Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2009 #2041 Skrevet 20. mai 2009 Ostegratinerte grønnsaker med brød til? åh, jg leste ikke den ideen før jeg hadde spist.... det ble visst TRE ostesmørbrød på meg denne gangen *pupe* men det får ikke gjenta seg ^^,
Gjest Mea Culpa Skrevet 20. mai 2009 #2042 Skrevet 20. mai 2009 åh, jg leste ikke den ideen før jeg hadde spist.... det ble visst TRE ostesmørbrød på meg denne gangen *pupe* men det får ikke gjenta seg ^^, Ostesmørbrød er jo enkelt og godt da. Tre er da ikke saa mye!
Chanel.No5 Skrevet 20. mai 2009 #2043 Skrevet 20. mai 2009 åh, jg leste ikke den ideen før jeg hadde spist.... det ble visst TRE ostesmørbrød på meg denne gangen *pupe* men det får ikke gjenta seg ^^, Puh, akkurat trøkket i meg 4 mini flutes rundstykker og en STOR Cispo.. Slå den du!! Hehe
Pjukset Skrevet 20. mai 2009 #2044 Skrevet 20. mai 2009 Hvorfor ikke spise vanlig sjokolade? Fordi jeg ikke skal spise sukker. I Bergen har jeg sett det i absolutt alle dagligvareforretninger.. Om ikke det er en spesiell type du søker da.. Bor ikke du i Oslo? Jeg har sett det i de fleste butikker. Om det ikke er en spesiell type du skal ha. Finnes det virkelig 100% sukkerfri sjokolade i vanlige dagligvarer? Det har jeg til gode å se, uansett by. Ikke tilsatt sukker trenger ikke bety at den er sukkerfri.
venus_ Skrevet 20. mai 2009 Forfatter #2045 Skrevet 20. mai 2009 (endret) Fordi jeg ikke skal spise sukker. Finnes det virkelig 100% sukkerfri sjokolade i vanlige dagligvarer? Det har jeg til gode å se, uansett by. Ikke tilsatt sukker trenger ikke bety at den er sukkerfri. Er ikke den fra Anton Berg har helt sukkerfri? Jeg er ikke helt sikker, men vet at en del som er på ketolyse-kuren spiser den. Endret 20. mai 2009 av venus_
Pjukset Skrevet 20. mai 2009 #2046 Skrevet 20. mai 2009 (endret) Er ikke den fra Anton Berg har helt sukkerfri? Jeg er ikke helt sikker, men vet at en del som er på ketolyse-kuren spiser den. Jeg aner ikke, jeg skal sjekke neste gang jeg er på butikken Isåfall blir jeg sint på meg selv som har gått glipp av det Endret 20. mai 2009 av Pjukset
Gjest Gjest_pia_* Skrevet 20. mai 2009 #2047 Skrevet 20. mai 2009 idag har jeg spist myye.hehe. frokost: 2 knekkebrød med ost mellom m: et eple lunsj: 1 knekkebørd med tunfisk og et med leverpostei middag: kyllingsalat mellom m: 1 eple kveldsmat : 2 knekkebrød uten pålegg + en halv kurv med jordbær ... spiiis deg slank ) beste tipset som finnes på jord: spis sunt og tren!!.
venus_ Skrevet 20. mai 2009 Forfatter #2048 Skrevet 20. mai 2009 Jeg aner ikke, jeg skal sjekke neste gang jeg er på butikken Isåfall blir jeg sint på meg selv som har gått glipp av det Den fra sjokoladeprinsen er i hvert fall helt uten sukker. Har hørt rykter om at den skal komme på rema etterhvert
Pjukset Skrevet 20. mai 2009 #2049 Skrevet 20. mai 2009 Den fra sjokoladeprinsen er i hvert fall helt uten sukker. Har hørt rykter om at den skal komme på rema etterhvert Finnes det en prins laget av sjokolade? HaN skal jeg gifte meg med
venus_ Skrevet 20. mai 2009 Forfatter #2050 Skrevet 20. mai 2009 Finnes det en prins laget av sjokolade? HaN skal jeg gifte meg med Du hadde i hvert fall fått hard konkurranse fra meg
Gjest Mea Culpa Skrevet 20. mai 2009 #2051 Skrevet 20. mai 2009 Vafler er jo nam da! Gjett hva jeg fikk lyst paa naa ... I DAG M1: Salat av kylling, en skive bacon, tomat, agurk og isbergsalat. M2: En berlinerbolle(eller doughnut som de kalles) med syltetøy. M3: Tunfisk, brokkoli, tomat, egg og vaarløk. M4: En liten boks makrell i tomat. M5: Eple. M6: Kyllingcurry med kokos, sjampinjong, hvitkaal, gulrot og cashews. Hjemmelaget for en gangs skyld. Det var forresten utrolig godt! M7: Banan. Tror ikke magen likte det gitt ... M8: To skiver hjemmelaget gf brød(ugh ...) med masse melkefri margarin. En bit 70% sjokkis. Og saa har jeg drukket masse rooibos te og vann.
Chanel.No5 Skrevet 21. mai 2009 #2052 Skrevet 21. mai 2009 (endret) Fordi jeg ikke skal spise sukker. Finnes det virkelig 100% sukkerfri sjokolade i vanlige dagligvarer? Det har jeg til gode å se, uansett by. Ikke tilsatt sukker trenger ikke bety at den er sukkerfri. Jeg har sett det i alle dagligvareforretninger ja.. Ligger sammen med den vanlige sjokoladen, med til og med Rema 1000 har forskjellige typer. Ikke smakt selv, borsett fra en fra Anton Berg (kostet bare 8 kr på Rema), mørk type, kjøpte feil en gang, men smakte egentlig ganske greit.. Endret 21. mai 2009 av Lotte27
Chanel.No5 Skrevet 21. mai 2009 #2053 Skrevet 21. mai 2009 (endret) trenger komentarer til dette:-) frokost: 1 tykk skive med philadelphia light og 1 glass lett melk lunch: 3 tykke skiver med pålegg mellom: 1 frukt middag: 3 poteter, 1 kotelett, 1 dl saus, og grønsaker kveldsmat: 2 tykke skiver med pålegg pluss masse vann er 18 år forresten og 163 høy, Ser normalt ut dette(nå tar jeg bare i betraktning hva du spiser og ikke vekt, høyde osv. Er ei heller noe eneringsfysiolog). Om maten du spiser gir deg den enerien du trenger i løpet av en dag er det jo ett godt kosthold for deg. Noe frukt også til frokosten kanskje? Endret 21. mai 2009 av Lotte27
venus_ Skrevet 21. mai 2009 Forfatter #2054 Skrevet 21. mai 2009 - En kopp cappuccino. - En skive ingers rugbrød med eggesalat. - Ismocca - Pastasalat med kylling og karri. - En banan og en iskaffe lett. - Smoothie.
Pjukset Skrevet 21. mai 2009 #2055 Skrevet 21. mai 2009 Frokost: 3 små knekkebrød med hummus. Tran+vitaminer Lunch: omelett av 4 egg Middag: quinoa med curry, gulrot og løk Kvelds: 3 knekkebrød med hummus 2 store kopper te
Gjest Mea Culpa Skrevet 21. mai 2009 #2056 Skrevet 21. mai 2009 (endret) I DAG M1: Ett eple og ett kokt egg. M2: Salat med tomat, agurk, isberg, noe kjøttgreier og en skive bacon. + litt av lunsjomeletten. M3: 1/2 omelett med bacon, tomat og vaarløk. En porsjon curly fries med ketchup. M4: Red thai kylling curry med sjampinjong, gulrot, vaarløk, cashews og kokos. Har vaert god og mett i dag. Endret 21. mai 2009 av Mea Culpa
Chanel.No5 Skrevet 21. mai 2009 #2057 Skrevet 21. mai 2009 Du hadde i hvert fall fått hard konkurranse fra meg ME TOO!! :gjeiper:
Chanel.No5 Skrevet 21. mai 2009 #2058 Skrevet 21. mai 2009 Har vaert god og mett i dag. Spist ferre måltider ser jeg. Funker dette bedre??
Gjest Mea Culpa Skrevet 21. mai 2009 #2059 Skrevet 21. mai 2009 (endret) Spist ferre måltider ser jeg. Funker dette bedre?? Det har jeg forsaavidt, men det var ikke bevisst. Har endret litt paa kostholdet, mer protein/fett og mindre karbohydrat, og det virker som om det hjelper. Endret 21. mai 2009 av Mea Culpa
Chanel.No5 Skrevet 21. mai 2009 #2060 Skrevet 21. mai 2009 Det har jeg forsaavidt, men det var ikke bevisst. Har endret litt paa kostholdet, mer protein/fett og mindre karbohydrat, og det virker som om det hjelper. Skjønner.. Åh, er så glad jeg ikke trenger kutte ned på karbohydrater, er bare garantert det jeg spiser mest av og jeg tåler det fint sålangt =) Ikke bare i form av sukker selvfølgelig, da hadde magen gitt beskjed, men generelt er kosten min stort sett karbohydratRIK :gjeiper:
Fremhevede innlegg