Pjukset Skrevet 27. mai 2009 #2161 Skrevet 27. mai 2009 Synes ikke kommentarene mine er annet enn evt. tips osv, med mindre noen har skrevet at de kun har spist en drue i løpet av en dag, da kan det være jeg er litt røffere. Jeg føler jeg spiser normalt når jeg ser hva som listes opp her inne og har ALDRI påstått at mitt kosthold er noe tilnærmet perfekt, snarere tverdt i mot. Men jeg spiser mat som kroppen min trenger og det jeg ikke spiser av nødvendige næringsstoffer får jeg via omega 3,6,9 og evt. multivitaminer. Ok
Sekretæren Skrevet 27. mai 2009 #2163 Skrevet 27. mai 2009 Mener du med dette? At linken var feil Det var vel heller jeg som var vrang, som la til feil link, da
Chanel.No5 Skrevet 27. mai 2009 #2164 Skrevet 27. mai 2009 Ok Om du mener jeg er litt stygg i kommentarene mine ønsker jeg virkelig at du sier ifra, for det er absolutt ikke meningen..
Chanel.No5 Skrevet 27. mai 2009 #2165 Skrevet 27. mai 2009 At linken var feil Det var vel heller jeg som var vrang, som la til feil link, da Hehe, lett for :gjeiper:
Pjukset Skrevet 27. mai 2009 #2166 Skrevet 27. mai 2009 Om du mener jeg er litt stygg i kommentarene mine ønsker jeg virkelig at du sier ifra, for det er absolutt ikke meningen.. Hehe, nei. Jeg ville bare kommentere hva jeg mener om ditt kosthold
venus_ Skrevet 27. mai 2009 Forfatter #2167 Skrevet 27. mai 2009 Tro meg, elsker alt søtt, men var denne god? Fikk bare litt følelse av at dette kunne bli litt for kvalmsøtt? Da spesielt om det var "sjokolade" rundt eller involvert i baren.. Hvilken type er det? Det er denne, men ser ikke ut som de har kokossamaken lenger. Var god, ikke for søt i det hele tatt.
venus_ Skrevet 27. mai 2009 Forfatter #2168 Skrevet 27. mai 2009 Hehe, nei. Jeg ville bare kommentere hva jeg mener om ditt kosthold Men ingen av oss vet hva Lotte spiser, bortsett fra at hun liker søtt Og om hun ikke ønsker å logge det her, så synes jeg vi skal respektere det.
Chanel.No5 Skrevet 27. mai 2009 #2170 Skrevet 27. mai 2009 Hehe, nei. Jeg ville bare kommentere hva jeg mener om ditt kosthold Kan gjøre det for deg - Jeg spiser for mye sukker gjennom karbohydrater som lyse brødprodukter og snacks, men spiser passe med fett og proteiner. Tåler ikke for mye fiber i magen, så det må bli lyst brød på meg. Spiser altfor lite grønnsaker og frukt til tider, men prøver sjerpe meg :gjeiper: Spiser ikke noe sjømat desverre, aldri vært glad i det, men tar nok erstatning gjennom tabletter(omega 3,6 og 9) etter konsultasjon med lege. Ellers når det gjelder drikke - kaffe, vann og melk på hvedager og i helgene litt solo super=)
Pjukset Skrevet 27. mai 2009 #2171 Skrevet 27. mai 2009 Men ingen av oss vet hva Lotte spiser, bortsett fra at hun liker søtt Og om hun ikke ønsker å logge det her, så synes jeg vi skal respektere det. Jeg kommenterte utfra det hun selv har fortalt om sitt kosthold, jeg må da få lov til å kommentere jeg også
Aurela Skrevet 27. mai 2009 #2172 Skrevet 27. mai 2009 Frokost: Havregrøt med skogsbær fra fryseren Mellom: Banan Lunsj: To brødskiver Banan Eple Middag: Salat med bønner og tunfisk Etter trening (en times joggetur) En stripe sjokolade Burde jeg spiser mer nå, siden jeg har jogget så lenge? Er ikke sulten, men føler det kanskje ble litt lite :gjeiper:
Chanel.No5 Skrevet 27. mai 2009 #2173 Skrevet 27. mai 2009 Det er denne, men ser ikke ut som de har kokossamaken lenger. Var god, ikke for søt i det hele tatt. Så ikke verst ut de.. Billige også.. Bestiller du fra nettet?
venus_ Skrevet 27. mai 2009 Forfatter #2174 Skrevet 27. mai 2009 Så ikke verst ut de.. Billige også.. Bestiller du fra nettet? Jepp. Men frakten er ganske dyr, 60kr tror jeg det var.
Chanel.No5 Skrevet 27. mai 2009 #2175 Skrevet 27. mai 2009 Burde jeg spiser mer nå, siden jeg har jogget så lenge? Er ikke sulten, men føler det kanskje ble litt lite :gjeiper: Kroppen trenger mat etter trening og du bør spise noe ja.. Hva med ett par knekkebrød med noe godt pålegg? Skål med havregrøt? Yogurt med musli, middagsrester..??
Chanel.No5 Skrevet 27. mai 2009 #2176 Skrevet 27. mai 2009 Jepp. Men frakten er ganske dyr, 60kr tror jeg det var. Ja, men contra hva du må betale på treningssentre for disse barene går du nå i pluss tror jeg=)
venus_ Skrevet 27. mai 2009 Forfatter #2177 Skrevet 27. mai 2009 (endret) Jeg kommenterte utfra det hun selv har fortalt om sitt kosthold, jeg må da få lov til å kommentere jeg også Såklart, jeg synes bare du var litt krass. Men kanskje bare jeg som misforstod. Edit: skrivefeil Endret 27. mai 2009 av venus_
venus_ Skrevet 27. mai 2009 Forfatter #2178 Skrevet 27. mai 2009 Ja, men contra hva du må betale på treningssentre for disse barene går du nå i pluss tror jeg=) Jepp, bestilte de sammen med div annet også. Frakten er vel like dyr på alle nettbutikker med protein tenker jeg.
*Numi* Skrevet 27. mai 2009 #2179 Skrevet 27. mai 2009 Tja, dagen i dag har vært litt snål, så har ikke blitt særlig sunn heller, er jeg redd... Frokost: 1 banan (hadde det travelt, og skulle likevel hjem og sove mer etterpå) Mellom: Litt chips Et lite glass brus Lunsj (evt ny frokost): 2 havrebrødskiver med banan. Mellom: 1 cola boks noen striper med smash "Middag": 2 havrebrødskiver med honning Ja, og det er det... hittil. Tenkte kanskje å avslutte med havregrøt seinere, eller noe i den duren..
Paibunn Skrevet 27. mai 2009 #2180 Skrevet 27. mai 2009 Frokost: 1 skål grillsalat med mais og 1 hardkokt egg Mellom: 1 eple Lunsj: 1 grovskive med sognemår, 1 grovskive med rørt bringebærsyltetøy Mellom: 1 neve hasselnøtter Middag: 1 porsjon grønsakswok med kyllingfilet Desert: 4 ballerinakjeks Mellom: 1 grovskive med fenalår, 3 dolcita tomater Mellom: litt druer Tenker det må bli noe kveldsmat snart, men er usikker på hva jeg skal finne på
Fremhevede innlegg