Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

åh, jg leste ikke den ideen før jeg hadde spist.... det ble visst TRE ostesmørbrød på meg denne gangen *pupe* men det får ikke gjenta seg ^^,

Videoannonse
Annonse
Gjest Mea Culpa
Skrevet
åh, jg leste ikke den ideen før jeg hadde spist.... det ble visst TRE ostesmørbrød på meg denne gangen *pupe* men det får ikke gjenta seg ^^,

Ostesmørbrød er jo enkelt og godt da. :) Tre er da ikke saa mye!

Skrevet

Puh, akkurat trøkket i meg 4 mini flutes rundstykker og en STOR Cispo.. Slå den du!! Hehe

Skrevet
Hvorfor ikke spise vanlig sjokolade?

Fordi jeg ikke skal spise sukker.

I Bergen har jeg sett det i absolutt alle dagligvareforretninger.. Om ikke det er en spesiell type du søker da..

Bor ikke du i Oslo? Jeg har sett det i de fleste butikker. Om det ikke er en spesiell type du skal ha.

Finnes det virkelig 100% sukkerfri sjokolade i vanlige dagligvarer? Det har jeg til gode å se, uansett by. Ikke tilsatt sukker trenger ikke bety at den er sukkerfri.

Skrevet (endret)

Finnes det virkelig 100% sukkerfri sjokolade i vanlige dagligvarer? Det har jeg til gode å se, uansett by. Ikke tilsatt sukker trenger ikke bety at den er sukkerfri.

Er ikke den fra Anton Berg har helt sukkerfri? Jeg er ikke helt sikker, men vet at en del som er på ketolyse-kuren spiser den.

Endret av venus_
Skrevet (endret)
Er ikke den fra Anton Berg har helt sukkerfri? Jeg er ikke helt sikker, men vet at en del som er på ketolyse-kuren spiser den.

Jeg aner ikke, jeg skal sjekke neste gang jeg er på butikken :)

Isåfall blir jeg sint på meg selv som har gått glipp av det :ler:

Endret av Pjukset
Gjest Gjest_pia_*
Skrevet

idag har jeg spist myye.hehe.

frokost: 2 knekkebrød med ost

mellom m: et eple

lunsj: 1 knekkebørd med tunfisk og et med leverpostei

middag: kyllingsalat

mellom m: 1 eple

kveldsmat : 2 knekkebrød uten pålegg + en halv kurv med jordbær ...

spiiis deg slank :)) beste tipset som finnes på jord: spis sunt og tren!!.

Skrevet
Jeg aner ikke, jeg skal sjekke neste gang jeg er på butikken :)

Isåfall blir jeg sint på meg selv som har gått glipp av det :ler:

Den fra sjokoladeprinsen er i hvert fall helt uten sukker. Har hørt rykter om at den skal komme på rema etterhvert :)

Skrevet
Den fra sjokoladeprinsen er i hvert fall helt uten sukker. Har hørt rykter om at den skal komme på rema etterhvert :)

Finnes det en prins laget av sjokolade? HaN skal jeg gifte meg med :lur:

Skrevet
Finnes det en prins laget av sjokolade? HaN skal jeg gifte meg med :lur:

Du hadde i hvert fall fått hard konkurranse fra meg :lur:

Gjest Mea Culpa
Skrevet
:spise:

Vafler er jo nam da! Gjett hva jeg fikk lyst paa naa ...:ler:

I DAG

M1:

Salat av kylling, en skive bacon, tomat, agurk og isbergsalat.

M2:

En berlinerbolle(eller doughnut som de kalles) med syltetøy.

M3:

Tunfisk, brokkoli, tomat, egg og vaarløk.

M4:

En liten boks makrell i tomat.

M5:

Eple.

M6:

Kyllingcurry med kokos, sjampinjong, hvitkaal, gulrot og cashews. Hjemmelaget for en gangs skyld. :fnise: Det var forresten utrolig godt!

M7:

Banan. Tror ikke magen likte det gitt ...

M8:

To skiver hjemmelaget gf brød(ugh ...) med masse melkefri margarin. En bit 70% sjokkis.

Og saa har jeg drukket masse rooibos te og vann.:)

Skrevet (endret)

Jeg har sett det i alle dagligvareforretninger ja.. Ligger sammen med den vanlige sjokoladen, med til og med Rema 1000 har forskjellige typer. Ikke smakt selv, borsett fra en fra Anton Berg (kostet bare 8 kr på Rema), mørk type, kjøpte feil en gang, men smakte egentlig ganske greit..

Endret av Lotte27
Skrevet (endret)
trenger komentarer til dette:-)

frokost: 1 tykk skive med philadelphia light og 1 glass lett melk

lunch: 3 tykke skiver med pålegg

mellom: 1 frukt

middag: 3 poteter, 1 kotelett, 1 dl saus, og grønsaker

kveldsmat: 2 tykke skiver med pålegg

pluss masse vann

er 18 år forresten og 163 høy,

Ser normalt ut dette(nå tar jeg bare i betraktning hva du spiser og ikke vekt, høyde osv. Er ei heller noe eneringsfysiolog).

Om maten du spiser gir deg den enerien du trenger i løpet av en dag er det jo ett godt kosthold for deg. Noe frukt også til frokosten kanskje?

Endret av Lotte27
Skrevet

- En kopp cappuccino.

- En skive ingers rugbrød med eggesalat.

- Ismocca

- Pastasalat med kylling og karri.

- En banan og en iskaffe lett.

- Smoothie.

Skrevet

Frokost: 3 små knekkebrød med hummus. Tran+vitaminer

Lunch: omelett av 4 egg

Middag: quinoa med curry, gulrot og løk

Kvelds: 3 knekkebrød med hummus

2 store kopper te

Gjest Mea Culpa
Skrevet (endret)

I DAG

M1:

Ett eple og ett kokt egg.

M2:

Salat med tomat, agurk, isberg, noe kjøttgreier og en skive bacon. + litt av lunsjomeletten. :fnise:

M3:

1/2 omelett med bacon, tomat og vaarløk. En porsjon curly fries med ketchup.

M4:

Red thai kylling curry med sjampinjong, gulrot, vaarløk, cashews og kokos.

Har vaert god og mett i dag. :)

Endret av Mea Culpa
Skrevet
Du hadde i hvert fall fått hard konkurranse fra meg :lur:

ME TOO!! :gjeiper:

Skrevet
Har vaert god og mett i dag. :)

Spist ferre måltider ser jeg. Funker dette bedre??

Gjest Mea Culpa
Skrevet (endret)
Spist ferre måltider ser jeg. Funker dette bedre??

Det har jeg forsaavidt, men det var ikke bevisst. Har endret litt paa kostholdet, mer protein/fett og mindre karbohydrat, og det virker som om det hjelper. :)

Endret av Mea Culpa
Skrevet
Det har jeg forsaavidt, men det var ikke bevisst. Har endret litt paa kostholdet, mer protein/fett og mindre karbohydrat, og det virker som om det hjelper. :)

Skjønner.. Åh, er så glad jeg ikke trenger kutte ned på karbohydrater, er bare garantert det jeg spiser mest av og jeg tåler det fint sålangt =) Ikke bare i form av sukker selvfølgelig, da hadde magen gitt beskjed, men generelt er kosten min stort sett karbohydratRIK :gjeiper:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...