Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Er denne geleen god cotra vanlig gele?

Bedre enn jeg trodde, men den smakte litt kunstig. Blandet en liten del av geleen med vaniljekesam før den hadde stivnet, og det ble veldig godt :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
I dag har jeg spist mye rart!!!!

Hm, spist ost og kjeks+yougert! Nudler+kebab fra i går (kyllingkebab)

Tomater og oliven!!! Rød sterk linsesuppe+loff!!! Lammesteikrester+ris og litt salat!

PS!Har ikke vondt i magen;)

Så bra magen tåler denne dagen da=) Mye forskjellig her, min mage hadde gått bananas allerede ved ditt andre måltid! Misunner deg her.. Skal ihertfall ikke anbefale variasjon i kostholdet ditt :fnise: Masse god og næringsrik mat her ihverrtfall!!

Endret av Lotte27
Skrevet
Bedre enn jeg trodde, men den smakte litt kunstig. Blandet en liten del av geleen med vaniljekesam før den hadde stivnet, og det ble veldig godt :)

Skjønner.. Er vaniljesausen du har over også fra Heistad?

Skrevet
Kunne aldri hatt så mye sjokolade liggende her, ikke engang en safe kunne holdt meg borte om lysten var sterk nok du..

Ordene viljestyrke og sjokolade = fungerer bare ikke.. :spise::sjokolade:

(De selger forresten denne typen i de fleste butikker er i Bergen)

De selger sikkert sjokoladen i byen her også.

Frokost: 1 BioQ med havregryn, mandler og kanel

Middag: Omelett av 4 egg og 2 stenger selleri

1 kopp te, blir sikkert 1 kopp til.

Kvelds: sikkert 2-3 knekkebrød med hummus.

Sovet mye i dag.

Skrevet
Skjønner.. Er vaniljesausen du har over også fra Heistad?

Jeg bruker vaniljekesam på. Vaniljesausen deres har ikke jeg prøvd enda.

Skrevet
Jeg bruker vaniljekesam på. Vaniljesausen deres har ikke jeg prøvd enda.

Sikkert liksågreit..Holder en knapp på at kesamen smaker bedre enn den sausen..

Skrevet

Frokost: 1 brødskive, 1 knekkebrød og 2 egg

Middag: 3 små poteter, 1 nakkekotelett, saus, gr.saker

Dessert: 1 skål is

Kvelds: 3 rugsprø med kremost og tomat

Skrevet
Sikkert liksågreit..Holder en knapp på at kesamen smaker bedre enn den sausen..

Ah, du har smakt den?

Skrevet
Ah, du har smakt den?

Nope, men tror den er litt for "lett" i smaken for meg. Synes ikke kesamen smaker noe videre light og derfor tror jeg den er bedre på, men selvfølgelig kan jeg ta feil=)

Skrevet
Nope, men tror den er litt for "lett" i smaken for meg. Synes ikke kesamen smaker noe videre light og derfor tror jeg den er bedre på, men selvfølgelig kan jeg ta feil=)

Aha. Vaniljesausen er sikkert god, men jeg tror både heistad gele og heistad vaniljesaus sammen blir litt for mye kunstig smak. Med vaniljekesam på forsvant den kunstige smaken :)

Skrevet
Aha. Vaniljesausen er sikkert god, men jeg tror både heistad gele og heistad vaniljesaus sammen blir litt for mye kunstig smak. Med vaniljekesam på forsvant den kunstige smaken :)

Absoltt enig. Det var det som streifet mine tanker også.. Får prøve meg på den geleen en dag med kesamen og se hva jeg synes, er til vanlig ikke fullt så begeistret for sukkerfri snacks, men er verdt ett forsøk)

Skrevet
Absoltt enig. Det var det som streifet mine tanker også.. Får prøve meg på den geleen en dag med kesamen og se hva jeg synes, er til vanlig ikke fullt så begeistret for sukkerfri snacks, men er verdt ett forsøk)

Det er sukker i vaniljekesam ;)... Sansynligvis derfor så mange foretrekker den fremfor mager kesam.

Skrevet
Det er sukker i vaniljekesam ;)... Sansynligvis derfor så mange foretrekker den fremfor mager kesam.

Det er like mye sukker i mager vaniljekesam som vaniljekesam. Tror forresten Lotte mente geleen.

Skrevet
Det er like mye sukker i mager vaniljekesam som vaniljekesam. Tror forresten Lotte mente geleen.

Mager kesam har ikke tilsatt sukker i seg, mager vaniljekesam har jeg ikke sett før :)

Vaniljekesam har noe tilsatt sukker, ikke mye. 15g eller noe sånt.

Skrevet
Mager kesam har ikke tilsatt sukker i seg, mager vaniljekesam har jeg ikke sett før :)

Vaniljekesam har noe tilsatt sukker, ikke mye. 15g eller noe sånt.

5g per 100 g. Blir kanskje 15 g per boks det ja :)

Skrevet
5g per 100 g. Blir kanskje 15 g per boks det ja :)

M.a.o ikke sukkerfritt :)

Skrevet
M.a.o ikke sukkerfritt :)

Men har jeg jo ikke sagt heller?

Skrevet
Men har jeg jo ikke sagt heller?

Nei, det var lotte som ikke var begeistret for sukkerfri snacks *ler* ....

Skrevet
Nei, det var lotte som ikke var begeistret for sukkerfri snacks *ler* ....

Ja, sukkerfri gele og vaniljesaus. Ikke kesamen det var snakk om.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...