Gjest EmilyLane Skrevet 3. juli 2009 #2541 Skrevet 3. juli 2009 1 brødskive med salami 5 kalde grillpølser litt hockeypulver og en dumlekjærlighet Jeg er for lat til å lage mat...
Gjest Gjest Skrevet 4. juli 2009 #2542 Skrevet 4. juli 2009 Bare meg som trykker i meg en pose salte skruer og en sjokolade i kveld egentlig...??? Jaja, er fredag og ferie for meg=) nei, du er ikke den enesta:) hva spiste du resten av dagen da?
Chanel.No5 Skrevet 4. juli 2009 #2543 Skrevet 4. juli 2009 En liten toast med ost og skinke til frokost/lunsj. 2 porsjoner fullkornspasta med tomatsaus til middag. Noen små Bounty og Mars-sjokolader, samt et par Gjende-kjeks. Ikke verdens sunneste dag, men men. Mvh Yvonne Det sunne er å kunne kose seg med god mat og drikke når en har lyst til det, ha ett avslappet forhold til det hele
Chanel.No5 Skrevet 4. juli 2009 #2544 Skrevet 4. juli 2009 nei, du er ikke den enesta:) hva spiste du resten av dagen da? Godt å høre.. Har ferie så spiser endel uregelmessig og koser meg med å spise mye ute og sammen med venner og familie så blir mye forskjellig..
paintarainb0w Skrevet 4. juli 2009 #2545 Skrevet 4. juli 2009 Frokost: : Havregrøt med kanel, en halv banan og en teskje lett syltetøy MM: En liten skål naturell yoghurt med funlight, et jordbær og litt 4korn. Lunsj: En skive grovt olivenbrød med light finello + tacosaus. Middag: Thaikylling i kokosmelk + byggris Kvelds/lørdagskos: Smoothie + en liten skål cottage cheese med options. Ble litt for mye mat i dag ja
Anglofil Skrevet 4. juli 2009 #2546 Skrevet 4. juli 2009 Det sunne er å kunne kose seg med god mat og drikke når en har lyst til det, ha ett avslappet forhold til det hele Det har du helt rett i. Etter så mange år med beskymringer har jeg bestemt meg for å nyte livet, og heller være tilfreds med meg selv. Okay, kanskje man ikke er sunn hele tiden, men jeg har ærlig talt aldri følt meg bedre. Det har også gjort at jeg faktisk har gått ned 10 kg. I dag ble det; Tre kneipskriver med grov leverpostei (skikkelig dilla på grov leverpostei) til lunsj/frokost Tacokylling i form til middag - ca. 1 1/2 porsjon 100 gram sjokolade 3 knekkebrød med leverpostei Yvonne
Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2009 #2547 Skrevet 5. juli 2009 Frokost: : Havregrøt med kanel, en halv banan og en teskje lett syltetøy MM: En liten skål naturell yoghurt med funlight, et jordbær og litt 4korn. Lunsj: En skive grovt olivenbrød med light finello + tacosaus. Middag: Thaikylling i kokosmelk + byggris Kvelds/lørdagskos: Smoothie + en liten skål cottage cheese med options. Ble litt for mye mat i dag ja men hva og hvor mye liksom?
venus_ Skrevet 5. juli 2009 Forfatter #2548 Skrevet 5. juli 2009 I går: - En skive ingers rugbrød med økologisk peanøttsmør. Et glass skummet melk. - Iste av grønn te med litt honning. - Et fullkorn polarbrød med gulost. - En ismocca. - Et stykke quiche lorraine. - En halv iskaffe lett. - En og en halv grilla kyllingfilet, potetsalat og salat med tzatziki. - En flaske hvitvin, en øl, litt sørlandschips og noen pommes frites. - Et fullkorn polarbrød med gulost og et glass skummet melk.
Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2009 #2549 Skrevet 5. juli 2009 Godt å høre.. Har ferie så spiser endel uregelmessig og koser meg med å spise mye ute og sammen med venner og familie så blir mye forskjellig.. men hva og hvor mye spiste du gjennom dagen liksom?
paintarainb0w Skrevet 5. juli 2009 #2550 Skrevet 5. juli 2009 Frokost: Omelett (med purre, sukkererter, tomat, cottage cheese, og kalkunpålegg) + en skive grovt olivenbrød Lunsj: En dobbel 0 % yoghurt med jordbær, litt 4korn + eple Middag: Et polarbrød frørik med kalkunpålegg, light finello og tacosaus. + salat med en ss mager kesam. Kvelds: Cottage cheese med en teskje options
hjema Skrevet 5. juli 2009 #2551 Skrevet 5. juli 2009 I dag: Frokost (kl.11 ca.): 3 rugsprø med skinke/leverpostei/rødbeter/paprika+en kopp te MM: 1 eple Lunsj: 2 ss cottagecheese, en skvett cultura naturell og 2 ss vanilje kesam+kanel+te MM: 1 nektarin Middag: 1 kyllingfilet+3ss byggris+masse wokgrønnsaker+farris bris MM: 1 eple med kanel Kvelds: havregrøt av 1 dl havregryn+1 ss kli+2ss cottagecheese+1ss tørketfrukt (kokt på 50/50 vann og skummet melk) I tillegg drukket mye vann og endel te også mellom måltidene
Chanel.No5 Skrevet 5. juli 2009 #2552 Skrevet 5. juli 2009 Det har du helt rett i. Etter så mange år med beskymringer har jeg bestemt meg for å nyte livet, og heller være tilfreds med meg selv. Okay, kanskje man ikke er sunn hele tiden, men jeg har ærlig talt aldri følt meg bedre. Det har også gjort at jeg faktisk har gått ned 10 kg. Abslutt! Der ser du også at det å ha ett avslappet forhold til det hele gjør at kroppen spiller på samme lag som hjernen og det enkle er veldig ofte det beste! Godt å høre du trives med deg selv, mennesker burde bli flinkere med å sette pris på at kroppen er frisk og sunn fremfor å legge all fokus på ett par kilo en ønsker bort..
Chanel.No5 Skrevet 5. juli 2009 #2553 Skrevet 5. juli 2009 men hva og hvor mye spiste du gjennom dagen liksom? Lurer jeg også på..
Anglofil Skrevet 5. juli 2009 #2554 Skrevet 5. juli 2009 3 brødskriver med grov leverpostei 1 liten porsjon fylt pasta 3 brødskiver med farmerbiffer Mvh Yvonne
venus_ Skrevet 6. juli 2009 Forfatter #2555 Skrevet 6. juli 2009 - Grøt av havregryn, litt 4korn, linfrø og cottage cheese med banan og kanel. Et glass skummet melk. - Litt pastasalat med hvitløksdressing med litt salat og et fullkorn polarbrød. 0,5 l cola zero. - En kroneis. - Stekt kyllingfilet med jasmineris og peanut satay sauce. - En skinny cappuccino (fra nescafe) og to knekker 70%-mintsjokolade.
Chanel.No5 Skrevet 6. juli 2009 #2556 Skrevet 6. juli 2009 3 brødskriver med grov leverpostei 1 liten porsjon fylt pasta 3 brødskiver med farmerbiffer Mvh Yvonne Hva er dette? Så spennende ut..
Anglofil Skrevet 7. juli 2009 #2557 Skrevet 7. juli 2009 Hva er dette? Så spennende ut.. Tja, fryktelig spennede er det vel i grunnen ikke, er lignende karbonader egentlig, men smaker noe annerledes. Har kun sett dem i Sverige, så kjøper dem når vi er på harrytur over grensa. Synes det er godt på brødskriva. Mvh Yvonne
Gjest Shelob Skrevet 7. juli 2009 #2558 Skrevet 7. juli 2009 MANDAG: 1,5 dl havregrøt 1 proteinshake 1 banan 1 dl frosne bær 2 skiver knekkebrød med makrell i tomat 1,5 time på studio 1 proteinshake 1 gulrot 2 skiver knekkebrød med makrell i tomat hjemmelaget lasagne salat av eple, tomat, agurk, mais, blomkål 1 iskaffe med baileys 20-30 french fries (sånn tørr snack fra pose)
enatupp Skrevet 7. juli 2009 #2559 Skrevet 7. juli 2009 Ei skål med kulturmelk og kavring... Funker bra når det er varmt eller for lat til å lage noe annet... Sitter med en banan nå!
venus_ Skrevet 7. juli 2009 Forfatter #2560 Skrevet 7. juli 2009 MANDAG: 1,5 dl havregrøt 1 proteinshake 1 banan 1 dl frosne bær 2 skiver knekkebrød med makrell i tomat 1,5 time på studio 1 proteinshake Hvilken proteinshake bruker du?
Fremhevede innlegg