Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Synes egentlig den var god. Ikke kjempegod, men god :) Men 15kr for 15g er altfor dyrt for meg.

Hjelpe meg.. Det var sykt dyrt. Det hadde jeg aldri giddet å betale for nei, men en gang bare for å smake kanskje. Utrolig pris for ett tygg da..Hva var så spesielt med denne sjokoladen igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hjelpe meg.. Det var sykt dyrt. Det hadde jeg aldri giddet å betale for nei, men en gang bare for å smake kanskje. Utrolig pris for ett tygg da..Hva var så spesielt med denne sjokoladen igjen?

Den skal visstnok være sunn. Eller sunn for å være sjokolade da. Mindre usunn enn de andre heter det kanskje :P Søtet med naturlig søtning fra bjørk, hehe.

Skrevet
Den skal visstnok være sunn. Eller sunn for å være sjokolade da. Mindre usunn enn de andre heter det kanskje :P Søtet med naturlig søtning fra bjørk, hehe.

Alt jeg kan si til det er at jeg prøver ikke være sunn når jeg skal kose meg med sjokolade så til den prisen kan de bare ha det så godt. :ler:

Skrevet

Tidlig frokost: Tre tynne skiver vannmelon

40 min gåtur

Brunsj: Omelett med skinke og ost

Middag: en halv marinert grillskive med potetsalat og cherrytomater

trening.

Kvelds: To grove knekkebrød med ost og skinke, og lett leverpostei med agurk og lettmajones.

Snacks: tre skiver vannmelon

prøver å gå ned litt før sommeren, så dette er lite i forhold til hva jeg pleier å stappe i meg :popcorn:

Skrevet
- En cappuccino.

- Tre ryvita med hummus og tomat. Et glass skummet melk.

- En iskaffe lett og to knekker 70%-sjokolade.

- Bygg- og havregrynsgrøt

- Et glass biola blåbær.

- Smoothie av jordbær, blåbær, banan, yoplait blåbær, appelsinjuice og litt vanilje proteinpulver.

- Tunfisk stekt sammen med løk og litt tacosaus i speltlompe sammen med isbergsalat og mager kesam.

- En Ekte sjokolade i smaken magisk mynte.

+

- En klase druer. Og et glass fp-cola light.

- En Ekte sjokolade i smaken rein kjærleik.

- En kokosyoghurt

Gjest Gjest
Skrevet
Tidlig frokost: Tre tynne skiver vannmelon

40 min gåtur

Brunsj: Omelett med skinke og ost

Middag: en halv marinert grillskive med potetsalat og cherrytomater

trening.

Kvelds: To grove knekkebrød med ost og skinke, og lett leverpostei med agurk og lettmajones.

Snacks: tre skiver vannmelon

prøver å gå ned litt før sommeren, så dette er lite i forhold til hva jeg pleier å stappe i meg :popcorn:

Bitteliten kommentar :) Det ser litt lite ut om du ønsker å gå ned i vekt. Potetsalat er fy! :) Prøv og hold deg til 4 måltider (litt vannmelon er ikke et fullverdig måltid...), og fyll på med et mellommåltid eller to :)

Skrevet

30 gram fullkorns frokostblanding, en halv liter vann, 1,5 dl ekstra lett melk og en halvbanan :)

Skrevet
Bitteliten kommentar :) Det ser litt lite ut om du ønsker å gå ned i vekt. Potetsalat er fy! :) Prøv og hold deg til 4 måltider (litt vannmelon er ikke et fullverdig måltid...), og fyll på med et mellommåltid eller to :)

Hvis det er alt hun har spist en hel dag så er potetsalat så absolutt ikke fy.

Skrevet

Takk for kommentarer :) Vet også selv at den potetsalaten ikke er mager (209 kcal), men jeg har valgt å kutte mest på de kjappe karbohydratene og sukker, og heller tillate meg litt fett.(Vet det er karbo i poteter, men bedre en en stor porsjon pasta feks). Det har funket fint, og jeg er aldri sulten :jepp: Derfor har jeg heller ikke følt for mer mat, men kan nok slenge på en mager youghurt eller no innimellom ser jeg. Har gått ned 2,5 kg på 2 uker. Da har jeg også trenet endel spinning.

Skrevet

Finnes ikke noe fy-mat (misliker sterkt det ordet) om en spiser moderate mengder. Alt kan at spiser selv om en ønsker å slanke seg bare en begrenser seg og potetsalat er ett eksempel på dette..

Skrevet
Hvis det er alt hun har spist en hel dag så er potetsalat så absolutt ikke fy.

SÅ ENIG!!

Skrevet
- En Ekte sjokolade i smaken rein kjærleik.

Hva er dommen? Hvilken smakte best av disse?

Skrevet

Nå har jeg funnet disse sunne sjokoladene, og jeg prøvde den med mint, og den som heter rein kjærleik. Den med mint likte jeg veldig godt. Merket at den ikke påvirket blodsukkeret mitt i det hele tatt, og det liker jeg. (Har ikke diabetes, men er veldig følsom for blodsukkersvingninger, og det gjør meg til Mr. Hyde enkelte ganger) Rein kjærleik smakte godt det og, en helt streit mørk sjokolade.

Det kjipe er at det er så dyrt.

Gjest gjest- silje
Skrevet

"kremt"

Tja halv usunn baguett med ost og skinke!

4 kopper kaffe

1 skive grov brød med sjokoladepållegg og melk!

Off spiser så lite og veeeldig usunt fortiden!!

Skrevet (endret)
"kremt"

4 kopper kaffe

veldig veldig liten mengde mat dette her, det må jo gjøre noe med humøret ditt? Du burde få i deg mere protein og mer fett - og generelt mer mat. Humøret får seg en boost, treningen blir gøy, dagene blir lettere og plutselig er du så våryr at kjæresten din ikke får seg en blund om natta lenger -- hvis du altså spiser mer og mer variert :)

Endret av Inx
Gjest Frosk
Skrevet

* Smoothie med ananas, banan, lime, appelsinjuice. En gul kiwi.

* En karums

* Liten brødgreie med ost, et glass drue- og eplejuice

* En mango og en banan

* 1 1/2 tortillalefse med kidneybønnestuing, hjemmelaget guacamole og pico de gallo, masse grønn salat, paprika, agurk og mais. Et glass cola.

Skrevet

Frokost:

3 knekkebrød m:

majones

gulost

skinke

agurk

+ 1 kokt egg

Etter trening:

Proteinshake

Hjemme:

2 knekkebrød

m. hjemmelaget pålegg

inneholder:

avocado, cottage cheese, paprika, purre, reker og noen dråper sitron

Kveld:

Eggerøre av 2 egg

dette fantastiske hjemmelagede greiene

cottage cheese

Skal på nattevakt, og kjenner jeg meg selv rett, så blir det ingen fast føde, men shake eller en bar eller to. Orker ikke så mye MAT på natt.

Skrevet
Det kjipe er at det er så dyrt.

Det er kriminelt dyrt, kommer ikke til å kjøpe disse. Hadde det vært 15 kr for en sjokolade i normal størrelse er en ting, men for 15 gram. Uaktuelt..

Skrevet (endret)
"kremt"

4 kopper kaffe

Enig med deg at dette er usunt. Ikke fordi maten er "usunn", for den er normal, men dette er usunt med den grunn at det er altfor lite næring for ett normalt menneske. Anbefaler deg å spise oftere og mer regelmessig, prøv å sette måltidene til faste tider (avtal med deg selv for tider du SKAL spise på) for å passe på å få i deg nok næring.

Endret av Lotte27
Skrevet
30 gram fullkorns frokostblanding, en halv liter vann, 1,5 dl ekstra lett melk og en halvbanan :)

Du er gutt/mann og dette metter deg? Er selv en liten jente og spiser mer enn dette til frokost. :sjenert:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...