Gjest CookieMonster Skrevet 20. mai 2009 #2001 Skrevet 20. mai 2009 Sen frokost: 2 grove brødskiver med kalkunfilet, ost, tomat, agurk og salat. Mellom: vannmelon Middag: stekt kyllingfilet, salat, ris og peppersaus. I kveld blir det vel resten av jordbærene fra i går, et eple, litt nøtter og kanskje en brødskive.
Gjest Mea Culpa Skrevet 20. mai 2009 #2002 Skrevet 20. mai 2009 (endret) Vafler. Masse vafler! Hoho. Lagde ca 30 vafler igår.. Så igår spiste jeg masse vafler, og idag har jeg spist masse vafler.. :rødme: Vafler er jo nam da! Gjett hva jeg fikk lyst paa naa ... I DAG M1: Salat av kylling, en skive bacon, tomat, agurk og isbergsalat. M2: En berlinerbolle(eller doughnut som de kalles) med syltetøy. M3: Tunfisk, brokkoli, tomat, egg og vaarløk. M4: En liten boks makrell i tomat. M5: Eple. M6: Kyllingcurry med kokos, sjampinjong, hvitkaal, gulrot og cashews. Hjemmelaget for en gangs skyld. Det var forresten utrolig godt! Og saa har jeg drukket masse rooibos te. Endret 20. mai 2009 av Mea Culpa
Chanel.No5 Skrevet 20. mai 2009 #2003 Skrevet 20. mai 2009 Kvelds: Vet ikke.. gruer meg for jeg vet ikke hva jeg skal spise. Kan dere komme på noen gode forslag? =) Bla deg litt rundt under denne diskusjonen og du vil finne massr gode tips til kvelds! Garanterer deg at du finner noe du kan lage=)
Chanel.No5 Skrevet 20. mai 2009 #2004 Skrevet 20. mai 2009 Tror det gikk ganske bra. Og det var så absolutt muffinsene sin fortjeneste
Aurela Skrevet 20. mai 2009 #2005 Skrevet 20. mai 2009 Frokost: Havregrøt med sukker og kanel + vitaminer Lunsj: Tre brødskiver Mellom: 3-4 jordbær og en banan (endelig har de fått inn litt grønne bananer i butikken ) Middag: En findus frossenrett pose.. Kvelds: Et eller annet godt når kjæresten min kommer.. og helt sikkert jordbær, siden jeg kjøpte en pakke på en kilo Kanskje pannekaker med jordbær? Kommer ann på hvor sent det blir hva det blir :gjeiper:
Chanel.No5 Skrevet 20. mai 2009 #2006 Skrevet 20. mai 2009 (endret) Et eller annet godt når kjæresten min kommer.. og helt sikkert jordbær, siden jeg kjøpte en pakke på en kilo Kanskje pannekaker med jordbær? Kommer ann på hvor sent det blir hva det blir :gjeiper: Mmmmm.. Overrask han med ferdiglagete pannekaker, jordbær og noe godt å drikke så blir han nok fornøyd og glad Endret 20. mai 2009 av Lotte27
Aurela Skrevet 20. mai 2009 #2007 Skrevet 20. mai 2009 Mmmmm.. Overrask han med ferdiglagete pannekaker, jordbær og noe godt å drikke så blir han nok fornøyd og glad Det blir litt vansklig siden jeg skal møte ham på togstasjonen Åh, skal bli godt, ca en måned siden jeg så ham sist
venus_ Skrevet 20. mai 2009 Forfatter #2008 Skrevet 20. mai 2009 Frokost: To skiver ingers rugbrød med kokt egg og kaviar. Et glass skummet melk. En kopp cappuccino. Mellom: Banan Lunsj: Et halvt vita-rundstykker og en skive ingers rugbrød med philadelphia light, kalkunskinke og agurk. Noen knekker kindersjokolade. Eplejuice. Mellom: Caffe mocca. Middag: Chicken tandoori med jasminris. Vann. Mellom: To muffins og noen knekker sjokoris. Aner ikke hva jeg skal ha til kvelds i dag :S
Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2009 #2009 Skrevet 20. mai 2009 Frokost: 3 knekkebrød: ett med philadeplhia og bananskiver og to med cottage cheese og paprika. en kopp fennikkel te. Lunch: Deilig grov baguett med smør, ost og kalkun + salatblad. Eple Vann Middag: ekkel potetgryte med ouberginegørr. den gørra skal jeg IKKE ha. Kvelds: Vet ikke.. gruer meg for jeg vet ikke hva jeg skal spise. Kan dere komme på noen gode forslag? =)
Gjest Gjest_hanne_* Skrevet 20. mai 2009 #2010 Skrevet 20. mai 2009 Frokost: havregrøt Lunsj: 4 knekkebrød med leverpostei Mellommåltid: 2 knekkebrød med leverpostei Middag: Lasagne Kvelds: 2 knekkebrød med leverpostei, 3 lakrisdrops Uff, mye knekkebrød ja.. Det er liksom så enkelt og billig
Gjest Mea Culpa Skrevet 20. mai 2009 #2011 Skrevet 20. mai 2009 Kvelds: Vet ikke.. gruer meg for jeg vet ikke hva jeg skal spise. Kan dere komme på noen gode forslag? =) Litt vanskelig aa svare paa naar vi ikke vet hva du har av matvarer og hva du liker, men selv spiser jeg ofte havrekli/havregrøt med frukt, omelett eller salat til kvelds.
Chanel.No5 Skrevet 20. mai 2009 #2012 Skrevet 20. mai 2009 Det blir litt vansklig siden jeg skal møte ham på togstasjonen Åh, skal bli godt, ca en måned siden jeg så ham sist Mente at du skulle ha det dekket og klart til dere er i hus og kan slappe av å sammen. Selvfølgelig skal du ikke ta det med deg på stasjonen
Gjest Gjest_pasta_* Skrevet 20. mai 2009 #2013 Skrevet 20. mai 2009 Kvelds: Vet ikke.. gruer meg for jeg vet ikke hva jeg skal spise. Kan dere komme på noen gode forslag? =) Les litt i denne tråden, så blir du kanskje inspirert..
Chanel.No5 Skrevet 20. mai 2009 #2014 Skrevet 20. mai 2009 (endret) En kopp cappuccino. Mellom: Caffe mocca. Siden du er like glad i kaffekos som meg så kan du lese dette=) http://www.kk.no/813847/derfor-bor-du-drikke-kaffe Endret 20. mai 2009 av Lotte27
Chanel.No5 Skrevet 20. mai 2009 #2015 Skrevet 20. mai 2009 Uff, mye knekkebrød ja.. Det er liksom så enkelt og billig Ville ihvetfall variert påleggsort litt for å gjøre det litt mer spennende da Kan fint spise mye brødmat/knekkebrød i løpet av en dag, men da passer jeg på å ha litt forskjellig pålegg på for å variere litt...
Aurela Skrevet 20. mai 2009 #2016 Skrevet 20. mai 2009 Mente at du skulle ha det dekket og klart til dere er i hus og kan slappe av å sammen. Selvfølgelig skal du ikke ta det med deg på stasjonen Men hallo, pannekaker, vafler, lapper og diverse annet som ligner skal jo spises rykende ferskt, ellers så forsvinner godt over 50 % av smaksopplevelsen
Paibunn Skrevet 20. mai 2009 #2017 Skrevet 20. mai 2009 Men hallo, pannekaker, vafler, lapper og diverse annet som ligner skal jo spises rykende ferskt, ellers så forsvinner godt over 50 % av smaksopplevelsen Enig
Chanel.No5 Skrevet 20. mai 2009 #2018 Skrevet 20. mai 2009 Les litt i denne tråden, så blir du kanskje inspirert.. ENIG! En trenger ikke gå rundt sulten om en leser i denne tråden og fanger opp alle de gode tipsene den inneholder!
Chanel.No5 Skrevet 20. mai 2009 #2019 Skrevet 20. mai 2009 Men hallo, pannekaker, vafler, lapper og diverse annet som ligner skal jo spises rykende ferskt, ellers så forsvinner godt over 50 % av smaksopplevelsen Enig med deg så absolutt, men røren kan tilbredes og stå klar i kjøleskapet og da er det bare å Kanskje dere an kjøpe med dere vaniljeis også så blir det en perfekt kvelds for kjærestekos
venus_ Skrevet 20. mai 2009 Forfatter #2020 Skrevet 20. mai 2009 Siden du er like glad i kaffekos som meg så kan du lese dette=) http://www.kk.no/813847/derfor-bor-du-drikke-kaffe Mye jeg ikke visste der
Fremhevede innlegg