Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

- En cappuccino.

- To grove banan- og blåbærmuffins.

- En kopp grønn te.

- En proteinshake og en ismocca.

- En yoplait kokos.

- To ryvita med hummus og tomat.

- Omelett av 2 egg med cottage cheese, potet, paprika, løk og kalkuskinke og en skive fiberbrød.

- To ruter 70%-sjokolade.

Endret av venus_
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kvelds: blir en stor kopp te

Denne hadde mettet meg ja.. :spise: Hehe..

Ikke liker jeg te og hadde aldri klart å drukket ett måltid basert hovedsaelig på vann.. :gjeiper:

Skrevet
Denne hadde mettet meg ja.. :spise: Hehe..

Ikke liker jeg te og hadde aldri klart å drukket ett måltid basert hovedsaelig på vann.. :gjeiper:

Så bra at du slipper å spise/drikke det jeg gjør da. Forøvrig spiste jeg middag kl 1945, så jeg tror vel heller tekoppen kan kalles et mellommåltid. Kom igjen, skriv hva du spiser, så kan jeg pirke litt..:lur:

Skrevet

VENUS: Denne dagen falt meg fullstendig i smak.. Mmmmm.. Virkelig god mat! :spise:

Skrevet
Så bra at du slipper å spise/drikke det jeg gjør da. Forøvrig spiste jeg middag kl 1945, så jeg tror vel heller tekoppen kan kalles et mellommåltid. Kom igjen, skriv hva du spiser, så kan jeg pirke litt..:lur:

Bare tuller med deg, jeg mener ALDRI noe vondt om hva andre spiser/drikker, glad vi alle er forskjellige sånn at vi kan hente inspirasjon av hverandre!

Gidder ikke liste opp hele dagen, tro meg, du hadde kunne pirket det blå i trynet og vet hva du hadde sagt - masse sukker.. Hehe :gjeiper:

Sitter nå og spiser 3 miniflutes (lyse! stekte minibaguetter, hatting sine, mmmm :spise: ) med hvit -og brunost på(hver for seg vel å merke) smør under hvitosten og ett glass med saft (uten tilsatt sukker! Tenk det!)

Skrevet
Sitter nå og spiser 3 miniflutes (lyse! stekte minibaguetter, hatting sine, mmmm :spise: ) med hvit -og brunost på(hver for seg vel å merke) smør under hvitosten og ett glass med saft (uten tilsatt sukker! Tenk det!)

Fysj og fysj så mye karbohydrater! Og sukkerfri saft inneholder ofte skjult sukker evnt aspartam. FY DEG lotte, du må ta vare på kroppen din! :skratte:

Skrevet (endret)
Fysj og fysj så mye karbohydrater! Og sukkerfri saft inneholder ofte skjult sukker evnt aspartam. FY DEG lotte, du må ta vare på kroppen din! :skratte:

:jepp:

Spiser bare mat jeg liker og det vil jeg alltid gjøre så lenge kroppen fungerer og energien er der den skal=)

Vet at jeg ikke spiser etter oppskriften "sunne" matvarer, men jeg spiser nå slik jeg spiser og fungerer bra for meg=)

Saften inneholder faktisk ikke noe tilsetningsgreier, men smaker litt tammere enn vanlig saft da, men det går helt oki=) Skal i tillegg ha meg en liten sjokolade nå strax, så det blir ikke bedre Pjusket :fnise:

Endret av Lotte27
Skrevet

- Fire knekkebrød med kremost og tomat

- To lomper med smør, sukker og kanel

- Poteter, gulrøtter og fiskeboller i hvit saus

Må nok lage meg noe godt til kvelds. Er sulten!

Gjest Shelob
Skrevet

TIRSDAG:

havregrøt m/frø

1 eple

1 dl cultura

30 g frø/musli

100 g kesam mager

1 banan

1 gulrot

salat av bønner, mais, agurk, tomat, rødløk, 1 kyllingbryst og 1 stor potet.

1 eple

1 rugbrødskive

1 egg

1 tomat

1 ts majones

2 porsjoner kjempegod middag med ovnsbakt laks, potetsalat og grønn salat.

3 smågodter.

Nå vurderer jeg et 1/2 glass hvitvin :)

Skrevet

Frokost:

2 havrebrødskiver med banan.

1 glass lettmelk.

Lunsj:

Ost- og skinkesalat på Café Sara.

Middag:

1 baguett med jordbærsyltetøy.

1 colaboks

Føles mye mer enn det er (dvs jeg var vel ikke så sulten i dag), sikkert, men shit happens. :gjeiper:

Skrevet
- En cappuccino.

- To grove banan- og blåbærmuffins.

- En kopp grønn te.

- En proteinshake og en ismocca.

- En yoplait kokos.

- To ryvita med hummus og tomat.

- Omelett av 2 egg med cottage cheese, potet, paprika, løk og kalkuskinke og en skive fiberbrød.

- To ruter 70%-sjokolade.

+

- en minisjokoladekake, lagd etter denne oppskriften med litt mager vaniljekesam på.

- Tre ryvita med hummus og tomat.

- Et glass skummet melk.

Skrevet
:jepp:

Spiser bare mat jeg liker og det vil jeg alltid gjøre så lenge kroppen fungerer og energien er der den skal=)

Vet at jeg ikke spiser etter oppskriften "sunne" matvarer, men jeg spiser nå slik jeg spiser og fungerer bra for meg=)

Saften inneholder faktisk ikke noe tilsetningsgreier, men smaker litt tammere enn vanlig saft da, men det går helt oki=) Skal i tillegg ha meg en liten sjokolade nå strax, så det blir ikke bedre Pjusket :fnise:

Du vet vel strengt tatt ikke hvordan kroppen din innvendig reagerer på dritmat, selv om du er aldri så energisk ;)

Gjest Squill
Skrevet

Tirsdag:

Frokost: To miniflutes med leverpostei og norvegia

Lunsj: En miniflute med leverpostet og en skogsbæryoughurt

Mellom: En banan

Middag: En porsjon semuljegrøt med smøt, kanel og sukker, saft å drikke

Kvelds: To knekkebrød med skinkeost

Skrevet

Frokost: 1 skive Vita- brød m salami. Te, juice. Kaffe.

Lunch: 2 skiver Vita-brød m leverpostei. 3 biter sjokolade. Te.

Mellommåltid: en neve saltstenger. Eple.

Middag: Kylling Tikka Masala, ris og salat.

Blir vel mer utover kvelden... :enig:

Skrevet

- En cappuccino

- To ryvita rug med hummus og tomatskiver. Et lite glass skummet melk.

- Yoplait blåbær med havregryn og kruskakli.

- En ismocca. Noen cashew.

- En speltlompe. Et glass biola blåbær.

- En grov banan- og blåbærmuffins. Et glass appelsinjuice.

- En proteinbar med kokossmak.

- En kalkunløvbiff med potet- og rotmos (av lapskausblanding).

Skrevet
Du vet vel strengt tatt ikke hvordan kroppen din innvendig reagerer på dritmat, selv om du er aldri så energisk ;)

Vel, er nå 27 og har spist slik så lenge jeg kan huske og lever etter "if it ain`t broken, why fix it?"

Får si den tid, den sorg om jeg sakte men sikkert tar livet av kroppen min innvendig, men spiser normal norsk kost, litt mindre salt enn normale(tåler dårlig salt og krydder, sterk mat generelt), men kanskje veier det opp med litt ekstra sukker :gjeiper:

Skrevet
Vel, er nå 27 og har spist slik så lenge jeg kan huske og lever etter "if it ain`t broken, why fix it?"

Får si den tid, den sorg om jeg sakte men sikkert tar livet av kroppen min innvendig, men spiser normal norsk kost, litt mindre salt enn normale(tåler dårlig salt og krydder, sterk mat generelt), men kanskje veier det opp med litt ekstra sukker :gjeiper:

Jeg kan ikke kommentere kostholdet ditt, fordi du skriver aldri hva du spiser. Men et karbo/fettrikt kosthold(av den feil sorten) knyttes opp mot alvorlige sykdommer som bl.a alzheimer og kreft, så selv om man ser aldri så sunn ut på utsiden og føler seg flott, så betyr det ikke at det er bra å spise usunt.

Fanatisme er ikke bra den ene eller andre veien, men siden du er så flink til å kommentere andre sitt kosthold, så bør du kanskje se på ditt eget først ;)

Skrevet
- En proteinbar med kokossmak.

Tro meg, elsker alt søtt, men var denne god? Fikk bare litt følelse av at dette kunne bli litt for kvalmsøtt? Da spesielt om det var "sjokolade" rundt eller involvert i baren.. Hvilken type er det?

Skrevet
Jeg kan ikke kommentere kostholdet ditt, fordi du skriver aldri hva du spiser. Men et karbo/fettrikt kosthold(av den feil sorten) knyttes opp mot alvorlige sykdommer som bl.a alzheimer og kreft, så selv om man ser aldri så sunn ut på utsiden og føler seg flott, så betyr det ikke at det er bra å spise usunt.

Fanatisme er ikke bra den ene eller andre veien, men siden du er så flink til å kommentere andre sitt kosthold, så bør du kanskje se på ditt eget først ;)

Synes ikke kommentarene mine er annet enn evt. tips osv, med mindre noen har skrevet at de kun har spist en drue i løpet av en dag, da kan det være jeg er litt røffere. Jeg føler jeg spiser normalt når jeg ser hva som listes opp her inne og har ALDRI påstått at mitt kosthold er noe tilnærmet perfekt, snarere tverdt i mot. Men jeg spiser mat som kroppen min trenger og det jeg ikke spiser av nødvendige næringsstoffer får jeg via omega 3,6,9 og evt. multivitaminer.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...