venus_ Skrevet 26. mai 2009 Forfatter #2141 Skrevet 26. mai 2009 (endret) - En cappuccino. - To grove banan- og blåbærmuffins. - En kopp grønn te. - En proteinshake og en ismocca. - En yoplait kokos. - To ryvita med hummus og tomat. - Omelett av 2 egg med cottage cheese, potet, paprika, løk og kalkuskinke og en skive fiberbrød. - To ruter 70%-sjokolade. Endret 26. mai 2009 av venus_
Chanel.No5 Skrevet 26. mai 2009 #2142 Skrevet 26. mai 2009 Kvelds: blir en stor kopp te Denne hadde mettet meg ja.. Hehe.. Ikke liker jeg te og hadde aldri klart å drukket ett måltid basert hovedsaelig på vann.. :gjeiper:
Pjukset Skrevet 26. mai 2009 #2143 Skrevet 26. mai 2009 Denne hadde mettet meg ja.. Hehe.. Ikke liker jeg te og hadde aldri klart å drukket ett måltid basert hovedsaelig på vann.. :gjeiper: Så bra at du slipper å spise/drikke det jeg gjør da. Forøvrig spiste jeg middag kl 1945, så jeg tror vel heller tekoppen kan kalles et mellommåltid. Kom igjen, skriv hva du spiser, så kan jeg pirke litt..
Chanel.No5 Skrevet 26. mai 2009 #2144 Skrevet 26. mai 2009 VENUS: Denne dagen falt meg fullstendig i smak.. Mmmmm.. Virkelig god mat!
Chanel.No5 Skrevet 26. mai 2009 #2145 Skrevet 26. mai 2009 Så bra at du slipper å spise/drikke det jeg gjør da. Forøvrig spiste jeg middag kl 1945, så jeg tror vel heller tekoppen kan kalles et mellommåltid. Kom igjen, skriv hva du spiser, så kan jeg pirke litt.. Bare tuller med deg, jeg mener ALDRI noe vondt om hva andre spiser/drikker, glad vi alle er forskjellige sånn at vi kan hente inspirasjon av hverandre! Gidder ikke liste opp hele dagen, tro meg, du hadde kunne pirket det blå i trynet og vet hva du hadde sagt - masse sukker.. Hehe :gjeiper: Sitter nå og spiser 3 miniflutes (lyse! stekte minibaguetter, hatting sine, mmmm ) med hvit -og brunost på(hver for seg vel å merke) smør under hvitosten og ett glass med saft (uten tilsatt sukker! Tenk det!)
Pjukset Skrevet 26. mai 2009 #2146 Skrevet 26. mai 2009 Sitter nå og spiser 3 miniflutes (lyse! stekte minibaguetter, hatting sine, mmmm ) med hvit -og brunost på(hver for seg vel å merke) smør under hvitosten og ett glass med saft (uten tilsatt sukker! Tenk det!) Fysj og fysj så mye karbohydrater! Og sukkerfri saft inneholder ofte skjult sukker evnt aspartam. FY DEG lotte, du må ta vare på kroppen din!
Chanel.No5 Skrevet 26. mai 2009 #2147 Skrevet 26. mai 2009 (endret) Fysj og fysj så mye karbohydrater! Og sukkerfri saft inneholder ofte skjult sukker evnt aspartam. FY DEG lotte, du må ta vare på kroppen din! Spiser bare mat jeg liker og det vil jeg alltid gjøre så lenge kroppen fungerer og energien er der den skal=) Vet at jeg ikke spiser etter oppskriften "sunne" matvarer, men jeg spiser nå slik jeg spiser og fungerer bra for meg=) Saften inneholder faktisk ikke noe tilsetningsgreier, men smaker litt tammere enn vanlig saft da, men det går helt oki=) Skal i tillegg ha meg en liten sjokolade nå strax, så det blir ikke bedre Pjusket Endret 26. mai 2009 av Lotte27
Essie_ Skrevet 26. mai 2009 #2148 Skrevet 26. mai 2009 - Fire knekkebrød med kremost og tomat - To lomper med smør, sukker og kanel - Poteter, gulrøtter og fiskeboller i hvit saus Må nok lage meg noe godt til kvelds. Er sulten!
Gjest Shelob Skrevet 26. mai 2009 #2149 Skrevet 26. mai 2009 TIRSDAG: havregrøt m/frø 1 eple 1 dl cultura 30 g frø/musli 100 g kesam mager 1 banan 1 gulrot salat av bønner, mais, agurk, tomat, rødløk, 1 kyllingbryst og 1 stor potet. 1 eple 1 rugbrødskive 1 egg 1 tomat 1 ts majones 2 porsjoner kjempegod middag med ovnsbakt laks, potetsalat og grønn salat. 3 smågodter. Nå vurderer jeg et 1/2 glass hvitvin
*Numi* Skrevet 26. mai 2009 #2150 Skrevet 26. mai 2009 Frokost: 2 havrebrødskiver med banan. 1 glass lettmelk. Lunsj: Ost- og skinkesalat på Café Sara. Middag: 1 baguett med jordbærsyltetøy. 1 colaboks Føles mye mer enn det er (dvs jeg var vel ikke så sulten i dag), sikkert, men shit happens. :gjeiper:
venus_ Skrevet 26. mai 2009 Forfatter #2151 Skrevet 26. mai 2009 - En cappuccino. - To grove banan- og blåbærmuffins. - En kopp grønn te. - En proteinshake og en ismocca. - En yoplait kokos. - To ryvita med hummus og tomat. - Omelett av 2 egg med cottage cheese, potet, paprika, løk og kalkuskinke og en skive fiberbrød. - To ruter 70%-sjokolade. + - en minisjokoladekake, lagd etter denne oppskriften med litt mager vaniljekesam på. - Tre ryvita med hummus og tomat. - Et glass skummet melk.
Pjukset Skrevet 26. mai 2009 #2152 Skrevet 26. mai 2009 Spiser bare mat jeg liker og det vil jeg alltid gjøre så lenge kroppen fungerer og energien er der den skal=) Vet at jeg ikke spiser etter oppskriften "sunne" matvarer, men jeg spiser nå slik jeg spiser og fungerer bra for meg=) Saften inneholder faktisk ikke noe tilsetningsgreier, men smaker litt tammere enn vanlig saft da, men det går helt oki=) Skal i tillegg ha meg en liten sjokolade nå strax, så det blir ikke bedre Pjusket Du vet vel strengt tatt ikke hvordan kroppen din innvendig reagerer på dritmat, selv om du er aldri så energisk
Gjest Squill Skrevet 27. mai 2009 #2153 Skrevet 27. mai 2009 Tirsdag: Frokost: To miniflutes med leverpostei og norvegia Lunsj: En miniflute med leverpostet og en skogsbæryoughurt Mellom: En banan Middag: En porsjon semuljegrøt med smøt, kanel og sukker, saft å drikke Kvelds: To knekkebrød med skinkeost
missLynch Skrevet 27. mai 2009 #2154 Skrevet 27. mai 2009 Frokost: 1 skive Vita- brød m salami. Te, juice. Kaffe. Lunch: 2 skiver Vita-brød m leverpostei. 3 biter sjokolade. Te. Mellommåltid: en neve saltstenger. Eple. Middag: Kylling Tikka Masala, ris og salat. Blir vel mer utover kvelden...
venus_ Skrevet 27. mai 2009 Forfatter #2155 Skrevet 27. mai 2009 - En cappuccino - To ryvita rug med hummus og tomatskiver. Et lite glass skummet melk. - Yoplait blåbær med havregryn og kruskakli. - En ismocca. Noen cashew. - En speltlompe. Et glass biola blåbær. - En grov banan- og blåbærmuffins. Et glass appelsinjuice. - En proteinbar med kokossmak. - En kalkunløvbiff med potet- og rotmos (av lapskausblanding).
Chanel.No5 Skrevet 27. mai 2009 #2156 Skrevet 27. mai 2009 Du vet vel strengt tatt ikke hvordan kroppen din innvendig reagerer på dritmat, selv om du er aldri så energisk Vel, er nå 27 og har spist slik så lenge jeg kan huske og lever etter "if it ain`t broken, why fix it?" Får si den tid, den sorg om jeg sakte men sikkert tar livet av kroppen min innvendig, men spiser normal norsk kost, litt mindre salt enn normale(tåler dårlig salt og krydder, sterk mat generelt), men kanskje veier det opp med litt ekstra sukker :gjeiper:
Pjukset Skrevet 27. mai 2009 #2157 Skrevet 27. mai 2009 Vel, er nå 27 og har spist slik så lenge jeg kan huske og lever etter "if it ain`t broken, why fix it?" Får si den tid, den sorg om jeg sakte men sikkert tar livet av kroppen min innvendig, men spiser normal norsk kost, litt mindre salt enn normale(tåler dårlig salt og krydder, sterk mat generelt), men kanskje veier det opp med litt ekstra sukker :gjeiper: Jeg kan ikke kommentere kostholdet ditt, fordi du skriver aldri hva du spiser. Men et karbo/fettrikt kosthold(av den feil sorten) knyttes opp mot alvorlige sykdommer som bl.a alzheimer og kreft, så selv om man ser aldri så sunn ut på utsiden og føler seg flott, så betyr det ikke at det er bra å spise usunt. Fanatisme er ikke bra den ene eller andre veien, men siden du er så flink til å kommentere andre sitt kosthold, så bør du kanskje se på ditt eget først
Sekretæren Skrevet 27. mai 2009 #2158 Skrevet 27. mai 2009 (endret) Frokost: 1 bolle Axa Frukt musli 1 kokt egg masse vann 3 espresso Etter trening: Proteinshake Masse vann Underveis på tur: Proteinbar Vann 1/2 liter eplejuice Hjem fra tur: 1/2 proteinbar Vann Middag, skrubbsulten: Eggerøre av 3 egg 100 gram cottage cheese Foreløpig min favorittsalat/pålegg-greie Vann 2 espresso Edit: Vrang link Endret 27. mai 2009 av Miss Shorty
Chanel.No5 Skrevet 27. mai 2009 #2159 Skrevet 27. mai 2009 - En proteinbar med kokossmak. Tro meg, elsker alt søtt, men var denne god? Fikk bare litt følelse av at dette kunne bli litt for kvalmsøtt? Da spesielt om det var "sjokolade" rundt eller involvert i baren.. Hvilken type er det?
Chanel.No5 Skrevet 27. mai 2009 #2160 Skrevet 27. mai 2009 Jeg kan ikke kommentere kostholdet ditt, fordi du skriver aldri hva du spiser. Men et karbo/fettrikt kosthold(av den feil sorten) knyttes opp mot alvorlige sykdommer som bl.a alzheimer og kreft, så selv om man ser aldri så sunn ut på utsiden og føler seg flott, så betyr det ikke at det er bra å spise usunt. Fanatisme er ikke bra den ene eller andre veien, men siden du er så flink til å kommentere andre sitt kosthold, så bør du kanskje se på ditt eget først Synes ikke kommentarene mine er annet enn evt. tips osv, med mindre noen har skrevet at de kun har spist en drue i løpet av en dag, da kan det være jeg er litt røffere. Jeg føler jeg spiser normalt når jeg ser hva som listes opp her inne og har ALDRI påstått at mitt kosthold er noe tilnærmet perfekt, snarere tverdt i mot. Men jeg spiser mat som kroppen min trenger og det jeg ikke spiser av nødvendige næringsstoffer får jeg via omega 3,6,9 og evt. multivitaminer.
Fremhevede innlegg