Chanel.No5 Skrevet 18. juni 2009 #2421 Skrevet 18. juni 2009 Sånn omtrent et halvt kilo jordbær Hmmmm.. Jordbær(stått å trukket med sukker på, få litt saus på bunnen av skålen) med fløte/vaniljeis er det første sommertegnet for meg.
Chanel.No5 Skrevet 18. juni 2009 #2422 Skrevet 18. juni 2009 De er kjempegode! Regner med jeg får tid til å bake på søndag og er de så gode som jeg tror så er de nok vekke til mandag
Paibunn Skrevet 18. juni 2009 #2423 Skrevet 18. juni 2009 Brunsj: 2 grovskiver med banan og rørt jordbærsyltetøy Mellom: 1 eple Mellom: 1 neve solsikkekjerner Mellom: 1 friskis Middag: 1,5 komle med salt kjøtt, kålrabi og litt smeltet smør Dessert: 1 liten neve "m" / lakrisbåter Kvelds: 2 ryvita med gräddost, 1/2 tomat Mellom: 1 boks ananas Mellom: 1/6 agurk
paintarainb0w Skrevet 18. juni 2009 #2424 Skrevet 18. juni 2009 (endret) Frokost: To ryvita knekkebrød med cottage cheese og lett syltetøy MM: To stykker hjemmelaget blåbærkake Lunsj/middag: Salat med agurk, tomat, selleri, løk, en spiseskje cottage cheese og tunfisk MM: Eple Kvelds: Et ryvita knekkebrød med kalkun pålegg og agurk + en yoplait dobbel 0 % yoghurt Endret 18. juni 2009 av paintarainb0w
Gjest Euforia Skrevet 18. juni 2009 #2425 Skrevet 18. juni 2009 Frokst - en bolle med frokostblanding Lunsj - ett eple Middag - to wienerpølser, go' og mager Før trening - en bolle med frokostblaning Etter trening - en banan
venus_ Skrevet 18. juni 2009 Forfatter #2426 Skrevet 18. juni 2009 - En cappuccino. - En og en halv skive grovbrød med lett jordbærsyltetøy og lett gulost. Et glass skummet melk. - Litt taco-kyllingkjøttdeig med mager kesam og paprika. Cola zero. - En iskaffe lett. - En grov tortilla fylt med taco-kyllingkjøttdeig, salat, mager kesam, paprika, agurk og lett gulost. - En halv kantaloupe melon med mager vaniljekesam. - Noen ruter walters mandler. - En grov tortilla fylt med taco-kyllingkjøttdeig, salat, mager kesam, paprika, agurk og lett gulost. (de tre siste på tog/buss) - To grillpølser i grovt brød. To glass ekstra lett melk.
Gjest Wacmoc Skrevet 18. juni 2009 #2427 Skrevet 18. juni 2009 (endret) 3 loffskiver med litt lett-majones og spekeskinke + en iskaffe To glass vann En tacolefse med salat, kjøtt, mais, agurk, jalapenios, saus og rømme + et glass pepsimax En sjokolade rute. + et glass pepsimax Endret 18. juni 2009 av Wacmoc
paintarainb0w Skrevet 20. juni 2009 #2428 Skrevet 20. juni 2009 Frokost: En rugbrødskive med kalkunpålegg, light finello ost og oliven + eple MM: Yoplait dobbel 0 % yoghurt Lunsj: Et lite blåbærkakestykke og et eple Middag: En kyllingburger i grovt hamburgerbrød med salat. Kvelds/snacks til film: Fruktfat med jordbær, melon og druer. Og en skål med lettis og daimkuler.
venus_ Skrevet 21. juni 2009 Forfatter #2429 Skrevet 21. juni 2009 Hittil i dag: - En latte macchiato (fra nescafe) - En kokosyoghurt. - To grove banan- og blåbærmuffins. Et glass skummet melk. - Et lite glass iskaffe lett. Noen smågodt-sjokolader. - Storfe ytrefilet med ovnsbakte poteter, rødvinsjysaus og salat av hjertesalat, cherrytomater, vårløk om balsamicosirup. Et lite glass cola. - En vaniljekaffe.
Gjest Shelob Skrevet 23. juni 2009 #2430 Skrevet 23. juni 2009 3 loffskiver med litt lett-majones og spekeskinke + en iskaffe To glass vann En tacolefse med salat, kjøtt, mais, agurk, jalapenios, saus og rømme + et glass pepsimax En sjokolade rute. + et glass pepsimax Vann er vel ikke noe du har spist akkurat...
Gjest Shelob Skrevet 23. juni 2009 #2431 Skrevet 23. juni 2009 MANDAG: 2 proteinshake 2 bananer 1 rugbrødskive med egg, majones og 1 tomat 2 dl kokt ris 1 kyllingbryst aubergine 1 neve hasselnøtter 2 knekkebrødskiver med smør 1 rugbrødskive med smør noen paranøtter tørkede tranebær salat 1 dl kokt ris 50 g tacokjøttdeig
paintarainb0w Skrevet 23. juni 2009 #2432 Skrevet 23. juni 2009 I går: Frokost: To ryvita knekkebrød med kalkunpålegg og agurk + en halv banan Lunsj: En yoplait dobbel 0 % og en halv banan Middag: En pitapizza med kyllingkjøttdeig, løk, vita hjertegod ost, litt tacosaus, en knust tortillachips og tomatpure + salat Kvelds: Eple med kanel og en yoplait 0,1 % yoghurt
Chanel.No5 Skrevet 23. juni 2009 #2433 Skrevet 23. juni 2009 I går: Frokost: To ryvita knekkebrød med kalkunpålegg og agurk + en halv banan Lunsj: En yoplait dobbel 0 % og en halv banan Middag: En pitapizza med kyllingkjøttdeig, løk, vita hjertegod ost, litt tacosaus, en knust tortillachips og tomatpure + salat Kvelds: Eple med kanel og en yoplait 0,1 % yoghurt Regner med at du slanker deg, men dette er altfor lite mat.. Lunsjen og kveldsen din ser jeg på som mellommåltider. Anbefaler deg at du tar denne lunsjen som ett mellommåltid og heller får i deg noe skikkelig mat til lunsj. Lag deg en god salat feks.
paintarainb0w Skrevet 23. juni 2009 #2434 Skrevet 23. juni 2009 (endret) Regner med at du slanker deg, men dette er altfor lite mat.. Lunsjen og kveldsen din ser jeg på som mellommåltider. Anbefaler deg at du tar denne lunsjen som ett mellommåltid og heller får i deg noe skikkelig mat til lunsj. Lag deg en god salat feks. Jaa.. Du sier vel noe der. Men jeg får så dårlig samvittighet når jeg spiser mye, siden jeg vil ned noen kilo I dag: Frokost: En rugbrødskive med eggerøre og tomat + en yoplait 0,0 % yoghurt Lunsj: To weetabix biter med ekstra lett melk, en halv banan og en spiseskje lett jordbærsyltetøy Middag: Isbergsalat med tomat, agurk, litt løk, kyllingkjøttdeig og en spiseskje cottage cheese. MM: En halv banan Kvelds: En mager kjøttpølse i et polarbrød extrem + litt salat og en halv pose minigulrøtter (grillet med venner) Nattmat/fråtsing: Noen vannmelonskiver og en yoplait 0,0 % yoghurt Føler at jeg har spist aaalt for mye i dag -__- Endret 23. juni 2009 av paintarainb0w
Paibunn Skrevet 24. juni 2009 #2435 Skrevet 24. juni 2009 (endret) Nattmat/fråtsing: Noen vannmelonskiver og en yoplait 0,0 % yoghurt Føler at jeg har spist aaalt for mye i dag -__- For meg høres det ganske spesielt ut å kalle det der fråtsing Endret 24. juni 2009 av solsikkesøndag
Gjest Frosk Skrevet 24. juni 2009 #2436 Skrevet 24. juni 2009 (endret) For meg høres det ganske spesielt ut å kalle det der fråtsing Veldig enig! Og selvfølgelig enig med Lotte, som mente det var veldig lite mat. Gårsdagen: * Smoothie av jordbær, rabarbra, banan, hyllebærjuice. Alge-omega-3 og B12. * 3 pannekaker hos Šefpavārs Vilhelms - to med cottage cheese-fyll og en med banan * Fersken * Sånn omtrent et halvt kilo jordbær, noen med fløte på men de fleste naturell - mmm * Yoghurt og en fersken * En liten neve cashewnøtter * Quesadilla med bønner, løk, diverse grønt, guacamole, pico de gallo... Endret 24. juni 2009 av Frosk
Gjest Shelob Skrevet 24. juni 2009 #2437 Skrevet 24. juni 2009 TIRSDAG: 30 gr frø/kornblanding 1,5 gulrot 1 eple 1 neve mandler 1 kyllingfilet 2 poteter 2 knekkebrød med kalkunpålegg 1,5 kyllingfilet 2 dl potetsalat salat med tomat, mais, salat, paprika 1 speltmuffin 10 paranøtter tortillachipsrester skrapt ut av en bolle..
Chanel.No5 Skrevet 24. juni 2009 #2438 Skrevet 24. juni 2009 Jaa.. Du sier vel noe der. Men jeg får så dårlig samvittighet når jeg spiser mye, siden jeg vil ned noen kilo Føler at jeg har spist aaalt for mye i dag -__- Jeg kan garantere at med inntaket i dag ligger du fremdeles lavt og vil oppnå vektnedgang. Det er bedre enn ditt forrige innlegg og all mat du spiser er jo sunn og næringsrik. Bare legg den dårlige samvittigheten godt vekk for du trenger såpass mat, synes faktisk fremdeles det er lite, men mye bedre!
Gjest Euforia Skrevet 25. juni 2009 #2439 Skrevet 25. juni 2009 Én grillpølse (Vita hjertegod) Ett egg En bolle med havregryn og skummetmelk
Chanel.No5 Skrevet 25. juni 2009 #2440 Skrevet 25. juni 2009 Én grillpølse (Vita hjertegod) Ett egg En bolle med havregryn og skummetmelk Har du tatt sommerferie fra mat?
Fremhevede innlegg