paintarainb0w Skrevet 30. juni 2009 #2501 Skrevet 30. juni 2009 (endret) Frokost: En 0,0 % yoghurt og 4korn MM: En nektarin Lunsj: Et ryvita knekkebrød med eggerøre MM: En og en halv grov vaffel (grete roede oppskrift) med lett syltetøy Middag: Kyllingsalat (cottage cheese, tomat, agurk, mager kesam, kyllingfilet, tacosaus, oliven) Kvelds: 0,0 % yoghurt og honningmelon + noen minigulerøtter Endret 30. juni 2009 av paintarainb0w
Chanel.No5 Skrevet 30. juni 2009 #2502 Skrevet 30. juni 2009 Forståelig! Lagde meg havregrøt nå, etter en times joggetur, synes jeg fortjente det. Det dumme er at jeg ikke følger med på vekta, så vet ikke om den går opp eller ned. ENIG - En times joggetur og grøten er høyst nødvndig!!
Gjest Euforia Skrevet 30. juni 2009 #2503 Skrevet 30. juni 2009 ENIG - En times joggetur og grøten er høyst nødvndig!! En skål med lakris står på bordet rett foran meg. Skal prøve å holde fingrene unna.
Gjest ratata Skrevet 30. juni 2009 #2504 Skrevet 30. juni 2009 lang dag på jobb/konsert - derfor ingen middag(murr.....) frokost: eggerøre av to egg, en skive hjemmelags glutenfritt brød lunch: to selvlagde karbonader av kyllingkjøttdeig, en halv avocado+perletomater "middag": en banan+to brødskiver glutenfritt brød(+ litt 70% sjokolade) havregryn m rismelk kvelds: litt kokesjokolade(desperat søk i kjøleskapet etter konsert..) + to skiver glutenfritt brød m syltetøy.
Gjest Shelob Skrevet 1. juli 2009 #2505 Skrevet 1. juli 2009 ONSDAG: 1 proteinshake 1 banan 1 eple 1,5 time studio midt mellom shakes og bananer der et sted... 1 proteinshake 10 knekkebgrød med smør eller syltetøy eller banan 20-30 nøtter 1 kyllinglår 1/2 squash i biter 1 tomat Må hjem og legge meg på sofa, smådårlig form. Blir vel noe middagsrest senere i kveld.
Chanel.No5 Skrevet 1. juli 2009 #2506 Skrevet 1. juli 2009 En skål med lakris står på bordet rett foran meg. Skal prøve å holde fingrene unna. Ser ikke problemet med å holde seg vekke??.. Lakris er det eneste snopet på denne jord jeg faktisk ikke er noe glad i, men når det gjelder alt annet så er jeg svak, svakere, svakest=)
paintarainb0w Skrevet 1. juli 2009 #2507 Skrevet 1. juli 2009 (endret) Huff. Dårlig dag i dag. Spist masse og i tillegg vært lat Frokost: Havregrøt med kanel, en halv banan og en teskje lett syltetøy. MM: 0,0 % yoghurt og honningmelon Middag: Toro kålrabistappe, løk, et vita hjertegod rundstykke + litt cottage cheese Kvelds: En og en halv grov vaffel (grete roede oppskrift) med lett syltetøy Hos en venninne: Smoothie laget av mango, lett is og eplejuice. Endret 1. juli 2009 av paintarainb0w
Chanel.No5 Skrevet 1. juli 2009 #2508 Skrevet 1. juli 2009 Huff. Dårlig dag i dag. Spist masse og i tillegg vært lat Frokost: Havregrøt med kanel, en halv banan og en teskje lett syltetøy. MM: 0,0 % yoghurt og honningmelon Middag: Toro kålrabistappe, løk, et vita hjertegod rundstykke + litt cottage cheese Kvelds: En og en halv grov vaffel (grete roede oppskrift) med lett syltetøy Hos en venninne: Smoothie laget av mango, lett is og eplejuice. Var nå ikke mye i det hele tatt dette..
lovenemo Skrevet 1. juli 2009 #2509 Skrevet 1. juli 2009 Oh, kanskje jeg skal begynne å logge her igjen... Frokost: en dobbel 0% kokosyoghurt med firkornblanding, ett eple, vann. Etter trening: en eske rosiner og en banan, vann. Lunsj: isbergsalat, paprika, agurk, mais, reker, ett egg (kun hvitten), lett majones på rekene og litt lett-dressing på salaten - det ble for mye av det gode Pepsi max. Middag: isbergsalat, paprika, agurk, grillet laks med sitron/pepper, lett rømme. Pepsi max. Drikker myyye vann mellom måltidene, og bør helst kutte ut pepsi max'en med vann, jeg vet.
Stellia Skrevet 1. juli 2009 #2510 Skrevet 1. juli 2009 - 1 Frørik med Philadelphia - 1 boks Cottage Cheese med blåbærsyltetøy uten tilsatt sukker og skivet eple (delt opp i 2 måltider) - 1 Nutrilett-bar - 1 Atkins-bar - 1 liten yoghurtis på 7-eleven - 2 kapsler med Omega 3 Ikke så mye å skryte over.
lena l Skrevet 1. juli 2009 #2511 Skrevet 1. juli 2009 (endret) Frokost: 2 speil egg med en pk. bacon Middag: løvbit m/litt ost og masse deilig rømme .Stekte 2 stk, men var mett før den tid! Kvelds: det ble hjemmelagd stooor kjøttkake, ispedd fløte og litt løk. Med rømme så klart. Jeg drikker desverre pepsi max ennå, ellers vann og kaffe med fløte. Og mett er jeg! Innlegg endret. Reklame er ikke tillatt. Trampe -mod- Endret 8. juli 2009 av Trampe
Gjest Euforia Skrevet 1. juli 2009 #2512 Skrevet 1. juli 2009 Ser ikke problemet med å holde seg vekke??.. Lakris er det eneste snopet på denne jord jeg faktisk ikke er noe glad i, men når det gjelder alt annet så er jeg svak, svakere, svakest=) Da tenker jeg all treningen er forgjeves, hehe! Hvor ofte spiser du snop, da?
Chanel.No5 Skrevet 1. juli 2009 #2513 Skrevet 1. juli 2009 Da tenker jeg all treningen er forgjeves, hehe! Hvor ofte spiser du snop, da? Spiser det jeg vil nå jeg vil egentlig. Slanker meg ikke, men prøver å begrense snop slik at det er forbeholdt helg, fredag og lørdag gjerne. Ønsker jeg sterkt noe søtt i hverdagen unner jeg meg det, men kroppen har godt av skikkelig næring til hverdags samt at tennene mine ikke er særlig begeistret for alt snopet=)
Gjest Euforia Skrevet 1. juli 2009 #2514 Skrevet 1. juli 2009 Spiser det jeg vil nå jeg vil egentlig. Slanker meg ikke, men prøver å begrense snop slik at det er forbeholdt helg, fredag og lørdag gjerne. Ønsker jeg sterkt noe søtt i hverdagen unner jeg meg det, men kroppen har godt av skikkelig næring til hverdags samt at tennene mine ikke er særlig begeistret for alt snopet=) Ja, skjønner veldig godt hva du mener! Uansett, i dag har jeg spist: To boller med frokostblanding En posjon spagetti og kjøttdeig Litt jordbær Rart det ser så lite ut, for jeg har følt meg kjempemett og oppblåst i hele dag...
Chanel.No5 Skrevet 1. juli 2009 #2515 Skrevet 1. juli 2009 Ja, skjønner veldig godt hva du mener! Uansett, i dag har jeg spist: To boller med frokostblanding En posjon spagetti og kjøttdeig Litt jordbær Rart det ser så lite ut, for jeg har følt meg kjempemett og oppblåst i hele dag... Hvilken type frokostblanding spise du? Om det er mye fiber i den kan dette gjøre at du føler deg oppblåst. Er også endel fiber i jordbærene.. Men er enig med deg, ikke mye mat nei, men er du mett så er nå det nok mat til deg..
Gjest Euforia Skrevet 1. juli 2009 #2516 Skrevet 1. juli 2009 Hvilken type frokostblanding spise du? Om det er mye fiber i den kan dette gjøre at du føler deg oppblåst. Er også endel fiber i jordbærene.. Fitness heter den. Ja, mye mulig det er det. Men, jeg spiste mye jordbær i går også, og magen var ikke like stor da... Hmm.
Gjest Frosk Skrevet 1. juli 2009 #2517 Skrevet 1. juli 2009 Ja, skjønner veldig godt hva du mener! Uansett, i dag har jeg spist: To boller med frokostblanding En posjon spagetti og kjøttdeig Litt jordbær Rart det ser så lite ut, for jeg har følt meg kjempemett og oppblåst i hele dag... Det ser ikke lite ut - det er jo faktisk lite. Dagens: * Ferskpresset appelsinjuice, alge-omega-3, B12 * Brødskive med tomat og avokado * Vannmelon og en yoghurt * En hälsans kök - veggisburger med brød, tomater, diverse grønt * Jobbmatboks: Kikert- og couscoussalat, en liten neve valnøtter / cashewnøtter, 6 cherrytomater, og fruktsalat av 1 nektarin, 1 gul kiwi og en liten neve blå druer * Jordbær
Gjest Euforia Skrevet 1. juli 2009 #2518 Skrevet 1. juli 2009 Det ser ikke lite ut - det er jo faktisk lite. Dagens: * Ferskpresset appelsinjuice, alge-omega-3, B12 * Brødskive med tomat og avokado * Vannmelon og en yoghurt * En hälsans kök - veggisburger med brød, tomater, diverse grønt * Jobbmatboks: Kikert- og couscoussalat, en liten neve valnøtter / cashewnøtter, 6 cherrytomater, og fruktsalat av 1 nektarin, 1 gul kiwi og en liten neve blå druer * Jordbær Ja, det er vel egentlig det. Vanskelig å få i seg så mye på sommeren. Du har ikke spist så mye i dag du heller? Mye mer spennende enn meg, da.
Elbereth Skrevet 2. juli 2009 #2519 Skrevet 2. juli 2009 Frokost: En gulrot og et eple. Vann og kaffe. Lunsj: Kyllingbryst med varm salat av poteter, tomater og løk. Vann. Mellommåltid: En pære og kaffe
Gjest Shelob Skrevet 2. juli 2009 #2520 Skrevet 2. juli 2009 TORSDAG: 1 proteinshake av pulver, banan, bær, youghurt 1 eple 1 tomat 1 skive rugbrød 1 kyllingbryst 2 ts pesto 1 tomat 1/4 squash Syklet 1 time. 1 dl havregryn (grøt) med linfrø 1 eple 1 skive rugbrød Urk! Proteinmangel, må få inn tunfisk el.l. til kveldsmaten.
Fremhevede innlegg