere liksom, tok også litt ekstra blåbær oppi jeg=) (også kanel SELVFØGELG!!)Blander det med melk, men skal forsøke som deg heller!
Chanel.No5 Skrevet 22. juli 2009 #2645 Skrevet 22. juli 2009 to bananer, en gulerotkake(350 g.), 1.5 liter appelsinbrus, 1/1 grillet kylling, to stykk daim balltopp, 4 store melkesjokolader(tilsammen 600 g.).. sikkert glemt noe også.. men dette spydde jeg altså opp igjen, så da vet jeg jo ikke helt hva jeg har fått i meg.. hvorfor er dere andre på denne tråden så fuckings sunne, flinke og fornuftige?? Gjør meg vondt å lese at du dette gjør, spiser masse for deretter å spy det opp. At alle her inne er flinke og sunne er nok mange delte meninger om, mange synes sikker selv at de ikke er det, men at de fleste har ett normalt forhold til mat her inne er fornuftig ja.. Håper du får hjelpen du trenger så kan du også etterhvert anse deg selv som flink og fornuftig også
paintarainb0w Skrevet 22. juli 2009 #2646 Skrevet 22. juli 2009 (endret) - En dobbel 0 % yoghurt med axa go’dag og havregryn + en halv banan - Havregrøt med en halv banan, usukret syltetøy, kanel og litt splenda. - En gulerot - En Pitapizza med kyllingkjøttdeig, vita hjertegod ost, løk, tomat og tacosaus. + salat - En porsjon fruktsalat med en halv dobbel 0 % Har også drukket et par kopper chai latte, og gomlet masse sukkerfri tyggi Endret 22. juli 2009 av paintarainb0w
venus_ Skrevet 22. juli 2009 Forfatter #2647 Skrevet 22. juli 2009 Synes ikke du det er lite med bare en slik pose? Ser du har cottage cheese, det var en god idè, da metter det nok litt mer tenker jeg, for jeg må ha to slike poser når jeg lager. Smakt de med blåbær, mye bedre enn den med eple, litt søtere liksom, tok også litt ekstra blåbær oppi jeg=) (også kanel SELVFØGELG!!)Blander det med melk, men skal forsøke som deg heller! Jo, har ekstra havregryn oppi, glemte å skrive det. Må nødt å blande den ut jeg for å klare å spise den, synes den blir altfor søt hvis ikke. Så hvis den med blåbær er søtere tror ikke jeg jeg skal prøve den
Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2009 #2648 Skrevet 22. juli 2009 Havregrøt med soyamelk og masse kanel Tre nektariner Salat med kidneybønner Tre grillede pølser i lompe Tre fullkornsskiver med gulost og tomat Stooor smoothie med jordbær, bjørnebær og litt tropisk frukt + masse kaffe.
venus_ Skrevet 22. juli 2009 Forfatter #2649 Skrevet 22. juli 2009 - Grøt av havregryn, 4korn og kruskakli med cottage cheese, banan og kanel. Et glass skummet melk. - En cappuccino. - Hakkebiff med litt potetsalat. En iskaffe dobbel latte. - Steinbitkaker med potet og nykålstuing. - Bringebær og solbær med mager vaniljekesam og vaniljesaus. - En liten neve ristede gresskarkjerner. Noen ruter mørk sjokolade. - En cappuccino. - Et glass skummet melk.
Gjest *Maja* Skrevet 22. juli 2009 #2650 Skrevet 22. juli 2009 Frokost: 1 jordbærsmoothie Lunsj: Havregrøt med brunt sukker og kanel Middag: Grov pasta med kjøttboller og hvitløkssaus Kvelds: 1 jordbærsmoothie og 2 knekkebrød Digg: 1 liten pose med tørket ananas og en håndfull nøtter
Gjest Frosk Skrevet 22. juli 2009 #2651 Skrevet 22. juli 2009 (endret) Ferskpresset appelsinjuice Liten skål havregrøt Et pitabrød med masse hummus, en neve cherrytomater og gulrotstaver Fruktsalat: 1 nektarin, melon, 1 kiwi og en neve druer En bolledings (Masse) hjemmelaget blomkålsuppe med to brødskiver til En neve blandede nøtter En stor neve moreller Endret 22. juli 2009 av Frosk
Chanel.No5 Skrevet 23. juli 2009 #2652 Skrevet 23. juli 2009 Jo, har ekstra havregryn oppi, glemte å skrive det. Må nødt å blande den ut jeg for å klare å spise den, synes den blir altfor søt hvis ikke. Så hvis den med blåbær er søtere tror ikke jeg jeg skal prøve den Hehe, den er ikke søt som sukker søt, men bærene gjør den søt nok, men anbefaler deg å prøve den, tror du vil like den godt med cottage cheese og kanel, med litt ekstra blåbær får du i tillegg i deg masse antioksidanter på morgenkvisten=)
paintarainb0w Skrevet 23. juli 2009 #2653 Skrevet 23. juli 2009 (endret) - To rugsprø med cottage cheese, kalkunpålegg, tomatpuré og pepper. Naam! - 4-5 skiver honningmelon - Fruktsalat med en halv dobbel 0 % - En pitapizza (vita hjertegod ost, kyllingkjøttdeig, løk, tomat, tacosaus) - En gulrot - En dobbel 0 % med litt axa go'dag og havregryn - Et eple Litt for mye frukt i dag ja Endret 23. juli 2009 av paintarainb0w
Chanel.No5 Skrevet 23. juli 2009 #2654 Skrevet 23. juli 2009 (endret) Litt for mye frukt i dag ja Synes ikke det var for mye, frukten er jo så god om sommeren og det er kjempesunt. Med mindre du får vondt i magen så ser jeg ingen grunn til å slutte spise mye frukt og grønt, misunner at du klarer å få i deg så mye, jeg er elendig med mindre jeg får det servert foran meg=) Endret 23. juli 2009 av Lotte27
Kenneth199 Skrevet 23. juli 2009 #2655 Skrevet 23. juli 2009 Får poste min appetitt for dagen Frokost: 100gr havregryn ca 20gr 4korn, 20gr proteinpulver, 15-30 rosiner, jordbær syltetøy, halv banan, 2-3dl lettmelk Lunsj: 8 grove brødskiver med kokt skinke og hvitost, ca 20-30 mandler Middag: 150gr kylling file og 100gr ris, masse grønnsaker. Kveldsmat: 2 grove brødskiver med leverpostei og rødbete. 1 grove brødskive med brun ost. 2 grove brødskiver med makrell i tomat. 1 glass melk 2dl Diverse: 1/4 vannmelom 1 nepe 1 eple 2 bananer 1 pære 1 gulerot 3l vann og sånt går nu dagene!
venus_ Skrevet 23. juli 2009 Forfatter #2656 Skrevet 23. juli 2009 Hehe, den er ikke søt som sukker søt, men bærene gjør den søt nok, men anbefaler deg å prøve den, tror du vil like den godt med cottage cheese og kanel, med litt ekstra blåbær får du i tillegg i deg masse antioksidanter på morgenkvisten=) Hmm, den må kanskje prøves allikevel da Egentlig foretrekker jeg å lage den fra bunnen selv og tilsette det jeg vil. Men fint med litt variasjon
venus_ Skrevet 23. juli 2009 Forfatter #2657 Skrevet 23. juli 2009 - Grøt av havregryn, 4korn, kruskakli og linfrø med cottage cheese, banan og kanel. Et glass ekstra lett melk. - En cappuccino. - Et stort pizzastykke. - Tacoburger. Fp lett cola. - En halv iskaffe lett. - Karamellpudding med friske bringebær og mager vaniljekesam. - Et glass ekstra lett melk.
pittie Skrevet 23. juli 2009 #2658 Skrevet 23. juli 2009 en stor bacon biff burger og 2 liter vann Kjempe sunn idag ja:P
Gjest Frosk Skrevet 23. juli 2009 #2659 Skrevet 23. juli 2009 * Ferskpresset appelsinjuice * Noen galiamelonskiver og en neve moreller. * Stor skål hjemmelaget blomkålsuppe, med en brødskive til * En halvliter pærejuice, et kjipt rundstykke uten pålegg og en pakke "småsulten" (nøtter / tørket frukt) - siden det er umulig å finne ordentlig vegetarmat langs norske veier ble Rimi redningen * Liten snickers * Brødskive med hummus og tomater * Mer moreller ...vet jeg har glemt etellerannet nå...
Gjest *Maja* Skrevet 23. juli 2009 #2660 Skrevet 23. juli 2009 Frokost: 1 stor jordbærsmoothie Lunsj: 3 knekkebrød med leverpostei Middag: Nudler med kylling og soyasaus Kvelds: 1 jorbærsmoothie og 2 knekkebrød
Fremhevede innlegg