venus_ Skrevet 29. mai 2009 Forfatter #2221 Skrevet 29. mai 2009 Hva er dommen? Hvilken smakte best av disse? Nå har jeg funnet disse sunne sjokoladene, og jeg prøvde den med mint, og den som heter rein kjærleik. Den med mint likte jeg veldig godt. Merket at den ikke påvirket blodsukkeret mitt i det hele tatt, og det liker jeg. (Har ikke diabetes, men er veldig følsom for blodsukkersvingninger, og det gjør meg til Mr. Hyde enkelte ganger) Rein kjærleik smakte godt det og, en helt streit mørk sjokolade. Det kjipe er at det er så dyrt. Tror jeg likte best den vanlige jeg. Elsker mintsjokolade ellers, men vet ikke hva det var med den der som gjorde at jeg likte den vanlige best. Kommer nok ikke til å kjøpe de igjen, men det pga prisen.
venus_ Skrevet 29. mai 2009 Forfatter #2222 Skrevet 29. mai 2009 - En kopp cappuccino. - En activia blåbær. - En skive ingers rugbrød med lett gulost og kaviar. - Tunfisk med tacosaus i speltlompe. - Tre pølser og to øl i parken.
Chanel.No5 Skrevet 29. mai 2009 #2223 Skrevet 29. mai 2009 men det pga prisen. Det er grunnen til at jeg ikke kommer til å kjøpe den i det hele tatt. En får mye god sjokolade for den prisen for å si det mildt :gjeiper:
Chanel.No5 Skrevet 29. mai 2009 #2224 Skrevet 29. mai 2009 - Tre pølser og to øl i parken. Mmmmmm..Sommeren er nærme nå
venus_ Skrevet 29. mai 2009 Forfatter #2225 Skrevet 29. mai 2009 Mmmmmm..Sommeren er nærme nå Jepp! Herlig
Gjest Gjest Skrevet 29. mai 2009 #2226 Skrevet 29. mai 2009 Frokost: 2 grove brødskiver, litt kaviar, 2 egg, litt honningmelon og et glass skummet melk Mellom: 1 glass eplejuice Lunsj: 1 grov brødskive med hvitost, 1 blåbæryoghurt, 1 glass skummet melk og to kopper kaffe Mellom: 1 banan Middag: burritos med kyllingkjøttdeig, salat, litt rømmedressing, 2 glass lettbrus (fredag i dag ) Kanskje noen druer til kvelds.
Gjest Squill Skrevet 29. mai 2009 #2227 Skrevet 29. mai 2009 Frokost: Ett grovt rundstykke med Norvegia Lunsj: En skogsbæryoghurt og et eple Mellommåltid: To riskaker med skinkeost Middag: Semulegrøt
Aurela Skrevet 29. mai 2009 #2228 Skrevet 29. mai 2009 (endret) Frokost: Havregrøt med bær Mellom: En halv nektarin (resten av den halve hadde blitt skadet i sekken ) Et halvt rundstykke med peanuttsmør Lunsj: Salat med f.eks. rå brokoli og fetaost Mellom: Halv banan (denne ble også skadet i sekken) En nekatrin Resten av rundstykke med peanuttsmør Litt melkesjokolade Sen middag: Wok med ris Etterpå: Enda mer sjokolade og en is.. Jaja, det er jo i det minste helg :gjeiper: Sniker inn et raskt spørsmål: siden jeg har funnet en måte å få havregrøten til å smake godt på uten sukker tenkte jeg at jeg kunne prøve en litt sunnere variant, altså med kruskakli (skrives det sånn?) i tillegg.. Men, hvorfor skal det egentlig være så bra/sunt? Endret 29. mai 2009 av Aurela
Aurela Skrevet 30. mai 2009 #2229 Skrevet 30. mai 2009 Lotte, siden du er så glad i søtsaker og sjokolade tenkte jeg at denne listen kunne være koselig lesing for deg. Det er en liste over de 20 sunneste matvarene, og sjokolade er faktisk en av dem
Gjest Gjest_Goji_* Skrevet 30. mai 2009 #2231 Skrevet 30. mai 2009 Frokost: Havregrøt med splenda, kanel og mandler. Vann. Mellom: 200g Freia Melkesjokolade med Daim, 100g Firkløver, 115g Ahlgrens biler og en 40g Smash-bar. * Lunsj: Kyllingsalat. Vann. Middag: Kalkunfilet, fullkornsris og en nydelig salat. Vann Kveldsmat: Mager kesam m/ mandler og frukt. * = Jeg jobber meg ut av en spiseforstyrrelse, også er det lørdag, men jeg har VELDIG dårlig samvittighet nå da selvom alt var planlagt..
venus_ Skrevet 30. mai 2009 Forfatter #2232 Skrevet 30. mai 2009 Sniker inn et raskt spørsmål: siden jeg har funnet en måte å få havregrøten til å smake godt på uten sukker tenkte jeg at jeg kunne prøve en litt sunnere variant, altså med kruskakli (skrives det sånn?) i tillegg.. Men, hvorfor skal det egentlig være så bra/sunt? Kruskakli inneholder 50g kostfiber per 100g. Kostfiber er veldig bra for fordøyelsen.
Sekretæren Skrevet 30. mai 2009 #2233 Skrevet 30. mai 2009 Frokost: Havregrøt med splenda, kanel og mandler. Vann. Mellom: 200g Freia Melkesjokolade med Daim, 100g Firkløver, 115g Ahlgrens biler og en 40g Smash-bar. * Lunsj: Kyllingsalat. Vann. Middag: Kalkunfilet, fullkornsris og en nydelig salat. Vann Kveldsmat: Mager kesam m/ mandler og frukt. * = Jeg jobber meg ut av en spiseforstyrrelse, også er det lørdag, men jeg har VELDIG dårlig samvittighet nå da selvom alt var planlagt.. Håper du koste deg litt for det? Lykke til med å bli bra!!
Gjest Gjest_Goji_* Skrevet 30. mai 2009 #2234 Skrevet 30. mai 2009 Ja, jeg koste meg asbolutt! Men det var ganske mye godteri og sjokolade, så jeg ble lit kvalm. Det er mange år siden jeg har spist godteri, og kommer abolutt ikke til å spise så store megnder igjen. :gjeiper: Hvor mye godteri/kos spiser dere fra fredag til søndag, og erstatter godteriet/koset den ordentlige maten eller spiser dere det i tillegg til mat? Takk for svar!
Sekretæren Skrevet 30. mai 2009 #2235 Skrevet 30. mai 2009 Hvor mye godteri/kos spiser dere fra fredag til søndag, og erstatter godteriet/koset den ordentlige maten eller spiser dere det i tillegg til mat? Takk for svar! Det kan være alt fra ingenting, til litt på både fredag, lørdag og søndag. Men ikke mengder, det begrenser seg selv, merker ta blodsukkeret reagerer negativt, høy puls og irritabel. Da er det best for meg selv og omgivelsene at jeg ikke spiser mye Derfor skulle jeg ønsker sjokoladprinsens sjokolade var billigere
Chanel.No5 Skrevet 30. mai 2009 #2236 Skrevet 30. mai 2009 Lotte, siden du er så glad i søtsaker og sjokolade tenkte jeg at denne listen kunne være koselig lesing for deg. Det er en liste over de 20 sunneste matvarene, og sjokolade er faktisk en av dem Snille deg som tenker på meg=) Sjokoladen min står nok på "den andre listen" også, men bryr jeg meg katten om.. Hehe
Chanel.No5 Skrevet 30. mai 2009 #2237 Skrevet 30. mai 2009 Jeg er glad det stod kaffe der Hehe, hadde du sluttet drikke det om den ikke var der? IKKE JEG :rødme:
Chanel.No5 Skrevet 30. mai 2009 #2238 Skrevet 30. mai 2009 * = Jeg jobber meg ut av en spiseforstyrrelse, også er det lørdag, men jeg har VELDIG dårlig samvittighet nå da selvom alt var planlagt.. Mmm. Kos deg, det er HELG og det skal nytes, trenger ikke unnskylde noe her inne, du ser nok at du ikke er den eneste her inne som ELSKER sjokolade og det søte liv, da meg ihvertfall
Gjest Frosk Skrevet 30. mai 2009 #2239 Skrevet 30. mai 2009 Hvor mye godteri/kos spiser dere fra fredag til søndag, og erstatter godteriet/koset den ordentlige maten eller spiser dere det i tillegg til mat? Takk for svar! Det varierer veldig! Jeg spiser i grunnen akkurat det jeg har lyst på, men lystene mine er som regel ganske sunne så dermed begrenser snopespisingen seg - og jeg spiser like gjerne snop eller chips en tirsdag som en lørdag. (Spiser aldri smågodt / gelégodis siden jeg unngår gelatin / E120 (vegetarianer) - men liker sjokolade!)
Gjest Frosk Skrevet 30. mai 2009 #2240 Skrevet 30. mai 2009 Lotte, siden du er så glad i søtsaker og sjokolade tenkte jeg at denne listen kunne være koselig lesing for deg. Det er en liste over de 20 sunneste matvarene, og sjokolade er faktisk en av dem Jeg legger (selvfølgelig ) merke til at alle disse matvarene er vegetariske (veganske, til og med)
Fremhevede innlegg