Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Ikke bli altfor overrasket nå Pjusket, men er SÅ enige med dere.. Det er bare så utrolig godt..

Jeg blir ikke overrasket når du forteller at du syns godis er godt :fnise:

Skal du aldri fortelle oss hva du spiser, må jeg spørre hver gang?

Videoannonse
Annonse
Gjest CookieMonster
Skrevet

Frokost: en halv baguett med salat, ost og skinke.

Mellom: vannmelon og en bendit smoothie med granateple, blåbær og acai.

Middag: marinert laksefilet med potet, sopp-og fløtesaus.

Kvelds/kos: smågodt, is og chips :sikle:

Skrevet
Jeg blir ikke overrasket når du forteller at du syns godis er godt :fnise:

Skal du aldri fortelle oss hva du spiser, må jeg spørre hver gang?

Hehe.. Søtt er det beste jeg kan putte i min munn..

Grunnen til at je ikke gidder å skrive ned mine dager er den at jeg over tre uker for en god tid tilbake måtte skrive opp alt jeg drakk (av næring, ikke vann/te og kaffe selvfølgelig)og spiste hver dag etter befaling fra lege for å finne lårsak til mye magetrøbbel. Skulle prøve å se om vi kunne peile oss litt inn på hva jeg evt. reagerte mer på osv. Da ble jeg så LEI at jeg orker ikke tanken å gjøre det igjen. Det satt en bråstopp for meg .. Men endrer jeg holdningen til det så lover jeg å begynne=)

Skrevet
Kvelds/kos: smågodt, is og chips :sikle:

Lørdag er TOPP=)

Gjest CookieMonster
Skrevet
Lørdag er TOPP=)

Jepp! Problemet er bare at det er 17 mai i morgen, blir nok en is eller to da ja :jepp:

Skrevet

I dag har jeg hatt en "jeg orker ikke annet enn å åpne pose og spise med en gang og jeg driter i hva slags mat det er- mat"

Frokost: Havregrøt som jeg ikke orket å lukte på en gang. Vitaminer. Te

Lunch: Kanelboller

Middag spekeskinke og potetsalat

Mellom: potetgull

Kvelds: sjokolade og potetgull. Solo

:spy:

Skrevet
Jepp! Problemet er bare at det er 17 mai i morgen, blir nok en is eller to da ja :jepp:

Det er ett MUST med masse is og god mat på 17 mai. Ingenting annet er noe alternativ :kokk::spise::is:

Skrevet (endret)
I dag har jeg hatt en "jeg orker ikke annet enn å åpne pose og spise med en gang og jeg driter i hva slags mat det er- mat"

:spy:

Alle har vi jo slike dager. Hadde nettopp en tilsvarende på torsdag. Men da er det viktig at en ihvertfall får noe i seg, det får heller bare dritamat, men næring må kroppen ha.. Du kan nå tenke at det er lørdag i dag da og håper det smakte godt, håper ikke det satte magen fullstendig ut av spill..

Endret av Lotte27
Gjest Shelob
Skrevet

LØRDAG:

1/2 polarbrød extreme

1 knekkebrød

2 egg

1/2 ts smør

1 tomat

1/4 agurk

1 gulrot

1 skive fiskepudding

1 kyllingbryst

1 potet

broccoli/blomkål

smågodt

1 tomat

1 rugbrødskive

3 skiver fiskepudding

blackeyed peas

litt kyllingsalat

Skrevet

Øl og vin har jeg spist i dag :)

Spekemat og pølser ;)

Skrevet

Frokost: 2 knekkebrød med Philadelphia light, vitaminer.

2 kroneis, 2 boller, 1 solo.

Jeg har helt glemt å handle inn middag til i dag, og siden det er 17 mai og greier, så vurderer jeg å gi blaffen og handle meg en påmmfri :gjeiper:

Gjest CookieMonster
Skrevet

Alt for mye, som vil si is, boller, snop, hamburger + chips. Men, det er jo 17 mai, så da er det lov, får heller svi for det kommende uke :fnise:

Skrevet
Alt for mye, som vil si is, boller, snop, hamburger + chips. Men, det er jo 17 mai, så da er det lov, får heller svi for det kommende uke :fnise:

Tror og håper at dette gjelder de fleste. Kan ihvertfall si at min dag er klin lik =) Ikke hamburger+chips, men rømmegrøt og pølse i tillegg til alt det søte=)

Skrevet

Tre grove rundstykker med godt pålegg

Jordbær og is

Mer is

Kakao (var ganske surt vær her!)

Øl

Kyllinfillet med pasta, gulrøtter, løk og saus

Gjest Bolledeig
Skrevet

Is

Godteri

Hvite rundstykker

Ost

Cava

Mer is

Ostekake

Bløtkake

Eple

Noen gulrøtter

Salat

Gratulerer med dagen :ler: fin dag for spisedag

Skrevet

- Speilegg og pytt i panne.

- Cappuccino

- Ismocca og sjokoladecookie.

- Tapas og cola.

- Frozen yoghurt fra 7eleven.

- Cashewnøtter

Ikke så altfor gale for å vær 17.mai. Hva jeg finner på til kvelds vet ikke jeg enda.

Gjest Mea Culpa
Skrevet (endret)

Jeg har ikke feiret 17. mai, men heller vaert paa marked i London med min kjaere mor. :) Saa da ble det slik:

M1:

Havrekligrøt med honning og kanel.

M2:

Cashewnøtter og litt 70% sjokkis.

M3:

Roast dinner paa pub. Dvs. kylling fylt med salvie og sausage meat, roast potatoes, purre, gulrot og kaal. :spise: Og ett glass cider. :skaal:

M4:

Mer cashews og sjokkis.

M5:

Corned beef, avocado, tomat, vaarløk og stekt sjampinjong.

M6:

Enda mer sjokkis. :fnise: Har vaert flink og gaatt tur og jogget da!

Endret av Mea Culpa
Skrevet

Har virkelig skeiet ut denne helgen, har vært altfor mye usunt og dårlig mat. I morgen blir det skjerpings!! skal begynne å loggføre her inne og håper på tilbakemelding (prøver å gå ned i vekt...)

Gjest Mea Culpa
Skrevet
Har virkelig skeiet ut denne helgen, har vært altfor mye usunt og dårlig mat. I morgen blir det skjerpings!! skal begynne å loggføre her inne og håper på tilbakemelding (prøver å gå ned i vekt...)

Det er lov aa skeie ut i blant. Ikke vaer for streng med deg selv. ;)

Skrevet

Det er lov å skeie ut, men det har skjedd ganske så ofte i det siste.

Frokost: havregryn med lettmelk og kanel..

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...