Pjukset Skrevet 23. mai 2009 #2081 Skrevet 23. mai 2009 Jeg har bodd i Oslo mesteparten av livet, med "alt" rett på utsiden av døra, så dette er litt uvant. Men det er litt befriende også på en måte, og jeg er da i byen nå og da hvor jeg kan handle alt jeg trenger. Det er bare når jeg akutt "trenger" ting det blir et problem
Chanel.No5 Skrevet 23. mai 2009 #2082 Skrevet 23. mai 2009 Jeg har bodd i Oslo mesteparten av livet, med "alt" rett på utsiden av døra, så dette er litt uvant. Men det er litt befriende også på en måte, og jeg er da i byen nå og da hvor jeg kan handle alt jeg trenger. Det er bare når jeg akutt "trenger" ting det blir et problem Og sjokolde pleier å være ett "akutt behov"produkt også så da ser jeg problemet=)
Pjukset Skrevet 23. mai 2009 #2083 Skrevet 23. mai 2009 Og sjokolde pleier å være ett "akutt behov"produkt også så da ser jeg problemet=) Hehe, nå tenkte jeg på veldig mye annet enn sjokolade
Chanel.No5 Skrevet 23. mai 2009 #2084 Skrevet 23. mai 2009 Hehe, nå tenkte jeg på veldig mye annet enn sjokolade Men de selger kanskje ikke ALT på Spar da..
Pjukset Skrevet 23. mai 2009 #2085 Skrevet 23. mai 2009 Men de selger kanskje ikke ALT på Spar da.. Nei absolutt ikke, det var jo det som var poenget mitt Men jeg tenker meg i form av apotek, helsekost, innvandrerbutikker osv. Vant til å ha det rett over gata, nå må jeg ta buss i 40 minutter for å få tilgang på det. Gjelder å storhandle
Inx Skrevet 23. mai 2009 #2086 Skrevet 23. mai 2009 Nei absolutt ikke, det var jo det som var poenget mitt Men jeg tenker meg i form av apotek, helsekost, innvandrerbutikker osv. Vant til å ha det rett over gata, nå må jeg ta buss i 40 minutter for å få tilgang på det. Gjelder å storhandle Hehe, håper de gode sidene ved å bo i gokk veier opp for sånt som det ? Har selv bodd flere år i Indre Troms og i Kirkenes, men takk og pris for at jeg ikke trekker i grønt lenger.
Chanel.No5 Skrevet 23. mai 2009 #2087 Skrevet 23. mai 2009 (endret) Nei absolutt ikke, det var jo det som var poenget mitt Men jeg tenker meg i form av apotek, helsekost, innvandrerbutikker osv. Vant til å ha det rett over gata, nå må jeg ta buss i 40 minutter for å få tilgang på det. Gjelder å storhandle Absolutt.. Du får bare handle inn mange sukkerfrie ved neste storshopping i "byen" så slipper du kjøpe de med sukker når lysten kommer.. Sev må jeg ha de med sukkeret, så de er dog lettere å få tak i=) Endret 23. mai 2009 av Lotte27
Pjukset Skrevet 23. mai 2009 #2088 Skrevet 23. mai 2009 Hehe, håper de gode sidene ved å bo i gokk veier opp for sånt som det ? Har selv bodd flere år i Indre Troms og i Kirkenes, men takk og pris for at jeg ikke trekker i grønt lenger. Ja jeg valgte selv å flytte hit, og jeg syns det er befriende å ikke ha "alt" i nærheten til enhver tid
Gjest Mea Culpa Skrevet 23. mai 2009 #2089 Skrevet 23. mai 2009 Ser den så absolutt.. Bor ti min sykkeltur fra Bergen sentrum jeg så har ikke akkurat noe tilsvarende problem der.. Kanskje det finnes noen nettsider du kan bestille fra ? Hamstre inn litt.. Sukkerfri sjokolade som smelter på tungen. 24 plater burde holde en stund ...
venus_ Skrevet 23. mai 2009 Forfatter #2090 Skrevet 23. mai 2009 - En cappuccino og et glass biola blåbær. - En skive ingers rugbrød med lett gulost og kaviar. - Litt cottage pie. - En svele med jordbærsyltetøy. - To kokosyoghurter. - Cottage pie. - En halv iskaffe lett. + - En ismocca med vanilje proteinpulver. Ble godt - noen cashew - heistad bringebærgele med mager vaniljekesam, bringebær og blåbær. - to glass rødvin. Og sikkert en skive eller noe før jeg legger meg.
Pjukset Skrevet 23. mai 2009 #2091 Skrevet 23. mai 2009 Sukkerfri sjokolade som smelter på tungen. 24 plater burde holde en stund ... Den har jeg faktisk vurdert å bestille :gjeiper: Jeg er bare litt skeptisk til å ha så mye sjokolade hjemme :rødme:
Gjest Mea Culpa Skrevet 23. mai 2009 #2092 Skrevet 23. mai 2009 (endret) Den har jeg faktisk vurdert å bestille :gjeiper: Jeg er bare litt skeptisk til å ha så mye sjokolade hjemme :rødme: Skaff deg en safe med tidslaas. :gjeiper: Endret 23. mai 2009 av Mea Culpa
*Numi* Skrevet 23. mai 2009 #2094 Skrevet 23. mai 2009 Frokost: 1 baguett med 2 kokte egg. 1 glass melk med o'boy. Mellom: Jordbær + en kvikklunsj Lunsj: 2 havreknekkebrød med gulost 1 kopp kakao Mellom: Vingummi fra Truly Juicy Malaco Middag: 1 liten pepperbiff med peppersaus og pommes frites. 1 Cola-boks Mellom: Masse mer jordbær og honningmelon.
missLynch Skrevet 23. mai 2009 #2095 Skrevet 23. mai 2009 Lørdag: ( i morgen skal jeg spise sunnere- hvis jeg orker...!) * Frokost: 2 ristede loffskiver med cheddar og paprika. Te og juice. * Utover dagen...Lollopop-is. Smågodt. * Middag: Nachos og øl. ..............
Chanel.No5 Skrevet 24. mai 2009 #2096 Skrevet 24. mai 2009 (endret) Den har jeg faktisk vurdert å bestille :gjeiper: Jeg er bare litt skeptisk til å ha så mye sjokolade hjemme :rødme: Kunne aldri hatt så mye sjokolade liggende her, ikke engang en safe kunne holdt meg borte om lysten var sterk nok du.. Ordene viljestyrke og sjokolade = fungerer bare ikke.. (De selger forresten denne typen i de fleste butikker er i Bergen) Endret 24. mai 2009 av Lotte27
venus_ Skrevet 24. mai 2009 Forfatter #2097 Skrevet 24. mai 2009 Hittil i dag: - En cappuccino og et glass biola blåbær. - En skive ingers rugbrød med peanøttsmør. - En halv iskaffe lett. - Grøt av havregryn, byggflak og cottage cheese med eple, banan og kanel. - En kokosyoghurt. - Litt quinoa pudding (lagd av oppskrift Mea Culpa har postet her tidligere) med mager vaniljekesam. - Kylling stekt med gurkemeie, jasmineris og peanut satay sauce. - En cappuccino og en knekk 70%-sjokolade.
Chanel.No5 Skrevet 24. mai 2009 #2098 Skrevet 24. mai 2009 - heistad bringebærgele med mager vaniljekesam, bringebær og blåbær. Er denne geleen god cotra vanlig gele?
Silmarill Skrevet 24. mai 2009 #2099 Skrevet 24. mai 2009 I dag har jeg spist mye rart!!!! Hm, spist ost og kjeks+yougert! Nudler+kebab fra i går (kyllingkebab) Tomater og oliven!!! Rød sterk linsesuppe+loff!!! Lammesteikrester+ris og litt salat! PS!Har ikke vondt i magen;)
Gjest Mea Culpa Skrevet 24. mai 2009 #2100 Skrevet 24. mai 2009 I dag har jeg spist dette fordelt utover dagen: Tunfisk, majones, kokt egg og tomat Oliven med soltørket tomat Mandler og pistasjnøtter Corned beef og grønnsaksblanding Soyamilkshake
Fremhevede innlegg