Safira Skrevet 4. juni 2009 #2321 Skrevet 4. juni 2009 I dag har jeg spist: Sen frokost: To grove rundstykker med kyllingpostei, en kopp te Lunsj: Et eple (jeg glemte mat og penger i dag ) Mellom: Druer, knekkebrød med gulost Middag: To kyllingburgere/karbonader med salat, tomat, agurk, løk og sweet chili saus Kvelds: En banan, yoplait dobbel % og en kopp nescafe cappuccino + vann
Gjest Euforia Skrevet 4. juni 2009 #2322 Skrevet 4. juni 2009 Frokost - et knekkebrød med leverpostei Lunsj - litt eggerøre Pga. sen middag - et knekkebrød med leverpostei i 17-tiden Middag - halv fiskegrateng Kvelds - havregryn med melk og en halv banan.
Silmarill Skrevet 4. juni 2009 #2323 Skrevet 4. juni 2009 Fiskeboller i currysaus har jeg spist i dag! JA, kunn det!!!
Gjest Euforia Skrevet 4. juni 2009 #2324 Skrevet 4. juni 2009 Fiskeboller i currysaus har jeg spist i dag! JA, kunn det!!! NAM!
Silmarill Skrevet 4. juni 2009 #2325 Skrevet 4. juni 2009 NAM! Ja ikke sant Det er såååå kjempegodt - hadde selvsagt poteter og revne gulrøtter til da
Gjest Euforia Skrevet 4. juni 2009 #2326 Skrevet 4. juni 2009 Ja ikke sant Det er såååå kjempegodt - hadde selvsagt poteter og revne gulrøtter til da Ja, enig! Tror nok det blir middagen min i morgen!
Gjest Frosk Skrevet 5. juni 2009 #2327 Skrevet 5. juni 2009 I går: * Smoothie av ananas, jordbær, banan. B12-vitaminer og alge-omega-3. * En avokado og en neve cherrytomater * Brød med masse paprikahummus * En liten spinatpai * Nektarin og banan * Brød med mer paprikahummus * Vaniljebolle med silketofu-fyll
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2009 #2328 Skrevet 5. juni 2009 Dagen i går gikk RETT vest... Frokost: 2 grovbrødskiver med makrell i tomat Lunsj: 1 yoghurt Middag: pølser og grønnsaker og potetmos Mellom: yoghurt og fersken Kvelds: 3 grove brødskiver med makrell i tomat, kaviar og hvitost Snacks: 1 browniebit, 2 glass cola zero, smash og potetgull Ingen trening i går heller... Første dags mens på leeeeeenge, og humøret var langt nede. Æsj. I dag: Frokost: 2 grove brødskiver med makrell i tomat, 1 yoghurt Bør vel spise lunsj snart, tenker det blir frukt og en brødskive... Håper dagen i dag blir bedre I kveld må jeg få rørt litt på kroppen
Chanel.No5 Skrevet 5. juni 2009 #2329 Skrevet 5. juni 2009 Dagen i går gikk RETT vest... langt nede. Æsj. Seriøst, var dette SÅ gale da? Mens og alle greier, det er nå abslutt ikke noe å være langt nede for. Trening tar du igjen og dager med mer søtt og kos er vel noe vi alle har nok av, spesielt oss jenter på disse dagene i måneden Ny dag, nye muligheter vet du, ikke straff deg selv, det er helt naturlig og prøv å kom deg ut på trening og det hjelper på humøret og samvittigheten!
Chanel.No5 Skrevet 5. juni 2009 #2330 Skrevet 5. juni 2009 Fiskeboller i currysaus har jeg spist i dag! JA, kunn det!!! Du forutså kommentarene skjønner jeg. Men klarer du deg på bare ett måltid om dagen? Har du ikke problemer med mangel på energi og ett meget lavt blodsukker?
Chanel.No5 Skrevet 5. juni 2009 #2331 Skrevet 5. juni 2009 I går: * Smoothie av ananas, jordbær, banan. B12-vitaminer og alge-omega-3. * En avokado og en neve cherrytomater * Brød med masse paprikahummus * En liten spinatpai * Nektarin og banan * Brød med mer paprikahummus * Vaniljebolle med silketofu-fyll Skal si du er meget meget flink med å få i deg mye frukt og grønt, kroppen din er nok meget takknemlig tenker jeg.. Har mye å lære ser jeg..
Gjest norah Skrevet 5. juni 2009 #2332 Skrevet 5. juni 2009 - En cappuccino. - To grove banan- og blåbærmuffins. - En halv iskaffe lett. - Biola naturell yoghurt med fedon müsli. - To ryvita med avokado og røkt kalkunskinke. Et stort glass iste av grønn te. - Kyllingburger på en skive ingers rugbrød med tomat og ruccula med pesto. - En liten klase druer. - To striper mørk sjokolade. - Smoothie av bringebær, blåbær, banan, appelsinjuice og proteinpulver. NAMNAMNAM!!!! sånn bortsett fra at jeg nok ville spist litt mer:=) hm....jeg lever på gluten&melkefri, så iskaffe er et av mine flere stoooooore savn! frokost: havregryn med litt tørket frukt med rismelk lunch: banan, to skiver med syltetøy(gadd ikke kjøpe noe mer:P ) rasket frem litt havregryn med rosiner/mandler igjen til mellommåletid - men er så utrolig lei at jeg tror ikke inntaket tels..... middag: ris/kylling/grønnsaker nå: smakte på et glass rieslingvin - var altfor søtt så det utgår - men noe annet som gikk rett ned var dronnings kokesjokolade og jordbær - samtidig! NAM så blir det nok et par brødskiver eller noe slikt til kvelds. har ikke trent, i så tilfelle ville det blitt litt mer.
missEastwood Skrevet 5. juni 2009 #2333 Skrevet 5. juni 2009 Frokost: Kavring med melk på - et glass bringebær biola Lunsj: Ristet skive med gräddost - et glass melk - gulrot Mellommåltid: advokado og druer Middag: Lapskaus og vann Og nå: melkesjokolade
Gjest Frosk Skrevet 5. juni 2009 #2334 Skrevet 5. juni 2009 Skal si du er meget meget flink med å få i deg mye frukt og grønt, kroppen din er nok meget takknemlig tenker jeg.. Har mye å lære ser jeg.. Jeg er jo vegetarianer, så da blir det mye frukt og grønt (og bønner og linser) Jeg trives i alle fall veldig godt med kostholdet mitt. I dag: * Pærejuice, en banan. B12 og alge-omega-3 * Brød med paprikahummus (ny dille!!) * Nektarin, vaniljesoyamelk * Brød med (masse) paprikahummus. En avokado. * Sitronsorbet * (Stor skål) cottage cheese med en banan og en pære - skulle egentlig spise falafel i pitabrød fra sjappen borti gaten, men de var utsolgt
Chanel.No5 Skrevet 5. juni 2009 #2335 Skrevet 5. juni 2009 Jeg er jo vegetarianer, så da blir det mye frukt og grønt (og bønner og linser) Jeg trives i alle fall veldig godt med kostholdet mitt. Med god grunn, masse bra og næringsrik mat på deg!
Chanel.No5 Skrevet 5. juni 2009 #2336 Skrevet 5. juni 2009 Frokost: Kavring med melk på - et glass bringebær biola Anbefaler å knuse noen kavringer i en skål sammen med biola og litt honning/sukker..
Chanel.No5 Skrevet 5. juni 2009 #2337 Skrevet 5. juni 2009 frem litt havregryn med rosiner/mandler igjen til mellommåletid - men er så utrolig lei at jeg tror ikke inntaket tels..... Mener du med dette?
Gjest MooCow Skrevet 5. juni 2009 #2338 Skrevet 5. juni 2009 Vet ikke om de er kjempegode akkurat, men de sklir da ned. Grunnen til at jeg liker dem er fordi de er glutenfrie og veldige mettende. En US cup er 2,3 dl, og en metric cup er 2,5 dl. Vet ikke hva de har brukt i oppskriften, men jeg gaar ut i fra 2,5 dl og det gaar bra. Onlineconversion er din venn. Sikkert lurt aa bruke papirformer eller silikonform for de setter seg bare fast i min metallform. Man faar kjøpt malte mandler her i UK, men man kan lage selv i en blender. Kom etterhvert paa at jeg brukte jo ikke noe søtningsmiddel, og bare to ts sukker, saa det kan sikkert bli veldig gode med mer sukker i. Konsistensen er det ingenting aa si paa i hvertfall.
Aurela Skrevet 6. juni 2009 #2339 Skrevet 6. juni 2009 (endret) Frokost: Havregrøt med bær Mellom: Nektarin Noen dumle Juice Lunsj: Kjøttkaker og ovnsbakte potetbåter Middag: Havregrøt med bær Hvilke fantastisk kulinarisk dag! Endret 6. juni 2009 av Aurela
Chanel.No5 Skrevet 6. juni 2009 #2340 Skrevet 6. juni 2009 Noen dumle Åh, hadde helt glemt at disse eksisterte, garantert på handlelisten for innkjøpet til kos neste helg! Takk :gjeiper:
Fremhevede innlegg